Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Sillon kun miä lopetin niin kaikkihan epäile että miä oon raskaana, samalla kahvin suurkuluttajana lopetin senkin. Nykyään saatan kahvia nautiskella 1-2 kuppia viikossa, enkä välttämättä edes sitäkään.

Ja siinä vaiheessa jos plussan saan tikkuun niin heitän kyllä kaikki tupakat menemään saman tien, oli sitä vaikka rekkalastillinen tai ei.
 
Mä en tähän keskusteluun pysty osallistumaan kun en oo koskaan polttanu, mutta mulle tekee toi kahvi vaikeuksia. Oon nyt ajatellu että oviksen jälkeen katon aina vähä et söisin suunnilleen sillai kun raskaana olevan tulis syyä ja koitan rajottaa sen kahvin juonnin siihen kolmeen kuppiin päivässä. Vuorotyöläiselle toi kofeiinin rajottaminen on kyl vaikeeta! Kun pitää muistaa et limuissakin on kofeiinia. Mä todella toivon että oon sitten raskaana niitä naisia ketä pelkkä kahvin haju oksettaa :D. Toivon myös että teille tupakoitsijoille käy niin että jo ennen plussaa alkaa rööki oksettaa niin ei oo niin vaikeeta sitten siitä luopuminen. :)
 
  • Tykkää
Reactions: empuska
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Tiistai 27.1.2014



Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya......Monesko

toivontähti...........27.........58/32-39.....1.......1/14.......1.
Kinkula-..............24.........40/28~30....1.....12/13.......3.
Anni00................26.........32/30-35....1......12/13.....1.
Annuski...............31.......28/30-32......5......09/13.......2.
empuska.............21........26/26-.........3.......11/13......1.
Elviira86..............27........25/25.........1........01/14.......1.
Ujm....................25........21/28.........2...........12/13.......1.
Ponityttö..............23v.......18/25.......1...........01/14.......1.
Niuski.................31.........18/25-26....2.........12/13......1.
Katey.................24v .....15/39...........2.........12/13......1.
Nappula87...........26....... 14/28-35.....2.......1/14........1.
Minisport.............27........12/34.........6........08/13.......1.
Sonetti................31........12/25-29....2........12/13......1.
SannaMarko..........26.........?/??.........1........01/14.......1.
mymosa..............31.........6/27-35.........3.....12/13.......4.
SJ.......................23........6/31..........2.... 12/13.......1.
Heranen..............23.........2/30.....3......12/13......1.






Piinailijat:


Kinkula- dpo 24
Anni00 dpo 10
Ujm (menkkojen oletettu alk. pv. 3.2.)
Elviira86 (menkkojen oletettu alk. pv. 29.1.)




Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2), Sandri (yk3)



Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
 
Nappula87
Yks ainut asia mitä elämässäni kadun on toi tupakin polton alotus :headwall: Kaveri kerto eilen olleensa nyt 5vk polttamatta ilman apuja. Tuli sellanen olo että no kyllä määki sitte voin. Ja pystyn. Ja aion pystyä. Pitää nyt tosissaan alkaa ajattelee itteesä, raskaus mahollisuuksia ym. Ja viimestään se kaks viivaa on stoppi!
 
Miun mielestä lopettamisessa kaikista vaikeinta on se itse lopetus, mulla meni niiiiin lepposasti ja helposti koko se aika kun lopetin. Mutta kerran kun tuon taas aloittaa niin siinäpähän sitä sitten mennään. Mullakaan ei ollut mtn apuja, ei nikotiinituotteita eikä muutakaan mässättävää. Enkä kyllä mielestäni kompensoinut sitä röökinhimoakaan ylimääräiseen mussuttamiseen juuri ollenkaan. Ja silloinkin jos mussutin niin hedelmät mulle maistui.
 
Mä oon polttanu melkein 15 vuotta ja en oo edes yrittäny lopettaa koskaan. Se on jotenkin ollu sellainen henkinen tuki ja helpotus alunperin, nyt polttelen eniten jos oon tylsistynyt. Sen oon huomannut, että keskittymiskyky kärsii kun tupakkaa tekee mieli ja se on aika paha kun pitäis aika täysillä vetää noita opintoja :| Oon lukenut sitä easy way to stop smoking -kirjaa ja ihan hyviä ajatuksiahan se sisältää. En vaan oo onnistunu sisäistämään sitä vielä niin hyvin, että oisin saanu tumpattua.

Voi ponityttö miten viisas olet ollut kun et ole edes aloittanut :) Pisteet sulle siitä!
 
Nappula87
Pakko kertoa.

Mulla oli papa aika viime vuoden puolella, ed. ajasta kun oli jo hetki vierähtäny. Menin lääkäriin ja haastiksen jälkeen alko tutkiminen. "en voi nyt ottaakaan näytettä kun täällä on vuotoa." oli varmaan koominen näky kun siinä jalat levälläni nostin päätäni ja huudahin että MITÄ VUOTOA???!!! No menkathan ne siinä parahiksi alko. Varasin uuden ajan. Ja voi mua tolloa ku olin siinä työntouhussa sen sitte unohtanu. Otti päähän ja lujaa kun muutenkin menee aikojen saanti pitkälle. Nyt ois sitte UUS yritys 17.2.

Jos ei tärppää nyt niin sitte mulla tietty omalla hyvällä tuurillani on taas menkat. Vähän tyhmä kysymys mutta otetaanko papaa raskaana ollessa?

P.S. ja vahingossa tämän tekstin laitoin aluksi ihan väärään ketjuun... :D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
SJ
Täällä kans yks tupakoitsija.. oon myös päättäny että viimestään plussaan loppuu savuttelut! En usko et mun kohalla kukaan epäilee koska oon kans lakkoillu vähän väliä. Olin vuosi sitten keväällä 3kk täysin ilman tupakkaa ja sen jälkeen 3kk niin että poltin vaan jos otin alkoholia.. siitä sit lipes ja nyt tulee polteltua päivittäin. Kesällä ratkes siis kunnolla kun oltiin reissussa. Oon kans lukenu ton easy wayn ja se on ihan fiksu kirja mut tosiaan, edelleen poltan et vissiin en minäkään sitä sisäistäny riittävästi. Jes menkat loppu.. eilen jo talleteltiin vaikka ei ees ihan ollu vuoto loppunu eli ne nyt menee hukkaan mut ei mutta pysyypähän tuoreena siittiöt :) millonkahan alkais ovista tikuttaan, oisko kp 10? Tosi vaikee arvioida kun toi viime kierto oli tommonen.
 
En polta enkä juo kahvia, mutta ruokavalio on ihan persiillään. Herkut ja roskaruoka maistuu liikaa, viimeistään plussatessa pitää saada muutos siihen mieluummin jo ennen.

Kiitos kysymästä ponityttö! olen nyt niin hämillään tästä kierrosta!? Ruskeaa tuhrua ei tänään enää. Oliko nuo minun menkat vai mitä? Kahtena päivänä kerran lurahti verta ja siinä se. Muutama päivä ruskeaa tuhrua. Vai oliko sitten joku välivuoto ja kohta alkaa kunnolla?
 
ujm
Tänään tuli aamupissasta kumpaankin merkkiin tyhjää vaan eli ehkä tuo sit oli joku hetkellinen lh kohoama mitä viime kierrossa ei ollu. Nyt kyllä vähän harmittaa taas. Miksei naisen kierto voi olla nopeempi? Ovulaatio kerran viikossa kiitos!! Ei tarttis piinailla niin paljon.
 

Yhteistyössä