Yli 36v KesäToiveet

Micosa hei :wave: Tietysti sä testailet tai jätät testailematta ihan niinkuin itse haluat! :) Ihailtavaa malttia sulta kyllä löytyy! :) Enpä itse moiseen taitaisi pystyä.. :ashamed: Edelleenkin toivon että sulle sieltä plussa pärähtäisi! bd :)

Tänne ei mitään kummempaa. Ovista odotellessa. Johan piti aamupäivällä tikkuunkin lirutella, mutta oli kyllä niin laimeata että eihän siitä mitään tullut. Ja unohdin sitten iltapäivällä tehdä uudemman kerran.. Noh, mitäs noista. Ongelmana tässä on ennemmin se, ettein tuota äijänkörilästä meinaa hommiin saada :ashamed: :( Mokoma valittaa vaan väsymystä ja töissäkin on jos jotain probleemia jne.. :headwall: Argh! \|O Ja huomen tulee mun isä meillä yökylään kun pitkästä matkasta tulee, niin eipä sitä oikein huomennakaan voi mitään tehdä.. :/ Et voip olla että tää kierros jää väliin... :( Mut katotaan nyt... jospa tuo vielä tuosta innostuisi... B)

Täällä oli melkoinen myräkkä tänään. Ei sentään samanmoinen kuin oli silloin marraskuussa (vai millon se nyt olikaan..? ? :whistle: ) Onneksi näyttää jo keli vähän rauhoittuvan. Sovin muuten sitten että poika on ensi kuussa kokopäivähoidossa. Kun sain yhden keikkahomman ja sen kesto on enemmän kuin osapäivähoito antaa myöten, niin koska muutenkin siitä syystä velottaisivat kokopäivämaksun niin päätin vaihtaa tuon osapäivähoidon sitten samantien kokopäivähoitoon. Eipähän tarvii sitten pähkäillä jos keikkoja tulee lisää, että miten hoito järjestyy. Eikä tuota pakko ole siellä koko päivää hoidossa pitää, jos itse on kotona.. Tosin houkuttelisi kyllä jonkin verran... Että sais edes kerran siivottua ihan rauhassa ja kunnolla.. tai sitten ihan vaan levätä :ashamed: :p :D

Jees. mut nyt mä lähden tuota miestä vokottelemaan... ? :whistle: :p ;) :D :kieh: :LOL:
 
? Liukas Lauantai ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:


PEITTOJEN ALLA ;)

Epskeps 14/28(?)
Eulis
Niksuliini
Mimsku 15/28-30

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Pihlamaaria 3/28
Tiitiäisen äiti 6/28
Micosa 9/28-33

HAAHUILIJAT :whistle:

Maudie
Omppu-70
 
Lunta, lunta, hirveesti lunta taas täällä Kaakon kulmalla! :eek: Miten se voikin olla niin, ettei sitä lunta voi tulla silleen sopivissa annoksissa vaan kerralla ihan kerpeleesti?? No toivottavasti nää nyt sitten jäis maahan... :xmas: Poika ainakin nauttii ihan hirveesti tuosta lumesta :)

Muuten ei niin mitään ihmeelllistä tänne.. Ovista "podetaan".. :p
 

? Sunnundai ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:


PEITTOJEN ALLA ;)

Epskeps 15/28(?)
Eulis
Niksuliini
Mimsku 16/28-30
Tiitiäisen äiti 7/28

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Pihlamaaria 4/28

Micosa 10/28-33

HAAHUILIJAT :whistle:

Maudie
Omppu-70

 
Hellurei ja hellät tunteet!

Piti siirtää itseni tuolta peittojen alle jo perjantaina, mutta se tuntui aina vaan unohtuvat.
Hirvee päänsärky vaivannut. eilen sitten olo tuntui jo paremmalta ja kaupassa käydessänä ostin pullon rommia ja Colaa, mutta sitten kun olin menossa huoltoasemalle ostaa Jaítä niin se päänsärky tuli takaisin. No ei muutakuin suorinta teitä kotiin ja paracetamolia kehiin ja ysiltä nukkumaan :\| . En edes muista milloin viimeks oisin niin ajoissa mennyt nukkumaan :eek:
Nyt sitten ajattelin siirtyä nykyaikaan ja sijoittaa ovis testii, rupee pää hajoomaan, kun raskaaks ei saa mitenkään itseään. Joten nyt sitten parhaat merkit esiin ja käyn kyselemässá löytyiskö samaisia täältä meiltä päin.
Rauhallista sunnuntaita vaan kaikille
 
joka ei muista kirjautua..
Meillä on nyt viimeiset synttärit menossa tähän tammikuun putkeen.
Seuraavat sitten kesällä.
Tännekin satoi lunta mukavasti lisää ja pakkastakaan ei ole kuin 12 astetta.
Menkat tuli ja meni, lienevätkö sitten olleet "oikeat", kun kestivät niin vähäsen aikaa.Toisaalta on jo hirveä hinku aloittaa homma uudelleen, mutta sitten kuitenkin tuntuu, että jos ei vielä.Pelottaa.
Outoa..
Tytöt painostaa minua pois tästä, joten heips.
 
Heippa kaikille!

Tulipa tuossa otettua pienet tirsat :) Koko viikonloppu mennyt taas touhutessa eli siivotessa, käyty luistelemassa, hiihtämässä 2 kertaa, kaupassa, jalistreeneissä sekä normaalit perheen ruokkimiset. Lisäksi kun viikolla oon tehnyt pitkiä päiviä töissä, niin nyt alkoi jo voimat loppumaan ja piti käydä pitkäkseen. Nyt tänään en aio muuta kun katsoa idolsin, käydä saunassa ja nukkumaan niin jaksaa taas ensi viikon.

Klaava luin tuolta toisesta pinosta että sun tytöllä on univaikeuksia. Itse olen monta kertaa meinannut kysyä ko palstata myös samasta aiheesta, mutta aina se on jäänyt. Eli meillä myös tyttö 9 v joka ei illalla meinaa saada unta. Joskus vielä 11 aikaan illalla tulee ja tihrustaa itkua, että uni ei tule. Hän on myös alkanut kävellä unissaan alkuillasta ja käy useasti veskissä, vaikka en usko että on hätä. En tiedä onko hän unessa vai hereillä kun silmät on auki, mutta joskus on peitto mukana kun menee veskiin :\| Hän kuitenkin nukkuu omassa huoneessa eikä yritä tulla nukkumaan meidän makuuhuoneeseen.

En tiedä mikä tuohon unettomuuteen auttaa muuta kuin aika ja tytön kasvaminen. Olemme sanoneet tytölle, että jos tuntuu että ei nukuta niin voi ottaa kirjan ja lukea sitä. Tai jos sittenkään ei tule uni, niin tulee meidän kanssa katsomaan vielä vähäksi aikaa telkkua. Välillä vaan rasittaa kun yhden illan aikana hän saattaa tull 3-5 kertaa veskiin ja samalla tarkistamaan että me ollaan vielä hereillä, peuhaa nyt sitten siinä :kieh: Eli en oikein osaa antaa sulle neuvoja kun on osittain sama ongelma. Terkkarille piti syksyllä antaa sellanen lomake, jossa kysyttiin lapsen terveyteen liittyviä asioita ja siihen laitoin näistä univaikeuksista tekstiä, niin terkkari laittoi viestiä takas, että jos ongelma pahenee ja jatkuu niin voitaisiin käydä juttelemassa lääkärille. Mutta meillä ei ongelma ole pahentunut ja yritän olla tekemättä siitä ongelmaa myöskään työtölle. Toivottavasti tästä sepustuksesta oli sulle edes jotain henkistä apua.

No niin taas on mentävä kun pitää mennä neuvomaa matikan läksyjä.

Onnea kaikille peuhaajille ;) ja olikos niitä piinaajia, ai niin Micosa taisi olla ... testaa kun siltä tuntuu, toivottavasti olsi plussa ja täti olisi ollut väärä hälytys :attn:

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille !<br><br>
 
Tiitiäisen äiti, kiva kun joku muukin päivittää listaa =) Ja sullapa on kunnon ainekset siellä ostettuna! Voisinpa tulla sua autteleen noiden rommin ja kolan kanssa ;) :p Maistuis kyllä.. ? :whistle: :D

Tänne ei kummempia.. Noita ovistestejä en nyt ole oikein jaksanut tehdä ja kun mun isäkin oli täällä meillä niin jäi senkin puoleen tekemättä. En nyt ilennyt niitä "pissamittareita" näkyville jätellä.. :ashamed: :LOL: Mut kyllä tässä ilman testejäkin tietää että ovis on. Himot on niin kamalat :p :ashamed: :kieh: :headwall: :D :LOL: :heart: Juup.. Mut saapi nähdä tuleeko tästä mitään.. Epäilen kyllä että tässä nyt heti km:n jälkeen raskautuisi vaikka osuis hommat ns. kohdalleen jne.. Mutta aika näyttää..

Plussia :heart: :heart: :heart: ja tätipuomeja :attn: :attn: :attn:

Aurinkoista alkavaa viikkoa kaikille! =) =) =)
 
eulis
Maudie, tiedän niin hyvin tunteesi, tämä keskeytynyt raskaus tuntuu jo ihan epätodelliselta (ihan kun sitä ei olisikaan ollut) ja uusi mahdollinen raskaus vieläkin epätodellisemmalta, mutta aikaa tämän yli pääseminen vain vaatii (tosin sitä aikaa ei tässä iässä ihan älyttömästi ole).
Tiitäisen äidille parempaa vointia, toivotaan että tropit auttaisivat.
Epsu, joko pääsit hääräämään tikkujen kanssa? Pidän peukkuja:) Sä olet mulle tärkeä positiivinen esimerkki miten jatkaa km:n jälkeen.
Tämä rouvashlö pääsi perjantaina autokoulun teoriakokeesta läpi, saas nähdä koska inssiin uskalutaudun.
Katsottiin tyttöjen kanssa eilen Idolsia, nuorin 5 v. tokaisi hämmästyneenä lopputohinoissa siitä liettulaisesta pojasta (vai olisko se latvialainen) joka hengaili nalle kainalossa, "äiti toi setä käyttää vielä nallea", jatkoksi lisäsi ettei hän ainakaan tuossa iässä iässä enää käytä. Kyllä nauratti:)
Jestas tätä pakkasta! Reipasta viikonaloitusta kaikille!
 
? Maanantainen pakkaspäivä ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

PEITTOJEN ALLA ;)

Eulis
Niksuliini
Tiitiäisen äiti 8/28
Epskeps 16/28(?)
Mimsku 17/28-30

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Pihlamaaria 5/28
Micosa 11/28-33

HAAHUILIJAT :whistle:

Maudie
Omppu-70

 
Pihlamaaria, hyvä kuulla, että muillakin on samoja ongelmia.

Kyllä se varmaan meidänkin tytöltä ohi menee, kunhan ikää tulee, mutta ei millään tahdo kärsivällisyys riittää. Meillä on kokeiltu kanssa kaikki lukemiset yms. temput, mutta tällä hetkellä ainoa apu tuntuu olevan, että saa tulla nukkumaan meidän huoneen lattialle.

Olettaisin tämän "kriisin" johtuvan nyt tällä kertaa tuosta oopperahommasta, missä tytär on mukana. On aika herkkä kuitenkin ja taitaa käydä jatkuvasti ylikierroksilla asian aiheuttaman ylimääräisen jännityksen takia. Onneksi se homma on ensi viikon jälkeen ohi, niin pitää sitten toivoa, että rauhoittuisi.

Mutta en tosiaan tiedä mitä ihmettä sitä osaisi keksiä.

Tänne ei muuten ihmeitä. Töissä jälleen sairasloman jälkeen. Vähän on orientaatiovaikeuksia eli aika äkkiä sitä tottuu tuohon kotona olemiseen ;) Mutta jospa tämä tästä.

Muksu myllää välillä vatsassa jo aika voimakkaasti. Viikkojakin on jo kohta 24. Niin se aika kuluu ja puoliväli lienee jo ohitettu ajat sitten. Pitäisi vaan saada nuo KELAn paperit täytetyksi ja liikkeelle.

Hyvää pakkaspäivää kaikille.
 
Moi! :wave:

Eulis, enpä ole noiden tikkujen kanssa nyt hääräillyt. Niiden "testausaika" on klo 10-20 välillä ja yleensä se aika on sellaista tohinaa ettei moista meinaa edes muistaa.. :ashamed: Mutta eipä tuosta tikuttelusta nyt oikein mitään hyötyä edes olisi oikein ollutkaan, kun mies on niin väsynyt, valittaa selkäkipua ja työ teettää vielä stressiä ja murhetta, niin eipä hänestä oikein hommiin ole ollut :( Vähän luulen että tästä tuli "hutikierros". Mut sen näkee sitten parin viikon päästä. Toivoa ei kuitenkaan menetetä! :)

Ja Eulis, sä olet mulle tosi tärkeä henkilö myös tässä pinossa, voisi melkein sanoa että tukihenkilö. :) Ikävä kokemuksemme yhdistää meitä ja voimme täällä toinen toistamme tukea ja selvitä siitä kokemuksesta. Itsestäni tuntuu siltä, että tuo mennyt raskaus oli kuin jotain unta vain, että sitä ei oikeasti ollutkaan.. :( En varmasti sitä koskaan kuitenkaan unohda, mutta yritän nyt katsoa vaan eteenpäin enkä jäädä paikalleni murehtimaan. Uusi raskaus kyllä pelottaa..ja voi tuoda kaikenlaisia tunteita pintaa. Mutta täytyy nyt vain yrittää ajatella positiivisesti eikä murehtia asioita joille ei minkään voi :)

Täällä on melkoinen pakkanen, jotain -18. Tuntuu vaan tosi hurjalta kun on ollut aikamoisen leuto tää talvi. Kaunistahan tuolla on ja aurinkokin siellä paistaa mollottaa yrittää =) Vein pojan hoitoon ja saan olla nyt itsekseni tuonne puoleen päivään saakka. Eipä tässä kummosia ehdi aikaan saamaan, joten taidan ottaa ihan rennosti vaan.. ? :whistle:

Tiitiäisen äiti, toivottavasti päänsärky on jo hellittänyt! :) Noista ovistesteistä niin, mä olen tilannut niitä www.kotitestit.com osoitteesta vaan. Et näinköhän ne sieltä Espanjaankin niitä toimittaisivat?? Et sellaisista "yleismaailmallisista" testimerkeistä tms. ei mulla ole valitettavasti harmainta aavistustakaan. Mutta eiköhän niitä sieltä päinkin apteekista löydy tai jostain marketista, ihan kuten täältäkin. :)

Klaava, ihana kuulla että kaikki hyvin siellä masuasukilla! :heart: Ajatella jo 24 viikkoa! :eek: Hui sentään! Kyllä se aika rientää! :D <br><br>
 
Heti tähän kärkeen eulikselle onnen toivotus kirjallisen läpäisystä.

PÄänsärky ohi :D . Ja sitten ens viikonloppuna jos korkkaisi pullon :saint: . Ja tietysti kaikille halukkaille tervetuloa vaan, kyllä seura aina kelpaa. Mekin kun avokin kanssa ollaan vaan tälläsiä tupajumeja ettei meitä noihin baareihin oikein saa millään, joten tänne vaan :D

Kattelin noita ovistestejä, ja niissä, kun on noita herkkyys numeroita niin kannattaako se olla pienempi nro vai isompi? :whistle: :snotty: :xmas: :\| :eek: Meikkis kun on ihan pihalla noista asioista.
Meiltä ei ainakaan marketeista noita saa, huomenna ajattelin käydä kyselemässä apteekista, joku täällä kerran sanoi (espanjassa) että ne ois sairaan kalliit
 
Moikka Tiitiäisen äiti :wave:
Hyvä että päänsärky on hellittänyt! :) Juup, mä tulen täältä sun kanssa korkkaamaan sen rommipullon ;) :p Jos ei muuten niin virtuaalisesti ainakin! :saint:

Noist ovistesteistä, niin mitä pienempi numero sen herkempihän se sitten on. Toivottavasti löydät sieltä jostain testejä eikä ne sitten olisi mitään hirmu kalliita. Nettikauppojakin kannattaa tutkailla :)

Niin ja onnittelut :flower: kans Eulikselle kirjallisen läpäisystä! :flower:
 
? Tiistain tuiskutuulet ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

PEITTOJEN ALLA ;)

Eulis
Niksuliini
Tiitiäisen äiti 9/28
Epskeps 17/28(?)
Mimsku 18/28-30

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Pihlamaaria 6/28
Micosa 12/28-33

HAAHUILIJAT :whistle:

Maudie
Omppu-70
 
Micosa, mikäs on tilanne siellä? Anteeksi jos taas utelen, mutta kiinnostaa vaan kovasti.. :ashamed: Älä vain pahastu.

Itse täällä ihmettelen kovasti että näinköhän mulla tuota ovista sitten oikein edes olikaan. Noi tikuttelut jäi vähän vähiin mutta ne kerrat mitä tikuttelin niin negaa vaan näytti. :/ Et tietty sunnuntaina en tikutellut ensinkään ja silloin "epäilin" sen oviksen olevan. Tänään tikutin ja nega taas, vaikka toisaalta tuntuis että se ovis vois vielä ollakin.. Äh.. :headwall: No katsotaan mitä tuleman pitää. :snotty: Tulee jos on tullakseen.. :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2007 klo 23:03 Epskeps kirjoitti:
? Tiistain tuiskutuulet ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

PEITTOJEN ALLA ;)

Eulis
Niksuliini
Tiitiäisen äiti 9/28
Epskeps 17/28(?)
Mimsku 18/28-30
Micosa 7/28-33 (laitan kiertoni nyt tähän malliin kun niin sekaisin oli,mutta nyt ainakin tiputtelut loppu)

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Pihlamaaria 6/28


HAAHUILIJAT :whistle:

Maudie
Omppu-70
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2007 klo 23:09 Epskeps kirjoitti:
Micosa, mikäs on tilanne siellä? Anteeksi jos taas utelen, mutta kiinnostaa vaan kovasti.. :ashamed: Älä vain pahastu.

Itse täällä ihmettelen kovasti että näinköhän mulla tuota ovista sitten oikein edes olikaan. Noi tikuttelut jäi vähän vähiin mutta ne kerrat mitä tikuttelin niin negaa vaan näytti. :/ Et tietty sunnuntaina en tikutellut ensinkään ja silloin "epäilin" sen oviksen olevan. Tänään tikutin ja nega taas, vaikka toisaalta tuntuis että se ovis vois vielä ollakin.. Äh.. :headwall: No katsotaan mitä tuleman pitää. :snotty: Tulee jos on tullakseen.. :)

En pahastu lainkaan uteluista.
Nyt siis lähden lähipäivinä ostamaan sen testin niinkuin lupasin.Katsotaan mitä tuleman pitää.
Ihan tänään en pääse,pojan kanssa kotona.Sai taas kuumeen ja flunssan takaisin.
Tk:ssa käytiin ja sairaanhoitaja katsoi korvat,kehoitti menemään korvalääkärille että olisi sen verran punoittanut.
Menee taas vain kaikki hommat uusiksi.Huomenna olisi minulla hieronta ja nyt varmaan pitää anopilta kysyä ottaisiko siksi aikaa.
Olen sen niin usein joutunut perumaan ja olen sen tarpeessa että en haluaisi perua.
Serkun tilitoimistolle piti mennä papereita täyttämään mutta saapi nähdä,ei kylläkään kiire mutta sitäkin jouduin jo kahteen kertaan siirtämään.

Tuohon testin ostamiseen ja tekemiseen.En kylläkään usko raskauteen,olo ei sinne päinkään.Enemmän kauhulla odotan josko on ensimmäisiä merkkejä taas pois jäämisestä niinkuin aikoinaan.Lääkkeet kun eivät siihen tehonneet minun kohdallani.Alkaa mennä sitten raskaammmaksi ja hankalammaksi seurata.
 
Sissus!! En ollut uskoa korviani :eek: , kun käväisin apteekissa kyselemässä ovistestejä. Että miten kehtaavatkin hintaa pyysivät 5 testin paketista 50 euroo \|O \|O :eek: , hyvä ettei taju lähtennyt.
Nyt sitte käännyn internetin puoleen ja tilailen ne sieltä.


Kävin tilaamassa testit kotitestin välityksellä ja yllätykseni ne eivät peri erillistä maksua ulkomailta tilattaessa
:D vautsi.
Nyt vaan sitten odotellaan ja toivotaan että kerkeis perille ennen tän kuun ovista ;) <br><br>
 
Nyt saatte kyllä ampua meikäläisen! Siis voitteko uskoa mitä olen tehnyt noiden testien kanssa?!? \|O Siis nämä meikäläisen ovistikuttelut :LOL: :LOL: ei voi käsittää.. :headwall: :headwall: minä tyhmä tikuttelin RASKAUStesteillä!!! :eek: :headwall: :ashamed: :headwall: :headwall: :headwall: Ei hyvää päivää... ? :whistle: Rupesin tänään sitä testipakettia tarkemmin katsomaan että juup, tässä lukee Hcg..sitten hmmmmm mutta eikös se ole se raskaushormoni, että kun ovista bongataan niin pitäis LH:ta "mittailla".. Sitten ei kun kipin kapin yöpöydän laatikolle jossa niitä testejä oon pitänyt, ja kappas vaan siellähän ne LH-testitikut oli! Ja meitsi siis testaillut niillä raskaustesteillä... :ashamed: :ashamed: Että muuten ottaa päähän.. :headwall: :headwall: :headwall: Ehkä tälle voi vielä jossain vaiheessa nauraa.. :LOL: :LOL: :LOL:

Juup, muita juttuja sitten myöhemmin... :wave:
 
Epskeps No onhan se kumma, kun ei ovista kuulu vaikka kuinka himottais :LOL: :LOL: No, sattuuhan sitä. Jäikös yhtään tikkua jos vaikka tarttisit parin viikon päästä?

On ne tikut vaan kalliita siellä Espaniassa :eek: Onneksi saat Tiitiäisen äiti hoidettua tilauksen netin kautta, toivottavasti ehdit tikut saamaan ajoissa.

Itsekin mietin, pitäiskö ostaa pissitikkuja tälle kierrolle :\| Ovis vaan sattuu kaiketi taas keskelle viikkoa, mikä meidän tapauksessa ei ole hyvä juttu ja se on sitten sama tikutteleeko vai ei. Onneksi tuo täti vihdoin tajus lähteä.

Eli kohti uutta yritystä B)
 
Moikat taas! :wave:

Vähänkö olen nolona täällä.. :ashamed: Kyllä sitä ihminen osaa sitten olla pälli! :headwall: Mut ei voi minkään..Kyllä tuo tohelointi jo alkaa hieman naurattamaankin, sen verran uskomaton suoritus tikuttelurintamalta :LOL: Jo ehdin ajatella että miten sitä ovista ei nyt muka olekaan.. ? :whistle: Juup, no mennyttä se kuitenkin on. Jäi mulle onneksi muutama raskaustesti jäljelle, et jos tarvis on niin sitten käytetään niitä, mutta SÄÄSTILLÄ tällä kertaa.. :ashamed: :D :LOL:

No jo ovat testit hinnoissaan siellä Espanjassa, Tiitäisen äiti!! :eek: Huh huh! Jäis kyllä multakin ostamatta. :/ Mutta onneksi supisuomalainen yritys sut pelastaa pulasta!!! ;) :D Kävin kans katsomassa sieltä sivuilta ja siellä tosiaan lukee että toimittavat niitä ympäri maailman ilman lisäkustannuksia. Tosi hienoa!! =) Toivottavasti saat ne pian!!! Mulle tuli muuten kerran työpaikasta ilmoitus ja se oli just tuo firma. :eek: Tajusin sen vasta myöhemmin kun sen paikan haku oli mennyt ohi. Muutoin olisin sinne hakenutkin, mutta työpaikka oli sen verran kaukana (Luumäellä, itse asun LPR) että jätin hakematta. Mut oispa se ollu sinällään hauska työpaikka kun olisin saanut lähetellä noita testejä palstalaisille! :D

Micosa, toivottavasti kaikki siellä selviää mahdollisimman pian ja parhain päin. Eikä kyse ole mistään häiriöstä tms. :hug: :)

 
eulis
Hee Epskeps, olet ihana! Mitä tämä kertoo sinun (ja meidän muidenkin) raskautumishimosta:)! Tiitiäisen äiti, Jessus tosiaan noiden ovistestien hintoja Epsanjassa, eikö ne naiset siellä tarvitse niitä kun hinnat ovat käsittämättömät, onkohan raskaustestitkin yhtä kalliita?

Mä ihmettelin viikko sitten noiden tikkujen kanssa hääräillessäni että miten ne voi näyttää ovista kolmatta päivää???? Tai sitten mulla on totaalisesti hormonit sekaisin tai vaihdevuodet pukkaa päälle. Raskaana en ole ellei sitten kyseessä ole pyhä sikiäminen. Nytkin ovis taitaa tulla talviloman alkuun kun mies on muissa maisemissa.

Kiitos onnitteluista teoriakokeen suhteen, perjantaina menen taas ajelemaan.

Klaava, hienoa että puoliväli on ylitetty ja kaikki on mennyt hyvin:)
 

Yhteistyössä