Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Joo nännit on menossa koko ajan, ja tosissaan on ihan kosketusherkät. Ei muu osa rinnoista niinkään, ovulaation aikaan tosin molemmet meijerit oli kipiät, muttei nyt vain kun nipukat.

Tää mahakipu aina hellittää välillä ja sitten yht'äkkiä taas ilmoittelee ei-niin-huomaamattomasti olemassaolostaan. Pakko tää on niistä pillerien lopetuksesta johtua, johan tässä menee järki muuten :D
 
Empuska, mulla oli voimakasta maha kipua ekassa kierrossa pillereiden lopettamisen jälkeen. Se oli sellaista tärinäkipua suurimmaksi osaksi, mutta loppuvaiheessa se paheni niin, että meinasin lähteä päivystykseen. Siis itkin sängyn pohjalla. Sit se vaan hävisi. Merkkasin ylös kalenteriin tämän tapahtuman ja se oli juuri kierron puolivälissä ja sen jälkeen. Kesti muutamia päiviä ja hälveni pois.

Kysyin gyneltä sitten, että mistä voisi johtua, sillä välillä muissakin kierroissa oli tärinäarkuutta (mutta ei niin paljon). Hän sanoi, että kun lopettaa pillerit ja keho alkaa toimia ja niitä rakkuloita alkaa muodostua taas pitkästä aikaa siellä munasarjoissa niin se voi aiheuttaa voimakastakin kipua. Jospa olisi sullakin sitä. Mulla siis ainakin muut kierrot oli sitten helpompia. Mut toivotaan siis, että sulla ei muita kiertoja tule vaan tulisi vauva masuun heti! :)

Niin ja sitten luin vasta jostain, että ovulaation jälkeen munasarjassa oleva toimiva keltarauhanen voisi aiheuttaa kipuilua.
 
Viimeksi muokattu:
En tosiaankaan tiedä mitä tämä on, mutta toisaalta kyllä ajattelen ihan hyvällä että pillereiden lopetuksen jälkeen tulee jotain uusia juttuja kehoon.. tai uusia tuntemuksia ja aistimuksia että jotakin siellä tapahtuu, tietäisi vain mitä.. Mutta toivotaan että olisi jotain noin lievää, eikä mitään vakavaa. :D
 
Tuskinpa mitään vakavaa. Se gyne tosiaan oli sitä mieltä, että voimakkaitakin kipuja voi tulla pillereiden lopettamisen jälkeen. Jaksamista loppukiertoon, jospa pääsisit vähemmillä kivuilla! :)

Hei ihmiset! Pitäisikö se plussanneiden ketju perustaa? Minä ainakin olisin jo ihan valmis sellaiseen siirtymään. Tämä kuitenkin on yrittäjien ketju, jossa ei ehkä mitään raskausoireita ja neuvolajuttuja viitsi jauhaa (mut turha luulla että mua sais tästä ketjusta ikinä eroon kokonaan!! :D ). Kaipaisin jo sellaista ja teitä tuttuja nimiä! Nythän on tullut niin monta plussaakin että saadaan varmaan porinaa aikaiseksi ;)

Oisko sille jotain nimiehdotuksia? Mietin itse että "yrittämään päässeistä plussanneet"? Onhan tuo yrittäminen tuossa vähän ärsyttävä sana, koska kyllähän tähän muutakin mahtuu kuin yrittämistä, mutta se linkittää meidät edellisiin ketjuihin. :) Mielipiteitä?
 
Vaikken olekaan plussannut tai mitään sellaista, mutta silti voisin rehellisesti potkia teidät plusanneet pois täältä, hyvällä tietenkin! Tosiaan masentaa mieltä lukea jatkuvista plussauutisista ja raskausoireista jne, joten poistukaa omaan ketjuunne. Hihi <3
Me muut tullaan sitten perässä jossain vaiheessa, toivottavasti nopeasti.
 
mymosa
Joo, tässä vaiheessa on ihan aidosti iloinen plussanneista, kun vielä näyttää moni odottavan sitä ekaa.. Mutta sanoin kyllä ihan rehellisesti silloin, kun oltiin kuopusta 18kk yritetty miltä tuntuu, pahalta.. oli iloinen, mutta sattui.

Nyt jo tietää, että minussa on vikaa ja osaan varautua siihen, etten tule ovista bongaamaan. Pari-kolme kiertoa yritän ja sitten menen suosiolla jo gynelle "itkemään"
 
Toivon todella, että pääsen teidän kanssa odottajien ketjuun! Ei pitäisi ainakaan raskaustestien määrästä olla kiinni, nimittäin nyt on aamua odottamassa 2 david-puikkoa, 2 apteekin omaa ja 2 CB digiä :LOL: En siis ajatellut noita kaikkia huomenna kylläkään käyttää, mutta ehkäpä yhden jokaista riippuen siitä, mitä niissä nyt alkaa näkyä kun testaan.

Vieläkin pelkää, että jos olikin virheellinen tulos, kun niin myöhään näkyi. Ensimmäiset kuvat on kyllä otettu sen kymmenen minuutin lukuajan puitteissa (tarkastin puhelimesta), mutta ei siinä kyllä viidessä minuutissa tainnut paljon mitään näkyä. Olisipa jo aamu! En taas saa illalla unta kun vatvon tätä mielessäni vaikka samalla yritän hokea, että aamu tulee nopeammin kun vain käy nukkumaan.

Eihän sitä empuska tiedä, jos sinä olet viikon päästä jo plussannut :)

Mymosalle tsemppiä, toivotaan että teilläkin kaikesta huolimatta tärppäisi nyt nopeasti :)
 
5th
mymosa, :hug: Elämä on niin epäreilua eikä näissä asioissa niitä nallekarkkeja ole tosiaankaan jaettu tasan. Mulla on lähipiirissä useita, joille lastensaaminen ei todellakaan ole ollut helppoa. Olen kantanut äärettömän huonoa omaatuntoa siitä, että meillä tämä käy näin helposti, vaikka en tietenkään voi asialle mitään. :/



Odotuspino vaan pystyyn! Mä en varmaan lähde mihinkään kuukausipinoon ennenku tämä mysteeri selviää, vaikka olo hyvin tiineeltä tuntuukin.

marietille tsempit aamun odotteluun!
 
Olen hyvähermoinen kun en millään tavalla usko nyt että olisin kuitenkaan:D Ei mulla ole oikein mitään oireita enään luulin pari päivää sitten että oli jos jonkinmoista mutta nyt ne tuntuu kadonneen ihmetytti vaan silloin viime sunnuntaina tuli pari tippaa verta ja olin varma että nyt ne alko mutta eivät alkaneetkaan mitä se tippasu sitten oli :O nyt jomottelee nivusia ja jalkoja ja mahaa siihen tahtii että taitaapa ne menkat sieltä alkaa. pöh :|
 
mymosa
Nyt vaan kun malttais sen 10pvää, jotta vois aloittaa ovistikuttelun ja pääsis kunnolla alottaa tän "urakan"..

Eilen oli vuosipäiväkin, tuli hurjat 4v miehen kanssa täyteen.. harmi kun nuo menkat nyt vähän pilas vuosipäiväviikonloppua ;)
 
Mymosa, onnea tulevaan kiertoon ja tositoimiin :)

Marietille onnitukset plussasta.. Huippu homma! Jes!

Omaa napaa: tein eilen illalla apteekin oman testin ja paljon hailakampi viiva ku eilen aamulla (vaikka siis pissa ollut öbaut yhtä kauan rakossa molemmilla testikerroilla). Vähän hirvitti että onko tää kemiallinen tai jotain ja oli pakko vielä tänä aamuna testata clearbluella: raskaana 2-3vkoa :)

Oireitakin on ollut, tarkemmin ajatellen kyllä jo pitkin viikkoa. Flunssan jälkeen lämmöt jäi koholle, limakalvot on arat ja rinnat ISOT. Viime yönä heräsin kouristukseen kohdussa mut nää alkuraskauden tuntemukset lie ihan normaaleja. Kylmä ja kuuma on vuorotellen.
Oirekuvauksesta tuli mieleen että mäkin olen sen plussaketjun kannalla muutes! :)

Peukkuja muille plussaneille että pienet pysyy kyydissä mukana ja muille että tärppi käy PIAN!

Iloista päivää, naiset!
 
Kyllä minäkin varmaan uskaltaisin sinne plussaneiden ketjuun jo tulla, jos sellainen perustetaan. Toivotaan, että saadaan kaikki siellä pysyä pitkään ja että moni pääsee pian mukaan :)

Ajattelin jättää huomenna testaamisen välistä (jos maltan) ja annan viivoille nyt pari päivää aikaa tummua. Olihan tuo tämänaamuinen jo vähän parempi kuitenkin, koska viivat tulivat jo tosiaan siinä kolmen minuutin kohdalla esille. Eilen vasta reilusti viiden minuutin jälkeen. Viivat on haamuja, mutta nautin nyt tästä enkä ala stressaamaan alkuraskauden keskenmenolla, josta en tietäisi mitään ilman näitä liian aikaisia haamutestejä. Tai ainakin yritän.

Pahoittelut mymosa :hug: Jouluna sitten on kova jännitys :)
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Perjantai 22.11.2013



Nimimerkki......Ikä.....Kp............Yk.......Ya......Monesko

Nannaa...........20.....31/28............2.....10/13....1.
Sinadrius........31......27/20-37......4.....08/13.....2.
Annuski..........31.....22/??...........3.....09/13.....2.
empuska.........21......20/28-?.......1.....11/13.....1.
Minisport........27......12/28-41.......4.....08/13.....1.
Sandri............24......9/30............2.....11/13.....1.
Elviira86.........27.....??/??...........1......11/13....1.
mymosa.........30...... 1/30.............1......12/13....4.






Piinailijat:








Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2)





Blogeja:

kuukiuru come to mama

 
Viimeksi muokattu:
siirsin marietin plussanneisiin, sanoit että olisit valmis siirtymään plussanneiden ketjuun :) Onnea vielä ihan hirveästi <3

Mies on parantunut, joten lähdetään sittenkin viikonlopuksi reissuun :) jee, saa ajatukset muualle!! joten mun osalta päivittelyt jää nyt ainakin viikonlopuksi, kun en kännykällä osaa..

Päivittely on helppoa: ota alusta ja lopusta [QUOTE....] jutut pois, vaihda päivämäärä ja laske kaikille kierto päivät, huomioi plussanneet ja mahdolliset ei toivottavat uudet kierrot.. Helppoa, mutta ajattelin että kun itselle tuo päivittäminen oli pari viikkoa sitten vielä ihan pelottava mörkö, niin oli helpompi sitten kokeilla kun kuukiuru muistaakseni antoi ohjeet :)

plussatuulia kovasti tänne <3 palataan maanantaina asiaan, sit on jo kp 12 jeee....
 

Yhteistyössä