no mä oon ainakin täällä. tuskin pääseen koskaan normipainoon. eka yö takana, 2 jäljellä. olin kotona puol kasin jälkeen ja just heräsin. ei pitäisi tehdä tiukkaa valvoa seuraava yö. hyvää viikonlopun jatkoa kaikille ja muistakaa taas herkutella hillitysti! JJ:lle pitkää pinnaa ja parempia vointeja! :hug:Täällähän on hienosti hienosti pudotettu painoa.Huippua!:flower: Kirjaan ne tuonne etusivulle varmaan ma-aamuna, kun saan rauhassa olla "oikealla" koneella. Meillä on koneita useampikin, mutta ne on näin vkl niin kovassa käytössä, että mä ootan suosiolla rauhallisempaa väliä. Kuulumisia sen verran, että tök-tök-tökkii. Tarkkaan pitää miettiä syömiset ja silti useimmiten seurauksena on kuvotusta ja/tai hillittömiä vatsakramppeja Näin ollen syöminen on tällä hetkellä vaan välttämätön paha. Punnita en aio. En ennen ku tuntuu, että oon ees suunnilleen ok. Onkohan täällä enää yhtään teistä, kun mä pääsen takasin remmiin??? Ootte kaikki jo aikaa sitten siirtyneet normaalipainosten kiinteytysryhmiin, ku mä pääsen takas kentälle . Käytte sitte tsemppaamassa mua, vähän niin ku " vanhojen hyvien aikojen muistoksi", eikös?*
Just noin on minunkin mielestäni helpoin, et tekee "ruokalistan" etukäteen, niin voi katsoa että pallot tulee vihreiksi eikä tarvitse joka välissä kirjata ylös Mä kirjasin tunnollisesti syömiset pari viikkoa, enää en ole laskenut kaloreita kuin satunnaisesti, kun alkaa tulla jo ihan rutiinilla sopivat syömiset ja annoskoot.Oon nyt koittanut tuonne Kiloklubiin laittaa syömisiäni, mitä oon muistanut ja voinut (kaikkia ruokia ei ole tuolla, oon tehnyt niitä omiakin reseptejä sinne) ja tänään suunnittelin etukäteen loppupäiväni (on jotenkin helpompi niin, tietää mitä "saa" vielä syödä) ja kaloreita tuli aika tasan 1400 ja kaikki pallerot vihreiksi Mut onko tuo kalorimäärä liikaa??