Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Tervetuloa kaikki uudet!

Mietin että tämä vauvanteko on yhtä odottamista. Ensin odotetaan, että pääsisi yrittämään, sitten kun yritys alkaa odotetaan että milloinhan sitä tärppää. Tärpin jälkeen odotetaan 9kk vauvaa maailmaan. Jospa sitä sen jälkeen osaa pysähtyä ja nauttia siitä hetkestä :)
 
Eikun sitten odotetaan, että vauva alkaisi nukkua kunnolla :LOL: Itseasiassa esikoisen kanssa odotti aina niin kovasti sitä uuden oppimista. Milloin ryömii, milloin alkaa kontata, milloin kävellä, puhua jne. Nyt veikkaan, että kakkosen kohdalla menee enemmänkin niin että voi ei, meidän vauva jo ryömii, apua.
 
Hmm, huomasin eilen illalla että olisi niinkun nippaillut alamassuun ja nytkin tuntuu särkevän menkkakipujen tavoin, hiukka ehkä samalla tavalla. Viime yönä heräsin myös siihen että tissejä aristi, sitä en ole huomannut luultavasti ikinä mutta nyt piti oikein viime yönä herätä sen takia. Mulla on tupakoinnin + kahvin juonnin lopetus vaikuttanut yöuniin ainakin, pitkni vkoa olen nähnyt hirmuisia painajaisia ja yöhikoilukin on ollut aika huimaa. Voin silti kyllä kertoa, että tämä 3. tupakkalakoista on kaikista helpoin ollut, himoja tulee aina vain harvemmin ja nyt en edes muista miettiä tai ajatella tupakkaa koko ajan toisin kuin edellisten lakkojen aikana. Vie tämä vauvantekohomma aivan mukanaan ;)
 
5th
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Perjantai 15.11.2013



Nimimerkki.....Ikä.....Kp.............Yk....Ya........Monesko

Kuukiuru.........24.....30/30-34.......1.....10/13.....1.
Haikulainen......30.....25/27-30......1.....10/13.....1.
mariet............26......22/32...........2.....09/13.....2.
Sinadrius........31......20/20-37......4.....08/13.....2.
Annuski...........31.....15/??............3.....09/13.....2.
empuska.........21......13/28-?.......1.....11/13.....1.
Minisport.........27.....5/28-41.......4.....08/13.....1.
5th................31.....3/32-35........2.....10/13.....5.
Sandri............24.....2/30............2.....11/13.....1.
Elviira86..........27.....??/??...........1......11/13....1.






Piinailijat:

kuukiuru dpo 13






Plussanneet:





Blogeja:

kuukiuru come to mama

 
5th
Mitä tää mun kroppa säätää?!? Vuoto loppu taas. Tosi niukkaahan se oli koko sen 2 vuorokautta minkä tähän mennessä kestänyt, mutta nyt ei tuu edes tuhrua. Sit mä olin vielä niin typerä, että tein hetken mielijohteesta ovistestin, johon piirtyi heti kaksi nättiä samanvahvuista viivaa. Tänään siis kp3/32-35 (vai kp35/35???). Heitän tän kroppani kohta romukoppaan, jos ei ala käyttäytymään. :stick:
 
kuukiuru Toivotaan että juuri ovista pukkaisi, oireita ainakin nyt olisi siihen suuntaan havaittavissa. Taas nippailee mahaan ja tissit(varsinkin nännit) on aivan tosi arat, auts : < ..mutta toivotaan että juurikinn ovis jeejee!

Ja nyt kuukiuru sitä testiä kehiin! Tää on ollut semmosta testimyrskyä täällä joten ole hyvä ja liity joukkoon aiheuttamaan kaaosta. Mielellään sillä plussalla kiittooos:)):heart:
 
kuukiuru meillä on IHAN samat oireet. Bonuksena täällä kans paukahti joku flunssan sukulainen päälle, viime yönä kun menin nukkumaan ei mitään ihmeellistä, aamulla kun heräsin ni kurkku raastinrautana ja hytisyttää. Tietty just kun pääsin brassailemasta sillä etten oo ikinä kipee :kieh:

Kuukkis nyt testaat, minäkin haluan tietää! :popcorn:

5th Hui! Huomenna uutta testiä kehiin, josko vaikka siitä vaihvistuisi. Peukkuja!

Mymosalle tervetuloa joukkoon iloiseen :wave:

Vähän vielä omanapailua. Tein äsken sitten KUMMINKIN testin kun oli niin outo olo kaikin puolin. Hyyyyyyyyvin hailakka haamu, tai joku haamujen esiäiti siihen tuli, vähän kun mielikuvitusta käytti :D
Nyt pitää taas hillitä itsensä ja seuraavaksi testata vasta viikon päästä jos ei menkkoja kuulu... huoh.
 
  • Tykkää
Reactions: kuukiuru ja empuska

Yhteistyössä