Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Sandri onhan se iso prosentti. Ei sitä voi kieltää. Ja kun diagnoosin sain viime tammikuussa, niin kyllä sitä on muutamat itkut itketty ja mietitty jos jonkinlaisia asioita. Oikeastaan diagnosoin itse itseni ensin. Lääkärit kun pyöritteli vain pillereitä ja buranareseptejä eikä ne auttaneet mun kipuiluihini, niin sitten etsin itse netistä syitä, miksi menkat voi olla niin kipeet kun ne mulla on. Ja sieltä tuli vastaan sitten tuo endo. Lääkärille menin esittämään oman diagnoosini ja sain heti lähetteen naistenpolille, jossa sitten varsinainen diagnoosi tehtiin. Sen jälkeen olo oli aika turta jonkun aikaa. Mutta jollain lailla vaan ajattelen niin, että se nyt on mun kohdalla näin eikä sitä miksikään voi muuttaa. Jos tämä vauvaprojekti ei toimi, niin sitten vaihtoehtona on vain adoptointi.

Anteeksi, vähän omanapaisuutta nyt. Jos kiinnostaa lisää, niin täällä blogissa on mun kiputarinani Minä -välilehdellä. Tahdon Äidiksi
 
Katey: anteeksi, minä kun luulin että yleisesti lapsettomuus prosentti on tuota luokkaa, en tiennyt endosta :/ tai on mennyt ohitse.. no, hyvä että lääkärit ovat ottaneet sinut vakavasti ja pääset nopeammin hoitoihin kun on mahdollinen syy selvillä!! Nykyään tosiaan tuntuu että saa itse läppärin kanssa kävellä vastaanotolle ennen kuin ymmärretään..
 
mymosa
dpo8 oireet lähes hävinnyt, nännipihat on arat ja aamuisin etoo.. siinäpä se ja selitettävästi muullakin kun raskaudella.
Piti sitten testata ja negahan se oli kuten odotinkin.. Nyt raskasta joulu lieventämään murhetta :D

Mielenkiinnolla odotan alkaako luomukierto ylihuomenna vai piteneekö kierto..
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
ujm
Hei te jotka olette tikuttaneet ovista. Nyt kp 7, ajattelin aloittaa tikut kp9, koska kierron pituudesta ei ole hajuakaan. Riittääkö joka toinen päivä tikku jos ei värähdäkään ovista kohden, vai pitäisikö joka päivä? Minä oikeen kyllä toivon että osuu jouluksi, sillon on paljon vapaata ja energiaa puuhailuun :)
 
Huhhuijjakkaa, pikku hiljaa taas "elävien kirjoissa." Edelleen kyllä pää meinaa aika ajoin olla samea, ja muisti prakailee kyllä vähän väliä. Univelka + ajatukset aina ihan jossain muualla kuin siinä olennaisessa tai siinä mitä on tekemissä. (Nice olla töissä.) Tänä aamunakin olin töihin jo matkalla kunnes huomasin puolessa välissä että kappas, puhelin kotona ja eikun takaisin hakemaan ja myöhästyminen töistä. (mulla on työmatkaa reilu 20min.)

Eilen innostuttiin tai no en minä ehkä sitä innostukseksi menisi vielä kuvaamaan niin jopa vällyjen väliin. Monta päivää meni niin etten ollut edes yötä kotona vaan siskoni luona tukena + turvana, muutama ensimmäinen yö ja ilta meni siis taas totutteluun kotona olemiseen ja ajatusten keräämiseen. Välillä jopa tuli ihan syyllinen olo siitä kun sai itse käpertyä miehen kainaloon kyhjöttämään --> siskorakkaalta kuollut mies niin kenenkä sylissä sitä siinä nyhjöttää :( Noh, ehkä näistäkin ajatuksista pääsee taas pikku hiljaa.

Tosiaan nyt on kyllä sen oman nyytin kaipuu niiiiin kova että meinaa järki lähteä, oikeesti. Mieskin on nyt aivan uudella tavalla mukana tässä vauvaprojetkissa kun tapahtui jotain niin pysäyttävää. Nyt sen huomaa miten haurasta ja vaihtelevaa tää elämä voi olla...
 
ujm
Minut vois muuten lisätä tuohon listaan, kuka sitä nyt sitten hoitaakaan. Eli:

Nimimerkki......Ikä.....Kp............. ..Yk........Ya........Monesko

Ujm, 25v, kp ei hajua vielä, yk 1, ya 12/13 ja ensimmäistä lasta haetaan.
 
mymosa
Mulle voi päivittää kp 1/27.. Että se siitä.. olen kyllä iloinen, että sain luomukierron :)

Pillerikierto oli 28, joten yhdellä päivällä nyt lyheni, katotaan miten käy jatkossa.. mielenkiinnolla odotan bongaanko oviksen ja missä vaiheessa.
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Torstai 19.12.2013



Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya........Monesko

Heranen.............23.......22/28-30.....1......12/13.....1.
empuska.............21......21/26...........2.....11/13.....1.
Annuski................31.....17/30-32......4......09/13.....2.
Katey.................24v .....14/?...........1......12/13....1.
Nuorallatanssija.....27........9/?...........2......11/13.....1.
Sandri.................24........6/30..........3.....11/13.....1.
Minisport.............27........6/28-41......5.....08/13.....1.
mymosa..............30.........1/27.........2......12/13.....4.
Ujm....................25v.......??/??.........1.....12/13.....1.
Elviira86...............27........??/??.........1......11/13....1.







Piinailijat:







Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)



Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with

 
Sandri, ei se mitään. :) Tämän kanssa on vaan opittava elämään.

Empuska, mukavaa, että olo alkaa pikkuhiljaa helpottaa. Oman aikansa se toipuminen vie, mutta joku päivä sitä huomaa voivansa jo paljon paremmin. :)

Mun pitäis alkaa paketoida lahjoja, mutta jotenkin kummasti sitä vaan roikkuu täällä... :D
 
mymosa
Täällä hanat aukes sitten ihan kunnolla, saa taas kuopuksen kanssa mennä samalle vaippapaketille.. voi toki johtua eilinen nihkeily siitä kun jouduin reilummin syömään särkylääkettä pääkipuun. Ei ole vissiin ihan toi hormooni tasapainossa (onko ne ikinä?) kun vieläkin menkkojen alettua alkaa pääkipukin vaikka pillerit lopetettu. Ehkä sekin ajan kanssa helpottaa.

Nauroin miehelle sitä sidemainosta, jossa luvataan ei ohivuodoille.. ei mahda toimia täällä :D

Toivottavasti posti kerkee tuoda mulle ovistestit.. Nyt pitäis mahdolliset ovikset sattua joka vuoden loppuun synttäripäivälle tai vuoden ekalle viikonlopulle, eli simppoja ainakin saadaan matkaan..

Muutenkin on tosi hyvä fiilis kun sataa vihdoin LUNTA!! ja tätä fiilistellään kuopuksen kanssa kotona.. Raskasta joulua
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Perjantai 20.12.2013



Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya........Monesko

Heranen.............23.......23/28-30.....1......12/13.....1.
empuska.............21......22/26...........2.....11/13.....1.
Annuski................31.....18/30-32......4......09/13.....2.
Katey.................24v .....15/?...........1......12/13....1.
Nuorallatanssija.....27.......10/?...........2......11/13.....1.
Sandri.................24........7/30..........3.....11/13.....1.
Minisport.............27........7/28-41......5.....08/13.....1.
mymosa..............30.........2/27.........2......12/13.....4.
Ujm....................25v.......??/??.........1.....12/13.....1.
Elviira86...............27........??/??.........1......11/13....1.







Piinailijat:







Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)



Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with

 
Täällä on tullu lähipäivinä ihan kunnolla lunta, sai lenkillä oikein tarpoa, vasta viiminen pätkä suojatietä oli ehditty aurata :D katsoin koko ajan taakse et joko aura tulis, mutta ei! no, tein lumityöt päälle, joten onpa urheiltu :D eilen kävin sovittaan häämekkoa uusiksi ja se oli ehkä vähän löysentyny ;) sainki kunnon inspiksen nyt joululomaksi alkaa laihduttaan lisää :p
 
Hei

Minä taidan kohta siirtyä yrityksen odottajista tänne. Puhuttiin eilen miehen kanssa että ei ehkä ostettaisi seuraavaa e-rengasta. Nyt olis siis viiminen menossa maanantaihin asti. Tekis kyllä mieli ottaa varaslähtö.. :D jänskättää..
 
Minä myös :D. Oikeestaan tekis jo mieli tulla fiilistelemään. Kierto kylläkin on täysin pepuillaan, nyt on joku megatyhjennysvuoto menossa. Ovista suunnittelin alkavani metsästellä vaikka yritykseen ei varmaan voida vielä joulukuun puolella ryhtyä.
 
  • Tykkää
Reactions: anni00
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Lauantai 21.12.2013



Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya........Monesko

Heranen.............23.......24/28-30.....1......12/13.....1.
empuska.............21......23/26...........2.....11/13.....1.
Annuski................31.....19/30-32......4......09/13.....2.
Katey.................24v .....16/?...........1......12/13....1.
Nuorallatanssija.....27.......11/?...........2......11/13.....1.
Sandri.................24........8/30..........3.....11/13.....1.
Minisport.............27........8/28-41......5.....08/13.....1.
mymosa..............30.........3/27.........2......12/13.....4.
Ujm....................25v.......??/??.........1.....12/13.....1.
Elviira86...............27........??/??.........1......11/13....1.







Piinailijat:







Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)



Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with

 
tänne vain ja äkkiä! Ihanaa kun tekin pääsette aloittamaan yrityksen! :) <3 vitsit!!

Kp 8 ja alkaa nouseen taas "vauvantekofiilis", kun alkukierto on aina jotenkin ankea ja tuntuu ettei tästä tule kuitenkaan mitään.. mut nyt alkaa fiilikset nouseen loppu vuotta kohti.. mies lähtee jouluksi kotiansa, mutta taitaa tulla justiin parahiksi ovikseksi kotia ja ens viikonlopusta ollaan puhuttu että se sitten vietettäis täysin yhdessä ;)
 
Eilen päästiin vihdoin taas harjoittelemaan, kohtapa se oviskin pitäis tulla. Ainakin on saanut nautiskella punaviiniä nyt jouluruoan kanssa :)
Mun säkällä mä raskaudun nyt ja meillä on sitten talossa joko kaks neitsyttä tai skorppionia, jepajee :D
 

Yhteistyössä