Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Hienoa 5th. Kaikki siis näyttäisi olevan kunnossa vuodoista huolimatta :) Onnea paljon!

Mites kuukiuru?? Aika jännäää, että ensin luultiin teidän molempien jo siirtyvän uuteen kiertoon ja nyt molemmat plussaa sittenkin. Voi kun meitä pääsisi täältä useampi siirtymään plussanneisiin samaan aikaan :) Teillä menee molemmilla la varmaan heinäkuulle?
 
Kyllä täällä testi näyttää jo vahvaa plussaa! :heart: Eli minut voi siirtää plussanneisiin! :) Nyt ei tarvitse enää tihrustaa. Viiva kelpasi myös miehelle, kun ei tarvinnut hänen silmiään siristellä. :D

come to mama: Plussaa, plussaa, plussaa.....

5th, onneksi olkoon! Onko vielä ollut vuotoa? Hyvältä kuulostaa tulokset, hypätäänhän plussalistalle yhdessä :heart:

Minä kiitän kaikkia, jotka ovat minua onnitelleet, sillä onnea tässä projetkissa tarvitsee PALJON!:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Haikulainen
5th
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Maanantai 18.11.2013



Nimimerkki.....Ikä.....Kp.............Yk....Ya........Monesko

Haikulainen......30.....28/27-30......1.....10/13.....1.
mariet............26......25/32...........2.....09/13.....2.
Sinadrius........31......23/20-37......4.....08/13.....2.
Annuski...........31.....18/??...........3.....09/13.....2.
empuska.........21......16/28-?.......1.....11/13.....1.
Minisport.........27......8/28-41.......4.....08/13.....1.
Sandri............24......5/30............2.....11/13.....1.
Elviira86..........27.....??/??...........1......11/13....1.






Piinailijat:








Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1)





Blogeja:

kuukiuru come to mama

 
Minä kiitän ihan hirmusti!!:heart: Milloinhan sen tajuaa, että mahassa oikeasti asuu joku? Kun ei tunnu miltään, varsinkin kun kaamee flunssa (joka tosin ei haittaa tällä hetkellä, koska sai noin ihania uutisia)

Nyt keskityn taas myös muihin ihmisiin, kun pystyn. Muutamaan päivään ei ole voinut muuta ajatella, kuin testejä. Nyt vois haikulainen ja mariet alkaa pian testaushommiin ja liittyä plussakerhoon! :)
 
Minulla ei ole kyllä mitään oireita, joten en usko, että plussaa voisi tulla. Ei siis kerrassaan mitään. Tosin en kyllä muista, että olisi viime raskaudessakaan ollut että eipä tämä oireettomuuskaan mitään kerro. Ihan olin ihmeissäni kun tuolloin kävi juuri kuten teillä ja ekasta kierrosta heti tärppäsi. Nyt on pessimistiolo vaikka tietysti toivoo niin kovasti, että raskaana olisi. Mutta on se pettymys niin valtava kun ei olekaan. Nämä on niin pitkiä kuukausia kun odottaa ensin oviksen aikoja ja sitten kierron loppua. Vaikka onkin vasta toinen kierto menossa niin silti pieni masennus jo päällä, että entäs jos tässä kestää ja kestää. Seuraavaan kiertoon kyllä ostan ovistikkuja, jos siihen joudun. Ja saa nähdä kuinka kauan jaksan odottaa ennen kuin testaan. Lauantaina siis testipäivä pikkujoulujen takia, mutta taidan ottaa varaslähdön jo joku aamu tässä viikolla.
 
Mariet, ei minullakaan ole ollut mitään sellaisia oireita, joista olisin normaalissa ehkäisykierrossa päätellyt, että voisin olla raskaana. Ihan normaalia kiertoon kuuluvaa tissikipua ja mahakipua on ollut. Ainoa ero oli tuo tuhruvuoto, joka tuli silloin viime viikolla ja siitäkin ajattelin, että alkaa menkat. Sitä vaan on nyt tarkkaillut itseään enemmän ja huomannut kaikki mahdolliset ja mahdottomat muutokset itsessään, kun ei ole käyttänyt ehkäisyä.

Toivotaan pikaista tärppiä sinne teillekin ja on ihanaa, että teillä ensimmäinen tuli tosi helposti niin toivotaan, että toinen ei anna kovin kauaa odottaa itseään. Se on niin sattumankauppaa, ollaanko oikeaan aikaan liikkeellä ym.... Mutta kovasti onnea matkaan! :flower:
 
5th
Ei mullakaan ollut kummoisia oireita, ei oo ollut missään raskauksissa. Ainoastaan ihmettelin, että se tissikipu ei kadonnutkaan, vaikka vuoto alkoi. Nyt alkaa sitten ollakin oireita :x ja kohta toivon, että niitä ei olisikaan. :D
 
Tuleepa hyvälle mielelle kun lukee näitä juttuja täällä :) melkeen kyyneleenki tirautin kun luin kuukiurun blogia :,) miettikää, teille tulee lapset ja teistä tulee äitejä!!

oon ehkä toki vähän kade teille :) mutta nyt on päästy jo melkein yli alkukierron hämmennyksestä ja menkat alkaa loppua (parasta).. mieskin on ihan eri tavalla nyt tässä hommassa mukana, sillä hänhän on sitä mieltä että meidän yritys alkaa vasta nyt, koska viime kierrossa me nyt vaan satuttiin harrasteleen seksiä oletetun oviksen aikoihin :)D) ja että kun joulukuun alusta on puhuttu, että silloin alkaa yritys. Sen takia musta on nytte sillee mukavaki aloittaa tää jännittävä retki yhdessä, kun toinenkin on innoissaan tästä :D <3 joten, ehkä tosiaan nokka vaan kohti tätä alkanutta kiertoa :)
 
Äsken tuli punertavaa pyyhkiessä, joten tämä kierto taisikin olla sitten tässä ja kp25 onkin kp1 :( On siinä kierrolla vaihteluväliä 24-32 :headwall: Ja vaikka teillä on vuodoista huolimatta plussat niin en kyllä jaksa uskoa. Voihan masennus.
 
mymosa
onnea plussanneet :)

mua vähän jännittää.. tein ihan piruuttani ovistestin, vaikka siis menkatkaan ei ole alkanut ja sain tyhjän testin, testiviiva vain oli.. Viime kerralla en saanut kuin yhden merkkiseen testiin näin, kaikissa muissa oli aina haalea toinen viiva. Voisko kroppa laihtumisen myötä toimia vähän paremmin..
 
  • Tykkää
Reactions: Sandri
mariet: pahoittelut mahdolliseen uuteen kiertoon joutumisesta :hug: kylllähän tuo aina kirpaisee, mutta se menee ohi ja kohta jännäillään taas, sitten joulukuussa :)

mymosa
: oletko paljonkin laihduttanut? :)
 
Nyt uskallan onnitella teitä jo kunnolla, 5th ja kuukiuru: ONNEA ONNEA ONNEA! :heart:

Me muut toivottavasti seuraillaan pian perässä plussanneisiin :)

Mariet: Harminpaikka, jos nyt alkoi uusi kierto :( Koita pysyä positiivisena kaikesta huolimatta. Tiedän, helpommin sanottu ku tehty mutta stressaamattomuus olisi niin tärkeää, kroppa kun alkaa herkästi sekoilemaan. Tsemppiä ja lämpimiä ajatuksia!

Mä yritän sinnitellä torstaihin asti testailujen kanssa jos menkat ei ala.. Silloin olisi viimeistään uuden kierron KP1. En tahdo kohdata pettymystä negatestistä, helpompaa huomata vuodon alkaneen kuin tehdä taas nega.
Mitään oloja ei oikein ole eli aika 50/50 fiilis... "Suottaapi tuo olla vuan suottaapi olla olemattakin" :D
 
Mymosa: Onnea saavutuksesta! Tuohan on jo niin paljon, että varmasti kroppa kiittää toiminnallaan :) pitäis kans ottaa itseä niskasta kiinni..

jos en paremmin tietäis voisin kuvitella et ois raskauden mahdollisuus, oon nukkunu jo kahdet päikkärit tänää ja tullu kauheita vilun väristyksiä.. vkl ei kyllä paljoa tullu nukuttua, joten sitä tämä on :)
 
Eiköhän tästä selvitä. Nyt jo vähän paremmalla mielellä kun ensin tuntui, että käyn itkemään täällä töissä. Vuoto ei ole vielä kunnolla alkanut eikä normaalit menkkakivutkaan, mutta eiköhän ne tässä illan aikana. Löysin jo hyviäkin puolia, kun ei tarvitse ainakaan työpaikan pikkujouluissa selitellä ja oviksenkin taisin tunnistaa ilman tikkuja ihan oikein, koska siihen nähden ihan "ajallaan" tuli menkat vaikka lyhyt kierto olikin. Ja koska tämä kierto oli niin lyhyt niin vielä seuraavasta kierrosta tärppäämällä ei laskettu aika olisi ihan kiinni esikoisen synttäreissä vaikka jo lähellä onkin.

En usko, että tämä kierron pituuden heittely johtuu stressaamisesta vaan pillereiden lopetuksesta. Viime kierto oli ihan outo muutenkin kaikkine kipuineen. Tämä jo normaalimpi, joten eiköhän sekin tässä tasaannu.

Jännitetään nyt sitten Haikulaista :)
 
Onnea plussanneille! Aika epeleitä ootte kun plussasitte ekasta kierrosta. Eihän tätä menoa täällä ole ketään enää kun itse pääsen vajaan 3kk päästä tänne siirtymään :D Aika hyvä kuukausi ilmeisesti tämä marraskuu, kun kaverikin tuli vihdoin raskaaksi (toisesta ivf:stä) Kovasti olen kurkkinut teitä ja seurannut. Tsemppiä muille jotka oottavat plussia.
 
Ottaa päähän nämä "menkat". Ei ole siis vieläkään kunnolla alkanut. Kertaakaan ei ole tullut kunnon verta vaan ainoastaan punertavaa tai rusertavaa limaista pyyhittäessä. Alkaisi nyt kunnolla kun tämä pieni pää alkaa jo kehitellä kiinnittymisvuototarinoita, minkä seurauksena on kohta luvassa uusi pudotus kun ne menkat ihan oikeasti alkaa. Viime kierrossakin lähti vähän hitaasti käyntiin mutta ei nyt näin hitaasti kumminkaan. Kurkkukin on kipeä kaiken hyvän lisäksi ja menkkakivut alkaneet. Pitää kaivaa illalla pullaa pakkasesta lohdukkeeksi kun ei karkkiakaan ole : /

Ilmoittelen huomenna laitetaanko tämä päivä kp1:ksi vai huominen.
 

Yhteistyössä