Moikka
Minä nyt sitten pesiydyn tänne teidän ketjuun kun en vauvakuumeilultani muutakaan osaa tehdä
Odotan siis yrityksen alkamista...joskus. Nyt on huono hetki kun jouluna valmistun ja pitäisi tehdä töitä kun velkaa on ja talous epätasapainossa. Jos mies saisi töitä niin sitten voitaisiin jo nyt ryhtyä puuhiin, mutta se ei ole varmaankaan hänen omien terveysasioidensa takia mahdollista.
Minulla on 12 vuotias tytär ja kohta 3 vuotias poika jonka yritystä ja odotusta taapersin täällä kaksplussalla silloin
Lueskelin tuolla ihanaa ketjua missä tikutellaan ovulaatioita ja raskaustestejä ja jaellaan niitä muiden analysoitavaksi
Just ihanaa ja odotan tuota vaihetta kun saa jännätä. Ja voi olla muiden jännäämisiä jännäilemässä mukana.
Varmaankin se yrityksen aloittaminen menee ensi vuoden puolelle aika reippaasti, mutta aika näyttää miten nää hommat nyt tästä lutviutuu.
Mulla tulee olemaan yrityksessä haastetta jo ihan senkin vuoksi että toinen munatorvi on poistettu, eli vain toinen puoli tuottaa munasoluja. Eli vain joka toinen kk ois mahdollista tulla raskaaksi. Tilanne oli sama tuon kuopuksen kans, joten tiedän että se voi olla mahdollista.
Kierukan poiston jälkeen on nyt tullu yhdet kuukautiset ja mielenkiinnolla katselen tässä että mihin pituuteen kierto asettuu ja että opinko bongaamaan ovulaation ilman tikkuja tai muuta. Kierukka lähti poistoon siks että mulla lähti kaikki seksihalut sen kans ja olo on olut tosi ontto ja tyhjä sisältä. Oon käyttänyt hormonaalista ehkäisyä kohta 13 vuotta poislukien nää muksut jotka on tietty siinä välissä laitettu alulle. Olen 100%sti sitä mieltä että mun kroppa ansaitsee pienen lepotauon ylimääräisistä hormoneista.
Että tosiaan, moi vaan kaikille. Alan tässä lueskelemaan tätä ketjua että minkäslaista porukkaa täällä onkaan
-Ruuti
p.s. Miehelle en ole kuumeilustani kertonut vielä mitään, sillä tiedän hänen suostuvan heti ellei jopa ala hoputtamaan. Hän on sellainen "kyllä kaikki järjestyy ja elämä kantaa" -tyyppi