Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

SJ, hirmuisesti onnea! :heart:

Mä oottelen menkkoja alkavaksi ens viikolla. Ovista tosin en tässä kierrossa bongannut, joten saa nähdä että tuleeko menkat vai ei. Toka luomukierto, vähän veikkaan et heittää häränpyllyä :D Jos ei keskiviikkoon mennessä ala, niin taidan tehdä rtestin (ihan jo siksi kun siinä tikkuun pissaamisessa on jotain niin kivaa!) Nyt vähän sipsejä ja Paksuna-leffa :)
 
SJ
Kiitos kaikille :) Minut voi varmaam siirtää plussanneisiin, täytyy nyt vaan kovasti toivoa että hän pysyy matkassa loppuun asti.

Kiitos teille vertaistuesta, tää on ollut kyllä ihan huippu palsta ja käyn kyllä teidän kuulumisia täällä kattomassa jatkossakin! Ihan hirveästi kovasti paljon kaikille tsemppiä ja onnea testailuun ja plussia kaikille pian! :heart:
 
Toivottavasti meillä muillakin pian tärppää! :)

Mulla on sellainen etu, että hyvä kaverini on lääkäri ja tehnyt harjoittelun ja päivystyksiä gynellä ja on itsekin äiti. Häneltä voi kysyä kaikenlaista. :D 6kk:n sisällä valtaosalla pitäisi kuulemma tärppi käydä.. itse ajattelin patistaa 6kk:n jälkeen miehen sperma-analyysiin, jos tulosta ei synny. :D Se kun on aika helppoa ja halpaakin kai testata. Itse kävin joku aikaa sitten gynellä ja ultran mukaan mulla pitäisi olla kaikki edellytykset raskaudelle olemassa.
 
Viimeksi muokattu:
Oi onnea SJ!!! Toivottavasti myö muut tullaan perässä.

Hieman ärsyttää, kun tänä vkl:na olisi pitänyt pupuilla kunnolla niin mitä mies tekee. No on äitinsä luona! Olen ollut yöt töissä ja kun olen herännyt niin ei miestä eikä koiria näy. Tullut kotiin just kun ite läh-dössä. En viittinyt toiselle soittakaan että nyt kotiin tekemään meille vauvaa, kun ollaan päätetty ettei asiasta oteta stressiä. Voisi sitä kuitenkin olla kotona kierronpuolivälissä. No... toka luomukierto menossa että voi olla että tärppipäivät ei edes ollut tänä vkl:na. Perjantaina pupuiltu ja ahkerasti kyllä aikaisemmin viikolla. Tuli ehkä vähän semmoinen olo kun mies oli torstainkin vanhemmillaan että pakoi-leeko kenties... Tai sitten miun pää keksii taas omiaan. Jotenkin luulen kuitenkin ettei tästä kierrosta välttämättä nyt oo tarttunut mitään mukaan. Mutta kuka tietää. Sen näkee parin viikon päästä.
 
Nega tuli niin kuin odotinkin, ei se silti tunnu hyvältä. :(

Kaneli luulen ettei miehesi vain ajatellut. Tietääkö miehesi koska ovuloit? Mä oon aina kertonut koska rupeen tikuttamaan ovista ja kun ovis tulee mies ei voi erehtyä :D
 
Kaneli, määki mietin, että oisko se vaan ettei ois aatellu? Ei munkaan mies tietäs mun ovis päiviä, jos en kerro, vaikka tietäs millon menkat on ollu. Lisäksi se ehkä aattelee että kyllä se vauva tulee jos seksiä on ilman ehkäsyä oli mikä aika kierrosta tahansa. Nyt vasta tän kahen yrityskerran jälkeen se on ehkä tajunnu, että niin, eipä välttis tuu. Mutta sehän on sitten taas hankalampaa, jos ei halua ressiä ottaa ja silti haluis kuitenki sanoa, että tuollon pitäs muuten sitten olla seksiä.. :D

Nyt alkaa vähän taas pikkuhiljaa usko palautua tähän hommaan. Mulla oli normaalin 3-4 päivästen menkkojen sijasta 6 päiväset! :O Aattelin jättää nyt ne ovistestit kauppoihin. Oon nyt kolmena päivänä mitannu aamulämpöjä siinä toivossa että niiden perusteella vois oviksen päätellä. Lisäksi meillä on niin ihanteellinen tilanne, että kun mies vaihto työpaikkaa eikä mee enää kuuteen aamulla töihin niin voidaan alkaa harrastaan aamuseksiä! :D Aamulla on kuulemma siittiöt virkeimmillään.:whistle:
 
Liipa oli varmasti mieluinen tuo miehesi työaikojen muuttuminen. Meillä mies ollut lähemmäs vuoden samalla tavalla aamuisin kotona, enkä ole valittanut. ;) Nyt kesällä tilanne ikävä kyllä muuttuu..

Täällä vähän sekavat mietteet. Mähän luulin, että olisin ovuloinut jo muutama päivä sitten mutta ovislimat jatkuikin ja niitä on tullut nyt lähemmäs viikon verran. Rinnatkin mulla on yleensä jo tässä vaiheessa hyvin kipeät, mutta nyt kivusta ei ole tietoakaan. Ehkä en ovuloikaan ollenkaan tässä kierrossa.. :/ Onko teillä muilla tullut joskus ovislimoja huomattavasti pidempään kuin normaalisti?
 
Kyllä mies siis tiesi että ollaan puolivälissä kiertoa, mutta miehet tuntien ei varmaan tajua asian yhteyttä. Unohdettu asia. Varsinkin, kun mies tänään kertoi että on tuntenut oloansa väsyneemmäksi ja alakuloisemmaksi. Oli sitten googlaillut ja miettinyt että olisiko oma testosteroni taso jotenkin alhaalla. Aikoo kuulemma kokeilla jotain luotaistuotetta, jonka pitäisi myös parantaa sperman laatua. Toivotaan että auttaa. Voi tietty että miehellä on vaan jotain kevät väsymystä. Mies oli tänään jo katellut meille farkkua vauvaa ajatellen :heart: Kyllä se taitaa olla ihan innoissaan mukana tässä jutussa.

Ekan kerran oon nyt huomannut että ehkä limoja ollut eilen ja tänään vähän enemmän. Pitäisi varmaan kirjailla näitä ylös ja seurailla tilannetta. Menispä nää pari viikkoa nopeesti että voisi sitten tarvittaessa tilata niitä ovistikkuja.
 
SJ
Kiitos teille vielä onnitteluista :) on nää kaks päivää menny kyllä ihan ajatuksiin uppoutuneena. Töissäki oli tosi vaikee keskittyä mihinkään.. mut tietysti tää on positiivinen ongelma. Tänään tuli ensimmäiset etomisetkin lounaalla. Ja turvotus on aika kammottavaa. Laskettu aika on mun laskujen mukaan 1.12.2014 (ja yhen laskurinkin mukaan). Eli Jouluksi pitäisi vauva saada kotiin jo :) Toivottavasti täältä vielä muutkin ehtisi Jouluksi saada vauvan! :)
 
Viimeksi muokattu:
Voi minisport : / Ootteko jo harkinnu jotain tutkimuksia?

Täällä alkoivat menkkaolot eilen jo. Plääh! Mutta aika pienet mahikset tässä kierrossa olikin, että sinänsä ei mitään niin surkeita fiiliksiä kuin viime kierrossa :) Jos ens kierrossa tärppäis niin meille saattais tulla vuoden eka vauva :D La olis nimittäin 1.1.2015!
 

Yhteistyössä