Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Joo mullakin on villit kuvitelmat ja haaveet siitä millainen meidän joulu 2014 VOISI olla, vauvan kanssa nimenomaan :D

No meilläkin on kyllä pihavalot yhdessä meidän omenapuussa ja suunniteltiin josko ostettaisiin yksi köynnös tuikkusia lisää autokatokseen ;)
 
mymosa
Siis HETKINEN SEIS!! MENKAT??? mitä vit.... :confused:
Ihmetellyt kun tänään on juilinut alamahaa ja äsken vessassa pyyhkiessä ruskeaa limaista vuotoa.. Mielenkiintoista. Toki heti piti mennä googlailee ja nyt olen ihan varma että joku vika mussa on.. siis pcon lisäksi.

Ei mulla ole ikinä pillereiden loputtua alkanut itsestään vuoto, ei sitten minkäänlainen! Noh, tarkkaillaan jatkuuko miten, että onko tämä nyt uusi kp1 vai mitä hittoa tää mun kroppa nyt sekoilee..

Sitä ovista tuskin kannattaa enää bongailla sitten.. ja miten sattukin, että saatiin perjantaiksi kaikki lapset hoitoon.. olin jo niin suunnitellut kaatavani miehen saunan jälkeen mihin nyt sattuiskin.. siinä meni sitten sekin :( *itku*

Joulusta.. Vietetään ihan ensimmäinen joulu omassa kodissa, aina on oltu toisten nurkissa. Toivotaan, että saadaan joulupukki käymään ja mun äiti sekä pikkuveli meille aatoksi. Joulupäivä ja tapani ollaan sitten miehen vanhempien luona.
Rakastan myös joulua, olen hommannut jo kaikki joululahjat ja kuusen käyn valikoimassa omasta pihasta. Pikkuhiljaa siivoillut kotia joulukuntoon ja suunnitellut ruuat.
Aattona herään aikaisin kiireettömään aamun lastenohjelmien parissa ja lumiukko on ihan must :)
 
Lumiukko on ollut meidän perheessäkin aivan must-juttu, plus Samu sirkan joulutervehdys totta kai. Minäkin ajattelin elämässäni ensimmäistä kertaa paista joulukinkun, siihen meidän jouluruokien valmistaminen varmaan jääkin. Odotan niin innolla että päästään viikonloppuna miehen kanssa kaupungille ostamaan mitä luultavimmin viimeisiä joululahjojamme. (mikäli meidän molempien joululahja on edes tullut liikkeeseen vielä.) Ihanaa se paketoiminen, ja joululaulujen kuuntelu.
 
mymosa: ehkä nuilla kp:lla voi olla ovulaatiovuotoa?

aika jännä ku on itellä jo kp 21, vastahan vuoto alkoi.. tosin eipä ole suurempia odotuksia tämän kierron suhteen, ei ole yhtään sellainen olo että voisin olla raskaana..
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Torstai 5.12.2013



Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya........Monesko

Minisport.............27......25/28-41.......4.....08/13.....1.
Sandri................24......22/30............2.....11/13.....1.
mymosa.............30...... 14/30............1......12/13....4.
Heranen.............23.......8/28-30........1......12/13.....1.
empuska.............21......7/26..............2.....11/13.....1.
Katey.................24v .....4/?...............1......12/13....1.
Annuski................31.....3/30-32........4......09/13.....2.
Elviira86.............27........??/??...........1......11/13....1.
Nuorallatanssija..27........??/??...........1......11/13.....1.






Piinailijat:






Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)



Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with

 
Viimeksi muokattu:
Onpas täällä ollut hiljaista! En tosin ole itsekään hirveästi kirjoitellut kiireiden takia, mutta lukemassa olen käynyt. Meinasin kauhistua kun en löytänyt ensin tätä keskustelua kun oli tippunut niin alas :D

Pahoittelut täältäkin Sinadriukselle :hug:

Täällä on ollut puhetta joulusta. Itse en ennen ole ollut mitenkään jouluihminen, mutta jotenkin tänä vuonna oon innostunut laittamaan kotia jouluiseksi ja eilen meillä oli appivanhemat, mun vanhemmat ja mummo katsomassa itsenäisyyspäivän juhlia. Johtuskohan tää häärääminen myös vauvakuumeesta..;) Mulla on myös kuvitelmia että ensi jouluna meillä olisi jo pikkuinen <3 Kohta olisikin jo otolliset päivät ja pitäisi ahkerasti päästä peittoja heiluttelemaan..katotaan kuinka ahkeraksi ruvetaan ;)

Mukavaa lauantaita kaikille <3
 
Noniin. Nyt on tänään kp3. Vihdoin.... Tällä viikolla oli myös eka kerta ilman minkäänlaista ehkäisyä. En ollut ajatellut sen vaikuttavan minuun niin. Mulle tuli kyyneleet silmiin! Jotenkin oli niin jännittynyt ja onnellinen ja hyvä olo, että ihan liikutuin. Se olis nyt sitten laskureiden mukaan ovis 17.-20. Päivä, joten uutena vuotena vois testailla, mutta luulen, etten vielä silloin testaa, koska ollaan silloin vanhempieni luona. Testaaminen siirtyy sitten loppuviikkoon. Jännää, meillä tulee 1.1. viisi vuotta yhteiseloa täyteen. :) Ja samalla saattaa kenties hyvällä tuurilla pärähtää plussa. ^^

Sinadriukselle en tainnut vielä muistaa sanoa pahoittelujani, mutta kyllä teidät vielä palkitaan. :)
 
Katey: Onnea ehkäsyn pois jäännin johdosta! ;) Mä tiedän ton tuneet, jotenkin vapauttavaa ja nimenomaan onnellinen ja hyvä olo :) Miulla pitäs olla ovis alkavan viikon perjantain tietämillä. Jänskättää jo nyt!
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Sunnuntai 8.12.2013



Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya........Monesko

Minisport.............27......28/28-41.......4.....08/13.....1.
Sandri................24......25/30............2.....11/13.....1.
mymosa.............30...... 17/30............1......12/13....4.
Heranen.............23.......11/28-30........1......12/13.....1.
empuska.............21......10/26..............2.....11/13.....1.
Annuski................31.....6/30-32........4......09/13.....2.
Katey.................24v .....3/?...............1......12/13....1.
Elviira86.............27........??/??...........1......11/13....1.
Nuorallatanssija..27........??/??...........1......11/13.....1.






Piinailijat:






Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)



Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with

 
Viimeksi muokattu:
toivottavasti kp:t on kaikilla oikein, ei olla läheskään joka vkl kotona, niin en kerkeä päivitteleen.. toinen ilta ku palelee, toivottavasti ei flunssaan tulisi.. ihanaa olla kotona kuitenkin :)

pitää kai huomen aamulla testata, kun on päivällä viisaudenhampaan poisto.. tuskin se viel mitään näyttää, mut varalta.. ajattelisin et jos testi on selvä nega niin tuskin mahdollisesta raskaudesta tarvii mainita et "ehkä"..
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Maanantai 9.12.2013



Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya........Monesko

Minisport.............27......29/28-41.......4.....08/13.....1.
Sandri................24......26/30............2.....11/13.....1.
mymosa.............30...... 18/30............1......12/13....4.
Heranen.............23.......12/28-30........1......12/13.....1.
empuska.............21......11/26..............2.....11/13.....1.
Annuski................31.....7/30-32........4......09/13.....2.
Katey.................24v .....4/?...............1......12/13....1.
Elviira86.............27........??/??...........1......11/13....1.
Nuorallatanssija..27........??/??...........1......11/13.....1.






Piinailijat:






Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)



Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with

 
mymosa
Tää ei oo oikeesti totta!! tein tänään vielä ovistestit kun eilinen david oli normaalia vahvempi.. noh, nyt olen tehnyt kaksi digitestiä ja molemmat antaa virheilmoitusta! eipä ne varmasti ole plussia ollutkaan, mutta digiinhän ei välttämättä tule ihan tasavahvaa viivaa ja silti hymynaama.. :(
 
mymosa
Tein vielä kolmannen digin, koska joku ääni päässä niin käski.. ja se näköjään kannatti :)

katso liitettä 19297

tässä vielä liuskat.. eihän noi ole lähelläkään plussaa, mutta luottas tuohon digiin..

katso liitettä 19299

eilen kyllä hyödynnettiin jo, mies on tän viikon iltavuorossa niin en tiiä pystytäänkö tänään mitään harrastelemaan.. toivottavasti pe ja su riittäis..
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
nuorallatanssija: pidän peukkuja ettei menkat alkaisi vaan saisit tehdä plussatestin :)

mymosa: itse en ole digiä koskaan tehnyt, mutta mietin tässä sitä mainosta kun siinähän sanotaan jotenkin että "näyttää parhaat päivät tulla raskaaksi" et näyttäskö se hymynaamaa jo ennen varsinaista plussaa, kun silloinhan kai kannattaa jo "talletella"? en tiiä, tämä vain ajatus :)
 
mymosa
Tuossa sanotaan ohjeessa ainakin, että ovis on sen 1-2vrk kuluttua.. Mietin kovasti, että pitääks mun nyt valvoo 1-2 yöllä että saan miehen kotiin :D ja sitten kävi mielessä, että toi on sen virheen takia tullut tulos.. hassu tää mieli.
 
Huomenta vaan kaikille!
Nuorallatanssija: Täällä pideetään kanssa peukkuja että menkat ei tulis vaan saisit plussan testiin :)

Itselläni laskureiden mukaan olisi ovis perjantain tietämillä, mutta tänä aamuna on juilinut muutamia kertoja oikealle alavatsaan niin kuin yleensä ovulaation aikana. Voikohan tää nyt olla sitä ovulaatiota :O Pitänee pupuille tänään varmuuden vuoksi..vaikka itellä kyllä tunne että oon tulossa kipeeksi, kurkkuu koskee ja ääni meinaa lähteä :/
 
mymosa
Mut voi siirtää piinailijoihin.. Tänään lurahti limat tulla, että ei voi olla erehtymättä ovulaatiosta.. Tekis oikeesti mieli tanssia :) Laihdutus on selvästi tuonut tulosta, koska en ole ovuloinut vuosiin.

Tänään on sovittu miehen kanssa sänkytreffit kuhan tulee töistä.. :)

Toki nyt sitten piinaillaan myös sitä, mikä olisi luomukierto ja riittääkö luteaalivaihe..
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Odotellaan edelleen menkkoja alkavaksi. Lämpö koki tänään aamulla pienen laskun, joten eiköhän se kierto ollut nyt tässä.
Menkkakivut on mulla luomuna ihan järkyttävät ja sängyssä puoliunessa maatessa aamulla mietin jo, pääsenkö lähtemään töihin. Sitten heräsin eikä ollutkaan mikään enää.. Outoa. Tein kuitenkin sen testin tänään, dpo14sta ja yhtä viivaa näytti. Ehkä tässä on turha enää mitään ihmeitä odotellakkaan.
 

Yhteistyössä