Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Mä nyt jään rauhassa odotteleen niitä menkkoja, jotka pitäisi tosiaankin alkaa lauantaina tai sunnuntaina. Testailek sitten uudemman kerran ensi vkon alussa jos ei punaista kuulu ajallaan. :)
Olen kyllä jo aivan varautunut että uuteen kiertoon täällä mennään, harjoitusta harjoitusta ;)

nuorallatanssija: no en oikein tiedä stressistä, mieskin sanoi asiasta.. vissiin siksi kun näitä lisääntymisasioita niin mietin.. mut ku en itse koe sitä stressaavaksi, vaan oon vaan kiinnostunut.. :) eikä mulla kyllä kroppa koskaan ole näin stressiin reagoinut.. mutta voihan se olla :)

Tänään se tuhrutus loppui onneksi.. ehkä se oli ovulaatio! nukuin ihan kunnon päikkäritki, niinku toissa päivänäki.. ei oo aikoihin nukkunut, voi kyllä tehdä tämä pimeyskin :)

empuska: hieno homma tuo tupakoimattomuus! itse oon polttanut joskus viikonloppuisin kaksi kaverilta, muuten oon jättänyt :)

Laitan tän mun viestin tähänkin, jos joku sen bongais. Ei oo koskaan ollut näin kipeä ja tähän tyyliin.. Mitähän tää mahtaa olla?

"Mulla on ihan ihmeellinen päivä ollut tänään. Ovulaatio oli varmasti tosiaan pari päivää sitten ja tänään on päivästä iltaan jomotellut tuolta vasemmalta, vähän niinkuin ennen menkkoja/oviksen aikaan, mutta ei yhtä voimakkaasti. Ihan kuin joku kiristelis keskeltä vatsaa sisällepäin ja istuminen muutenkin omituista tänään. Mitähän tää on

Joku ihme tosiaan. Tuntuu, että joku vetää suolista. Olin äsken kyljellään tossa sängyllä ja kun nousin, niin ihmeellistä kipua tuntuu tossa vasemmalla puolella. Onko kellään tietoa, mistä vois johtua? Ei oo koskaan ollut tämmöstä. Ovulaatio se nyt ei voi olla, koska se ovismärkyys on loppunut eikä sitä ole tänään enää ollut. "

Noenhänmämalttanuodottaa =) Tänään aamulla digi näytti: Raskaana 1-2 :heart: Eli mut voi siirtää plussanneisiin tällä päivällä.

Nuorallatanssija, katoin tuolta et sulla on yk 1 menossa. Lopetitko just pillerit tms.? Mulla ainakin tuli tosi outoja kipuja kun kierto lähti käynnistymään minipillereiden jälkeen. Saattaahan se ovista olla. Ei ne limat ja kivut aina mene ihan yksiin...

Kiitos kaikille onnitteluista! Mä lähden tästä nyt tonne toiselle puolelle :)

Joo ilmeisesti pillereiden lopettamisen jälkeen nuo alamassun kivut yms. on aivan normaaleja, mutta tosiaan kyllä ihan hirveen tuntuisia. Mulla ainakin tässä kierrossa ne oli varmaan pahempia kuin menkkakivut yleensä >.<
Tuolla aiemmik viesteissä ihmettelinkin ja valitib kipuja.

Voi, mies oli kovin pettynyt kun tämän aamuinen testi oli nega. Testaamisenkin olin pitänyt vain omana tietonani. Kysyi vain äsken että tuntuuko musta sille että olisi vauva tulossa, sanoin siihen ettei ainakaan tänä aamuna näkynyt että olisi...

Ei ole ensimmäinen kierto pillereiden jälkeen. Halusin antaa kehon ensin neutralisoitua ja mentiin ihan kumiehkäisyllä pillerien jälkeen.
Menkkakivut on tuhat kertaa pahemmat, kuin pillereiden aikaan. Siksi mulla tosiaan ne pilsut oli, kun oli kivut melkoiset. Tällaista ei oo ollut.
Mulla ei oo tosiaan ennen ollut tämmöstä ja oviskivut mä erotan kyllä hyvin. Ne päivät tosiaan piti olla ja mennä jo pari päivää sitten, kun oli selkeät ovissäryt ja märkäilyt.
Tiedä sitten mitä häikkää on, mutta on ainakin tosi ärsyttävää.

Perjantai 29.11.2013

Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya........Monesko

Annuski................31.....29/??...........3......09/13.....2.
empuska.............21......27/28-?.........1.....11/13.....1.
Minisport.............27......19/28-41.......4.....08/13.....1.
Sandri................24......16/30............2.....11/13.....1.
mymosa.............30...... 8/30.............1......12/13....4.
Heranen.............23.......2/28-30........1......12/13.....1.
Katey.................24v.....1/?(2.12).......1......12/13....1.
Elviira86.............27........??/??...........1......11/13....1.
Nuorallatanssija..27........??/??...........1......11/13.....1.

Piinailijat:

Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2), Sinadrius (yk4)

Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/

Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with

mymosa
Joo nyt alkaa huomaamaan että on lopetettu pillerit, juilii alamahaa ihan samalla tavalla kuin menkkojen aikaan.

Vähän olen tänä vuonna ajoissa, olen hommannut melkein kaikki lahjat.. vielä pitäisi keksiä isän ja hänen avopuolison lahjakoriin jotain.

No voi, täällä mitä ilmeisimmin kp1.
Tuskin mistään kiinnittymisvuodosta yms. on kyse, joten eiköhän tämä ole ihan sitä itseään. Startatkoon yk2 siis. Ihan hyvä fiilis vaikka tietenkin se vähän harmittaa; mutta oltiinpahan varauduttu :)

empuska, pahoittelut uudesta kierrosta, kiva kuitenkin kuulla että olet positiivisella asenteella :)

osaisko kukaan sanoa, missä vaiheessa tulee ovulaatio vuotoa jos tulee? et onko se ennen ovista vai just sen aikaan? vuotoa oli tosiaan toissapäivänä ja eilen vielä hyvin vähän ja nyt kipuilee alavatsa oikealta pääosin, luullakseni munasarjan kohdalta.. toisaalta välillä kipuilee koko alavatsaa.. tänään kyl ois kierron mukaan ovispäivä eli sopis hyvin :) olispa kiva jos näin hyvin oppisi tunnistamaan oviksen

Tilailin Raskauskeijusta testejä ja ne tuli tänään. Sopivasti just viikonlopulle, kun oli sunnuntaina tarkoitus kokeilla. Todennäköisestihän vielä ei mitään näy, mutta en malttais odottaa.
Ensiviikon viikonloppuna sitten eletäänkin jänniä aikoja, että alkaako ne menkat vai ei. Mitään oireita ei tänään ole ollut, ellei lasketa sitä suun kuivumista ja pissaamista. Onneksi ne eiliset kivut katos yön aikana :) Huomenna taas täytyis jaksaa alottaa työviikko.

nuorallatanssija: mikä kiertopäivä sulla on siis menossa? kuulostaa että jos ens viikon viikonloppuna pitäis menkkojen alkaa, voi tosiaan olla liian aikaiset päivät menossa :) jänniä aikoja! koska oot ajatellut, että sulla ois ovis ollut? :)

Lauantai 30.11.2013

Annuski................31.....30/??...........3......09/13.....2.
Minisport.............27......20/28-41.......4.....08/13.....1.
Sandri................24......17/30............2.....11/13.....1.
mymosa.............30...... 9/30.............1......12/13....4.
Heranen.............23.......3/28-30........1......12/13.....1.
empuska.............21......2/28-?...........2.....11/13.....1.

Piinailijat:

Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2), Sinadrius (yk4)

Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/

Blogeja:

kuukiuru come to mama

Viimeksi muokattu:
Sandri, en mä ole ajatellut ovulaatiota, kun tiedän varmasti, koska se on ollut ;)
Ja joo, niinhän mä sanoin itekin, että voi olla liian aikaista. Kukaan tuskin silti kieltää kokeilemasta? :) En mä sieltä plussaa odota tässä vaiheessa eikä ole maailman loppu, vaikka negaa näyttäiskin. Onpahan ainakin kokeiltu, jos vaikka.

Sunnuntai 1.12.2013

Annuski................31.....31/??...........3......09/13.....2.
Minisport.............27......21/28-41.......4.....08/13.....1.
Sandri................24......18/30............2.....11/13.....1.
mymosa.............30...... 10/30.............1......12/13....4.
Heranen.............23.......4/28-30........1......12/13.....1.
empuska.............21......3/28-?...........2.....11/13.....1.

Piinailijat:

Plussanneet:

2013:

Blogeja:

kuukiuru come to mama

mymosa
Välillä joo tuntuu, että sää yksinään höpöttää vähän joka ketjussa :) Liekö jo joulukiireitä..

Täällä ei tuota ovista ole bongattu vielä.. pessimisti ei pety ja varmaan ei tulla bongaamaankaan. Se hyvä tässä ollut, että ovat selvästi negaa eikä niitä kuuluisia melkein plussia.

Yhteistyössä