Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

5th
Kyllä mä siinä viivan nään, kuukiuru, ja punaväriäkin! Ja ihan syvällä kokemuksen rintaäänellä sanon, että noi liuskatestit on ihan hanurista. Ne on muka herkkiä, mutta antaa paljon hailukammat viivat kuin esim. apteekin oma. Edellisessä raskaudessa testasin illalla tuskin näkyvän viivan jollain halvalla liuskalla ja seuraavana aamuna apteekin omalla mojovan punaviivan. =)

Haikulainen, :heart: Toivotaan viivalle vahvistumista!



Siinä nyt näytille tämä minunkin viivaseni. Voitte sit auttaa mua vertailemaan. Kyllä mä tietysti toivon, että viiva vahvistuisi, mutta pessimisti ei pety. Voiko tällaisen vuodon kanssa muka joku pysyä kyydissä. Jepjep, tuhruilu senkun jatkuu. : / Ja kuukiurulle piti vielä vastata, että kaksosraskaudessa kyllä oli vuotoja, mut ne oli vähän myöhemmin ja jotenkin erilaisia kuin tämä. Nyt on enemmän menkkamaista vuotoa, vaikkakin kovin vähäistä... Yksösodotuksissa en ole vuotanut tippaakaan. (O-ou! :D)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: kuukiuru
5th
Jostain kuitenkin luin, että niin kauan kun alkuraskauden verenvuoto ei ole normaalia kuukautisvuotoa tai runsaampaa eikä ole kipuja, pitäis kaiken olla ok. Noni, siinäs näitte: TAAS MÄ GOOGLETIN!!! :headwall:
 
Varovaiset onnittelut kaikille :) kyllä noissa molempien testeissä jotain näkyy.

Tää plussa-aalto tekee taas sen että tekisi itsekin mieli jo testata. Ihan liian aikaista mutta malttamaton mikä malttamaton.
 
5th, tuohan on aivan selvä plussa jo! :heart: IHANAA !!! :) Varovaiset onnittelut täältä! Toivotaan, että vuoto ei jatkuisi ja olisi normaalia alkuraskauden vuotoa!

Näetkö 5th oikeasti minun testissä jotain? Herran jestas, enkö muka sitten kuvitellut? Mies vannotti, että mitään viivaa ei näy, mutta yritin kyllä tivata vastaan. Pitäisköhän aamulla testata uudestaan? VOi ei... :D
 
5th


On kai se vahvistunut. Alempi siis tämänpäiväinen, ylempi eilinen. Tai sitten pissa vaan niin paljon vahvempaa aamutuimaan. Mut edelleen verta tulee, joten yritän koko ajan toppuutella omia toiveitani. Ärsyttävää. Menis sit kesken, jos on mennäkseen tai lopettais typerän tuhruttamisen. |O Kaikista ärsyttävintä on, että nyt rupean mielessäni pohtimaan kaikkea typerää, että voinko mennä jumppaan vai pitäiskö nyt ottaa rauhallisesti. Kannattaako tehdä sitä ja tätä ja tota... No, tänäänhän pitäisi kaiketi olla kp1, joten katsotaan muuttuuko vuoto runsaammaksi. Päivä kerrallaan, perkele. Ei kai tässä muutakaan voi kuin odottaa. :kieh: :LOL:


Kuukiuru, mikä tilanne?!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: kuukiuru
5th
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Lauantai 16.11.2013



Nimimerkki.....Ikä.....Kp.............Yk....Ya........Monesko

5th................31.....36/35...........1.....10/13.....5.
Kuukiuru.........24.....31/30-34.......1.....10/13.....1.
Haikulainen......30.....26/27-30......1.....10/13.....1.
mariet............26......23/32...........2.....09/13.....2.
Sinadrius........31......21/20-37......4.....08/13.....2.
Annuski...........31.....16/??...........3.....09/13.....2.
empuska.........21......14/28-?.......1.....11/13.....1.
Minisport.........27......6/28-41.......4.....08/13.....1.
Sandri............24......3/30............2.....11/13.....1.
Elviira86..........27.....??/??...........1......11/13....1.






Piinailijat:

kuukiuru dpo 14
5th dpo 14






Plussanneet:





Blogeja:

kuukiuru come to mama

 
5th, aivan mahtavaa! Voisikohan tuosta vuodosta tms kysyä jostain/joltain? Neuvolasta, ensineuvosta tms...? Tai no sinä luultavasti olet kyllä kahlannut koko googlen läpi etsien vastausta ja löytänytkin niitä yhtä monta kuin kysyjääkin :D
 
kuukiuru Kyllä minäkin saan silmilläni muodostettua siihen toisen viivan, tai no haamulaisen vielä :) Voiko oikeasti olla niin hyvä tuuri että täällä yk1:ssa plussailee jo kaksi, vautsi vauuu.

Ehkä minäkin sitten, tai no pillerien jälkiseurauksena uskon sen kyllä olevan lähes mahdotonta. Eilen illalla edelleen jatkui tuo menkkamainen juilinta massussa ja tissit edelleen tosi arat(huomasi tänään aamulemmiskelyssä että eipähän tarvitse niille huomiotaan antaa kun sai älähtää kivusta.) Toivotaan että ovulaatio-oireita, ja sitä varten pankkiin niitä uimareita!
 
höh! kaikkea muuta kuin selvä 5th, sekä minun että miehen mielestä, jos vertaa vaikkapa sinun testeihin. Ei voi verrata edes sinun eilistä testiä ja minun tämänpäiväistä. En vaan voi uskoa, että tuo on mikään positiivinen, sillä haluaisin nähdä ihan oikean viivan, enkä mitään hailuraa :D Kiitos kuitenkin, kun olet tuota mieltä, ei auta kuin odottaa ja testata vaikka huomenaamuna taas uudestaan..... :D Voi voi ja huoh. Mutta olen aivan tosi tosi iloinen sinun puolestasi ja toivotaan myös kovasti, että haikulaisen viiva tulisi vahvemmaksi. Mitä enemmän ++++ sen parempi!:heart:
 
5th
Toi valoa vasten kuvattu sen kertoo parhaiten. Mitkään viivanpaikat ei todellakaan näy siten. Käypäs nyt kipin kapin ostamassa kunnon testi, niin saat sen oikean viivan. Mielellään vaikka digitaalinen, se ei ainakaan jätä tulkinnan varaa. ;) Mullakin odottaa sellainen tuolla kaapissa, mutta katselen eka noilla apteekin omilla, mihin suuntaan viiva kehittyy ja muuttuuko vuoto runsaammaksi.

Enkä mä suostu olemaan vielä mikään varma tapaus. En vaan voi uskoa, että tällaisesta vuodosta voi seurata mitään hyvää... : /
 
Viimeksi muokattu:
5th
Munkin ukkoseni vaan katto sitä eilistä testiä, että selvä peli. Ja mä sanoin, että ei todellakaan ole selvä peli. Menee varmaan kesken. No, sit menee, vastasi hän. HV vaan itelles. Yritä nyt sitten tollasen kanssa analysoida asiaa. :D

Onko kuukiuru oireita? Mulla on käyny hajuaisti herkäksi. Meinas tulla puklu eilen, kun kävelin apteekkiin hesen ohi. :x Eikä tee mitään syötävää mieli, eikä kahvia. Nyt on varmaan paha olo jo senkin takia, etten oo syöny kunnolla, kun ei mikään maistu...
 
Sinulla on 5th ainakin niin selvä viiva ettei mitään epäilystä! Paljon onnea :) Toivotaan että vuoto loppuu pian ja pieni pysyy kyydissä.

Kuukiurullakin näkyy jotain pientä. Nyt kiireesti ostamaan parempi testi! Jos et tikuttanut ovista niin on hyvinkin voinut olla vasta myöhemmin.

Sehän tässä tikuttamattomuudessa ärsyttää kun ei tiedä. Olojen perusteella sanoisin että ovis oli 5.11. eli nyt olis dpo 11. Mutta jos olikin paljon myöhemmin niin ihan turhaa testata. Kierron pituudesta ei ole vielä mitään takuita kun vasta toinen kierto pillereiden jälkeen ja viime kierto oli niin kummallinen.
 
Lyhensin kiertoa päivällä womanlogissa, ennen oli 28 nyt vaihdoin sen 27 kun keskimäärin 26 tai 27 päivää kierrossa ollut. Saa nyt nähdä tässä kierrossa kuinka pitkälle venyy, toivotaan että ei veny yhtään pitkäksi tai sitten plussaisin. Womanlogin mukaan ovulaation ennustus olisi TÄNÄÄN, 28kp:llä ovulaatio olisi ollut maanantaina. Oireiden mukaan epäilisin kyllä enemmän eilistä, tai tätä päivää tai tai.. mistä siitäkin tietää. Oireita ainakin tällä hetkellä on, koko ajan juilii masua(eilisestä asti.)
 

Yhteistyössä