Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Täällähän on jännää, testaahan kuukiuru sitten aamulla ;)

Varovaiset onnittelut 5th:lle, hienot viivat testissä :) vieläkö sitä vuotoa tulee? tarrasukkia sinne <3

mies kehoitti lähettämään viestiä noiden testien kuljetuksesta ja postituksesta sinne raskauskeijuun, kun ne tulee ihan normi kirjekuoressa ja meillä oli 8 astetta pakkasta sinä päivänä kun ne tuli ja testejä ei sais säilyttää pakkasessa (olivat varmaan pari tuntia olleet postilaatikossa)... mutta mietin vielä jaksanko ruveta..
 
Piti tulla vielä kirjoittamaan, että testaan kyllä aamulla uudelleen ja tottakai tänne ilmoitan ensimmäisenä kuinka kävi. Toivon niin kovasti, jotta viiva olisi tämän aamuista vahvempi... :) Palataan siis aamulla asiaan!
 
5th


Tässä olis jatketta testisuoralle. Älkää pitäkö mua ihan hölmöläisenä. Tajuan toki itekin, että komea punaviiva siinä möllöttää. Ja se tarkottaa tietenkin, että olen raskaana. Mut tämä vuoto... Se tekee tästä niin vaikeeta. Kun voi merkitä vaikka jos ja mitä kurjaa, vaikka toki voi olla ihan viatontakin. Siksi yritän pitää jäitä hatussa. Huomenaamulla pissin digiin ja toivon sen näyttävän sen 2-3 viikkoa hedelmöittymisestä niinkuin kuuluisikin (en oo varma oliko ovis 2 viikkoa sitten la vai su). Vaikka tuskin mä sittenkään pystyn huokaisemaan helpotuksesta. En tiedä, pystyykö sitä koko raskausaikana, saatika sitten, kun vauva on syntynyt. Kai se on meidän äitien sisäänrakennettu ominaisuus, että ollaan aina ja jatkuvasti huolissaan jostain.


Mutta tosiaan, mitään muuta ei voi tehdä kuin odottaa. Eilen oli vähän vähemmän vuotoa, oikeestaan se loppui aamupäivällä pysyen tuntitolkulla pois ja mä ehdin jo vähän innostua. Kunnes iltapäivällä taas lorahti. :headwall: Nyt aamulla taas ylösnoustessa sieltä tuli vähän jotain, mutta enemmänkin ruskeeta tavaraa eli vanhaa verta. Täytyy nyt katsella, miten tilanne kehittyy ja soitella sitten vaikka neuvolaan. Jospa sitä pääsisi tohtorille tsekattavaksi, ainakin nyt sen takia, ettei olis mitään tulehdusta...


kuukiurun aamukuulumisia odotellessa. :popcorn:
 
5th
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Sunnuntai 17.11.2013



Nimimerkki.....Ikä.....Kp.............Yk....Ya........Monesko

5th................31.....37/35...........1.....10/13.....5.
Kuukiuru.........24.....32/30-34.......1.....10/13.....1.
Haikulainen......30.....27/27-30......1.....10/13.....1.
mariet............26......24/32...........2.....09/13.....2.
Sinadrius........31......22/20-37......4.....08/13.....2.
Annuski...........31.....17/??...........3.....09/13.....2.
empuska.........21......15/28-?.......1.....11/13.....1.
Minisport.........27......7/28-41.......4.....08/13.....1.
Sandri............24......4/30............2.....11/13.....1.
Elviira86..........27.....??/??...........1......11/13....1.






Piinailijat:

kuukiuru dpo 15
5th dpo 15






Plussanneet:





Blogeja:

kuukiuru come to mama

 
5th
Hienosti on vahvistunut, kuukiuru! :heart: Suosittelen edelleen ostamaan sen digin huomisaamuksi, sitä tulosta se sinunkaan miehesi ei pysty millään kieltämään. ;)

Tehdäänkö diili, että testataan molemmat vielä huomisaamuna (mä ainakin teen sen digin tuolta kaapista polttelemasta!), ja jos tulokset on odotettuja, siirrytään yhdessä piinailijoista plussanneisiin. Vähänkö ihanaa, jos saadaan yhdessä siirtyä! :heart: Kaksin aina kaunihimpi. :flower:
 
5th
En mä kyllä uskalla vielä mihinkään odotuspinoon lähteä. Olen niin varpaillani tuon vuodon takia... Joten jos sallitte rakkaat yrityksen odottajista yrittämään päässeet, yksi yrityksen odottajista yrittämään ja sittemmin ehkä odottamaan (?) päässyt jää vielä toviksi tänne hengailemaan. :xmas:
 
Perustetaan se ketju, kun on tullut vielä pari plussaa lisää? ;) On enemmän porukkaa sit siellä, yksin on vähän tylsää jutella. Eli luultavasti minäkin porisen täällä vielä jonkun aikaa, sillä viivasta ei tiedä mihin suuntaan se lähtee kehittymään ja sitäpaitsi tää on ehkä paras ketju ever! :) :heart:
 
5th
Mun mieheni supersiittiöineen saa tästä lisää vettä myllyyn. Nyt sen miehistä omakehua ei kestä enää kukaan. :LOL:

Vakavasti ottaen mä en voi uskoa, että ihmisellä vois olla näin hyvä tuuri. Että kaikki on lähteneet kertalaakista...
 
  • Tykkää
Reactions: empuska
Käväisinpäs einoa ja flunssaani uhmaten apteekissa ja sieltä lähti mukaan mammavitapurkki ja kaksi apteekin omaa testiä. Mitä luulet 5th (sulla enemmän kokemusta plussatesteistä) että jos testaan päivällä/illalla niin saankohan apteekin omaan vahvemman viivan ku tämän aamun davidiin? What do you veikkaat? Tekis niin mieli näyttää miehelle "parempi" viiva :D
 
5th ja kuukiuru, varovaista onnea molemmille ja peukkuja että viivat pysyy ja tummenee! <3

Täällä ei mitään uutta, flunssa on kaatanut sängyn pohjalle. Tissit hurjan kipeet mut menkkoja ei oo kuulunut ainakaan vielä. Tissiturvotusta ja repäisykipuja lukuunottamatta melkolailla nyt oireeton olo. Thumbs up että vuoto ei ala ja pääsen loppuviikosta testailemaan :)

Kiva jos ette vielä jätä meitä, siirrytään porukalla sitten moni odottaneisiin. Mäkin olisin oman ketjun kannalla, tunnutte jo arvon leidit jotenkin läheisiltä :D
 
  • Tykkää
Reactions: empuska
Vielä kunnon onnittelut 5th ja kuukiuru <3 :flower: ihanaa kun täällä alkaa sadella plussia!

Mulla on ollut koko viikonlopun tekemistä ja sama tahti jatkuu ensi viikolla, joten ehkä tämä alkukierto menee nopeaa :) mies tuli tänään kotiin, ihanaa <3
 
5th
Haikulaiselle peukut pystyssä!


kuukiuru, missä viipyy testitulokset?! :popcorn:


(.) Melkein jo pääsin iloitsemaan vuodottomasti päivästä, mutta ehei sittenkään. Tein fyysisesti vähän rankemman ponnistuksen ja tunnin päästä holahti. Vähän vaan ja sen jälkeen on tullut taas vaan ruskeaa tuhrua, mutta kuitenkin. Typerä, typerä vuoto! Muutenkin ollut aika kivulias päivä alavatsan tiimoilta, lähinnä repäisykipuja ja housut painaa alavatsaa. Myös etova olo näyttää nyt olevan ihan jatkuvaa. Mutta eipä mun pitänyt alkaa mitään raskausoireista valittamaan, koska niitähän tässä kaikki "toivotaan", mutta tuo vuoto vaan ottaa pannuun...
 
Voi 5th, voi vain toivoa että vuodot loppuisi pian! Meinaatko käydä alkuraskauden ultrassa?

Saatte jännittää kanssani vielä huomisaamuun sillä maltan sinne asti testieni kanssa, mutta tänne tulee sitten raportti, kuten muinakin aamuina :)
 
5th
Pööh, olet liian pitkäpinnainen. :D

En tiedä ultrasta. Olin ajatellut, että en tuhlaisi rahaa ainakaan yksityiseen ultraan. Kaikista muista on kyllä käyty, mutta ne on niin törkeän hintaisia. : / Ellei sitten neuvolan kautta pääsisi näiden vuotojen takia... No, katsotaan nyt ensin, mitä se digi huomenna meinaa. =)
 
Joo ne vissiin on kalliita käyntejä yksityisellä.... :< Mutta sitten ei välttämättä tarvisi arvuutella miksi vuotaa? Olen googlelääkärinä lukenut kaiken maailman vuotavista hematoomista ja hankaavista istukoista eli kivuttomat vuodot ovat monesti ihan vaarattomia. :) Toivottavasti selviää ja toivotaan digiin oikeet viikot! Kerrot sit kans aamulla! Määki oon varmaan aikasin ylhäällä taas testaamassa ;)

pitkäpinnainen olen siksi, koska tiedän että aamupissa on väkevämpää ja on sit n 24 h testien välissä, joten tuloksen tulis olla taas vahvempi, kun hcg on lisääntynyt. :)
 

Yhteistyössä