F&L, yritin etsiä niitä Zumba-ohjeta YouTubesta, muttei oikein hyvää löytynyt vielä äkkiseltään, mutta käyn kokeilemassa uudestaan myöhemmin paremmalla ajalla, kiitti paljon vinkistä
Ja mitä tavoitteisiin tulee, sä pystyt ihan mihin vaan, mutta älä sorru rankaisemaan itseäsi liikaa jos et niihin pääse. Tavoitteiden asettamisen pitäis olla hauskaa ja kannustavaa, ei ahdistavaa ja lannistavaa!
JellyJolly, olen joskus tehnyt kasvissosekeittoja, mutten muista enää mistä kasviksista. Kaapista löytyy kukkakaalia, porkkanaa ja tomaattia (joskin tomaatti taitaa olla virallisesti hedelmä eikä kasvis). Pakastevihanneksia löytyykin sitten laajemmalti, mutta ehkä tuoreet on parempia. Täytyypä katsella ohjeita, kiitti sullekin :flower:
Tiitiäinen, mun mielestä on aivan mahtavaa, että sä näet vaivaa selvittääksesi nuo jutut etkä vaan heitä pyyhettä kehään. Tuo todistaa, että olet tosissaan tämän kanssa ja mulla ainakin tulee sellainen fiilis, että sä tulet olemaan yksi meidän ryhmän monista onnistujista, kun vaan jatkat tuohon malliin. Vaikeuksien kautta voittoon! Mitä liikuntaan tulee, mitäköhän nuo lekurit mun liikunnoista sitten sanoisivat :O Mä olen himoliikkuja, eikä kukaan ole koskaan sanonut, että liikkuisin liikaa.
Pulla, tervetuloa kotiin
Kiva kuulla, että reissussakin pysyi herkuttelut kurissa. Mä olen oppinut vasta viime aikoina nauttimaan jok'ikisestä pudotetusta grammasta. Jotenkin on heti tullut sellainen rennompi olo, kun ei odota itseltä liikoja. Liian kovat tavoitteet ja sen myötä jatkuvat pettymykset ovat olleet aina yksi kompastuskivistäni. Eli terve ajattelutapa sulla!