Huomenet!
Päivittelin tuota etusivua. Toivottavasti nyt huomasin kaikki... Muutama punnitustulos eiliseltä uupuu vielä... vai onkohan tyttäret päättäneet jättää välistä??
Mulla oli eilen leipomispäivä. On aika usein, koska meillä on monta syöjää ja menekki sitä myöten. Täällä mä sitten katselin, kun muut veti tuoretta sämpylää rasva suupielistä roiskuen. Ja ite "nautin" VLCD-kiisselin. Perustuukohan niillä laihtuminen siihen, että ne maistuu niin pahalta??
Juomiseen kehitin sellasen tyylin, että mulla on sellanen about 3dl vetonen muki. Sen juon 10 kertaa päivän mittaan, niin tulee sit ainakin 3 litraa juotua. Enmmänkin sais varmaan juoda, mutta kun nyt edes tuon sais menemään. Vettä siis juon.
En punnitse itteäni ennen ku ens maanantaina ja sillon onkin syytä tulla kunnon miinukset
jos (siis todellakin JOS) saan pidettyä itseni tällä kuurilla.
Iltamässäilyyn on vaihtoehtoja. Voi mässäillä vaikka kasviksilla tai valita jonkun terveellisemmän vaihtoehdon. Ja se määrä. Mä oon taipuvainen uskomaan, ettei mikään herkku kaada painonhallintaa, ellei homma mee överiksi. Tai toisaalta, mikään terveellinenkään ei oo enää terveellistä, jos liikaa syö.
Mites muilla on lähtenyt uusi viikko käyntiin?
Mä lähden tänään anopin kanssa lenkille. Siinä ei matka tapa, eikä vauhti päätä huimaa, mutta raitista ilmaa saa joka tapauksessa ja hyvää seuraa. Mulla on ihana anoppi :heart: