Mä en tiedä tuosta oviksesta, kun tunsin keskiviikkona kauheaa vihlontaa oikealla alavatsalla pari tuntia ja mietin et ihan selvä ovis, mutta sitten laskurit sanoo et se ois ollu vasta perjantaina..? voihan ne kierrot vielä heitellä, mut samapa tuo, molemmat on hyödynnetty
<3 Mies oli kertonut saunaillassa kavereilleen meidän "tulee jos on tullakseen" yrityksestä ja oon ihan tosi yllättyny! kai ne oli puhunu asiasta kun monilla on lapsi tulossa / juuri tullut.. mut silti, se jo pelkäs et suutun
ja aluksi olinki vähän, et no kiva, nyt tulee paineita, mut sit mietin kuin harvinaista on että mies puhuu tuollaisista asioista ja oon nyt aika mielissään.. <3
Mietin nytten nuita konjakkeja taas.. kysymys:
uskaltaisitteko te käyttää painonhallintatuotteita yritysaikana?
Tässä vähän pohjustusta, mitä tuo konjak on:" Konjak on painonhallintatuote, josta on tutkittua, turvallista ja tehokasta apua laihduttamiseen. Konjak tehostaa huomattavasti vähäenergisellä ruokavaliolla laihduttamista. Konjak sisältää EU:n vahvistaman terveysväitteen mukaisen määrän (3 g/vrk) laihduttavaa glukomannaanikuitua sekä aimo annoksen verensokeria tasapainottavaa ja makeanhimoa hillitsevää kromia (120 mcg/vrk). Konjakin molemmilla laihtumista tehostavilla ainesosilla on vahvat perustelut. Terveysväitteen saadaksen ravintoaineen vaikutukset on täytynyt todistaa laajoilla tieteellisillä tutkimuksilla."