Rva Ilkeä harmaa: Sama vika mullakin. Eilen huomasin, miten suussa maistui kissanpaska. Yöh! En karppaa, mutta leivän jätin kokonaan pois. Eilen söin lasagnea lounaaksi, jossa siis on pastaa mukana ja päivällisellä puputin spagettia, joten ei pitäisi olla ketoosi päällään. Mutta mistä sitä sitten kuitenkaan tietää, kun en ole niitä hiilareita (enkä mitään muutakaan) ole laskeskellut.
JellyJolly: Siis todennäköisesti juurikin noin on käynyt. En tosiaan usko, että reilussa viikossa niitä kiloja ehtii montaakaan tippumaan, vaan lähinnä puhutaan niistä sadoista grammoista. Mutta kun ne kaikki grammat tuntuu nimenomaan lähtevän tuosta mahasta, eli maha on kiinteytynyt
Ja aika tarkasti noin se sovitusoperaatio meni
10 päivää herkuttomuutta takana, 90 edessä. Eikä ole kyllä sekuntiakaan tehnyt tiukkaa. Painonpudotus on ollut niin helppoa, ettei tosikaan. Lahjoitin netin kautta tuolin, joka oli meille tarpeeton ja tuolin noutaja toi tullessaan levyn suklaata.
Oih, siinä olisi ollut SE kohta, jolloin olisin normaalisti kokenut niin suurta kiusausta, että olisin heittäytynyt mitä suuremmalla todennäköisyydellä sohvalle makaamaan suklaalevy kainalossani...mutta ehei. Ei käynyt pienessä mielessänikään, vaan annoin levyn esikoiselle ja käskin syömään pois
Anoppi tarjosi kotiin tuotavaksi pullaa, jota oli leiponut. Otin vastaan, mutta itse en ole pullaan koskenut. Kyllähän se hyvältä tuoksui, mutta vielä paremman fiilikseen saan kyllä näistä housuista, kuin mitä saisin noista pullista, joten en koskisi niihin kirvaalläkään
Mä pohdin tätä asiaa niin, että mä voin ihan hyvin vetää nyt tiukkaa linjaa, koska vaikka mä en juuri NYT saa herkutella, niin joskus sitten taas saan. Huhtikuussa. 90 päivän kuluttua. Onko oikeasti muka paha rasti odottaa sen 90 päivää?
Tottahan toki mielitekoja vielä tulee ja tulee sekin päivä, kun mä valitan täällä räkä poskella sitä, miten paljon mun tekee mieli herkutella ja miten mä en kestä ilman herkkuja ja miten mä vaan en pysty ja kykene. Ja silloin se henkinen kantti punnitaan. Mutta AH sitä tunnetta, kun pitää vaan päänsä, eikä anna periksi. Se palkitsee paljon enemmän, kuin 10 pullaa