Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Jks14 itsekkin suuttuisin.. :(

Ei näy menkkoja!! Jos aamulla ei oo alkanut niin testin kyllä teen! Pillerien lopettamisen jälkeen menkat alkanut kp 28 klo 11 ja kp 29 klo 04 välillä. Eli jos aamulla ei oo alkanut niin ne on ihan oikeesti myöhässä! Ei pitäis vielä innostua... mut viime kuussakin ne alko kp 28
:)
 
Kaneli88 tarkoitus olis testata ens viikon perjantaina, mikäli menkat ei ala. Vaikka voi olla, että testaan jo aikaisemminkin, kun niin malttamaton olo. :D Milloin sä ajattelit? :)

Jks14 tosi kurjaa käytöstä mieheltäsi ja uskon että ottaa päähän! Toivotaan kuitenkin parempaa huomista ja ettei silloin olisi liian myöhäistä! :)

Täällä rinnat kipeytyneet, mikä yleensä enteilee menkkoja viikon tai vähän yli sisään.. No täytyy nyt vain odotella ja näinpähän muuten viime yönä unta, että tein positiivisen r-testin, olispa ollutkin joku enneuni! :D
 
Voi ei Jks! Mutta jos sulla oli eilen nega, niin pitäshän huomenna vielä ehtiä..? Nyt suuttumus syrjään ja viettele se ukon köriläs ;) Mä en tiedä onko munkaan mies ihan tajunnu tota ovulaatiosysteemiä. Se saattaa sanoa menkkojen ja oviksen välissä esim. alkoholin juomisesta, että ku saatan olla raskaana.. Vaikken tietenkään vois olla. Nuihin testeihin se on ollu että tee miten haluat ja kun en viimeksi saanu sitä plussaa nii en tiiä mitä se ois siihen meinannu.

Toivottavasti Wivi ei tuu menkkoja!!:) vaan ++++
 
Huomenta kaikille! Eilen nukkumaan menneessä mies halas ja sanoi "mä lupaan, että huomenna saat vastinetta sun hymynaamalle." Kiva juttu, mutta toivottavasti ei oo myöhäistä. Mä kyl eilen mietin, että ku toi digi näyttää kaksi hedelmällisintä päivää ja eilen tuli plussa ja siitä tosiaan se 24-36h, kun munasolu irtoaa ja se on sit vajaa vuorokauden hedelmöityskelpoinen.. Eli tänään voi olla just oikea päivä! :) hope so.

Wivi toivotaan sulle oikein paljon sitä plussaa niiden menkkojen sijasta! :) :)
 
Jks14, tyhmä kommentti mieheltä, hyvä kun kuitenkin pyysi anteeksi :) Tänäänhän ei suinkaan ole myöhäistä, joten hommiin vaan! :D

Wiwi, onpas piinaavaa :| Hcg nousee niin yksilöllisesti, toivottavasti sulla jää menkat pois ja plussa tulee :) Ja jos ei, niin tervetuloa mun kanssa uuteen kiertoon :)

Mä ja eilen ihmettelin kun vuoto ei alkanut kunnolla ja testiin tuli niin selvä viivanpaikka illalla, että jopa mieskin näki sen. Nyt on kuitenkin padot auki. Onneks ei ole niin maailmanlopun tunnelmat kuin viime menkoissa, oikeastaan ihan jees olo jopa. Kevät :heart:

En tilannu ovistestejä nyt, kun on niin kellontarkka kierto. Rahan tuhlausta vaan kun se plussa tulee aina samana kiertopäivänä kuitenkin :)
 
Bella aattelin testata joko to tai pe. Katsotaan miten malttaa.

jks14 ihanaa että mies kuitenkin ymmärsi. Eihän sitä aina voi jaksaa vaikka kuinka hymynaama olisi testissä.

Sain eilen Kelalta postia että täytyt maksaa takaisin 1400 € opintotukia vuodelta 2012. Ei saa näemmä tienata valmistumisen jälkeen. Ärsyttää!! Noi häät nimittäin vei kaikki säästöt. Jos ensi viikolla tulee plussa nii stressaannun varmasti raha-asioista..
 
Jks14 Olipas joo tyhmä kommentti mieheltäs, mut tänään sit hommiin :)

Niuskille tärppiä uuteen kiertoon.

Kanelii88 ton kelalle takasinmaksamisen voi saada korjattua, jos tosiaan vasta valmistumisen jälkeen oot tienannut. Ei niitä silloin pitäisi joutua takas maksaa.
 
mymosa
Hohoi mikä aamu.. keskimmäinen veti sellaset itkupotkuraivarit eskarissa, että huh.. lenti ämpärit ja hakkas ikkunoita. Noh minä tosi rauhallinen mutsi sitten itkin kotimatkan autossa :D Nyt mietin sitten, että oliko käytös sellasta, että pääsee huomenna kaverisynttäreille.

Mulla on ihan menkkatunteita.. koko aamuyön mietin, josko toi km ym johtuu keltarauhasen vajaatoiminnasta, sitä kun oli kuopusta yrittäessä.. :( Mä en ala, mä en jaksa.. ahistaa, itkettää..
 
Mariannika. Laitoin jo helmikuussa Kelalle oikaisupyynnön. Ongelmana on vain että valmistumisen jälkeenkään ei saa keskimäärin tienata yli 1900€. Takaisin maksu väheni 300€ mutta vähän se helpottaa tässä 1400€ laskun edessä. Hieno tämä kela. Korkokin vaivaiset 15%.

Pystyykö sitä keltarauhasen vajaatoimintaa testaamaan mymosa?
 
mymosa
Taidettiin sillon viime kerralla verikokeella testata, kun mullahan ei tullut luomumenkkoja ollenkaan vaan teroluteilla mentiin. Nyt sentään on noita menkkoja ollut.

Kelan kanssa saa kyllä tapella.. en oikeen tajua logiikkaa minkä takia valmistumisen jälkeen ei sais tienata? eikös se vähän kuin ole se tarkoitus :D

Mulla on ollut eilen muutoshakulautakunnan käsittelyssä elarivalitus ja siitä odottelen ensi viikoksi päätöstä, kelan puolellahan ne on sen tiiän.. mutta sainpahan valittamisen ilon.. nyt odotan puhelua, että kelpasko mun liitteet kotihoitotuen hoitolisän vuositarkastukseen.
 
SJ
Hienoa kun saadaan kohta taas lisää piinailijoita! Yyyber tsempit kaikille. Mulla tuli viimenyönä aivan järkyttävät alavatsa ja -selkä kivut, oli otettava kuuma suihku niin vasta helpotti.. säikähin aiva hirvittävästi mutta minkäänlaista vuotoa tai tuhrua ta mitään ei ole onneksi tullut, pelkkää valkkaria vaan ja sitäkin ihan vähän :) Tänään neuvolaan eka puhelu. Ootan hei huomisaamulle testituloksia Mymosa ja kumppanit ;)
 
Alkais jo ne menkat. Mitään uskoa ei raskautumiseen ole kun testi näyttää negaa. Tahdon jo uuteen kiertoon. Nykyään noi testit on kuitenkin aika herkkiä niin pitäis kyllä jo näkyä.

Tänään ois bileet, mulla alkoholittomia juomia mukana. Toivottavasti kukaan ei huomaa, yks siellä tietää onneksi nii on tukena. En oo siis tammikuun jälkeen juonut yhtään enkä aio juodakkaan, ainoa ongelma on muiden kyselyt koska mua ei yhtään haittaa olla ilman. Miksi nykyään on pakko juoda? Kaikki rupeaa epäilemään kun joku ei ota viini lasillista tai siideriä.
 
Wivi, mäkään en juo holillisia. Tai joskus joo, mutta yleensä en kun limu on parempaa. :D Kyselyihin vastaan aina vaan tyynesti ettei tee mieli tai etten vaan halua. Ja se siitä. Teen selväksi ettei siitä tarvitse tehdä mitään kohtausta. Olen ihan sama tyyppi juon tai en. ;) Kyl ne kyselyt siitä lakkaa kun vastaa johdonmukaisesti ja tyynesti. :)

Hui, enää pari hassua päivää testailuun!
 
Päätin että testaan 3.4 eli ens to. Jos siis ei menkat oo alkanut. Kp olisi silloin 27. Paha päivä tosin kun edellisenä päivänä oon menossa katsomaan kaverin 2vk:n ikäistä vauvaa. Nega voi tuntua sitten vielä pahemmalta.. Mitenköhän saisi ajan kulumaan...
 
Tuo alkoholin käyttö on kyllä niin henkilökohtaista, koska jos ei muutenkaan käytä tai käyttää vaan vähän niin eihän sitä epäillä. Mut mä esim. oon semmonen että sitten jos johonki pääsen niin otan kyllä. Mulla jo oli semmonen tilanne toissa kierrossa, että oli oletettu ovis ollu ja sillon yritetty siihen, menkat ei ollu vielä alkanu, joten odotin tärppiä. Sitten istuttiin iltaa kavereiden kans niin kyllä siinä osa jo ihmetteli, kun autolla tulin ja en karaokeen lähteny :D

Mulla tuntuu aika kuluvan tosi nopeeta! En voi käsittää että on TAAS perjantai! :D Toki kp vois olla enemmän..
 
Mitämitä, clearbluen digiin tuli hymynaama neljän tunnin pidätyksellä! Mut aamulämpö ei oo kyllä notkahtanut suuntaan eikä toiseen.. Meidän mittari on kyllä melko vanha että tiedä sen tarkkuudesta sitten. Hitsi, oisko mulla eka kertaa tiedettävästi dpo -1?? :) :)
 

Yhteistyössä