Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Tiistai 10.12.2013



Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya........Monesko

Minisport.............27......30/28-41.......4.....08/13.....1.
Sandri................24......27/30............2.....11/13.....1.
mymosa.............30...... 19/30............1......12/13....4.
Heranen.............23.......13/28-30........1......12/13.....1.
empuska.............21......12/26..............2.....11/13.....1.
Annuski................31.....8/30-32........4......09/13.....2.
Katey.................24v .....5/?...............1......12/13....1.
Elviira86.............27........??/??...........1......11/13....1.
Nuorallatanssija..27........??/??...........1......11/13.....1.






Piinailijat:
mymosa dpo 0






Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)



Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with

 
meinasithan mymosa että tänään ois ovis?

täällä menkka juilintoja aamusta kuten muissakin luomukierroissa tähän aikaan.. eipä toisaalta haittais vaikka menkat tulis, kun uumoilen et mulla vois olla polttarit seuraavassa kierrossa :D toki eihän niissä ole pakko alkomahoolia ottaa, mutta ei nyt kauheena ehkä tällä kertaa haittais vaikka tuliski :D
 
Mulla näyttäisi olevan womanlogin mukaan ovis huomenna, tosin womanlogi kierto menee tällä hetkellä öö... 26 kp:n mukaan, joten uumoilen josko ovis oisikin sitten hiukan ehkä myöhemmin.. Ken tietää:I Tasaiseen tahtiin me ollaan pupuilta vähintään joka toinen päivä tässä kierrossa, joten sattukoon tuo ovis nyt mihin sattuukaan.

Pitkästä aikaa kirjoittelen muuten taas tänne, ollut kaikenmaailman joulukiireitä ja selkä sökönä olemista jne jne.. Mies muuten myönsi toissa päivänä että sillä on vauvakuume, tosin vain omien sanojensa mukaan "sellainen vauvakuume mikä miehellä nyt voi olla." Söppänä :heart:
 
mymosa
Tänään oli digi nega, mutta liuska plussaa (kai).. Mutta limat kyllä tuli joten lasken, että tänään ois ovis :)

Mutta mies sitten ei tiennyt mihin aikaan tulee töistä, eilen en jaksanut herätä kun tuli.. että taitaa mennä tää ovis sitten ihan ohi..
 
laskeskelin että tänään ois vähintään dpo 11.. eilen testasin negan.. tai kun purin sen kerranki mielenkiinnosta niin siel yläosassa oli punainen värikertymä testiviivan kohdalla.. tosin musta nuissa testeissä se testi ikkuna jotenki oudosti punertaa aivan kuin siellä ois jotkut "punaiset revontulet :D" testi ajalla.. mietinki et oisko nuo vaurioitunut kun olivat postilaatikossa pakkasessa kun tulivat.. kovia menkkajuilintoja välillä aamuisin jo..
 
ujm
Heippa! Taidanpa liittyä joukkoonne, mikäli mahdun.
Olen 25-vuotias (muutaman viikon päästä:), mies 23v. Naimisiin ollaan menossa kesällä 2015 ja tarkoitus oli ensin silloin jättää ehkäisy pois ja toivoa kovasti jälkikasvua. Nyt kuitenkin muutama kuukausi sitten luulin olevani raskaana (kaksi testiä 3-4vko välein sanoi kuitenkin ei). Ehdittiin siis miehen kanssa valmistautua jo vauvan tuloon ajatuksen tasolla. Minulla tietenkin ollut vauvakuume koko aikuisikäni. Mieskin kyllä haluaa lapsia, mutta ajatteli ettei ihan vielä. Nyt sitten väärän varoituksen jälkeen oma kuume on pahentunut ihan käsittämättömäksi, ja vihdoin sain miehen suostuteltua yritykseen :)

Toivomme nopeaa tärppiä, sillä 2015 alkuvuodesta viimeistään täytyy laittaa yrittäminen ylähyllylle odottamaan, sillä en halua olla viimeisimmilläni häissä, tai vastasyntyneen äiti. Jos nyt tärppäisi, ja vaavi tulisi ensi kesänä-syksynä-talvena, ei vaikuttaisi häihin mitenkään. Olisihan se ikävä maksaa 4000e hääpaikasta ja pitopalvelusta jos joutuisi edellisenä iltana synnyttämään :D Paikka täytyy kuitenkin varata vuosi etukäteen. No mutta, toivotaan että nopeasti tärppäisi :)
¨
Olen syönyt pillereitä melkein 10 vuotta, alotin ne teininä järjettömien menkkakipujen helpottamiseksi. Nyt sitten lauantaina otin viimeisen pillerin ja tänään alkoi tyhjennysvuoto. Laskeskelin, että joulun tiennoilla suurinpiirtein voisi ovulaatio olla, jos jatkuu normaalina niinkuin ennen pillereitä (eli n. 30pvä). Eli paljon jouluseksiä meille sitten. :D

Laitoin tilaukseen halpoja ovulaatiotestejä myös, jotta voin vähän mittailla ja seurata. En välttämättä osaa monivaivaisena tulkita ovulaation oireita, kun kärsin esim päänsärystä ja vatsavaivoista usein. Pitää siis tutustua vähän omaan kehoon ja sen toimintaan vihdoin.

Huomenna greippimehuostoksille!
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Keskiviikko 11.12.2013



Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya........Monesko

Minisport.............27......31/28-41.......4.....08/13.....1.
Sandri................24......28/30............2.....11/13.....1.
mymosa.............30...... 20/30............1......12/13....4.
Heranen.............23.......14/28-30........1......12/13.....1.
empuska.............21......13/26..............2.....11/13.....1.
Annuski................31.....9/30-32........4......09/13.....2.
Katey.................24v .....6/?...............1......12/13....1.
Elviira86.............27........??/??...........1......11/13....1.
Nuorallatanssija..27........??/??...........1......11/13.....1.






Piinailijat:
mymosa dpo 1






Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)



Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with

 
mymosa
Tekis niin mieli jo päästä testaamaan, mutta silti ei :D En usko tärppiin, koska ei hyödynnetty itse ovisaika vaan jäi sunnuntain tekimisien toivoon nyt.

Olen myös miettinyt miten kertoisin omalle äidille.. vissiin parasta taas laittaa vain tekstiviesti :p Siis ei meidän äiti paha ole, se on vaan kun neljäs jo ois niin miettii mun jaksamista ja enemmän järjellä kuin minä. Mutta hirveen rakkaita on kaikki hälle ja kuopuksen taaperoiduttua itki kun hällä ei oo enää vauvaa.
Omalle isälle asia on sitten eri, kun mä olen hänen ainoa perillinen ja suvun jatkaja sekä on onnellinen jos mä olen, ei varmaan enää niin tohkeissaan ylpeile pitkin kyliä kuin esikoista oottaessani..
Miehen vanhemmat nyt ei varmaan ees uskois eka, mutta sitten olisivat ihan taivaissa.. itseasiassa anoppi kovasti odottaa jos vielä yksi ;)
 
tänään nippaillu vähän alamahaa, laittaa taas mielikuvituksen laukkaamaan :kieh:

mä en ole miettinyt miten kertoa vanhemmille, jos saan joku päivä olla niin onnellisessa tilanteessa.. mutta oon ajatellu että tuleville isovanhemmille kerrottais aika pian.. vaikka ei kyl ois kauheeta jos anoppi ei heti kuulis(kauhee hössäämään ja neuvomaan, toki tietenki vanhempien tehtävä, mutta mulla kiehuu välillä), mutta luulen et mies haluais kertoa heille melkein heti.. mä niin olisin toivonut, että jouluna olisi saanut ilouutisesta kertoa, mutta en vain niin usko... uskon kyllä että kaikki isovanhemmat olisivat oikein ilahtuneita uudesta tulokkaasta <3
 
Mä olen kyllä pohtinut ihan mielettömän monta erilaista vaihtoehtoa miten kertoa vanhemmille. :D Ehkä se on yksi asia jota hermoilen, vaikka tiedän heidän olevan iloisia puolestamme ja ekasta (mahdollisesti) lapsenlapsesta. Yksi tapa, joka tällä hetkellä kiehtoo eniten on, että skannataan ekasta ultrakuvasta kopiot molemmille, tulostetaan ne ja askartelisin niistä kortit, joissa lukis kannessa, että onnea mamma ja pappa tai mummu ja pappa. Ja sitten sisällä olis siis se ultrakuva. :)

Olen myös miettinyt, että missä vaiheessa kysyä kummit. Onko sen hetki samalla kun kerrotaan raskaudesta vai siinä kohtaa kun synnytys lähestyy? Mitä olette mieltä? :)
 
mymosa
Mä olen aina kysynyt kummit siinä puolen välin jälkeen, viimeksi taidettiin kysyä jouluna eli ennen rakenneultraa. Tykkään kysyä aiemmin niin saavat kummit sitten olla osana jo odotusaikana.
Meillähän ei kasteta ollenkaan, kummit silti olen halunnut.
 
tervetuloa ujm joukkoon, toivottavasti pian tärppää!

Ei tainut olla ovulaatio se edellinen nippailu, ainakaan limoista päätellen. Josko sitten loppuviikosta..ärsyttää vaan kun oon tulossa kipeeksi just nyt! Kurkkuun koskee, ääni kadoksissa ja paleltaa :/ Ois se ollut ihana päästä yrittämään heti tästä ovulaatiosta.
 
Noniin, tänään sitten nousi kuume ja samalla alkoi alhaalla limaisuus. Mut jos ton miehen sais kaadettua silti sänkyyn ;) Eiks ne sano että nuha lähtee nus...

Itse oon miettinyt myös miten sitä sitten ilmoittaisi raskaudesta tuleville isovanhemmille ja milloin. Todennäköisesti äidille ja isille tulisi kerrottua aika pian positiivisen testin jälkeen, mutta appivanhemmista en sit tiiä. Kai se menis sit miten mies haluaa. Mun vanhemmille meidän lapsi ois 4. lapsenlapsi ja appivanhemmille 5. Mun äiti on jo kysellyt että millon te lisäännytte ja olivat katelleet jo iskän kanssa vauvan vaatteita kappahlista :D Oon suunnitellut että tekisin sitten semmoset "isovanhempi pakkaukset" äitiyspakkausta matkien :)
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Perjantai 13.12.2013



Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya........Monesko

Minisport.............27......33/28-41.....4.....08/13.....1.
Sandri................24......30/30..........2.....11/13.....1.
mymosa.............30...... 22/30..........1......12/13....4.
Heranen.............23.......16/28-30.....1......12/13.....1.
empuska.............21......15/26...........2.....11/13.....1.
Annuski................31.....11/30-32......4......09/13.....2.
Katey.................24v .....8/?...............1......12/13....1.
Nuorallatanssija..27........3/?..............1......11/13.....1.
Elviira86.............27........??/??...........1......11/13....1.







Piinailijat:
mymosa dpo 3






Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)



Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with

 
Viimeksi muokattu:
huomenna pitäis menkkojen alkaa, houkutti kyllä tehdä testi aamusta, mutta kun ei millään usko tärppiin...

en haluaisi vaikuttaa laiskalta listanpitäjältä, mutta haluaisin pitää taukoa tästä roolista.. siksi etten jatkuvasti miettisi kiertopäiviä ja tätä vauva asiaa.. toinen syy on se, että varmaan kohta en näin usein ehdi päivittelemään, kun alkaa kouluhommat painamaan ja häät lähestyvät.. alkaa stressi nousta nimim. huonosti nukkunut.

joten jos jotain kiinnostaisi niin olisi hienoa :) listan päivittäminen ei ole vaikeaa!! Kun lainaa aina edellisen listan ja tekee muutokset eli päivämäärän, kp:t ja dpo:t vaihtaa ja ottaa koko tekstin alusta ja lopusta [QUOTE....] -merkinnän pois.. minäkin alussa epäröin, mutta huom: listaa voi aina muokata tallentamisen jälkeen!!
 
mymosa
Jos en nyt plussaa, plussaan en kyllä usko mitenkään niin voin ens vuonna tehä uuden pinon ja alkaa sitä päivittämään, jos kukaan muu ei tee.. Sillon viimeks päivittelin listaa aina etusivulle vaan ja oli helppoa.
 

Yhteistyössä