Siis HETKINEN SEIS!! MENKAT??? mitä vit....
Ihmetellyt kun tänään on juilinut alamahaa ja äsken vessassa pyyhkiessä ruskeaa limaista vuotoa.. Mielenkiintoista. Toki heti piti mennä googlailee ja nyt olen ihan varma että joku vika mussa on.. siis pcon lisäksi.
Ei mulla ole ikinä pillereiden loputtua alkanut itsestään vuoto, ei sitten minkäänlainen! Noh, tarkkaillaan jatkuuko miten, että onko tämä nyt uusi kp1 vai mitä hittoa tää mun kroppa nyt sekoilee..
Sitä ovista tuskin kannattaa enää bongailla sitten.. ja miten sattukin, että saatiin perjantaiksi kaikki lapset hoitoon.. olin jo niin suunnitellut kaatavani miehen saunan jälkeen mihin nyt sattuiskin.. siinä meni sitten sekin
*itku*
Joulusta.. Vietetään ihan ensimmäinen joulu omassa kodissa, aina on oltu toisten nurkissa. Toivotaan, että saadaan joulupukki käymään ja mun äiti sekä pikkuveli meille aatoksi. Joulupäivä ja tapani ollaan sitten miehen vanhempien luona.
Rakastan myös joulua, olen hommannut jo kaikki joululahjat ja kuusen käyn valikoimassa omasta pihasta. Pikkuhiljaa siivoillut kotia joulukuntoon ja suunnitellut ruuat.
Aattona herään aikaisin kiireettömään aamun lastenohjelmien parissa ja lumiukko on ihan must