Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

ujm
Millonkohan kannattais alottaa oviksen testailu, kun kierron pituudesta ei ole mitään käsitystä? Nyt on kp4, alkuviikko ollaan mökillä viettämässä parisuhdeaikaa mutta silloin tuskin vielä ovista tapahtuu. Toivottavasti osuisi joulun pyhiin kun silloin olisi aikaa ja energia pupuilla normaalia enemmän :) en kyllä jaksa uskoa että heti pillereiden lopettamisen jälkeen tärppäisi :/
 
mymosa
Mä aloitin testaamaan kp10 ja sama tilanne, että pillerit olen juuri lopettanut.. pillerikierto oli 28 ja oviksen bongasin nyt vasta kp19.
Mulla on kaksi ekaa tärppiny juuri pillereiden loputtua heti, kuopusta tehtiinkin sitten kauemmin.. Noiden vuotojen ja viime kerran takia ei ole mitään uskoa tärppiin heti.
 
Anteeks että tungen teidän pinoon, mutta tohon ovis tikutus asiaan jos saan kommentoida :D :D. (innostuin vähän tikuista) Mulla oli ovis jo kp 8 tai 9. Siis heti pillereiden jälkeen. Itse ajattelisin että kp8 oli se lh huippu. Aloitin tikutuksen kp9 ja mun mielestä se oli ehkä hitusen vaaleampi kun kontrolliviiva tai sitten yhtä vahva. Kp 10 oli mulla jo ovis ohi. Mutta saas nähdä onko jatkosakin noin varhainen ovulaatio...
 
ujm
Aika aikasin kyllä! Toisaalta toivon pitkää kiertoa koska inhoan luomumenkkoja kipujen takia mutta toisaalta toivon lyhyttä niin yritysten väli ois lyhyt eikä joutuis kärsimättämänä odottelemaan pitkään. No ma ti ollaan mökillä ja on kp 7-8, sillon seksi on tietenkin kuvioissa jokatapauksessa niin ehkä en vielä ala tikuttamaan. Jos muutama päivä reissun jälkeen sitten. Oon ihan todella malttamaton kyllä ja toivon kovasti tärppiä heti ekoista.
 
Huoh, nyt jäänyt kirjoittelu ja hirveän monet muutkin asiat aivan minimiin. Meidän koko perhettä on nimittäin koskettanut aivan käsittämätön menetys. Mun rakkaan siskoni mies poistui tästä maailmasta torstai aamuka aivan yllätyksenä meille kaikille. Rakasta rakkaammalta jäi tähän maailmaan mm. puoliso ja 8kk tyttölapsi, mun kummotyttöni. Tunne aivan sanoinkuvaamaton.

Tällä hetkellä tosiaan toivoisi enemmän kuin mitään muuta että siunaantuisi meille se pieni ja että saataisiin J takaisin meidän luokse.

Tänä kuukautena tai tästä kierrosta taitaa olla turha haaveilla vauvasta, kun sattuneesta syystä ei seksi nyt ensimmäisenä ole ollut mielessä. Plus olen torstaista asto ollu siskon ja kummitytön luona, tai sitten mun perheen kanssa myös. Oma mieskin on joutunut kotona olemaan yksin koiravahdissa ja voi voi, niin epäreilu maailma :(
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Sunnuntai 15.12.2013



Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya........Monesko

Minisport.............27......35/28-41.....4.....08/13.....1.
mymosa.............30...... 25/30..........1......12/13....4.
Heranen.............23.......18/28-30.....1......12/13.....1.
empuska.............21......17/26...........2.....11/13.....1.
Annuski................31.....13/30-32......4......09/13.....2.
Katey.................24v .....10/?...........1......12/13....1.
Nuorallatanssija.....27........5/?...........1......11/13.....1.
Sandri.................24........2/30..........3.....11/13.....1.
Elviira86...............27........??/??.........1......11/13....1.







Piinailijat:
mymosa dpo 5






Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)



Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with

 
Heipsan tutut ja tuntemattomat! :)
Tuolta yrityksen odottajista tulin tänne vierailemaan ja lukemaan kuulumisia. Vielä muutama odotuksen viikko ja sitten minäkin pääsen tänne kuumeilemaan :D. Malttamattomana odottelen jo sitä ihanuuden päivää!

Plussatuulia kaikille!

muoks. empuska: osanottoni ja voimia!
 
Viimeksi muokattu:
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Maanantai 16.12.2013



Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya........Monesko

mymosa.............30...... 26/30..........1......12/13....4.
Heranen.............23.......19/28-30.....1......12/13.....1.
empuska.............21......18/26...........2.....11/13.....1.
Annuski................31.....14/30-32......4......09/13.....2.
Katey.................24v .....11/?...........1......12/13....1.
Nuorallatanssija.....27........6/?...........1......11/13.....1.
Sandri.................24........3/30..........3.....11/13.....1.
Minisport.............27.......3/28-41........5.....08/13.....1.
Elviira86...............27........??/??.........1......11/13....1.







Piinailijat:
mymosa dpo 6






Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)



Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with

 
Empuska: Otan osaa. :/

Mä olen tässä mietiskellyt sitä alkomahoolia. Kun joulu ja uv on tulossa ja jos meillä tärppää, ni se tärppää sit tällä viikolla. Kalenterin mukaan ovis olis torstaina. Jotenka sitten viini jouluna ja sidukat uv:nä ei tulis lukuun. Joten, mitenkä toimia? :D Viinistä on helppo kieltäytyä. Ja sidukastakin, kun en yleensäkään juo paljoa, mutta miten selittää se juomattomuus? :D Varsinkaan jos ei kukaan tarvitse kyytiä minnekään. Sittenhän se olis helppo juttu, jos olis kuskina.

Vielä vähän lisää omanapailua... Mies on nyt parina iltana mietiskellyt kovasti lasta ja sitä, että mitä kaikkea se tuo tullessaan. Ja mitä jo se plussa tois tullessaan. Mietti eilen, että eihän hän tiedä vauvoista mitään! :D Sillä on alkanu kanssa tuo vauvakuume lyömään vähän läpi. Kokoajan saan minä miettiä, että malttaako se pitää suunsa kiinni! :D Höpsöä. ^^

Mitäs teille muille kuuluu?
 
Katey: Mäkin oon miettiny, et jos se plussa nyt tulee niin mä oon uuden vuoden kuskina ja tammikuisissa häissä myös ja mikäli se jotain ihmetyttäis, niin aattelin sanoa et mulla on jonku kans veto siitä että tipaton tammikuu alkaa jo uutena vuotena tai jotain. Mutta sitä täytyy hioa mikäli se plussa nyt tulis.. :)
 
mymosa
Dpo:t on oikein, tänään dpo 6 ja perjantaina (kp 29) pitäis alkaa menkat, jos mennään pillerikierrolla, luomusta kun ei tietoo.

Mitään uskoa raskauteen ei oo..

Rinnat on jonkinverran kipeet, kainaloista ja sivuilta enemmän sekä sellanen jännä tunne, ihan kun turpoi ja rintsikat riisuessa tuntuu kuin painoa ois lisää. Lisäksi nippaa munasarjojen kohalta sekä alamahassa pallo.. etova olo aamuisin ja pissillä ravataan. Eli ihan perusoloja ihan mihin vain, kuten kuvitelmiin raskausoireista.
 
ujm
Minäkin mietin tota uutta vuotta. Ovis tapahtunee nyt joulun tienoilla, ehkä, eli viikkoa ennen uvta. Uskaltaisikohan uvna nauttia alkoholista vai voiko olla negatiivisia vaikutuksia raskauden alkamiseen/jatkumiseen? Testihän ei sillon vielä kerro onko pullat uunissa.
 
Pohdin tätä juomisasiaa ystäväni kanssa. He ovat jo yrittäneet jonkun aikaa. Hän valaisi minulle, että viikko oviksesta ei ole vielä niin pitkä aika, että holilliset vaikuttais negatiivisesti. Ilmeisesti, koska silloin on vasta kiinnittymisvaihe menossa. :)

Uv:n ajattelin nyt vain olla juomatta. Kun sitten ei tiedä. Ystäväni mukaan pieni määrä ei vielä silloin vaikuttaisi, mutta varmuudeksi kuitenkin...

En usko raskautumiseen tästä kierrosta. Tai oikeastaan en usko, että luomusti siihen on suuria mahiksia muutenkaan. Kuitenkin on se 30-40% mahis siihen lapsettomuuteen... Jännittävää silti. :)
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Tiistai 17.12.2013



Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya........Monesko

mymosa.............30...... 27/30..........1......12/13....4.
Heranen.............23.......20/28-30.....1......12/13.....1.
empuska.............21......19/26...........2.....11/13.....1.
Annuski................31.....15/30-32......4......09/13.....2.
Katey.................24v .....12/?...........1......12/13....1.
Nuorallatanssija.....27........7/?...........2......11/13.....1.
Sandri.................24........4/30..........3.....11/13.....1.
Minisport.............27........4/28-41......5.....08/13.....1.
Elviira86...............27........??/??.........1......11/13....1.







Piinailijat:
mymosa dpo 7






Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)



Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with

 
hyvä kun sanotte jos jotain unohtuu, ei voi kaikkee muistaa :)

väsyttää, oon tehnyt joulusiivousta, huomenna alkaa loma :) ja ylihuomenna häämekkoa uusiksi sovittaan, onneksi on tekemistä alkukiertoon :)

Katey kuulostaapa isolta tuo prosentti tuohon lapsettomuuteen! mua on aina mietityttänyt että entä jos en saakkaan lapsia, miten voisin kestää sellaisen asian ja jotenkin kun sitä niin pelkää ja niitä lapsia toivoo, niin tuntuu etten kuitenkaan saa.. mutta turhaa kai sitä on miettiä.. onhan niitä keinoja :)
 

Yhteistyössä