Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Mulle vois päivittää Kp2 Yk6 en saa noita punaseks :/

Minisport meillä taitaa ollakkin tosiaan aika samanlainen tilanne...Melkein samaan aikaan aloitettu yritys ja aika yhtäpitkä kierto. Kiva et on "kohtalon toveri" pitkän kierron kans :)
Tsemppii kovasti tähän kiertoon! Me ollaan ajateltu niin, et sit jos tulee se vuosi täyteen yrityksen alotuksesta niin sit mennään tutkimuksiin. Kun eihän ne taida aiemmin ottaakkaan ellei mee yksityiselle.

SJ
Ikävä kuulla et uus kierto on parilla täällä alkanu :/ mutta nyt sitten vaan vieläki enemmän yritystä peliin. Jos ketään lohduttaa niin minäkin tulin raskaaksi vasta yk7! Vaikka listassa on yk 3 , se meinaa oikeesti ovistestailujen alottamista..

Me varattiin pääsiäiseksi reissu Irlantiin, ja elokuussa lähetään kreikkaan, koitetaan nyt ottaa vielä kaikki ilo irti toisistamme ennen kun kolmas tulee mukaan :) Tsemppiä! (Ja anteeksi kun tänne vielä kirjottelen mut nyt koitan jatkossa pysytellä vaan lukijana. p.s tuo plussanneiden ketju on hiljentynyt täysin, en taida mennä sinne ollenkaan..)

SJ Senkusta höpöttelet täällä. Pitäiskö tehdä sinne Yrittäneistä odottamaan päässeiden vol2?? Mihin me tulevat voitaisiin siis mennä täältä? Vai onko ihan turha idea...

Tsemppii kaikille uuteen yritykseen. Kyllä me vielä onnistutaan!!

Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Tiistai 25.3.2014

Nimimerkki......Ikä.............Kp..........Yk........Ya...Monesko

empuska.............21.........14/30...........5......11/13........1.
kiskisnami...........23..........14/30-35......2.......2/14.........1.
pieni toive...........24.........13/?-37........2.......2/14.........3.
Miija87...............??..........20/27............4......12/13.......2.
Kaneli88.............25..........18/27............2......02/14.......1.
Bella-.................20.........19/26-29.......3.......1/14........1. Jks14.................27..........11/29~31.......2.......1/14........?
Liipa..................24..........9/27............3.......1/14........2.
Minisport............27..........1/34...........8.......08/13.....1.
tähtityttö89........24..........4/26-31.........3.......1/14.......1.
Katey................25 .........33/39...........3.......12/13.....1.
jammaillen.........23...........27/??...........2.........2/14.....1.
Wivi..................24.........26/28-29........3........1/14.....1.
Niuski................31........24/25-26.........4.......12/13.....1.
Mariannika.........28..........2/35............6.........8/13.....1.
Sissinen............28..........5/33-35.........2.........3/14.... 1.
mymosa............31..........??/??.............3.......12/13......4.
Ujm..................25..........13/28.............4......12/13......1.
MaryahR............?............??/??.............1........2/14.......2.
Ikkuspikkus........23...........4/28.............1........3/14......1.

Piinailijat:

Mymosa dpo 5
Katey dpo 5
Miija87 dpo 7
Bella- dpo 4

Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2), Sandri (yk3), Elviira86 (yk1), Annuski (yk5)

helmikuu Anni00 (yk1), SannaMarko (yk2), Ponityttö (yk1), Sonetti (yk2), Kinkula- (yk2), Nalle-Puh

maaliskuu Heranen (yk3), toivontähti (yk2), SJ (yk3)

Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/

Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään

Viimeksi muokattu:
Mariannika näinpä! kyllä me vielä plussataan! Minä jo hätäpäissäni varasin ajan ensi viikolle yksityiselle. Haluan saada mielenrauhan :)

SJminäkin suunnittelin että jos Syyskuussa kävisi Kreikassa tai Kroatissa, mutta kuinkahan iso maha silloin jo on jos/kun olisi onnistunut raskautumaan. Mutta kai uskaltaisi :)

Joo, ehottomasti tehdään oma ryhmä, siis joku vol. 2, sitten jos täältä joskus plussaudutaan porukalla! :) Mut kirjottele vaan SJ täällä kuulumisia, ei haittaa yhtään!

Pahoittelut uuteen kiertoon lähteneille :(

Mua ainakin rauhoittaa se tieto, kun gyne teki ultran ja kaikki pitäisi olla ok. Eli siinä mielessä varmaan ihan hyvä idea käydä lekurissa. Jos ei tärppiä ala kuulua niin yksityisellehän voi viedä spermanäytteen ja se on paljon halvempaa, kuin naisen tutkiminen.

Mä ajattelin sunnuntaihin jaksaa odottaa. :) Koskas sä suunnittelit Mymosa testata?

Jotenkin nyt tuntuu ihan mahdottomalta tää odotus. Tähän asti on menny ilman mitään suurempia turhautumisia... Yks ystävä kertoi juuri raskaudestaan, niin varmaan siinä syy mun malttamattomuuteen. Kävin jo tori.fi:stä vilkuilemassa vaunujakin! :D

ujm
Tänään onkin sitten tosiaan jo kp13! :) viime yönä päästiin vihdoin tallentelemaan eli kp12-13 välillä. Eli jos ovulaatio tulee ajallaan niin just sopivasti ennen talleteltu. Huomenna sitten uudestaan niin ainakin on mahikset tärpätä.

mymosa
Sissinen, mulla kaksi ekaa tärppi heti pillereiden jäätyä. Tuli toki se ns. tyhjennysvuoto ja sen jälkeen plussa. Tätä kuopusta sitten yritettiin 1,5v ennenkuin ekasta clomikierrosta plussasin :)

Katey, sinne asti pitäis malttaa joo :) Kuopuksesta testasin dpo9 haamun ja nyt se ois lauantai.. mutta en taida uskaltaa vielä sillon.

Ärsyttää toisaalta kun ei tiiä millon menkkojen pitäs alkaa, eli ei voi vahtia ovatko myöhässä vaiko ei..

ujm täällä menossa kp11 :) Saaa nähdä miten täällä päästään tallettelemaan. Mies aina, niin väsy töiden jälkeen. :/ Oviksen pitäis olla vasta la tai su, niin aikaa on kyllä vielä. :D

Mymosa toivottavasti on tärppi käynyt! Täällä peukut pystyssä! :)

Hei, aivan ihana ketju tämä :) Meillä ollaan päästy nyt yrittämiseen, ensimmäinen kierto meneillään, joten saa nähdä kuinka käy. Minun esikoinen olisi ja miehen kolmas :)

Eli eli jos vain osasin oikein tulkita niin:

ikkuspikkus.....23.............4/28.........1.........03/14.....1.

Viimeksi muokattu:
ujm
Jks14: me oltiin aikaeron takia väsyneitä ja ihan sairaan kipeitä, molemmat kuumeessa ja väkisin vääntäydyttiin pupuilemaan :D sitten toivotaan vaan ettei kuume ja kipeänä oli vaikuta ovulaatioon tai jos vaikuttaa niin mieluummin vaan siirtämällä vähän.. Keskenmenon jälkeen taidan olla entistä malttamattomampi odottamaan taas uutta kuukautta.

ujm no huhhuh :D Siellä tosiaan on väkisin väännetty. Toivottavasti tulette pian molemmat terveiksi! En mä jaksa uskoa, että ovulaatio jäis välistä tai edes siirtyis, toivotaan parasta! :) Mä uskon ettet malta odotella!!! Tää odottaminen on niin jostain..

Täällä ei mitään uutta oikeestaan. Hieman mietityttää että oisinko pissatulehduksen saanut. Vessassa ramppaan useammin ja jotain pientä kirvelyä on mutta ei niin selviä oireita kuin mitä yleensä on jos tulehdus tulee. Oikealle puolelle on taas vihlonut alavatsassa. Voiko munasolu irrota samalta puolelta kuin viimeiksi? Kai se voi...

Ootteko muuten huomannut jos olette pillerit jättäneet pois, että seksihalut ois erilaiset. Itselläni on kyllä selvästi lisääntyneet. Voihan siis nämä vauvahaaveet kanssa vaikuttaa asiaan.

SJ
Kaneli: mulla oli myös oviksen jälkeen useempana päivänä semmosia pissatulehdus oireita ja harkitsin jo että haenko kuurin mut ne oli siinä rajalla etten oikeen tienny onko se sit tulehdusta kuitenkaan. Lopputuloksen jo tiedätkin ja kuuri edelleen apteekin hyllyllä ;)

• Tykkää
Reactions: Kaneli88
mymosa
Kaneli ja SJ, Apua mullakin on pissatulehusoireita ja ollut oviksesta asti!! Tänään kävin viemässä näytteen.. Ei kirvele, mutta koko ajan sellanen olo, että vessaan mentävä! Ja itseasiassa just sain alustavat tulokset ja negatiivista, huomenna vasta viljelyn tulos.

Mulla on halut noussut pillereiden jälkeen, lisäksi "iso o" on jotenkin herkemmässä ja voimakkaampi kuin aiemmin. Että nykyään se olen minä joka vonkaa :D

Okei... eli ootan vielä vähän ennen kuin ryntään viemään pissanäytettä jos tää onkin siis jotain muuta. Ei tosiaan ole mitään selviä oireita vaan juoksuttaa vessassa pelkästään. On tää ihmeellistä.

Mie oon ihan ihmeissäni näiden halujeni kanssa ja niin taitaa olla mieskin. Se saattaa olla yksi syy että viihtyy tuolla anoppilassa. Lähtee karkuun liian himokasta vaimoaan :LOL:

Onkos teillä muilla muuten suvun syntyvyys keskittynyt tietyille kuukausille? Meillä on selvästi toi kesä-elokuussa syntynyt eniten. Minä ja sisarukseni, äitini, suurin osa serkuista ja nyt siskoni lapset ovat kaikki kesä-elokuun lapsia. Ollaan siis iso joukko rapuja ja leijonia :D Muistan lapsuudesta että kesät oli yhtä kakun syömistä kun koko ajan jollakin oli synttärit. Nauroin miehelle että turhaan edes vielä yritetään. Tulen kuitenkin raskaaksi vasta syksyllä :D

Yhteistyössä