Heipsun kaikille!
Matkalta palannut pariskunta takaisin turvallisesti kotona - vaikka reissaaminen niin kivaa onkin, kotiin palaaminen silti kivempaa!
Selvittiin reissusta ilman suuria tappeluita, ja muutamia vakavia keskusteluita käytiin miehen oluthöyryissä - mm. siitä, mitä kihlautuminen tarkoittaa! Minä sitten selvensin miehelleni kihlautumisen, naimisiin menon ja hääjuttujen kuvioita. Otti aika rennosti koko jutun, ja totesi vaan, että tulihan tietopaketti
! Ehkä salaa miettisi jo, että ehkä joskus sittenkin voisi mennä naimisiin!
Jännäillään nyt sitten vielä reissun päätteeksi, että milloinkohan mun kuukautiset alkaa! Kuten totesin varmaan ensimmäisessä viestissäni, että ollaan pelattu luontoäidin armoilla olemattoman ehkäisyn kanssa jo n. vuoden päivät. Eli keskeytetyllä mennään. Miljoonasti olen sanonut avokilleni, miten saattaa käydä tätä leikkiä leikkiessä, mutta uskoo vahvasti siihen, että ei kukaan touhutipoista ole tullut raskaaksi.. On se välillä pölvästi. Eli kiteytettynä tilanne on se, että hän ei halua tulla isäksi vielä, mutta ottaa silti tietoisen riskin seksin harrastamisen suhteen. Kuulostaa typerältä? Jep. En ymmärrä aina tätä miesten järjenjuoksua. Ei tässä nyt paniikissa oltaisi jos tulisin raskaaksi, mutta kyllä mä mieluummin kävisin läpi sen prosessin mieheni kanssa, joka lasta kovasti toivoisi.. Olen siis kieltäytynyt käyttämästä enää hormonaalisia ehkäisyvalmisteita, sillä en löytänyt itselleni sopivaa valmistetta.
Onko jollain muulla tullut hirvittäviä sivuoireita esim. pillereiden käytöstä?
Olen siis varma, että kuukautiset ovat myöhässä siksi, koska stressasin lentämistä niin vietävän paljon..
Paljon tsemppiä teille, ketkä sitä tarvitsette! Täällä pidetään takuulla peukut pystyssä! Mä yritin uutterasti vastailla erikseen teille, mutta läppäri ja internet ei suostuneet yhteistyöhön, joten tyydyn edelleen tähän yleiseen vastaamiseen! Kyllä mä vielä opin!
ps. Ihanaa kun tulee syksy! Kaivoin ensimmäisenä aamulla villasukat jalkaan! Ja itsehän olen vielä kesälomalla...
pps. Ensi kuussa saadaan alkaa koluta asuntonäyttöjä! Ehkä löytyisi se haaveiltu omakotitalo... <3