Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

empuska: onnea työpaikan hakuun!

kuukiuru: sullahan on jo oireita! :eek: sehän voi olla, että teillä tärppää jo ekasta ;)

mulla nyt ei oireita oikein ole, ellei jalkojen ajoittaista kutinaa lasketa.. rinnat on ihan tavalliset ymym.. eilen etoi vähän mutta huomasin senkin olevan sittemmin nälkään.. en usko, että tärppi nyt ois käyny heti, jotenki oon orientoitunut pitkään yrittämiseen ja toisaalta tuntuu et ois ihan kauheeta jos se täti viikon päästä kurvaa paikalle.. kai sitä haluaa suojella itseään vaikka odottaa plussaa ja antais kaikkensa sen takia..

mullapa menossa dpo 6-8.. vaikka tuo keskiviikkonen kyllä mul on mielessä, et se ovis ois sillon ollut.. sittenhän mul ois enää alle viikko menkkoihin.. tai alle viikko se ois tuolla 30 päivän kierrollaki.. huii..
kauheeta laskemista nää kierrot nytten :DD
 
Viimeksi muokattu:
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Torstai 07.11.2013



Nimimerkki.....Ikä.....Kp.............Yk....Ya........Monesko
Minisport.........27.....38/28-35.....3.....08/13.....1.
5th................31.....27/35?........1.....10/13.....5.
Sandri............24.....24/30-31.....1.....11/13.....1.
Kuukiuru.........24.....22/30-34.....1.....10/13.....1.
Haikulainen......30.....16/27-30.....1.....10/13.....1.
mariet............26......14/32.........2.....09/13.....2.
Sinadrius........31......12/20-37.....4.....08/13.....2.
Manue............28......8/29-36......1.....11/13.....1.
Annuski...........31.....7/??...........3.....09/13.....2.
empuska.........21......5/28-?........1.....11/13.....1.
Elviira86..........27.....??/??...........1......11/13....1.






Piinailijat:
kuukiuru dpo 5
5th dpo 5
Sandri dpo 6-8





Plussanneet:





Blogeja:

kuukiuru come to mama

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: 5th
Minäpä tulin avautuun.. siis voi mun mieltä, taitaa tehdä tepposia.. Oon yksin koko päivän kotona ja en saa siis mitään aikaiseksi, tää on ihan kauheeta.. koitin käydä nukkumassa, kun olo on niin kuin ois muka jotain univelkaa, vaikka viime yönä nukuin parhaiten pitkään aikaan.. no en saanut unta ja vyöryin takaisin koneelle, tällästa "energittömyyttä" on kai ollut viimeksi ehkäisyrengasaikaan tai jotain.. no, sitten pääsen koneelle ja luen facebookista 875-grammaa viimeisimmän päivityksen ja pillahdan itkuun.. itkenyt olen viimeksi ehkäisyrenkaan aikaan, oonki ihmetelly.. taidan olla tulossa kipeäksi, kun ei nyt uskois oireiden yhdessä aamussa ilmaantuvan.. pitänee raahautua kohta lenkille, jotta piristyis..
 
Minä en kanssa ole syönyt aiemmin muita vitamiineja kuin D-vitamiinia. Se aloitettiin koko perhe silloin kun poika vauvana alkoi sitä syödä. Nyt olen pari kuukautta syönyt Minisun Mama -vitamiinia lähinnä sen foolihapon takia.

Onnea empuska uuden työpaikan hakuun :) Toivotaan, että pääset.

Teillä alkaakin monella olla jännät päivät pikkuhiljaa :) Minulla testipäivä on 23.11. (kp 30) jos ei menkat ole alkaneet. Silloin siis ne työpaikan pikkujoulut. Jos kierto on sama kuin viimeeksi, niin ei tuolloin kai saata plussa edes näkyä mutta testaan silti. Tämä on jo tässä vaiheessa kiertoa niin erilainen kuin viime kierto, etten tiedä yhtään tuleeko tästä minkä pituinen. "Menkka"kivut eivät ole alkaneet, eikä välivuotoja ole ollut toisin kuin viime kierrossa. Toissapäivänä oli runsaat limat, samanlaiset kuin viime kierrossa kp 19-22. Eli nyt paljon aiemmin ja kesti vain hetken. Kovasti yritin tässä kierrossa rauhoittua ja olla miettimättä näitä kiertopäiviä ja oviksia ja oireita, mutta eipä siitä mitään tullut :D
 
Toivotaan toivotaan, jos en pääse niin vanhoissa hommissa jatkan ihan mielellään :) Kävin tänään apteekissa ostamassa noita minisun mamoja, mulla varmaan on monenlaisia vitamiinien puutoksia jo muutenkin. Olen niin huono syömään noita vitamiinin lähteitä. :/

Oi että, olen tämän illan hoitanut rakasta kummityttöäni (reilu 6kk)! Meillä meni niiiiiiin hyvin kunnes mun mies saapui paikalle, tyttörukka vierasti niin hirveästi että itkusta ei tullut loppua ennen kuin mies häipyi silmistä eikä edes puhunut mitään. Nyt rakas vetelee hirsiä tyytyväisenä pinnasängyssä. Mies vain sanoi että olen aivan selvää äitimateriaalia! Ihana tyttönen, hirmuinen vauvakuume <3 x 100
 
Kiitos kysymästä kuukiuru. En osaa tehdä muuta kuin odottaa menkkoja alkavaksi hetkenä minä hyväänsä. Ei ole ollut vielä näin pitkää ( 8pv) luteaalivaihetta tässä yrityksen aikana! Jospa se tästä pitenee! Jumpassa huomasin, rintoja aristaa. En usko että tärppi olisi käynyt näin myähäisestä oviksesta.

Manue no voihan kökkö! Mikähän sen miehulaisen pään käänsi?
 
Voi manue:hug: Olet kyllä kauan jaksanut odottaa. Tuliko miehelle väliaikainen paniikki vai perääntyikö hän kokonaan? Toivottavasti pääsette yhteisymmärrykseen mahdollisimman pian!

Kummilapsista... minullakin on kaksi ihanaa kummituslasta, 1 ja 3 v. Ihanaa, kun saa paapoa toisten lapsia hyvällä omallatunnolla niin paljon kuin haluaa :D

Huoh... aika matelee..... hohhoijaa....:whistle:
 
No kylläpäs manue miehesi teki ikävästi! Saitko mitään selitystä? Tietääkö miehesi, kuinka paljon vauvaa toivot ja että olet viisi vuotta jo odottanut?

Mekin käytiin tänään kylässä perheessä, jossa on 3kk ikäinen ihanuus :) vauvakuume senkun suureni. Kummilapsia minulla ei ole vaikka niin mielellänkummitäti olisin ja varmasti hyvä sellainen :) Ehkäpä vielä joskus kunhan alkaisi tämä lähipiirikin lisääntymään.
 
Kiitos kaikille lohduttavista sanoista :) Taisi mies alunalkaenkin luvata vaan koska tietää miten kovasti haluan vauvan, mutta ei vaan ole sanansa mittainen mies. Syitä tuntuu oleva monia, rahatilanne ym..tekosyitä mun mielestä. Hänellä on tapana antaa tyhjiä lupauksia, mutta nyt luulin ihan oikeasti, että oli vakavissaan. Me ei vaan olla samalla aaltopituudella hänen kanssaan tässä asiassa. Nyt on niin surkea fiilis, en oikeen tiiä mitä pitäis tehdä. En halua odottaa uutta viittä vuotta :(

Piti munkin sanoa noista kummilapsista sen verran, että itselläni on niitä peräti 6 :) Kaverit ja sukulaiset siis ainakin tietää, että olen lapsirakas ;)
 
Viimeksi muokattu:
Manue: Todella ikävä kuulla! :/ keskustelitteko asiasta miehen kanssa vakavasti, niin että kerroit omat tunteesi kanssa? ja kysyitkö koska voitte alkaa yrittämään? Tuossa vähän aikaa sitten oli paljon lehtijuttuja aiheesta, että on naisia jotka odottavat että miehelle tulisi vauvakuume ja sitten 8 vuoden päästä mies oli saattanutkin ilmoittaa ettei lapsia halua, että tulisi aikanaan keskustella näistä asioista, jotta tietää mitä voi odottaa.. en nyt tarkoita että tämä teitä koskisi, voihan mies olla halukas saamaan lapsen sitten kun esim. tuo rahatilanne hänen mielestään helpottaa.. tarkoitan vain, että ei se ole aina nainen jonka pitää suopua tilanteeseen, että "noh, odotellaan kun olet valmis".. onhan se luontainen tarve naisellekkin tulla äidiksi, pitää niinkin päin ymmärtää.. siis ymmärtäkää toisianne :) <3
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Perjantai 08.11.2013



Nimimerkki.....Ikä.....Kp.............Yk....Ya........Monesko
Minisport.........27.....39/28-35.....3.....08/13.....1.
5th................31.....28/35?........1.....10/13.....5.
Sandri............24.....25/30-31.....1.....11/13.....1.
Kuukiuru.........24.....23/30-34.....1.....10/13.....1.
Haikulainen......30.....17/27-30.....1.....10/13.....1.
mariet............26......15/32.........2.....09/13.....2.
Sinadrius........31......13/20-37.....4.....08/13.....2.
Manue............28......9/29-36......1.....11/13.....1.
Annuski...........31.....8/??...........3.....09/13.....2.
empuska.........21......6/28-?........1.....11/13.....1.
Elviira86..........27.....??/??...........1......11/13....1.






Piinailijat:
kuukiuru dpo 6
5th dpo 6
Sandri dpo 7-9





Plussanneet:





Blogeja:

kuukiuru come to mama

 
Viimeksi muokattu:
sandri keskusteltiin vakavasti ja ollaan kymmeniä kertoja keskusteltu tästä aiheesta meidän suhteen aikana. Aina on mies sanonut, että haluaa perheen kanssani, mutta ei NYT. Aina ensi keväänä tai ensi syksynä tai vuoden päästä...sitku. Se on aika hajottavaa. Nyt luulin, että mies tarkoitti lupaamaansa...

Luin ton lehtijutun ja siitä tuli kyllä minä mieleen. En tiedä millä tavalla saan miehelle kerrottua, miltä musta tuntuu, niin että se oikeesti ymmärtäis. Nyt se luulee, että kun pulla on uunissa, minä häivyn. Se ei vaan tajua, että haluan perheen, kokonaisen ja ehjän sellaisen. Mä oon ihan neuvoton :(
 
Manue Olen niin sad puolestasi, kummallinen tapaus tuo miehesi. Omalle kohdalle en osaa enää edes kuvitella tuollaista tilannetta kun mieheni on niin vahvasti nyt yrittämässä mukana(yllätys.) Luultavasti juuri sen takia en tietäisi kyllä mitä tehdä, JOS mieheni yht'äkkiä puoltaisikin päätöksensä ettei vielä, no koska sitten. :(

ON: Menkat loppusuoralla kp6 menossa, tätä päivää en varmaan enää edes laske menkkapäiväksi. Tuskin enää vuodan suuntaan jos toiseen, kerta yölläkin vuoto oli ollut olematonta. Ai niin, en minä ostanutkaan mitään Minisun Mamoja, ostinkin niitä Multivitoja jotka on tarkoitettu raskaana oleville, imettäville tai raskautta suunnitteleville. Eilen pesin kaikki ostamani vauvan vaatteet, voi että niitä pieniä potkareita ja bodeja <3 ihihi.
 
  • Tykkää
Reactions: Manue
kuukiuru No sehän tässä vähän jänskättääkin että saadaanko nyt jokin paha karma meidän ylle, ettei lasta siunaannu ikuisuuksiin >.< Ei me saada, tahdon uskoa niin. Johan minä ensimmäiset converset ostin vauvalle jo syyskuussa vaikka yrityskään ei ollut vielä alkanut. Hihi, miten niin malttamaton.

Eilen suunniteltiin miehen kanssa tulevaa lasten huonetta, mitä maalataan ja minne maalataan ja mitä huonekaluja ja kaikkea muuta, ollaan kyllä niin höpsöjä molemmat. Toivottavasti jaksetaan hypettää loppu aikakin näin, raskaudun tai en.
 
Toivotaan että ei ;) Hei onko uusin kaksplussa jo ilmestynyt, marraskuun?
Mietin jo hirmuista sotasuunnitelmaa sen lehden ostoa varten. Muutettiin silloin taannoin meidän ihanaan omakotitaloon pienemmälle paikkakunnalle josta olen kotoisin, täällä kun kaikki tuntevat kaikki. Täytynee vissiin lähteä "isommalle paikkakunnalle" ostamaan lehti ettei heti ala hirmuiset juorut liikkua ;) Sitten tosin kun tiedän että olen raskaana niin kuulutan sen kyllä koko maailmalle, vaikka paikallislehdessä jos en muuten ;D
 
Muakin tekis niin mieli ostella jo pientä vaatetta, et saisi sitten haaveilla pienestä niitä katsoessa.. :) yksi päivä hypistelin kaupassa pieniä tytön vaatteita kun kaveri saa tytön kohta puolin, mutta ehkä ostan sitten vasta kun lapsi on syntynyt... ja tänään pääsen katsomaan miehen suloista kummipoikaa, oon innoissani <3

Kp:t jo 25.. ei oikeastaan jännitä, kun tuntuu ettei se nyt voi heti tärpätä.. toisaalta mietin, et onhan mulla kuitenkin mahdollisuus saada viikon päästä tai allekkin plussa.. mutta kun ei uskalla toivoa.. eikä oireita ole.. :/
 
Toivotaan, että jollekin jo pian plussa saadaan :) Eikös siihen ole jo ihan hyvät todennäköisyydet, että ainakin yksi plussaa ;)

Minua ei niin houkuta päästä pieniä vaatteita ostamaan kun niitä kuitenkin on monta laatikollista säästössä. Vaikka onhan niitä välillä ihan ihana hypistellä. Kirpparilla käydessä olen vähän katsellut kuntoa ja hintatasoa. Ehkä vasta sitten, kun on julkisesti raskaana niin viitsin ostaa mitään. Jos toiseksi lapseksi veikataan poikaa, niin ostokset voi jäädä vähemmälle, mutta jos tyttöä niin veikkaan että vaatteita tulee ostettua vähän reilummin.

Voithan sinä Manue antaa sen lehtijutun miehelle luettavaksi. Ja oikeasti miehestä on saatava irti, haluaako lapsia ikinä. Koska jos on kokonaan muuttanut mielensä, niin tuleehan siitä ison pohdiskelun paikka. Ei ole kyllä yhtään reilua pitää toista epätietoisuudessa ja antaa turhia lupauksia. Pistää oikein vihaksi tuollainen.
 
Ainiin, piti vielä sanoa, että vaikka itsekin oireita kyttää niin en silti kyllä tavallaan usko, että oireet tai oireettomuus välttämättä merkitsee yhtään mitään. Ovulaatio voi tapahtua ilman oireita ja raskaana voi olla ilman oireita :) Ja oireita voi olla vaikka muille jakaa vaikka ei raskaana olisikaan ja ovulaatio-oireetkin voi tarkoittaa jotain ihan muuta kuin sitä ovulaatiota. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Sandri
mariet antaisin jutun luettavaksi, mutta mies ei osaa suomea. Muuten se olis enemmän kuin tehokas keino! Aina hän sanoo, että haluaa lapsia vielä (hänellä siis on jo 2), mutta EI NYT. Mulla on kyllä iso pohdinnan paikka jo nyt. Tietysti hän on mulle rakas ja tärkeä, mutta lapsen saaminen on sellanen juttu, josta en luovu. Ja olen jo kauan odottanut. Jotenkin mies kääntää asian niin, että vauva on mulle tärkeämpi kuin hän ja että mun pitäis keskittyy häneen ja meihin. Ei vaan onnistu enää, odottaminen repii mua..

Kateellisena luen teidän juttujanne :) vaatteiden hypistelyä ja kaikkea ihanaa!
 
5th
Manue, :hug: Olen todella pahoillani. Toivottavasti asiat selviää mahdollisimman pian. Voimia vaikeaan tilanteeseen. :heart:

kuukiuru, täällä myös kurkkukipua. Palelee ja tissejä särkee. Niin niitä on kyllä särkenyt pitkin kiertoa, joten se ei kerro mistään mitään.

Testauksesta: aion olla ihan rehellisesti hätähousu ja tehdä huomisaamuna testin ihan vaan isänpäivän kunniaksi ja kun testejäkin useampi kaapissa on. Jos siinä nyt jostain ihmeen syystä jotain sattuisi näkymään, olisi huominen ihan paras päivä asiasta kertoa. :heart: Mut ihan maan pinnalla mä elelen, ei siinä huomenna mitään näy. Edellisistäkin on näkynyt vasta pari viikkoa hedelmöittymisen jälkeen. Eli seuraavana viikonloppuna sitten uudestaan, jos menkat ei ala (ja jos malttaa odottaa). :D

P.S. Saanko esittää toiveen, että jännäilijätkin olis listassa dpo-järjestyksessä? Eli isoimmilla dpoilla korkeimmalla. Näkisi suoraan siitäkin, kuka on seuraavana jännäysvuorossa. Anteeksi, olen perfektionisti. :p :saint: :D
 
  • Tykkää
Reactions: Manue
5th: sopii hyvin tuo dpo-homma :)

mulla oli aamulla menkkakipuja, just sellasia, joita on aiemmissaki luomukierroissa ollut ennen plussaa.. tein ovistestin huvikseen aamulla, tosin ihan huvinvuoksi vaan.. viiva oli sellanen vaaleen punainen.,. en osaa päätellä siitä yhtään mitään, ku yhdessä kierrossa tein kans ovistestin ennen menkkoja ja se viiva oli muistaakseni aika räikeä ja silti alkoi menkat ihan normaalisti.. kuumottais tehdä raskaustesti, mutten usko että siinä mitään ois.. eilen meinasin ostaa,kun kävin läheisessä kaupungissa prismassa, mutta eiköhän äiti tullut vastaan, hyvä etten ollu testi kädessä :D no sen kanssahan piti sitten kattoa mattoja ymym.. ja se sitte jäi kauppaan, raskaustesti siis..
 

Yhteistyössä