Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

mymosa: no yleensä yksi päivittää, mutta näin ku reissuun ollaan lähdössä, niin ajattelin jos lista pysyisi hengissä :) tai muutenkin, jos haluaa kiertopäivien laskusta taukoa, ettei ressais itse yrittämistä niin silloinhan sitä voi muutkin päivitellä.. mutta varmaan silleen tilanteen mukaan??
 
Kai se on mun kohdalla että
Pessimisti ei pety venytän sitä kun olen varma tuloksesta:s Kyllä se silti kuumottaa, tänään sen varmasti teen : D ! Mietin vaan sitä että onko sillä nykyään niin väliä minkävuorokauden ajan pissasta sen tekkee ?
 
Nannaalle plussaonnea! Miten maltat edelleen olla testaamatta? :) Toivotaan, että plussaat!

Perustin sen pinon meille odottajille ja sehän löytyy luonnollisesti odotusaika-puolelta ja ketjun nimi on yrittämään päässeistä plussanneet<3. Voisiko sandri ystävällisesti tehdä linkin tuohon tämän ketjun listaan, jotta pääsee suoraan tuonne odotuspuolen ketjuun? Kiitän! Ja 5th se oli, joka jakoi viisautensa listan päivittämisesta, minä en koskaan sitä tajunnut enkä ole jaksanut sitä päivittää :D

Nyt kaikki plussanneet plussaketjuun mars!:heart:
 
Voi onnea Nannaa! Kyllä mä oikeestaan jo arvasin että plussahan sieltä pärähtää :) <3

Toivotaan että jokaisen äidin pikku siemen kestää kyydissä ihan loppuun asti :)
Ketä meitä plussan odottajia tänne vielä? Joutuuko täällä yksin tarinoimaan jatkossa? ;)
 
Nuorallatanssija, Welcome! Et ole aiemmin tainnut olla täällä ketjussa jutskailemassa kanssamme?

Hei päivittääkö joku täällä listaa enää? Yhyy itkuhan siinä tulee jos tämä ketju kuolee nyt pystyyn kun kaikki hävisi jo odottajien puolelle. Kyllä, KAIKKI! :D
 
mymosa
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Sunnuntai 24.11.2013



Nimimerkki......Ikä.....Kp............Yk.......Ya......Monesko

Sinadrius........31......29/20-37......4.....08/13.....2.
Annuski..........31.....24/??...........3.....09/13.....2.
empuska.........21......22/28-?.......1.....11/13.....1.
Minisport........27......14/28-41.......4.....08/13.....1.
Sandri............24......11/30............2.....11/13.....1.
Elviira86.........27.....??/??...........1......11/13....1.
mymosa.........30...... 3/30.............1......12/13....4.






Piinailijat:








Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)





Blogeja:

kuukiuru come to mama

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
mymosa
Toivottavasti kierrot tuli oikein.. Pääsee päivittäjä vähän helpommalla kun palailee taas pariimme :)

Mä täällä kärsin varmaan kohta jostain veren hukasta, ihan kaameet menkat!!
 
mymosa
En tiiä vaikuttaako toi pco menkkoihin näin.. Mutta siteet ei enää riitä kunnolla kun horahtelee, onneks tätä yleensä on vain alku ja sitten hiipuu. Siitä kivat oli pillerimenkat että niukat oli.
 
Huh! Nyt sain luettua kaikki! Täällä on tapahtunut niin hurjasti. Onnea kaikille plussaneille!

Täällä siis vielä yksi, joka tuolla listan kärkipäässä keikkuu. Tänään kai dpo 11-14. Odotin menkkojen alkavan tänään. Ainakaan vielä mitään ei ole tapahtunut. Mutta keskiviikkoon asti ainakin yritän malttaa odotella. Meillä on ollut aika kurjat pari viikkoa, joten tavallaan hyvä että on ollut muut ajateltavaa kuin tämä kierto...
 
Ihanaa kun täällä on sittenkin elämää, hih :)

Täällä on ollut perhetäyteinen vkonloppu, kodin sisustamista, ulkoilua rakkaan miehen ja koiran kanssa, hyvää ruokaa, kummitytön näkeminen ja kaikkea muuta mukavaa. Ollut niin mukavaa aikaa että oikein pelottaa tipahtaa maan pinnalle sitten 1-1,5vkon päästä jos ei nyt tärppi käynytkään. Noh, yk1. Nou hätä siis. :)
On vain niin hyvä fiilis että pelottaa oikein ajatella jos ei saakaan sitä toivottua tulosta nyt heti tällä sekunnilla mulle kiitos. :)
 
Moikka! Tein tuolla yrityksen odottajissa pikavisiitin, koska mies yllätti ja täällä aloitettiinkin jo nyt tjottailu. En voi vieläkään uskoa tätä todeksi :D Luulin että ehkä jos ens keväänä toi mies olisi tarpeeksi lämmennyt ajatukselle!

Mutta siis lyhykäisesti taustaa: Olen 23 v jonka perheeseen kuuluu aviomies (kesällä mentiin naimisiin <3), kolme koiraa ja kissa. Toiveissa olisi esikoinen :) Hieman sekavat fiilikset vielä tästä yllätyksestä joten en osaa oikein mitään järkevää tähän nyt raapustaa.

Mun elämää voi seurata enemmän osoitteessa: The one I laugh with

T. Pääpilvissä toistaiseksi leijaileva Heranen
 
Heipsan, nyt on palattu kotiin :)

Tervetuloa mukaan Heranen :) onnittelut naimisiin menosta, itse pitäisi astella miehen kanssa papin eteen kahden kuukauden päästä :)

Päivitän huomenna blogit ja plussa-ketjut tuonne listaan, en tosin tiedä kerkeänkö aamulla täällä käydä, pitkä koulupäivä..

Mä tässä mietin mikä nyt on vinossa, polttelis tehä testi.. joo, kuulostaa tyhmältä ja syy on ihan niin yksinkertainen, että mulla on kurkku tuntunut oudolta ajoittain viikon ajan.. siis sellanen tunne, ku ois närästäny ja vatsan sisältöä noussut kurkunpäähän ja karvastelis, mutta ku ei mua ole närästäny, kurkku vaan tuntuu sille.. ja sitte tää saa mut kuvittelemaan kaikenlaista.. mutta ehkä seurailen, kuukautiset oli kuitenki ihan normaalit..

Odotan jo ens viikonloppua.. sovittiin miehen kans, että ollaan yhdessä kotona koko vkl.. ja mulla pitäis olla oviski sillon... :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Heranen

Yhteistyössä