kärhö, mulla ei ole tietoa suunnitellusta sektiosta. Mutta jos sellaisen haluat, niin kannattaa varmaan olla todella aktiivinen. Ystävälläni kaksi hätäsektiota taustalla, hän on vieläkin todella järkyttynyt, kuinka molemmilla kerroilla tilanne annettiin mennä niin pahaksi. Täytyy varmaan olla jo ponnekas vaatimaan itse jo raskausaikana.
Kiehinen, tervetuloa :wave:
Tootsie Roll, uskoisin että halutessaan pääsee vanhoihin mittoihinsa, mutta ainakin mulla muuttui koko vartalon malli raskaudessa. Joutuu siltikin opettelemaan uudestaan jopa sen, minkä malliset vaatteet on itselle hyviä
Ruutinen, ajatukset liikunnasta ovat hyviä, komppaan! Toki jos vuodelepoon isketään, niin sitten eri asia, mutta kyllä mä laskettuna päivänä vielä toisessakin raskaudessa kävelin esikoisen kanssa leikkipuistoon ja siellä leikin voinnin mukaan. Ai että, kyllä tulikin nyt kova halu olla jällee raskaana...
maamis, tervetuloa! :wave: Ymmärrän halusi, että sisarukset tulisivat peräkkäin. Meidän lapsille reilut 1v 6kk ikäeroa, ja toisen annettiin tulla heti kun oli tullakseen ensimmäisen jälkeen
Tosin tärppäsi vasta kierrosta neljä silloin.
Äidiksisyntynyt, mikäs teillä on tilanne?
InkeriIisakki, uskon että teit oikean päätöksen, kun otit miettimisaikaa! Tsempit
Ihan varmasti osaat kyllä tehdä sitten oikean päätöksenkin, kun annat itsellesi aikaa. On suuntaan tai toiseen.
maggis, ihanaa häät!! :heart: Miten meinasit tehdä pillereiden kanssa? Aikanaan kun itse lopetin Cerazettet niin kyllä tuli heti menkat ja kesti normin verran, mutta mulla oli niistä vierotusoireita
Siis ihan tuntui raskausoireilta mutta johtuivat siitä kun hormonit vähentyivät elimistöstä.
Villanen, mäkin päätin etten juoksuharrastusta lopeta kun tuun raskaaksi ja niin vaan jäi heti kun oli niin paha olo... Mutta herättelin sitten juoksun uudestaan lapsen synnyttyä. Kävelyä yritin läpi raskauden kyllä harrastaa.
Mariiii, muistan tuon tunteen ennen kun alettiin odottaa esikoista! Ei olisi millään malttanut odottaa edes ovulaatiota
Raskausarvista ja painonnoususta. Mulla on sellainen iho, että raskausarpia on joka paikka täynnä
Ja ei, en ole niiden kanssa sinut. Vatsa on niin venynyt, että vaikak laihdunkin, niin nahka jää roikkumaan tyhjänä tuohon, ruman näköistä... Mutta ei voi mitään. Mulla ei rinnoissa ole, mutta vatsa, lantio, reidet, takapuoli ja jopa pohkeissa muutamia... Huoh. Painoa tuli ekasta raskaudesta 15,5kg ja lähti pois 2kk, toisessa raskaudessa yli 22kg ja piti ihan pudottaa kun kyllästyin 9kk synnytyksestä siihen, että vielä oli 5kg jäljellä. Nyt olen samoissa mitoissa kun ennen molempia lapsia, mutta ylipainoa on edelleen 5kg (siis normaalipainoon nähden). Niitä loppuja en tiedä, millä saisin pois kun mulla on aika isoja ongelmia syömisen kanssa.
ON: Ei meille kuulu kummempia. En ole isäntää painostanut tämän asian suhteen, en edes oikeastaan jutellut koko asiasta, sillä hän varoitti mua, etten nyt tyrisi tätä asiaa hätäilemällä
Eli on suostumassa mutta mun hätäily saattaisi kääntää vielä pään... Elelen siis hiljaiseloa tämän asian suhteen, eikä oikeastaan paljon ehdikään ajatella kun mulla alkoi elokuun alusta työt!
Nyt nukkumaan, että jaksan töihin nousta aamulla!
Salliina