Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

musta kans tuntui viime kierrossa, että täällä varmaan pyörin ikuisuuden.. mutta nyt oon ajatellut ottaa positiivisemman asenteen ja nää vauvahaaveilutkin on kai sitä myötä jääny vähemmälle.. ajattelin ottaa nyt rennommin, kyllä se vauva tulee kun on tarkoitettu :) toisaalta, viikon päästä voi olla eri ääni kellossa :DD eilen ja tänään on vaivannut rintojen kipuilu ja menkka kivut, vaikka on aika vähäiset kierto päivät tai ettei aikaisemmin näin ole ollut..

Mekin miehen kanssa tai siis minä ollaan nyt otettu ihak rento asenne että tulee jos on tullakseen ja silloin kun aika on oikea. Hirveetä stressiä koko viime kierto, hulluksihan tässä tulee jos samanlaista linjaa jatkaisi. :) nämä alku kp:tkin on mennyt paaaaljon nopeammin kun ei ajattele asiaa sen kummemmin n_n

mymosa
Nyt sitten muistin miten ärsyttävää tämän pcon kanssa testailu on.. eilen vielä oli tuo alempi wondfon testikin selkee nega, mutta nyt alkaa taas antamaan näitä "melkein-plussia" joita saa suurennuslasilla arpoa.. :( *itku*

Taidan ihan suosiolla tilata fertestit ja digin.

katso liitettä 19292 *klik* isommaksi..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Maanantai 2.12.2013

Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya........Monesko

Annuski................31.....32/??...........3......09/13.....2.
Minisport.............27......22/28-41.......4.....08/13.....1.
Sandri................24......19/30............2.....11/13.....1.
mymosa.............30...... 11/30............1......12/13....4.
Heranen.............23.......5/28-30........1......12/13.....1.
empuska.............21......4/28-?...........2.....11/13.....1.
Katey.................24v.....1/?(2.12).......1......12/13....1.
Elviira86.............27........??/??...........1......11/13....1.
Nuorallatanssija..27........??/??...........1......11/13.....1.

Piinailijat:

Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2), Sinadrius (yk4)

Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/

Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with

mä tuossa syksyllä yhden kierron tikuttelin kun halusin selvittää miten kroppa toimii. Sainki heti tosi vahvan plussan kun laskin kiertopäivien mukaan.. tietysti on oma haasteensa jos ei ole säännöllinen kierto. Mutta en oo tikkuja sitten ostanut nyt kun yritetään, tuntuu että tulis liikaa stressiä joten ollaan nyt vaan menty "joka toinen päivä" meiningillä.. :)

mymosa
Se oiskin kiva jos kroppa toimis.. mutta sen takia pakko tikuttaa, kun ei pää kestä taas 18kk pettymyksiä, kun clomeilla ois saanut ees sen ovulaation heti aikaan.. niin nyt haluan tietää toimiiko mikään vai saako taas aloittaa lääkityksen.

Keskiviikko 4.12.2013

Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya........Monesko

Annuski................31.....34/??...........3......09/13.....2.
Minisport.............27......24/28-41.......4.....08/13.....1.
Sandri................24......21/30............2.....11/13.....1.
mymosa.............30...... 13/30............1......12/13....4.
Heranen.............23.......7/28-30........1......12/13.....1.
empuska.............21......6/26..............2.....11/13.....1.
Katey.................24v.....1/?(2.12).......1......12/13....1.
Elviira86.............27........??/??...........1......11/13....1.
Nuorallatanssija..27........??/??...........1......11/13.....1.

Piinailijat:

Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2), Sinadrius (yk4)

Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/

Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with

Viimeksi muokattu:
Pahoittelut Sinadrius :hug: tosi ikävä kuulla :/

Mitä mieltä te muut olette, merkitäänkö km:t listaan vai otetaanko vain nimi pois plussanneista? Ku mietin miten se ois "kivempi" km:n saaneen kannalta..

Mä oon nukkunut jo 3 yötä huonosti.. kauhee väsymys päivällä tietenkin sitten.. :/

Mä en ainakaan omalle kohdalleni tahtoisi km:sta mainostettavan missään, koko ajan silmissä --> koko ajan mielessä -taktiikalla :(

Sandri Päivitätkö mulle seuraavan kerran noita kiertopäivien kokonaismäärää vähemmäksi, nyt sen voi muuttaa 26?? Koko ajan lyhenemään päin vain kierrot, 28 päivän kiertoa ei ole ollut miesmuistiin o_O

mymosa kuinka nyt noin?

Sandri Oi niin mäkin, joulu on aina ollut meidän perheessämme koko vuoden kohokohta. Ei enää niinkään se itse joulu, vaan lähinnä se joulun odotus. Ja ai että kun se odotus viimein palkitaan ja koittaa se itse oikea JOULU <3 Kaikki se hyvä ruoka, kynttilät, joululaulu, ylitsepursuava rakkaus ja lämpö, joulupaketit, joulun aikaan tulevat telkkariohjelmat, kauneimmat joululaulut kirkossa ja ja ja... Voi että, joka vuosi tätä ihanuuttaa odotetaan yhtä paljon.

Me vieteään mieheni kanssa tänä vuonna joulua ihka ensimmäistä kertaa yhdessä, minun perheeni luona. Viime vuonna olimme molemmat omien perheidemme kanssa aaton, mutta tänä vuonna mies halusi osallistua meidän aattoseremoniaan, ihanaa <3 Joulupuurolle, lahjojen avaamiseen ja yhdessä oleiluun. Kaikki rakkaat tekee joulusta vain niin satatuhatmiljoona kertaa parempaa.

Huh, hirrrrveen ihanaa. Ei malttaisi odotella millään että pääsisi odottamaan hiukan lähemmäs ;)

ps. Me ei laiteta meidän kotiin joulua mitenkään erityisesti kylläkään. Ollaan muutenkin niin tunnelmallisia ihmisiä(rakastetaan kynttilöitä ja rauhaa) niin ei nähdä tarpeelliseksi koristella kotia kaikenmaailman koristeilla jotka koira haluaisi popsia kitusiinsa kuitenkin ;D

Sitten vasta kun meille on siunaantunut se oma pieni ihminen niin siinä vaiheessa alkaa meidän huushollissa joulun laitto jo marraskuussa;) Joulukuustakaan emme hanki, kakki joulun koristeet yms. tulee kyllä vastaan meidän kotona. (äiti on armoton jouluihminen, joulun valmistelu alkaa jo lokakuussa, oikeesti.)

meille laitetaan pihavalot , kynttelikkö ja tähdet yleensä, muuten kynttilät luovat tunnelmaa :) me taas luultavasti ekaa kertaa mennään jouluksi molemmat omien vanhempien luo.. mä kun haaveilen että ens vuonna oltais vauvan kans keskenään jouluaatto.. <3 tosin meillä vois sillon käydä molempien vanhemmat esimerkiksi syömässä, mutta en usko että se onnistuu.. no, siihen nyt on vielä aikaa :D

Yhteistyössä