Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Lauantai 09.11.2013



Nimimerkki.....Ikä.....Kp.............Yk....Ya........Monesko
Minisport.........27.....40/28-35.....3.....08/13.....1.
5th................31.....29/35?........1.....10/13.....5.
Sandri............24.....26/30-31.....1.....11/13.....1.
Kuukiuru.........24.....24/30-34.....1.....10/13.....1.
Haikulainen......30.....18/27-30.....1.....10/13.....1.
mariet............26......16/32.........2.....09/13.....2.
Sinadrius........31......14/20-37.....4.....08/13.....2.
Annuski...........31.....9/??...........3.....09/13.....2.
empuska.........21......7/28-?........1.....11/13.....1.
Elviira86..........27.....??/??...........1......11/13....1.






Piinailijat:
Sandri dpo 8-10
kuukiuru dpo 7
5th dpo 7





Plussanneet:





Blogeja:

kuukiuru come to mama

 
Viimeksi muokattu:
Sandri Toi on niin tuttua, meinaan tuo johonkin tuttuun törmääminen juuri tuollaisella hetkellä! Parina kertana kun olen kirpputorilla käynyt hypistelemässä/ostamassa vauvanvaatteita niin hirveän tarkkaan on pitänyt katsoa että kenen edessä siellä niitä oikein hypistelee ;) Ja ihan sama tuo kaksplussan ostaminen, mun on ajettava kaupunkiin ja ostettava se jostain sieltä. Samoiten apteekissa yms ei tosiaankaan voi käydä kotikylällä, ei sitten millään. Onneksi ei tuttuja sattunut olemaan silloin kun kävin ostamassa niitä raskausvitamiineja, varsinkin kun jouduin kysymään kassaneidolta että missähän päin maailmaa ne mahtavat sijaita.

Rankkaa nämä vauvantekopuuhat! ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Sandri
Voi Manue, kuulostaa niin kurjalta! Ei ole ihan vierasta käytöstä täälläkään osoitteessa. Ei tolla tavalla sais vetää toiselta mattoa jalkojen alta! Toivottavasti pystytte vielä keskustelemaan aiheesta.

Meillä "yritys" on vähän tragikoomisessa vaiheessa, kun miehellä on ongelmia laukeamisessa. Nyt on mennyt jo 4 kertaa putkeen tällä taktiikalla. Jos hän kuitenkin takaraivossa epäilee tätä projektia, eikä siksi päästä simppoja matkaan... Hmm...

Meidän viimeinen vuosi on kyllä ollut niin raskas, etten ihmettele vaikka mies oireilisi sitäkin. Ja pistää tietysti miettimään jaksamista, jos meitä olisikin kohta neljä... Mutta mulle ajatus vauvasta antaa niin valtavasti energiaa! Tavallaan ei haittaa, vaikka tässä menisikin aikaa ennen tärppiä. Ehtisin tehdä erikoistumisopintoni loppuun keväällä ja hoitaa kiinnostavat työjutut hyvään vaiheeseen. Päästäisiin muuttamaan isompaan asuntoon. Nukuttaisiin univelat pois ;)
 
Ajatus vauvasta kyllä antaa kummasti energiaa vaikka ja mihin, omalla kohdalla mm. tuohon tupakoinnin lopettamiseen. Itselläni on enää YKSI syöpäkääryle odottamassa imuttajaansa ja haluan sen olevan sitten siinä. En anna itselleni anteeksi ikinä sitä jos pössyttelen raskaana ollessa, ei tule kuuloonkaan.

Voi, ensi vuonna oikein hyvällä tuurilla meilläkin voisi juhlia isänpäivää, muutenkin kuin koiralapsen isänä. :) <3
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Sunnuntai 10.11.2013



Nimimerkki.....Ikä.....Kp.............Yk....Ya........Monesko
Minisport.........27.....41/28-35.....3.....08/13.....1.
5th................31.....30/35?........1.....10/13.....5.
Sandri............24.....27/30-31.....1.....11/13.....1.
Kuukiuru.........24.....25/30-34.....1.....10/13.....1.
Haikulainen......30.....19/27-30.....1.....10/13.....1.
mariet............26......17/32.........2.....09/13.....2.
Sinadrius........31......15/20-37.....4.....08/13.....2.
Annuski...........31.....10/??...........3.....09/13.....2.
empuska.........21......8/28-?........1.....11/13.....1.
Elviira86..........27.....??/??...........1......11/13....1.






Piinailijat:
Sandri dpo 9-11
kuukiuru dpo 8
5th dpo 8





Plussanneet:





Blogeja:

kuukiuru come to mama

 
minä oon ollu koko viikon polttamatta, lukuunottamatta paria tupakkia ku maanantai-iltana join siideriä.. katkasin sitten heti illalla loput tupakat roskiin, enkä ole koulussa edes himoinnut kun muut ovat menneet käymään tupakilla.. JEE!

Eilen illalla oli niin huono olo, että pisti mielikuvituksen laukkaamaan.. nyt aamulla ei mitään, muttei kyllä oo niitä menkkajuilintojakaan niin paljoa kuin yleensä ennen menkkoja.. *koputtaa puuta*

Pitää kyl mainita että itsellä on kyllä puutetta muuten tuosta energiasta.. tenttiin pitäis lukea ja en vain jaksais.. ehkä käynki isää onnittelemassa ja sitten aloitan lukemisen :)
 
  • Tykkää
Reactions: kuukiuru
Sandri Vautsi, onnittelut! Täältä minä tulen perässä. Olen kyllä ikuisesti katkera siitä että koska moiseen myrkkyyn olen edes haksahtanut, niin monta vuotta sillä on tullut jo kehoa & mieltä saastutettua : (
 
Joku voisi kyllä testata tänään meidän muiden iloksi ;)

Sandri, minulla tuli raskauskeijusta tilatessa testit heti seuraavana päivänä tilauksesta.

Parina päivänä on ollut nyt juilintoja mahassa ja erityisesti eilen oikealla pistoja. En kyllä tiedä yhtään onko ovulaatio mennyt vai vasta tulossa. Mielummin mennyt niin tulisi lyhyempi kierto. Tylsää kun ei voi vielä edes jännäillä kun ei ole ovulaation ajankohdasta tietoa.

Sinadrius, tosi ikävä tilanne teillä. Oletteko puhuneet tuosta miehen kanssa?
 
kuukiuru Kävinkin jo blogissasi lukemassa tissiesi kuulumiset, toivotaan että se enteilee juuuuurikin sitä vink vink ;) Sullakin uskomattoman pitkä aika savullisena takana, kuinkahan monta vuotta minulla tulee.. öö.. 9 vuotta, voi luoja. Puolet koko elämästä melkein, kamalaa edes ajatella O_O''

ps. Oletteko huomanneet/ajatelleet että raskaus olisi tällä hetkellä muoti-ilmiö? Musta vähän nimittäin tuntuu sille, harvasen päivä huomaa facebookin kautta että joku tuttu tai puoli tuttu tai tutun tuttu odottaa lasta. Toisinaan se on ihanaa, mutta toisinaan ajatukset ko.henkilöiden raskaudesta ja vauvan tulevaisuudesta on kaikkea muuta kuin positiivisia. Paljastuin vkolla parhaalle ystävälleni että yritetään miehen kanssa lasta ja tuli puhetta juurikin noista muotivauvoista:( Siinä vaiheessa kun joskus ikinä kun raskaudun niin toivottavasti mua ei pidetä minään ilmiöäitinä. Ystäväni kyllä sanoi siihen, ettei tosiaankaan tulla pitämään. Toivotaan:)

Mutta oletteko huomanneet tai ajatelleet samaa? Ehkä kirjoituksessa saattoi olla ihan pikkuriikkisen piirun verran myös kateutta niille mammamahoille jota kuva-aaloilla vilistää alvariinsa : O
 
Minä en ole tuollaista huomannut. Ei oikein tässä lähipiirissä paljon lapsia ole. Enemmänkin tuntuu että ikisinkkuja ja pariskuntia, jotka eivät halua lapsia joko vielä tai ei ollenkaan. Me ollaan siis miehen kanssa suuri poikkeus tässä porukassa.
 
Minunkaan OIKEISSA kavereissa ja tutuissa ei juurikaan ole sellaisia joilla lapsia on. Ja monet vielä ovat vähän sillä linjalla että hyi yäk kakkavaippoja, ei lapsia mulle ikinä kiitos-linjalla.
Mutta silti paljastui toooooosi monta ihmistä minun ja parhaan ystäväni yhteisistä "tutuista" jotka odottavat lasta. Hassua, tai sitten täällä on vain niin pienet piirit.
 
5th
Jep, testi tehty aamutuimaan ja ihan puhdas negahan se oli. :) Mulla myös tissit ollu tosi kipeet, mutta ne on ollu sitä jatkuvasti jo niin pitkään, ettei se mikään oire ole. Alavatsa tuntuu jotenkin oudolta, mutta laitetaan se mielikuvituksen piikkiin. Perjantai olis ehkä menkkojen alkamispäivä ja nyt tässä käyn kamppailua itseni kanssa, mikä olis seuraava testipäivä. Testit huutaa mun nimeäni tuolla kaapissa. :D
 
empuska, minä olen huomannut, että ihmiset ympärillä alkaa lisääntyä. ;) Mutta tiedän myös mistä se johtuu. Ihmiset ovat tulleet lapsentekoikään. Reilu parikymppisenähän niitä lapsia alkaa olla jo monella ja viimeistään kolmikymppisinä todella monella. Todella monet omaikäiset ovat raskaana tai saaneet lapsia, mutta en ihmettele, sillä onhan minullakin kuume ja nyt yritys päällä ;) Mutta toisaalta uskon myös vauvabuumiin, sillä onhan se vauvakuume varmaan tarttuvaa.

5th, taitaa olla aika epätodennäköistä saada dpo 8 mitään näkymään? Testaa muutaman päivän päästä uudestaan (helpommin sanottu kuin tehty! :D), niin jos olisi jo näkyäkseen.
 
Huhhuh, käväsin isää onnittelemassa ja kun hän tupakoi, niin hän kävi sitten ulkona ja toi tupakan hajun mukanaan sisälle.. mulle tuli se sama tunne ku aina ku alkaa tekeen mieli tupakkaa, mut nyt ei alkanu, vaan se olo tuli ihan alitajunnasta.. mut se meni ohi, hyvä niin..

Mulla ei tunnu tisseissä siis _mitään_, vähän aikaa pisteli toista kun makoilin porukoiden sohvalla, mut siis ei kerta kaikkiaan mitään.. vatsaa nipistelee, muttei (ainakaan vielä) sillee et osaisin arvata että menkat alkaa parin päivän päästä.. mut huomaan, et mieli koittaa asennoitua koko ajan, että kyllä ne menkat alkaa.. kai sitä suojelee itseään.. sekava olo..

Meillä tulee kaveripiirissä tasaseen tahtiin muksuja.. mutta se on ihan luonnollista mun mielestä :)

no ehkäpä ne testit vois tulla tiistaina, kun ne näin viikonloppuna tilasin.. eipähän tuu tuhlattua, keskiviikkona pitäis alkaa menkat.. :D
 
Kuukiuru: sinähän se pitkä pinnainen olet! Mä varmaan testaan heti ku ne testit tulee eli varmaan tiistaina tai keskiviikko aamuna.. silloin on keskimäärin dpo 13 vissiin.. luulis jo näkyvän ja edellisen kierron mukaan menkkojen pitäis alkaa.. :)
 
Meillä tämä vauvahomma on ainakin jo ihan arkipäivää. En epäile yhtään, ettenkö vauvaa haluaisi.

Meillä on kaveripiiri ja sisarukset sellaisia 25-28 vuotiaita eikä tosiaan kenelläkään muilla ole vielä lapsia. Kun sain esikoisen 22-vuotiaana niin pidin ihan normaalina että oltiin ensimmäisiä, mutta nyt toisesta haaveillessa olen jo vähän kummissani.Tutut lapsiperheet on sellaisia, joihin olen oman lapsen takia tutustunut myöhemmin.
 
Täällä myös testannu negaa. Olisi ollut kiva yllättää mies näin isäinpäivänä positiivisella testillä. Menossa siis jo kp41 ja dbo 11. Normaalisti vuoto alkanut dbo 8:n kohdalla.. Missä lie tällä kertaa viipyilee
 
Mä en tiedä sanoisinko, että tämä on jo arkipäivää ku tää koko yrittäminen tuntuu vielä niin uudelta ja jännittävältä asialta! Siis lapsi halutaan ja sillä on lupa tulla ja me yritetään antaa sille mahdollisuus tulla, ihanaa <3 mut ei sitä tuu silleen tieten yhdessä hehkutettua kauheena, pientä smalltalkia ja heittelyä et "sitten kun oon/oot raskaana...", mies on silleen et "tulee kun on sen aika" -mielellä ja mä tässä jo tilailin testejä.. kai miehillä ja naisilla on yleensäkin kuumeilu erilaista.. :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä