YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

kaikille paljon tsemppiä aherrukseen!

joo toi yhteinen liikunta tai ruokadietti vois olla ihan kiva,vois ainakin kokeilla.

mulla mennyt nyt tämä viikko tosi hyvin,mä ostin itelleni apteekista kromitabletteja,siää mun tekee niin paljon makiaa yleensä karkkia tai suklaata mieli,ja tuntuu et noi on kyl auttanut nyt!
.
.
Eli siis hu pe olis mun oma punnauspäivä,ja jumppaan mars menen aamusta.
tuun ilmoittamaan painon.

tiitiäinen mulla kans junnas ja junnas paino paikallaan pitkänkin aikaa useita viikkoja,ja kun laihiksen aloitin se jopa nousi 2kg...arvaa oliko ihanaa kattoo vaa alta
lukemia....
älä lanistu missään nimessä,kun se ei heti näy! mut hyvä et oot menossa selvittään pois sulkemaan hidastajat;)
 
Heips..Mietin tässä sitä punnituspäivää, mikä se kannattais valita? Alkupainon taisin laittaa keskiviikkona mutta yleensä se on aika kiireinen aamu joten mietin että maanantai vois olla hyvä, ei ehkä tulis viikonloppunakaan niin massytettyä kun sen vaakapäivän muistais :)

Laitoin tänään ihan vaan testiksi sykemittarin päälle, nähdäkseni paljonko ihan normipäivänä kaloreita kuluu.
 
  • Tykkää
Reactions: Tattari111
TytönTylleröinen, täällä jännään sun painoa :D Mietin tätä välitulosten ilmoitusmuotoa samalla. Sparkler tuolla ehdotti että jokainen kopioisi tuloslistan ja lisäisi siihen itse oman välituloksensa, jottei kirjurin tarvitsisi nähdä niin paljon vaivaa. Silloin tuloslista siirtyisi automaattisesti aina tässä keskustelussa eteenpäin, mutta nyt vasta tajusin, että jos me siirrytään tähän systeemiin, meidän pitää muistaa kopioida tuloslista aina viimeisimmältä lisääjältä, koska mä ainakin haluaisin nähdä myös muiden tiimiläisten edistyksen samassa listassa kuin omani.
 
Toisaalta olis helpompi jos ketjun aloittaja laittais ne painot, kun pystyy muokkaamaan tuota etusivun listaa? Mutta jos jokainen kopsais oman rivinsä sieltä etusivulta ja laittaa uuden painon sinne perään ja sit aloittaja kopsaa sen listan takasin etusivulle? Menee liian vaikeeks...

Tuntuu että muuten niitä listoja on ympäri ketjua ja niistä ei enää tiedä mikä on uusin?
 
Huomenta! Itku pitkästä ilosta :'( (eikä ollut edes pitkä ) Yli puolet yöstä tullut valvottua taas. Eilisen syömisen seurauksena (tai niin ainakin luulen) ihan järkyttävän kovat kivut/vatsakrampit. Enkä mä mitenkään ahmimalla syönyt eilenkään. Normaalia kotiruokaa, aamulla puuroa, päivällä perunoita ja lihapullia, illalla ruisleipää. Juomiseksi vettä. Ja näillä eväillä siis ihan älyttömät vatsakivut.Alan vähitellen itsekin uskoa, että mahassakin on jotain vikaa (tähän asti oon ollu sitä mieltä, että vikaa on lähinnä päässä ). 11 on se soittoaika sinne lääkärille. Saapa nähdä mitä tuo kertoo. Onkohan musta vieläkään töihin? Huomenna pitäisi alkaa 6 yön putki :(
 
Sori omanapa-viesti :ashamed: Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille! Ja peukut puntaroijille! Kunhan nyt jotenki niitä kiloja kirjaatte, koitan sit koostaa, ku pääsen kunnon koneelle. Tämä mobiilisurffaus on aika pyllystä :(
 
JellyJolly, voi sua ressua :hug: Kyllä tuo kieltämättä huolestuttaa. Ehkä nuo vaivat on alkaneet ihan stressistä, mutta laukaisseet sitten jotain muutakin. Toivottavasti paranet pian. Vetää varmasti mielen mustaksi tuollainen :(

Fat&lazy, kyllä tämä aika vaikeaksi menee jos tässä ruvetaan kaikki vääntämään omiamme. Mä ajattelin kokeeksi punnita tänään ja laittaa sen Sparklerin tyylillä. Sitten katsotaan lähteekö tuo kopiointihomma etenemään. Jos ei toimi, Jellyn pitää vaan kerätä ne tulokset täältä seasta.
 
RYHMÄ VAIN OIKEASTI YLIPAINOISILLE!

Tarkoitus on aloittaa uusi ryhmä aina, kun yksi välietappi on ohi eli kun tämä jakso on pudotettu, aloitetaan uusi ketju, johon kerätään seuraavan jakson (1.-30.11.2013) tuloksia.

TERVETULOA MUKAAN! Ainoa vaatimus on, että olet BMI:n perusteella ylipainoinen.

Tällä hetkellä menossa mukana

Tattari BMI 32,41
lähtöpaino (161cm) 87kg > 1.jakson tulos 83kg (-4kg)
vko39 välitulos 82,1kg

Puolimieli BMI 28,14
lähtöpaino (155cm) 70kg > 1.jakson tulos 67,6kg (-2,4kg)

Miltsu76 BMI 37,04
lähtöpaino (155cm) 89,3kg > 1.jakson tulos 89kg (-0,3kg)

Sparkler BMI 31,5
lähtöpaino (168cm) 93,4kg > 1.jakson tulos 88,9kg (-4,5kg)

Njp BMI 26,57
lähtöpaino (167cm) 74,7kg > 1.jakson tulos 74,1kg (-0,6kg)

SPHE BMI 29,61
lähtöpaino (160cm) 81kg > 1.jakson tulos 75,8kg (-5,2kg)

Endless Sacrifice BMI 29,88
lähtöpaino (158cm) 76,2kg > 1.jakson tulos 74,6kg (-1,6kg)

Sadie BMI 31,93
lähtöpaino (169cm) 90,9kg > 1.jakson tulos 91,2kg (+0,3kg)

Tiitiäinen85 BMI 27,38
lähtöpaino (157cm) 67,7kg > 1.jakson tulos 67,5kg (-0,2kg)

Jellyjolly BMI 28,1
lähtöpaino (165cm) 83,5kg > 1.jakson tulos 76,5kg (-7kg)

Harmaa pudottaja nro100 BMI 33,41
lähtöpaino (156cm) 83,9kg > 1.jakson tulos 81,3kg (-2,6kg)

Chef BMI 31,12
lähtöpaino (163,5cm) 93,3kg > 1.jakson tulos (synnytyksen jälkeen) 83,2kg (-10,1kg)

Pomppu BMI 25,28
lähtöpaino (158cm) 64kg > 1.jakson tulos 63,1kg (-0,9kg)

Pulla BMI 25,93
lähtöpaino (173cm) 81,2kg > 1.jakson tulos 77,6kg (-3,6kg)

NeLif BMI 30,89
lähtöpaino (159cm) 76,7kg > 1.jakson tulos 78,1kg (+1,4kg)

Fat&lazy BMI 33,02
lähtöpaino (167cm) 92,1kg

Spyware BMI 27,7
lähtöpaino (165) 75,4kg

Pieni Tytön Tylleröinen BMI 27,21
lähtöpaino (172) 80,5kg


Ensimmäinen kk:n mittainen rutistus on jo takana ja sen käännekohtia voi käydä katselemassa täältä
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2291455-ylipainoisten-laihdutusryhma-24-8-24-9-2013-a/sivu24.html
 
Mutta nyt tuota viestiä pystyy muokata vaan Tattari. Laitatko Tattari uuden viestin vaikka otsikolla "viikon 39 välipunnitus" ja siihen sun (hieno tulos muuten! :flower: ) paino, eikä muuta. Seuraava lainaa sit sitä viestiä ja lisää oman tuloksensa, seuraava taas omansa jne...? Mä päivittelen ne sit etusivulle, ku pystyn...
 
Tattari111 harmaana
Mutta nyt tuota viestiä pystyy muokata vaan Tattari. Laitatko Tattari uuden viestin vaikka otsikolla "viikon 39 välipunnitus" ja siihen sun (hieno tulos muuten! :flower: ) paino, eikä muuta. Seuraava lainaa sit sitä viestiä ja lisää oman tuloksensa, seuraava taas omansa jne...? Mä päivittelen ne sit etusivulle, ku pystyn...
Klikkaamalla "Lainaa" tuosta viestin alakulmasta, seuraava voi muokata viestiä. Ja sitten taas kolmas lisääjä voi lainata sitä toisen lisääjän viestiä jne. Vähän kuin ketjukirje. Ja sitten lopussa sinä, JellyJolly, voit klikata "lainaa" ja leikata sen täydennetyn ketjun tuon aloitusviestin tilalle.
 
harmaa pudottaja nro 100
saa nyt nähä missä vaiheessa sitä uskaltaa vaa'alle mennä. mulla alkaa 3n yön putki..ja oottelen niitä menkkoja. saattaa olla että jää tän viikon punnitus välissä ihan vaan sen takia että tiedän ettei tuu pudotusta. mutta fiiliksellä mennään. jos olo on turvonnut niin ootan viikon. eilen olin iltavuorossa joten yritän nukkua tänään pitkät päikkärit ennen yövuoroa. hyvää viikonloppua kaikille! :)
 
Sparkler harmaana
Mä itseasiassa ajattelin niin, että ei kopioitaisi tuota koko listaa, ettei tarvitse rullata niin pitkälle sivua alas, kun tulee aina niin pitkä viesti. Siis laitettais vain tähän tyyliin:

Eka ilmoittaja:
Nimi vko 39 välitulos: xx.xx (ja tähän voisi vielä tietysti liittää vielä edellisen painon, niin muidenkin on helppo seurata edistymistä)

Toka lainaa tuon ja lisää oman, eli:
Nimi vko 39 välitulos: xx.xx
Nimi2 vko 39 välituslos: xx.xx

Eli lista kasvaisi aina yhdellä rivillä sitä mukaa kun ihmiset ilmoittaa, ja JJ voisi sitten kun ehtii, poimia uusimmasta viestistä tulokset etusivun listaan. Tosin tuo nyt aloitettu on siitä parempi, että säästää vieläkin enemmän kirjurin aikaa, kun voi copy/pasteta sellaisenaan uusimman viestin tuonne alkuun :) Huono puoli se, et tulee aina pitkä viesti kun siinä on koko lista, ja kun kaikki varmaan mielellään seuraa muiden tuloksia, niiden seuraaminen tuosta pitkästä listasta on vähän raskaampaa, kun joutuu etsimään sen lähettäjän rivin sieltä. Mulle kyllä sopii hyvin jo tuo nyt aloitettu tapakin :)
 
Entäs jos aina se, jolla punnituspäivä vaikka maanantai, aloittais kokonaan uuden listan. Otsikko viikko XX

Nimi edelliset tulokset (nää vois vaikka kopsata etusivun viestistä) --uusin tulos--muutos jne.
ja laittais viestin tämmöisenään tänne...sit se jolla esim.tiistaina punnitus, lainais vaan tuota viestiä ja lisäis omat rimpsunsa siihen ja lista kasvais..

Loppuviikosta (vaikka sit su-iltana) JJ voi ottaa sen koko listan ja laittaa sen tuon etusivun listan tilalle. Olisko liian sekavaa? Maanantaina alkais sit taas uus viikko.
 
Tattari111 harmaana
Kaikille yhteisesti. Mä toivoisin, että homma pysyis mahdollisimman yksinkertaisena. Menee ihan kikkailuksi tämä homma. Mitäs jos kaikki vaan ilmoittais niitä omia tuloksiaan siinä muodossa kuin haluaa ja JellyJolly kirjaa niitä ylös haluamallaan tavalla. Eli unohdetaan kaikki kikkailut. Voin viime jaksolta sanoa, ettei se tulosten ylös kirjaaminen ole mitenkään ylivoimainen tehtävä, joten tuskin se Jellyllekään sitä tulee olemaan. Eli tuon mun ilmoittaman välituloksen voi Jelly merkata vaikka siihen tämän pinon ekaan viestiin välittämättä tuosta kopiointi-jutusta. Laitat vaan ylös niin kuin tykkäät. Muut saavat ilmoittaa omat tuloksensa haluamallaan tavalla, pääasia että ilmoittaa jos välipuntarilla käy ja pääasia, että tämä touhu pysyy hauskana ja rentona niin kuin ennenkin!
 
Labravastauksissa sen verran poikkeamia, että on syytä olettaa, että ruuansulatuspuolella on jotain vikaa. Sitäpä siis tutkitaan seuraavaksi. Laihduttaminen on nyt kiellettyjen listalla, paino ei saa tippua nyt enempää tähän saumaan ( mikä tuntuu tyhmältä, kun liikakiloja on vieläkin reilusti), eli nythän mä joudan hyvin teille kirjuriksi, kun oma "projekti" on katkolla toistaiseksi. Tosin luulen, että paino voi pudota pudottamattakin, jos tämmönen meno jatkuu. Sairastelulla kun on vähän sellanen vaikutus :(
 
jellyjolly voih,no nytpä sit selviää mikä vaivaa kun aletaan tutkimaan...toiv.pian selkiää,ja pääset taas vauhtiin mukaan. kiitos kirjurin hommasta silläaikaa(kin) vaikka et itse aktiivisena ole.

noniin jumpilla käyty ja miinus 100g vain edellispunnaukseen...huh tiesin et ei oo voinu kauheita laskea kerta edellis viikolla tippui reilu kilo. joten nyt vaaka näytti 80.4kg:|
mut en siitä lannistu! tiän et alkaa junnaamaan ja voi junnatakin parikin viikkoa,mut sit lähtee lasku suuntaan.

Kaikille hyvät vkl!!!
 
JellyJolly :hug: Yritä jaksaa! Aivan kamalia tuollaiset selvittämättömät sairastelut. Ei me sun annettaiskaan porukasta pudota, ei ikipäivänä! Nyt tervehdyt ensin ja sitten uusi yritys.

Tytön tylleröinen, onnea pudotuksesta :flower: Kyllä se pienikin pudotus on askel eteenpäin.
 

Yhteistyössä