Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Voi tytöt, haikulainen ja mariet onneksi olkoon molemmille! Ei voi olla totta, että täällä nyt plussaillaan ihan kunnolla! Molempien testissä selvät punaviivat! :heart:

Eikö olekin uskomaton fiilis? Mehän perustetaan kohta se ketju tuonne odotuspuolelle, eikö niin?

Voi että ihanaa, aivan tuli hyvä mieli itselle teidän puolesta tähän torstaihin!
 
Ihan vielä ei uskalla hurrata vaikka onnellinen jo tuostakin haamusta olen. Pitää testailla uudestaan tässä seuraavina aamuina ja toivoa, että vahvistuu. Kaksi digiä odottaa laatikossa, mutta ei niitä vielä uskalla käyttää, jos eivät näytä mitään. Muut siis david-puikkoja.

Meillä meni kyllä kuukiuru hyvin samalla tavalla tämä loppukierto, pienestä tuhrusta haamuun. Toivotaan siis, että vahvistuu yhtä hienosti kuin sinulla :)
 
Mariet, juuri tuossa meikatessani ajattelin, että meillä oli aivan samanlainen kierto sun kanssa. Toivotaan sinun viivalle vahvistumista, luulen, että on tummempi jo huomisaamuna. Minulla ainakin tummeni selvästi ne viivat heti sen selkeimmän haamun jälkeen.

Nyt vain vauvaliimaa molemmille! :)
 
empuska, tuttu tunne! Taitaa olla itelle vaan haitaksi tämä täällä pyöriminen, kun ei tunnu itselä plussaaminen millään onnistuvan. Te olette hurrrjan onnekkaita jotka olette saaneet tärpin heti ekasta yrityksestä!

Onnea hienoista plussista!
 
Onpa täällä pistetty tuulemaan :D Oikein paljon onnea Haikulainen ja Mariet !!! Aivan uskomatonta kuinka moni plussaa, hienoa :) joko teidän siirrellään plussanneisiin vai odotatteko viivojen vahvistumista? :) vaikka siitä ei ole epäilystäkään ettettekö raskaana olisi :)

Mua alkaa jo jännittää tämä kierto, josko se lapsi nyt tulisi, kun ollaan molemmat ihan valmiita sille.. toisaalta löydän itseni usein lukemasta lapsettomuusblogeja ja huomaan, että koitan siihenkin varautua.. vaikka eihän yritystä ole takana kuin yksi kierto ja ei ole syytä epäillä ettenkö lasta saisi.. mutta kun siitä on haaveillut niin kauan ja lukenut kaikkea, niin sitä käy vähän kaikkee nyt läpi kun se yritys nyt oikeasti on alkanut :) Pitää kai ottaa positiivinen asenne vaan ja miettiä muitaki asioita.. kummasti tämä pään valtaa!
 
Minua ei ainakaan vielä siirretä plussanneisiin. Tuo on niin hailakka viiva ja tuli niin myöhään, etten vielä uskalla onnitella itseäni. Kuvatkin on otettu vasta 10-15 minuutin päästä testin tekemisestä kun viiva tuli vasta vähän ennen kymmentä minuuttia (ei saa lukea kymmenen minuutin jälkeen) ja sitten kesti aikansa, että sellaisen valon ja kuvakulman, että sain haamun välittymään kuvaan asti. Eli huomenna uusiksi ja toivotaan parasta :)
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Torstai 21.11.2013



Nimimerkki.....Ikä.....Kp.............Yk....Ya........Monesko

Haikulainen......30.....31/27-30......1.....10/13.....1.
mariet............26......28/32...........2.....09/13.....2.
Sinadrius........31......26/20-37......4.....08/13.....2.
Annuski..........31.....21/??...........3.....09/13.....2.
empuska.........21......19/28-?.......1.....11/13.....1.
Minisport........27......11/28-41.......4.....08/13.....1.
Sandri............24......8/30............2.....11/13.....1.
Elviira86.........27.....??/??...........1......11/13....1.
mymosa.........30...... ?/30.............1......12/13....4.






Piinailijat:








Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1)





Blogeja:

kuukiuru come to mama

 
5th, kyllä! 26.7 :heart: Tosin muuttuu neuvolassa varmasti. Miten sulla menee? Onko sullakin jo pahoinvointia?

En voi vieläkään uskoa, viikon aikana neljä plussaa!:D Huikeeta!

Empuskalla piinapäivät menossa? Toivotaan parasta sinun kohdallasi ja toivottavasti aika kuluisi pian. Ne on pitkiä päiviä, kun odottaa....

Myös muille ovisonnea, tärppionnea ja +++onnea tasapuolisesti! Ootte ihania kaikki!

ON: Täällä pahoinvointi vain pahenee. Tänä aamuna viittä vaille oksennus, yökkäsin. Ruokahalu on kateissa aamuisin eikä kahvia mene..... hyh.. Kävin äsken lisäksi työhaastattelussa sellaisessa paikassa, jossa ollaan fisujen kanssa tekemisissä. Meinasin jo soittaa, että en voi tulla töihin, ku oon raskaana ja oksettaa niin paljon... Mut rohkaistuin, nielin palan ja pyöräilin paikan päälle haastatteluun. Sain sen työn ja aloitan joulukuun alussa. Työ on osapäiväinen. Juuri tätä tarvitsinkin, töitä nimittäin, mutta vielä tuollainen paikka, jossa on varmasti ällöttäviä hajuja. :D Normaalisti en ole hajuherkkä, mutta nyt... Toivotaan, että jatkuisi vain aamupainotteisena tää paha olo niin vois loppupäivänä tehdäkin jotain :D
 
kuukiuru Aivan juuri, ne ihanan kamalat piinapäivät >.< Menkkojen tulisi alkaa ensi vkon vkonloppuna, eli reilu vko vielä! Ja alkavatko nekään edes mahdollisesti silloin, jos kierto onkin jotekin plörinänä e-pillereiden takia. Ken tietää.. Täällä kärsitään edelleen alavatsakivuista ja tissien kipuilusta! Erityisesti nännien kipuilusta, ei tarvitse niitäkään kosketella juuri lainkaan, koko ajan tuntuu olevan pitkät päällä :D
 
Onnea Mariet! :)
Pidän peukkuja että viiva vahvistuu!

Tää on ihan huikea ja epätavallinen juttu että näin monta plussaa heti ekasta kierrosta!
Mä oon edelleen aika pihalla... Jännä hetki koittaa muutaman tunnin päästä kun kerron miehelle. Meillä menee tällä viikolla työvuorot ristiin niin en ole supersiittiörakastani nähnyt vielä tänään :) ...enkä viittinyt järkyttää sitä minkään kuvaviestin muodossa :D

Mut voi siirtää plussanneisiin, oli se sen verran vääjäämätön tulos. Ajattelin kyllä tehdä vielä toisen huomenna aamulla ihan vaan oman mielenrauhani takia, kunhan ehdin illalla apteekkiin. Tuo Pregcheck sattui olemaan viimeinen.

Mullakin loppui nyt sit myös tupakointi ku seinään. Mut ompahan kerrankin motivaatio kohdillaan ja hyvä syy lopettamiseen.

HUH, mitenköhän tähän ajatukseen tottuu et ens kesänä täällä on vauva.. Absurdi ajatus :D Mulla laskurin mukaan LA olisi 31.7 eli täpärästi heinäkuun puolella vielä.

Tulipahan taas romaani. Ihanaa kun on tällainen paikka johon ajatuksiaan voi purkaa!

Plussaonnea jokaiselle leidille! <3
 
Tsemppiä piinapäiviin :) Vaikka piinaahan tämä on edelleen itsellekin. Haluaisin testata jo tänään illalla uudestaan, mutta sitten pitäisi käydä apteekin kautta kotiin. Olisi ainakin sitten erimerkkinen testi.
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Torstai 21.11.2013



Nimimerkki.....Ikä.....Kp.............Yk....Ya........Monesko

mariet............26......28/32...........2.....09/13.....2.
Sinadrius........31......26/20-37......4.....08/13.....2.
Annuski..........31.....21/??...........3.....09/13.....2.
empuska.........21......19/28-?.......1.....11/13.....1.
Minisport........27......11/28-41.......4.....08/13.....1.
Sandri............24......8/30............2.....11/13.....1.
Elviira86.........27.....??/??...........1......11/13....1.
mymosa.........30...... ?/30.............1......12/13....4.






Piinailijat:








Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1)





Blogeja:

kuukiuru come to mama

 
Siirsin Haikulaisen plussanneisiin :)

viikonlopun reissu taisi peruuntua kun muru tuli kipeäksi :/ eli ajatukset pyörii vaan raskautumisen ympärillä.. pitää keksiä jotain tekemistä itselle.. tulis jo ensi viikko ja pääsisi tosi toimiin ovulaation hyödyntämisen suhteen, vaikka tuntuu että "tositoimia" tämä on muutenkin koko alkukierto ollut :D
 
Siis voiko mun kierto oikeesti olla näin persiillään pillereiden jälkeen vai mitä ihmettä tää on? Menkat ei siis ole alkaneet eikä mtn, mutta nää kivut viittailee niin paljon siihen suuntaan.. Voiko pillereiden lopettamiseen liittyä aivan jäätävän viiltävät alavatsakivut? Siis oikeesti välillä nää mun kivut on ihan semmosia menkkamaisia, mutta sitten taas välllä suorastaan paljon pahempia ja äkillisempiä kuin menkkojen aikana. Kaikki äkkinäiset liikkeet ja liikunta ja kaikki vaan tuntuu pahentavan noita kipuja >.< TODELLA outoa sanoisinko, mitä ihmettä nää voi oikein olla? Varmaan yhtä soittoa kestänyt ovulaatiosta lähtien(vaikken nyt oviksen tarkkaa sijaintia osaakkaan määrittää)...
 
empuska, minullahan oli koko ensimmäinen kierto pillereiden jälkeen yhtä kipua. Siis kierrossa oli ehkä viikko kivutonta aikaa ja muuna aikana menkkakivut koko ajan. Tässä toisessa kierrossa ei mitään, lukuunottamatta sitä yhtä päivää kun tuli tuhrua. Sen jälkeen on jäänyt sellainen kumma paineen tunne alavatsaan, mutta ei ole kipua.

Aiemmin mainitsit niistä nänneistä, niin minulla tuli viime kierrossa oletetun oviksen jälkeen tosi tuntoherkiksi muutamaksi päiväksi, mutta loppui sitten kokonaan. Nyt taas tämän tuhrun jälkeen muistaakseni tiistaina alkoi tuntua samaa ja koko ajan on herkkänä. Ajattelin aluksi, että johtuu vain kylmästä, mutta kun eilen oli saunassakin sama homma :LOL:
 

Yhteistyössä