Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Sunnuntai 23.3.2014



Nimimerkki......Ikä.............Kp..........Yk........Ya...Monesko

empuska.............21.........12/30...........5......11/13........1.
kiskisnami...........23..........12/30-35......2.......2/14.........1.
pieni toive...........24.........11/?-37........2.......2/14.........3.
Miija87...............??..........18/27............4......12/13.......2.
Kaneli88.............25..........16/27............2......02/14.......1.
Bella-.................20.........17/26-29.......3.......1/14........1. Jks14.................27..........9/29~31.......2.......1/14........?
Liipa..................24..........7/27............3.......1/14........2.
Minisport............27..........31/34...........7.......08/13.....1.
tähtityttö89........24..........2/26-31.........3.......1/14.......1.
Katey................25 .........31/39...........3.......12/13.....1.
jammaillen.........23...........25/??...........2.........2/14.....1.
Wivi..................24.........24/28-29........3........1/14.....1.
Niuski................31........22/25-26.........4.......12/13.....1.
Mariannika.........28..........37/35............5.......08/13.....1.
Sissinen............28..........3/33-35.........2.........3/14.... 1.
mymosa............31..........??/??.............3.......12/13......4.
Ujm..................25..........11/28.............4......12/13......1.
MaryahR............?............??/??.............1........2/14.......2.








Piinailijat:


Mymosa dpo 3
Katey dpo 3
Miija87 dpo 5
Bella- dpo 2






Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2), Sandri (yk3), Elviira86 (yk1), Annuski (yk5)

helmikuu Anni00 (yk1), SannaMarko (yk2), Ponityttö (yk1), Sonetti (yk2), Kinkula- (yk2), Nalle-Puh

maaliskuu Heranen (yk3), toivontähti (yk2), SJ (yk3)


Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään
 
Viimeksi muokattu:
Kiva, tullut uusiakin! :) Laittakaa punasella nuo listan tiedot, jos haluutte sinne.

Mitä ootte mieltä, oisko kp50 rajana, että tippuu listalta, jos ei ilmottele itestään? Niin ei turhaan mietittäs, että mitähän tuolla tapahtuu. Toki pääsis sitten takasi heti ku tahtoo. :)
 
Kiskisnami tikuttelin tän kierron oviksii mut just sinä päivänä ku luulen et ois voinu ovis olla nii 2 viimeseen tikkuun ei tullu edes testiviivaa eli olivat varmaan viallisii. Huonoo tuuria. Enkä sit oikein päässy hakee testejä lisääkään. Pitää koittaa ens kierros uudelleen tikuttaa ovis.
Nyt on jo vähän parempi olo. Aamu oli kyl ihan kamala. Ei oo vielä aiemmin noin pahalta tuntunu koko yrittämisen aikana.Ihan itkuks meni koko aamu, mieskin oli aivan ihmeissään et mikä mulla on...vaikka selitinkin.
Leuka pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä :D toivottavasti muille tulee paljon plussia! :)
 
SJ
Tervetuloa Sissinen :) mä jännitän täällä huomisaamun testausta. Dpo12 siis huomenna ja oletan että pitäis jo kohtuu hyvä plussa tulla.. maanantaina digiä jos menkat ei ala. Täytyy infoilla aamulla että minkälainen viiva tuli jos tulee siis ollenkaan.
 
ujm
Oiskohan huomenna kp11 ja huomenna tullaan reissusta takaisin Suomeen. Pitää sitten heti aktivoida tuo seksielämä mikä reissussa oli vähän hankalaa kun mies oli töiden jälkeen niin väsynyt. Kohta jännäillään siis täälläkin!
 
Liipa: Miusta toi 50 on hyvä raja kiertopäivissä.

Just kotiuduttu yövuorosta. Ei mitään ihmeempiä uutisia täällä nyt tällä kertaa. Kun herään niin pitää tulla heti kattomaan mitä se SJ:n testi on näyttänyt :p

Ja kiitos Mymosalle vinkistä. Kävinkin jo kurkkimissa testejä noilta sivuilta. Tilaan heti, jos tästä kierrosta ei tärppää.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä testattu tyylikäs nega sofin herkimmällä testillä :wave: Keskiviikoksi odotellaan sitten menkkoja, mulla on kyllä pari noita testejä vielä niin varmaan ne kuitenkin käytän vaikkei mitään tietoa oviksesta olekaan :)

SJ :popcorn:
 
Mä ajattelin maanantaina testata. Ei tosiaan hajuakaan koska ovis oli, mutta pupuiltiin kyllä ihan hyvin. Ke-to varmaan alkais menkat. Jostain syystä en uskoa raskautumiseen tässä kuussa.

Oon yrittänyt huutaa mun ajatuksille (jotka on kamalan malttamattomat)että ei meillä ole kiire. Ois vaan niin ihanaa onnistua heti! :)
 
SJ
En tiiä oiskohan haettava tänään esim. Pc:tä niin ei tarttis ihan tuon one stepin armoilla olla.. jotenkin tyhmää kun tuo viiva ei kuitenkaan ollu niin paljon vahvistunu kun odottelin. :popcorn:
 
SJ
Kiitos Sissinen :) Pitäis vaan nyt ootella rauhassa. Digi kyllä huomenna kertoo lopullisen tuomion varmasti! Vaikka pelkäänkin kuollakseni sitä "ei raskaana " -tekstiä.. voin kuvitella mikä pettymys se olis :/
 
SJ
Oi kun kivoja kommentteja <3 minustakin pientä vahvistumista näkyy kyllä.
Liipa: mustakin toi kp 50 on hyvä raja
Kaneli: kannatan kyllä ovistikkuja jos nyt ei tärppää :)
Ujm: kiva kun pääset kohta piinailemaan ja tietty kaikki muutkin joilla se on edessä :)
Wiville onnea maanantain testailuun!
Mites tähtityttö? Entäs jammaillen?
 
Viimeksi muokattu:
Mä kattelin noita gyneltä saamiani tietoja äsken. Mun limakalvo oli kp9 melkein 14mm :O Eikös se ole ihan reippaasti liikaa?!?! Joku 8-10mm olis sopiva tietääkseni. Tais loppua greppimehun kittaaminen tähän... :x Megamenkat luvassa siis :D
 
Mulle voi päivittää Kp 2/26-31 ja yk 3.. Minäkin olen samaa mieltä että 50 on hyvä raja.. Luin jostakin että jos haluaa lisätä mahdollisuuksia tulla raskaaksi pitäisi juoda vettä tarpeeksi. Juon ihan liian vähän normaalisti et tässä kierrossa voisi siinä skarpata..
 

Yhteistyössä