Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

5th
Jännää, kuukiuru! Toivottavasti ei tuhrua tulekaan. ;)

Mä en ymmärrä, mitä tää mun kroppa säätää. Siis aamulla tuli ihan kunnolla verta pyyhkiessä, joten ajattelin että menkat alkoi. Aika ajoissa, jos oli vasta dpo11, mutta alkoivat pirulaiset kuitenkin. Laitoin tamponin, kun mulla ne alkaa aina heti tosi runsaina. Äsken sitten otin tamponin pois eikä siinä ollutkaan paljon mitään, ihan kuiva tuppohan se oli. Eikä mistään vuodosta nyt tietoakaan. Onks tää mun kroppa nyt lopullisesti seonnut? Tissit on edelleen kipeät. Kipuileeko nekin nyt sitten ympäri kierron jatkuvasti? Nice. :headwall: Alkais nyt sitten kunnolla vuotamaan, ettei tarttis arpoa. Pentele.
 
5th: pahoittelut uudesta kierrosta, jos nyt vuoto alkaa kunnolla :hug: voihan se olla jotain muutakin ;)

Voi vitsit, kuukiurulla on jännät paikat, paljon plussatuulia sinne :)

Kuulostan varmaan pessimistiltä, mutta oman kehon tuntien huomenna aukeaa hanat! Ei tullut testit tänäänkään.. huomenna varmaan tulee eka menkat ja sitte testit :D No pysyypä kierto tasasena! Miestä oon jo tsempannu, että se on sitten kovaa tykitystä joulukuun vaihteessa :DD Ei laita pahakseen ;)

Kiitos teille tsempeistänne, ootte ihania <3
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Keskiviikko 13.11.2013



Nimimerkki.....Ikä.....Kp.............Yk....Ya........Monesko

Sandri............24.....30/30-31.......1.....11/13.....1.
Kuukiuru.........24.....28/30-34.......1.....10/13.....1.
Haikulainen......30.....22/27-30......1.....10/13.....1.
mariet............26......20/32...........2.....09/13.....2.
Sinadrius........31......18/20-37......4.....08/13.....2.
Annuski...........31.....13/??............3.....09/13.....2.
empuska.........21......11/28-?.......1.....11/13.....1.
Minisport.........27.....3/28-41.......4.....08/13.....1.
5th................31.....1/32-35.........2.....10/13.....5.
Elviira86..........27.....??/??...........1......11/13....1.






Piinailijat:
Sandri dpo 12-14
kuukiuru dpo 11
5th dpo 11





Plussanneet:





Blogeja:

kuukiuru come to mama

 
Viimeksi muokattu:
Sandri "Täällä kp1/32-35 ja yk2" <--- 5th päivitteli tuossa aamusella(ko). Mä kun olen töissä niin mulla on aikaa ja mielenkiintoa selata tätä + tuhatta muuta kiinnostavaa palstaa eessun taassun. Siksi mä varmaan olenkin niin aktiivinen aina siellä ketjussa johon koen kuuluvani. ;)
 
Moi, minäkin täällä taustalla.
Joka päivä on tullut luettua teidän turinointia mut päivittely on jäänyt kun kännykällä tää on jotenkin kökköä :/

Mun vanhemmilla oli mennyt kai muutama kuukausi ennenkuin "tärppäsi". Sitaatit siksi että puolivahinko taisin olla :)

Muuten toivoisin periväni äitini raskausoireet, tai oikeestaan oireettomuuden. Oli kuulemma elämänsä kunnossa raskausajan jotain pienenpientä närästystä lukuunottamatta. Mulla tietty tulee kaikki vaivat...

Täällä eletään tänään kp24:ä ja mahassa nippailee ja jomottelee. Hmmm? Testata ajattelin viikonpäästä viikonloppuna jos menkkoja ei kuulu. Olis siinä yhdet pikkujoulut niin tietää sitten et meneekö pelkän glögin voimalla :)

Aika vaan kuluu nyt NIIIIIIIIN hitaasti! Musta tuntuu et tää kierto ois kestänyt jo ainakin 2kk :D
 
Tosiaankin tuntuu että kierto olisi kestänyt valovuoden, ja vielä olisi jäljellä ties kuinka kauan vielä! =D Mä en tiedä kuinkahan kauan mua tai muita sisaruksia on pakerrettu, en taida vielä uskaltaa edes kysyä mutta kiinnostaisi kovin kyllä. Siskoni miehensä kanssa yrittivät lasta vuoden ennen kuin tärppäsi..
 
Huomenta! Eilen illalla puhuttiin miehen kans yrittämisestä, et ens kierrossa sit oikeesti yritetään kunnolla, niin tämä alkaa puhuun et "pärjätäänhän me taloudellisesti".. mä pillahdan itkuun ja totean, et jos me aletaan oottaan mulle työpaikkaa niin me ei tosiaankaan keretä saada kolmea muksua.. sitten alan panikoimaan, et mies ei haluakkaan ja oon niin v*ttuuntunu.. sit mies hieroo olkapäätä ja sanoo et "en mä sanonu ettei me yritetä, mä vaan halusin keskustella"... ja sit kaikki ole taas hyvin.. :)
 
5th
Miten niin aika matelee? Enää 20 päivää seuraavaan ovikseen. Sehän on ikuisuus!!! :D Täytynee kehittää jotain järjellistä tekemistä, ettei kuuppa sekoa lopullisesti. Tsemppiä naiset ja plussaisia syystuulia! :heart:
 
5th
kuukiuru, :hug:

Nyt jännätään sitten Sandrin kohtaloa.

Tällaset menkathan on oikeestaan aika kivat: kerran päivässä vähän hulahtaa ja muuten vaan tuhruttaa. Ei tarttis edes sidettä kuin aamuisin. Tosin niiden pitikin alkaa vasta huomenna, joten eiköhän ne siitä kiihdy. Mä ehdin ruveta jo murehtimaan sitäkin, että menkat alko jo niin aikasin. Normaali luteaalivaihe pitäis kai olla 12-16 päivää ja mulla oli 9 tai 10. Alle 9 on liian vähän eikä ehdi sitten hedelmöittynyt munasolu kiinnittymään... Ehkä multa pitäis kieltää googlettaminen kokonaan. :D
 
Yrityksen odottajien puolelta tulin puhaltelemaan teille tänne oikein suotuisia plussatuulia! Niin jännittäviä hetkiä, etten itsekään pysy nahoissani täällä teitä seuraillessa!! :)

Kuukiuru toivottavasti tuo vuoto olisi vain jotain alkuraskauden juttuja... Mutta jos tuo nyt menkkoja enteilee niin ei muutaku ku uutta yritystä kehiin, sieltä se varmasti tulee! Tää oli vain harjoittelukierros ;) Samat tsempit myös sinulle 5th!
 
  • Tykkää
Reactions: kuukiuru
Menkat alkoi, kuten uumoilin, joten ei muuta kuin uuteen kiertoon.. ja huomenna bilettään, onpahan ainakin joku hyvä puoli, jos haluaa näin ajatella :D no, osasin varautua, joten ei ole edes mitenkään paha mieli.. tosin vähän jäi ne miehen puheet eilen kaiveleen, joten ehkä nyt kun on tasaisempi mieli niin voitais ihan keskustella asiasta vielä tänään paremmin :) mies lähteekin viikonlopuksi kotikonnuilleen, joten ois kiva käydä asia läpi ennen sitä

Päivitän tuon listan nyt.. muokkaan illalla sitten tuon kuukiurun rivin, jos alkaa siltä näyttään?
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Torstai 14.11.2013



Nimimerkki.....Ikä.....Kp.............Yk....Ya........Monesko

Kuukiuru.........24.....29/30-34.......1.....10/13.....1.
Haikulainen......30.....24/27-30......1.....10/13.....1.
mariet............26......21/32...........2.....09/13.....2.
Sinadrius........31......19/20-37......4.....08/13.....2.
Annuski...........31.....14/??............3.....09/13.....2.
empuska.........21......12/28-?.......1.....11/13.....1.
Minisport.........27.....4/28-41.......4.....08/13.....1.
5th................31.....2/32-35........2.....10/13.....5.
Sandri............24.....1/30............2.....11/13.....1.
Elviira86..........27.....??/??...........1......11/13....1.






Piinailijat:

kuukiuru dpo 12
5th dpo 12





Plussanneet:





Blogeja:

kuukiuru come to mama

 
Viimeksi muokattu:
Kerrassaan upeita asenteita naiset! Kohti
plussatuulia vain jokaikinen! Toivotaan että pystyy itsekin asentoitumaan yhtä hyvin kuin te, vaikka tietysti harmittaahan se kuitenkin jos tärppi ei tulekaan ensimmäisessä yk:ssa. Silti! :)
 
Pahoittelut kuukiuru, sandri ja 5th. Ei muuta kun seuraavaan kiertoon :) Joulua odottaessa sitten jännäätte. Ja kuukiurullahan on vielä toivoa ;)

Aikamoista painetta meille lopuille. Pakkohan nyt jonkun on plussata tämän ketjun ekassa kuukaudessa. Voi kun pääsisi jo testaamaan. Tekisi siis mieli jo lauantaina vaikka on vasta kp 23. Mutta jos ovis on ollut silloin kun kuvittelen sen olleen niin silloin on jo dpo 9-11. Mutta mistäs minä tiedän kun en tikuta. Olen vaan liian malttamaton.

Vähän samat mietteet on kun Sandrilla. Eli lohdutuspalkintona juhlat alkoholilla olis ihan ok vaikka normaalisti aika harvoin tulee otettua. Minulla olis ne pikkujoulut jos ei plussaa tule. Ja tavallaan tekisi mieli skipata koko seuraava kierto, koska olisi vielä kaveripikkujoulutkin ja uuden vuoden juhlat ja jouluglögit ja kylmäsavulohet ym. Eli pahin mahdollinen kuukausi olla raskaana :D Tai ihanaahan se olisi olla, mutta jos ei edes ole mutta kuvittelee taas olevansa.
 
Kuukiuru: eipä mittään, en uskonu ikinä et alkaisin päivitteleen, mutta se on ihan iisiä :D viikonloppuna voi mun osalta jäädä päivittelyt, kun oon menossa aikalailla :)

Toivontähti
: milläs mallilla teillä on yrityksen suunnittelu? Kiva kun kävit kurkkimassa ja toivottavasti saadaan sinut pian mukaan tännekkin :)

empuska
: et sinäkään murru, jos ei plussaa heti tulekkaan.. itse ainakin ajattelen, että positiivisella asenteella kun menee niin ei turhaa stressaakkaan (hyvä minä sanomaan ottaen huomioon parit viime päivät) :) kyllä me naiset vielä raskaudutaan :) toivotaan kuitenkin, että plussaisit jo nyt! :)

Eipä tuota tarvinnut miehen kanssa paljoa keskustella, yhtälailla hänkin on sitä mieltä että nyt on aika ensimmäiselle lapselle ja on valmis <3 turhaan stressasin! jännityksellä odotan tulevaa, varsinkin noin iiiiihanan miehen kanssa <3
 
Viimeksi muokattu:
Sandri Avauduinki jo tuolla y.odottajissa eli keväästä ollaan puhuttu, että silloin alamme yrittään. Mutta kuumetuskissani kun puhun aiheesta kokoajan miehelleni tuntuu, että kohta hän kyllästyy koko ideaanki vauvasta. Mutta sanoi mies kerran tuossa, että sillä on myös pienen hetken käyny mielessä, että miksei voisi myös heti! Mutta vain pienen hetken kuulema. Mut sekin on mulle jo positiivinen asia :) Sanotaanko siis, että viimeistään keväällä pääsen oikeasti tähän ketjuun, enkä vain kuokkimaan ;)
 
mymosa
Taidan hypätä ensi viikolla tähän remmiin jos otetaan.. taitaa olla suht aktiivinen pino :) Meillä ollaan jossiteltu ja nyt kun en halua enää pillereitä syödä niin sanoin miehelle, että se on hänen vuoro hoitaa ehkäsy mä en sitä enää tee. Mies sitten kysyi, haluanko lähtee leikkimään ehkäsyllä vai mennä vaarallisilla vesillä ;)
No lupa on siis tulla jos on tullakseen, mitä tässä nyt kummit ja nimet on mietinnässä :D
 
Sandri kiitti kun päivitit tuon mun kp:n. Teen yötyötä ja monesti mulla töiden jälkeen aamulla on vielä "eilen", taisi tulla alkujaan päivä liian vähän.

Täällä ehkä viikko vielä piinailua, kaapissa oottaa pari testiä mutta aattelin yrittää malttaa mieleni olla testaamatta. Negafiilikset täälläkin, ikääkin kun on jo 30 niin ei hedelmällisyys siltäkään osin ole enää parikymppisen tasolla.
Pessimisti ei pety! :p
 

Yhteistyössä