Yli 36v KesäToiveet

Kurja kuulla että Klaava ja Micosa siellä sairastelevat :( Toivottavasti paranette pian!! :flower:

Tänne ei ihmeempiä. Jänskättelen vaan kun keskiviikkona pitäisi lähteä vähän harjoittelemaan töitä! :eek: Apuva! Ei siis ole mikään virallinen työpäivä, lähden vaan opettelemaan muutamaksi tunniksi miten kassakone toimii.. oujee.. :snotty: Nähtäväksi jää saanko sitten ihan töitäkin ja kuinka paljon. On vähän epämääräisiä nää työkuviot, ei voi muuta sanoa. Mut joskohan sitten keskiviikkona selviäisi vähän enemmän.. ? :whistle:

Täällä on ihan kivasti tuota pakkasta. -10 taitaa mittari näyttää. Olis vaan tuota lunta enempi.. Ollaan poitsun kanssa käyty luistelemassa nyt ja kovasti tuo on siitä hommasta innostunut :) Jouduttiin tietty luopumaan just nyt sitten lainaluistimista :/ Kävin sitten ostamassa upouudet kun en käytettyinäkään tähän hätään mistään sellaisia löytänyt. No saapahan poitsu luistella nyt sydämensä kyllyydestä :D Pitäis vaan itsellekin luistimet vielä saada... :p
 
Flunssaiseen kotiin tällänen epsanjalainen poppakonsti. Meillä tosin käytetään eukaliptuksen lehtiä, mutta luulen, että eukaliptus-tipat (eteeriset) ajavat saman asian.
Elikkäs kattilaan vettä ja sinne muutama tippa eukaliptusta ja antaa veden kiehua niin kauan kunnes koko taloa tuoksuu eukaliptukselle. =)

Meilläkin ilmat kylmentyny vihdoinkin eilen saatiin olla vielä t-paidoissa, mutta tänään sai vetää taas toppatakin päälle. Pohjois-espanjassa sataa jo lunta ja :D toivottavasti satais täälläkin. Jos ei niin viikonloppuna mennään sitten pyreneille (jos avokilla vapaata), etä pääsisi poika edes kerran tänä vuona peuhaamaan toppahaalarissa joka on ollut vasta kerran päällä tänä talvena.

Onnea epsulle kassakone harjoitteluun, ja mikset saisi sitä duunia , kyllä tuommoiset pirtsakan naishenkilön pitäis ehdottomasti päästä kassalle töihin, kun tuntuu ettei kauppojen kassoilla tai muutenkaan siellä juurikaan ole iloisia immeisiä töissä
 
Kiitos Tiitiäisen äiti :) Tuo kassahomma ei vaan ole ollenkaan sitä työtä mitä tässä haeskelen.. :/ Mutta jospa nyt siitä aloittaisi. Mulla on tässä viimeisen 8 vuoden ajalta aika huonosti tuota työkokemusta, kun ensin nelisen vuotta opiskelin ja nyt oon 4 vuotta ollut kotona.. Niin eipä näillä kokemuksilla hirveästi elvistellä tuolla työhaastatteluissa.. :ashamed: Koulutusta vastaavaa työtä tuo ei ole oikein, mutta.. jospa nyt siitä aloittaisi, saisi sitä työkokemusta nyt edes jostain.
Saa nähdä kuinka pirtsakka sitä sitten on jos kovinkin kauan siellä kassalla istuksii ja asiakkaat öykkäröi.. :ashamed: :eek: :kieh: :LOL: Mut kiitos sulle kauniista ja kannustavista sanoistasi! :hug:
 
? Tiistai ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Pihlamaaria 27/29

PEITTOJEN ALLA ;)

Epskeps
Eulis
Niksuliini
Mimsku 11/28-30

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Micosa 5/28-33
Tiitiäisen äiti 2/28

HAAHUILIJAT :whistle:

Maudie
Omppu-70

 
Täällä flunssa edelleen päällä ja kotipäivä edessä. Ei millään viitsi lähteä töihin niistämään ja aivastelemaan. Ei ole musta oikein fiksua viedä kaikkia tauteja toisillekin.

Lisäksi poika oli eilen lievässä kuumeessa ja hänkin kotona. Plus kuopus tietysti. Toivottavasti voidaan huomenna jo vähän paremmin.

Ei kyllä yhtään harmita, sillä ulkona on paukkupakkanen, joten ihan hyvä päivä viettää täällä neljän seinän sisällä. Pitääkin laittaa uuniin tulet, jos vähän lämmittäisi tässä itse kutakin. Ja jos vaikka leipoisi pullaa? Nythän voisi vaikka tehdä jo ensimmäisen laskiasipullat..
 
Heipsis!

Paranemisia vaan kovasti sinne teille päin Klaava!! :)

Tänne ei ihmeempiä. Pakkastahan täälläkin on. Aamupäivällä oli jotain -17, mut taitaa se olla jo vähän lauhtunut. Ei siellä kauaa kyllä ulkoilemassa tarjennut.. *hrrrr* :snotty:

Tässä vauvakuume-osastossa olen noita piinapinoja vähän vilkuillut, mutta jostain syystä en nyt osaa osallistua niihin.. :/ Tuntuu että tädin tulosta huolimatta tässä on vähän tuuliajolla näissä "kuumeiluhommissa". :ashamed: No eipähän niihin pakko ole mennä, siis noihin pinoihin. :) Parempi pysytellä täällä vaan, tutussa ja turvallisessa porukassa :) :heart:

Olen illalla menossa kuuntelemaan Jari Sinkkosen luentoa "vanhemmuuden vaativa pesti" se tais olla nimeltään. Kertoilen sitten siitä jos jotain kerrottavaa on. Tänään saakin mies sitten laittaa pojan unten maille..se kun on muuten aina mun homma. :/ Poitsu kun ei isäänsä kelpuuta jos minä olen kotona.. *huoh* :ashamed:

Huomenna on sitten se työjuttukin eli jännä päivä tiedossa. Toivottavasti saan nukuttua..

Kaivoin muuten ovistikut esiin jo.. ;)

:wave:
 

Nyt se talvi tekee tuloaan jo vihdoinkin tännnekin päin. Eipä tarvii lähtee ulos enään t-paidassa vaan reilusti toppatakki päälle. Pohjois-espanjassa ollu hirveet lumimyräkät eilisestä lähtien ja :D toivottavasti tulis tänne meillekin.

JOstainhan se on aina aloitettava epsu, itsekin kun olen koulutukseltani kokki ja verhoilija, niin pistin postiin työhakemuksen jos vaikka pääsis postinkantajaksi. Itekkin kun olen ollut poissa palkallisesta työ elämästä kohta neljä vuotta, vaikka kokemusta on paljon ammattini aloilta, mutta kyllästyin kokin duuniin ja verhoilu-hommia ei oikein ole sellaisia , kun haluaisin eli huonekalujen entisöntiä. Täällä päin kun porukka, kun ostaa uuden kaluston niin vanha menee roskiin ja sieltä tosin olen itselleni entisönnyt tuoleja sun muita.

 
Pikainen käväisy töistä :wave:

Pakkanen tosiaan paukkuu ja auto sen mukana :xmas: Auto parka ihan kohmeessa eikä ehdi oikein edes lämmitä kotimatkan aikana. Onneksi on kotona lämmitin tai talli, mutta täällä töissä ei ole mahdollisuutta lämmittää sitä. Toivottavasti lähtee illalla käyntiin.

Klaava, anna meille virtuaalipullia... jooko!!

Micosa, mikäs se sun tilanne tuon tätivierailun kanssa on. Tuliko se uudestaan vai vieläkö piinailet?

Epsulle onnea työnsaantiin :flower: Itse olen sitä mieltä, että kun jotain tekee ja yrittää, niin se poikii aina jatkossa jotain uutta. Jos ei edes yritä, niin mitään ei myöskään saa. Joskus työtarjouksen voi saada mitä ihmeellisimmän kautta. On muuten omaa kokemusta, eli mua soitettiin töihin paikkaan johon en ollut hakenut, mutta hän oli saanut mun paperit yhdeltä tutultaan, joka myös oli hakenut työntekijää firmaansa. Sain muuten sen paikan mitä en ollut edes tiennyt olevan auki saati osannut sinne hakea :)

Omaa napaa eli vielä piinailen mutta kuten aikaisemmin olen kertonut niin tämä kierto taisi mennä ohi. Täti tulee varmasti huomenna tai ylihuomenna. Siihen asti voi kuitenkin vähän piinailla ja odottaa ihmettä tapahtuvaksi ;) :whistle:

Nyt taas pakko jatkaa näiden numeroiden kanssa!

Heippa!
 
On ollut niin huono olo. että pullien leipominen jäi haaveeksi. Virtuaalista marjapiirakkaa olisi sen sijaan tarjolla....

Vähän epäilyttää, että huomenna on edessä lääkärireissu poskionteloiden takia. Mulle jostain syystä näin raskausaikana tahtoo tosi helposti tulla se aina flunssan kylkiäisinä. Vähän kolottaa noita poskia vaan siihen malliin...

Voi, voi. En ois halunnut sitä nyt tähän, mutta minkäs sille mahtaa. Pakko sairastaa, jos tulee.

Muuten ei kummempia. Nukuin kuopuksen kanssa päivällä, saapa nähdä riittäkö unta yöksi. Pitäisi vielä kuskata esikoinen balettiin ja kotiinkin, kun mies on tietysti reissussa, silloin kun täällä sairastetaan. Miten se osaakin aina ajoittaa :)
 
Jep, jostainhan se on ne hommat aloitettava :) Eikä näillä työkokemuksilla, kun tässä lähes 8 vuotta vielä ilman mitään merkittävää työkokemusta.. niin hirveästi voi ees valikoida noita töitä. Mutta toivotaan että tuosta huomisesta nyt jotain poikisi ja pääsisi kiinni työelämään. :) Joten pitäkäähän plikat huomenna peukkuja pystyssä aamupäivällä :attn: :attn: ;) Kiitos :flower:

Kävin sitten siellä Sinkkosen luennolla ja oli ihan mielenkiintoinen juttu. Hyvin tuo osasi puhua ja kertoa kaikenlaista. Vähän eksyi aina välillä ties minne jutuissaan mutta kiva häntä oli kuunnella vaikka jutut oli välillä vähän sellaisiakin että meinasi itku päästä.. :( Kertoi mm. huostaanotetuista lapsista sellaisia asioita mitä ei tälläinen tavallinen äiti-ihminen osaa edes käsittää saati kuvitella.. :'( Aivan hirveitä juttuja! Ja pahimpia hän ei edes viitsinyt kertoa..

Mutta ihan kivasti sai taas mietittävää. Et kyllä meilläkin taitaa asiat ihan hyvällä tolalla kuitenkin olla, vaikka napista aina välillä pitää.. :ashamed:
 
? Keskellä viikkoa ollaan ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Pihlamaaria 28/29

PEITTOJEN ALLA ;)

Epskeps
Eulis
Niksuliini
Mimsku 12/28-30

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Micosa 6/28-33
Tiitiäisen äiti 3/28

HAAHUILIJAT :whistle:

Maudie
Omppu-70
 
Micosa, mikäs sulla on tilanne? Onkos tätiä näkyny? Ja jos ei ole niin ootko mahdollisesti testaillu? Tuossa päivityslistassa olet "tätiosastolla" kun en sua osannut muuallekaan oikein laittaa.. Toivottavasti tilanne alkaa siellä selkiintymään ja tietysti niin päin ettei se täti mokoma tulisi ollenkaan vaan tulisi se plussa! :) Paranemisia sinne myös kovasti! Toivon mukaan olet jo tervehtymään päin! :)
 
Huomenta kaikille,
voihan kettu suoraan sanottuna,kun en oikein tiedä mikä on homman nimi.
Käytännössä tuo täti on tullut kyläilemään mutta kun ei oikein kunnolla hanoja avaa.
Vuoto vain rusehtavaa ja todella niukkaa toistaiseksi.Eilen antoi ensimerkit,mutta tänään jo olisi pitänyt jotain tapahtua enemmältikin.
Jotenkin vaisua on nyt.En siltikään testaolla uskalla kun odottelen josko kuitenkin kunnolla aloittaa.
Vähän muuten parempi olo,mutta kyllä lääkäriin tarvitsisi varmaan mennä,että edes tabuja saisi.Jotain poskiontelotulehdukseen viittaavaa on,mutta helpottanut.
Välillä huimaa sillä tavalla että kävelen pitkin seiniä kuin humalainen(minulla on kylläkin alhainen verenpaine,että lasku tuntuu heti)
Nyt kuuntelin puoli tuntia puhelimessa yhden kaverin valitusta kun parisuhde päin p:tä.
Ei siinä sinällään mutta kun kaikki hänen suhteensa kaatuvat samaan asiaan.Miehissä aina vika.
Ei ihan jaksaisi enää kuunnella.Odottaa prinssiä valkoisella ratsulla(hänen sanansa) johon olen taannoin vastannut että se on sitten se Bulgarian jogurtti-mies,muuten sellaisia ei ole.
No mutta onneksi vähemmälti minulle soittelee,muutaman kerran puolessa vuodessa korkeintaan.
Nyt taidan yrittää sitä lääkäriaikaa kuitenkin. :wave:
 
Micosa, hyvä tuo bulgarian jugurtti -mies :LOL:

Jos oletkin raskaana? Mulla ainakin tämä raskaus alkoi sekä tuhruvuodolla että poskiontelontulehduksella. Siitä puheen ollen, niin nyt on sitten poskiontelot numero kaksi menossa. Kävin lääkärissä ja sehän se. On muuten kumma, kun tauti ei minua vaivaa koskaan paitsi raskausaikana. Mutta kai se johtuu tuosta limakalvojen turpoamisesta, mitä hormoni aiheuttaa.

Tuosta parisuhteesta muuten, joillakin ihmisillä tuntuu olevan vaikeuksia hyväksyä parisuhteen arkipäiväistyminen ja muuttuminen ajan kanssa. Itse olen ennemminkin jo tällä iällä sitä mieltä, että olisipa vaan rasittavaa elää ikuisesti siinä rakastumisvaiheen huumassa. Johan siinä saisi sydänkohtauksen, kun verenpaine olisi aina niin koholla.. Nykyisin riittää ihan hyvin toimiva parisuhde joka perustuu jo miljoonaan muuhunkin asiaan kuin pelkkään rakastumiseen.

Mutta taitaa olla aika leimallista nykypäivälle, että me ihmiset odotetaan jonkun toisen tekevän itsemme onnellisiksi sen sijaan, että yrittäisimme tehdä sen itse. Saatikka tehdä toisen onnelliseksi.

Nyt täytyy mennä lepäämään, jos vaikka huomenna kykenisi jo töihin. Edes osaksi päivää. Töitäkin on taas siunaantunut läjäpäissä, joten kovin kauaa ei auta makoilla kotona.

Micosa, päästä meidät jännityksestä ja testaa jo.<br><br>
 
Hui sentään Micosa :eek: Nyt testaamaan vaan! Kyllä täti on siellä sitten todella salaperäinen tai sitten olet raskautunut.. toivotaan jälkimmäistä ;) :heart: Mulla ei ainakaan hermo pitäis enää ootella tuossa tilanteessa vaan oisin jo testaillu.. :ashamed: Mut tee sinä niinkuin parhaaksi katsot, tietysti :)

Täällä ollaan käyty sitten kassatädin töitä opettelemassa ja ihan ok meni :) Hyvä minä! :LOL: En ees mokaillu mitään! :eek: ? :whistle: :LOL: Mutta töistä ei edelleenkään mitään tietoa :/ Tuo koulutushomma oli yhden vuokratyövoimaa välittävän firman kautta tehty, sieltä yksi ihminen tuli mua opettamaan ja käytettiin sitten yhden kaupan kassaa siihen. Otin sitten ihan oikeitakin asiakkaita vastaan.. :D Mut saapi nähdä milloin niitä töitä sitten oikein saa. Noi vuokratyöjutut tuppaa olemaan vähän semmoisia, että töihin pitäis mennä samana iltana tai heti seuraavana päivänä ja ei se multa ihan noin vaan onnistu kyllä :ashamed: Kun pojan hoitopäivät pitää sopia etukäteen ja hänelle pitää ruokakin sinne tilata etukäteen, kun on erityisruokavaliolla.. Mut eiköhän nää tästä joskus selkiinny.. toivoa sopii.. :snotty:

Muutoin ei niin mitään uutta. Ovistikut on valmiustilassa :D

Paranemisia vaan kovasti Micosalle ja Klaavalle :) Mulla on kerran ollu poskiontelotulehdus, ja silloin samantien ne ontelot punkteerattiin.. (juu, ei kovin hauska toimenpide) mut eipä ole *kop kop kop* sen jälkeen ollu moista tulehdusta! Et jospa ootte sitä toimenpidettä vailla?? Ja kannattaa kokeilla myös homeopaattista lääkitystä jos antibiootit ei auta. :)

Mut nyt pitää mennä, poika käy jo ylikierroksilla... :wave:
 
Klaava ihanasti kirjoitettu toi parisuhde juttu :D

Micosa Tee jo testi pliiiiiiiiiiiiiiis!!

Mulle ei kuulu mitään ihmeellistä. Voin vaan todeta että täällä meillä on yhtä kylmä kuin Loviisassa eli mittari näytti -1.7 astetta. Tänään poika sai vetää JO toisen kerran toppahaalarin päällensä tänä talvena :xmas: .
Joten tervetuloa vaan tänne etelän lämpöön :LOL:
 
? Torstai ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Pihlamaaria 29/29

PEITTOJEN ALLA ;)

Epskeps
Eulis
Niksuliini
Mimsku 13/28-30

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Micosa 7/28-33
Tiitiäisen äiti 4/28

HAAHUILIJAT :whistle:

Maudie
Omppu-70

 
eulis
Huomenta kaikille! Paranemista Klaavalle:) Jännä tuo Micosan tilanne, olishan se hienoa jos nyt tulis se vuoden eka plussa tähänkin pinoon! Tsemppiä! Voi karmeus tätä pakkasta, mutta ihanaa kuitenkin että on talvi. Onnea Epsulle uuteen työhön!
Kauhen kiire viikko ja huomenna olisi autokoulun teoriakoe, saas nähdä miten käy, pitäkää peukkuja. Mä olen jotenkin taas ruvennut kelaamaan ja murehtimaan sitä keskenmenoani kun kuulin tuosta ystävän odotuksesta ja meillä olisi lasketut ajat olleet aika lähekkäin, hän ei tiedä tilanteestani, emme ole niin läheisiä (on miehen lapsuudenystävän vaimo) enkä halunnut sillä latistaa tunnelmaa kun olivat niin onnellisia raskaudesta ja hän on lähellä niitä raskausviikkoja kun oma keskenmenoni tapahtui. Muutenkin meillä on isännän kanssa olleet aika viileät välit keskenmenon jälkeen. Mutta eiköhän tämä tästä. Eilen tuli postissa viimeisimmästä kaavinnasta epikriisi eikä sekään ollut ihan herkkua luettavaa (mitä ja millä ja miten paljon mistäkin "saalistettiin" ..) No joo,onneksi on viikonloppu tulossa ja pääsen taas balettiin, olen vuoden verran käynyt aikuisbaletissa ja se on aika ihanaa, meidän ryhmä on aivan mahtava.
 
Eulis, minä pyysin kesäisen km:n jälkeen, etteivät lähetä koko epikriisiä kotiin sairaalasta. Eivätkä lähettäneetkään ja hyvä niin. En olisi halunnut lukea enää paperilta mitä tapahtui.

Sen sijaan lasta koskevat tutkimustulokset tulivat sitten jossain vaiheessa, koska ne halusinkin. Vaikka eihän niistä mitään sen kummempaa selvinnyt eli viralliseksi syyksi jäi napanuora kaulan ympärillä. Vaikka jälkitarkastuksen tehnyt lääkäri yrittikin "lohduttaa" puhumalla, että siinä vaiheessa napanuoraongelmat on niin harvinaisia, että todennäköisesti taustalla oli joku muu syy. Ihan kuin se, että joku asia on harvinaista, tarkoittaisi sitä, ettei se voi mulle sattua??

Vähän sama homma jokunen vuosi sitten, kun minulla oli olkapää tulehtunut, niin siihenkin lääkärin kommentti oli, ettei se voi olla se ja se, koska on niin harvinainen. Vähän kummaa kommentointia minusta.

Minun täytyy kyllä sanoa, että me ollaan miehen kanssa vaan enemmän kasvettu yhteen senkin kokemuksen jälkeen. Olihan se tietysti kokemuksena ehkä jo vähän erilainen, kun sattui niin myöhäisessä vaiheessa, joten se varmaan vaikuttaa asiaan. Mutta luulen, että vaikutus oisi ollut sama, sattuipa missä vaiheessa tahansa.

Toivottavasti teillä välit korjaantuu eikä asia jää kaivelemaan suhdetta? Ja pääsette yhteistuumin vielä yrittämään uudelleen. Muutenhan siitä ei oikein tule mitään, ellei molemmat oikeasti halua.

No, menihän tää nyt vähän synkäksi.

Olen muutaman tunnin töissä siivooja paossa, mutta sitten aion olla loppupäivän ja huomisen sairaslomalla. Nähtävästi ensi viikolla alkaa täällä töissä taas sellainen rutistus, että parempi olla fyysisesti reilassa. Muuten tuskin tulee hommasta mitään. Asiakaskin on vielä sellainen, ettei parane paljoa möhliä, ettei tarvitse sitten jälkikäteen lehdestä lukea :whistle:

Olis muuten kiva saada lisää väkeä tuonne odottajien pinoon. Siellä meinaa olla tosiaan hiljaista. Yksi pinoilija lienee saanut maanantaina lapsen, muttei ole vielä jaksanut ilmoittautua. Oli nimittäin menossa maanantain käynnistykseen.

Hyvä vointeja kaikille. Toivottavasti säästytte flunssalta.
 
Päiviä,
kävin sitten eilen lääkärissä ja sain lääkkeet tulehdukseen.
Antibioottikuuri,kortisonia tuohon päänsärkyyn ja limakalvoja kuivattavaa.
Hurjilta kuulosti kortisoniannokset.Eilen heti 8 pilleriä,tänään 7.Viimeisenä päivänä 4 eli viiden päivän kuuri.
Jos pidetään minut vain toistaiseksi tuolla täti-osastolla,vuotoa on mutta niukkaa.Ei lainkaan kuukautismaista.Kun vuoto loppuu kokonaan lupaan käydä testin ostamassa ja tarkastaa tilanteen.Muutenkaan ei ole mitään normaalia kuukautisoloa mutta nuo metuthan veivät kaikki oireet alkamisista ja kivuista muutenkin pois.
Sanin miehelle myösetten tiedä mikä meneillään kun niin niukkaa vuoto.Eihän se siihen kuin tuhahtanut,mitäs olisi osannutkaan vastata.

Tuli tässä mieleen kertoa mitä nuo lapset suustaan päästävät.Viime perjantaina kun veimme miehen Turkuun poika sanoi että viedään iskä naimisiin.Sanoin ettei todellakaan viedä,sitä ei äiti sulata.
Sitten jatkoi että hän menee,sanoinkyllä etten päästä vielä vuosiin.No kun saavat lisää jutun juurta päättikin että hän jo ollut naimisissa eikä enää mene. :LOL:
(tarkoittaa jotain paikkaa vaikka välillä puhuu menevänsä naimisiin tytön kanssa)
 
Heipat!

Mä täällä jänskättelen nyt niin kovin Micosan takia että hyvä kun nahoissani kestän! :D Tuli kiire saada tää meidän pino auki kun näin että Micosa on kirjoittanut ;) Voi kunpa tuo tilanne nyt pian selviäisi! Ihme tuollaista pikkuvuotoa vaan.. Hmmm? Mä pidän peukkuja sen PLUSSAN puolesta!! :heart:

Omaan ).( ei mitään.. Ovis taitaa tosiaan olla tulossa kun alkaa mieli tekemään jos jotakin.. ;) :p
 

? Torstai ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:


PEITTOJEN ALLA ;)

Epskeps
Eulis
Niksuliini
Mimsku 13/28-30

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Micosa 7/28-33
Tiitiäisen äiti 4/28
Pihlamaaria 1/28

HAAHUILIJAT :whistle:

Maudie
Omppu-70


[/quote]


Päivitys omalta osalta.
Myöhemmin lisää juttua, nyt on kiirettä :wave:
 
? Pirteä Pakkas Perjantai ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:


PEITTOJEN ALLA ;)

Epskeps 13/28(?)
Eulis
Niksuliini
Mimsku 14/28-30

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Pihlamaaria 2/28
Tiitiäisen äiti 5/28
Micosa 8/28-33

HAAHUILIJAT :whistle:

Maudie
Omppu-70

 
Noista lasten jutuista on pakko kertoa yksi juttu.

Joskus vuosia sitten, kun poika oli sellainen 3-4 v, en muista ihan tarkkaa ikää, niin isosiskon kanssa miettivät ääneen tulevaisuutta. Pari vuotta vanhempi syttö tohkeissaan selvitti veljelleen, että "kun kasvat isoksi, niin sitten etsit itsellesi vaimon ja menet sen kanssa naimisiin". Poika vähän aikaa mietti ja tokaisi: "sitten minä kyllä tarviin ison pyssyn".

Arvatkaapa oliko naurussa pitelemistä :whistle:

Selitykseksi täytynee sanoa, että mieheni harrastaa metsästystä ja poika oli tietenkin päätellyt, ettei naimisissa ja perheellinen voi olla, ellei omista vähintään hirvikivääriä..


Sellaista. Mies sitten hurahti vaihtamaan autoakin. Kyllä ne nuo miehet sitten on.. Olis ees vaihtanut johonkin järkevään, mutta sellainen pieni urheiluauton näköinen Audin koppero. Mutta jospa se tekee hänet onnelliseksi. Minä yritän olla puuttumatta niin kauan, kuin kuukausittainen maksuerä ei suurene.

No, on siinä neliveto ja mikä lienee ajonvakautusjärjestelmä eli lienee ihan turvallinen. Perheautoksi sitä ei sen sijaan voi sanoa. Mutta on siinä se hyvä puoli edelliseen verrattuna, että ei ole automaatti. Minä kun en tällä edeltäjällä uskaltanut ajaa automaattivaihteiden takia. Niiden kanssa tahtoo tulla vahinko, jos pääasiassa ajaa tavallisilla viahteilla, kuten meidän toisessa autossa on.

Täällä flunssaa parannellaan. Tänään ollaan kotona kuopuksen kanssa. Ihan hyvä, sillä näyttäisi tulevan pyrypäivä.

Micosa, olisit nyt testannut jo. Ehdin jo toivoa, että pääsen plussauutisia lukemaan,
 
Minä tässä töihin ihan kohta lähdössä eli piipahtamassa täällä vain.
Uskon että odotatte malttamattomana jotain tietoa missä minun kohdallani mennään,mutta pahoitellen joudun sanomaan että testiä en tee vieläkään.Vasta kun tämä tuhruttelu ja tupruttelu loppuu,niin otan selvää oliko ihan normaalit kuukautiset vaiko jotain muuta.
Viikon olen nukkunut 2-4 h yössä ja viime yönä vihdoin koko yön.
Nyt sen vain on päivän aikana huomannut,olen tolkuttoman väsynyt.
Sorry että pidän teitä piinassa.

Työkaverini vaihtoi vuoroa eli meni aamuksi töihin ja minä yksin iltaan.
Ihmetteli miksi viitsin iltaan kun aamuunkin saisi,sanoi että tein hyvin selväksi kuinka paljon ketuttaa tuo jatkuva vuorojen vaihtelu ja minulla pieni poika jollei satu muistamaan.
Johan on pojalla välillä pää sekaisin ja itkuisen kiukkuinen kun ei ikinä tiedä koska se äiti kotona on.
Tuo partneri on sitä laatuaan ettei millään tulisi iltavuoroon perjantaisin kun se vain on niin kamalaa.Muutenkin mies mitä saa patistaa tekemään töitä.
Helpolla luistaa ja häviää johonkin lusmuilemaan.Mukava avulias muuten,mutta työtä karttaa välillä liikaa.
Itseäni ei taas kauaa huvita seisoskella tyhjänpanttina kun ulkona haluaisin sisälle hommiin.
Mutta kun ei osaa se mies niin pitkälle ajatella että mitä nopeammin tehdään sen nopeammin sisälle.
No se on sellaista.

Nyt lähden vaihtamaan työvaatteet ja toivotan päivänjatkot kaikille.
:wave: <br><br>
 

Yhteistyössä