Yli 36v KesäToiveet

? Torstain Toivot ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Pihlamaaria 22/29
Tiitiäisen äiti 23/28
Micosa 29/28-33

PEITTOJEN ALLA ;)

Epskeps
Eulis
Niksuliini
Mimsku 6/28-30

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

HAAHUILIJAT :whistle:

Maudie
Omppu-70
<br><br>
 
K E V Ä T T O I V E E T :heart: :heart: :heart:


Chillifinn 36 v, Lontoo, 2v poika

Eludie 35v

Epskeps 36v, Etelä-Karjala, 3v10kk poika.

Euforia 38v, 4v ja 8v tytöt

Eulis 38v, 5v ja 8v tytöt

Heemuli 36v, 5 lasta (pojat 16v, 13v ja 1v7kk, tytöt 12v ja 8v)

HissunMyy 38v, Utajärvi, 6 lasta (16,14,12,10,8v ja 1v) :heart:

Klaava 38v, Keski-Suomi, 3 lasta (11 tyttö, 8 poika ja 2v tyttö) :heart:

Kipinää 35v, 10 ja 12v lapset

Kuntsikka 36v, 1 lapsi :heart:

Lumienkeli1 36v, 1 lapsi

Lyydia2001 36v, 4v lapsi :heart:

Maudie 37v, 4 lasta (14,12,7 ja 5v) :heart:

Micosa 38v, Etelä-Suomi, 18v tyttö ja 3v poika

Miesku 40v, 3 lasta :heart:

Niksuliini 40v, 4 lasta

Omppu-70 36v, 5v poika

Pihlamaaria 37v, Keski-Suomi, 9v ja 5v lapset

Piiu, 30v, 3 + 2 lasta

Pilkettä 38v, Helsinki, 17v poika. :heart:

Tiitiäisen äiti 36v, Espanja, 2v4kk poika

Vivaldo 36v, 4v ja 6v tytöt

Äitix8 :heart:
<br><br>
 
Sateista päivää kaikille :D ! On se kumma kun se talvi ei tule, paitsi että yöksi on kuulemma luvattu pakkasia, mahtaa olla aamulla pääkallokeli jos niin käy.
Onkohan Tiitiäisen äiti muuttopuuhissa vai nettiyhteydet poikki?
Täällä on kyllä mkava käydä lukemasssa teidän kaikkien kuulumisia, ja aina suunnittelen kommentoivani myös jotain, ja sitten kun olen tässä en muista hölkäsen pöläystä mitä mun piti sanoa ja kuka oli kirjoittanu mitäkin :ashamed: . Olen niin tumpelo tämän koneen kanssa etten osaa katsoo tässä välissä mitä palstalla luki.
Aika moni on piinailemassa, toivotaan monta monta plussaa tähän kuuhun :heart: . Ja tarrasukkia plussanneille!
 
Täällä Keski-Suomessa on ainakin tänään VIHDOIN tullut kunnolla lunta. Jokohan ne sukset ja pulkat voisi lapsille kaivaa varastosta? Näyttäisi ainakin, ettei heti sula.

Aamulla oli ihan mahdoton keli tiellä. Onneksi ei tarvinnut itse autoilla. Vaikka en tiedä onko se helpompaa siinä apukuskin paikalla sitten :whistle:

Sain sitten vihdoin sen esseen valmiiksi. Ihanaa! Ei tarvitse illalla sillä enää päätään vaivata. Vielä huomenna käyn viemässä sen yliopistolle niin sitten on poissa päiväjärjestyksestä. Sitten voikin alkaa suunnitella seuraavaa opintoprojektia vai pitäisikö ihan välillä olla tekemättä mitään ja vaikka neuloa jotain kivaa.

Kuulostaa hyvältä.

Huomenna on töissä tiukka rutistus, sillä homma pitäisi olla valmiina puoleen päivään ja saan katselmoijan kommentit vasta huomiseksi aamuksi. Ja niistä koituu takuulla muutana kiva nakki taasen. No, valmistuu kun valmistuu. Eipä ole kyllä omista tekemisistä kiinni, vaan jonkun toisen.

Täällä ei siis ihmeitä. En ole vielä muistanut miehelle kertoa, että varasin ajan sellaiseen hullutukseen, joka ei ollenkaan välttämätöntä ja maksaakin 167 euroa. Saapa nähdä tuleeko mentyä. Mieli kyllä tekisi kovasti. Ja ei kai sitä nyt niin lääketieteellisesti tartte perustella, jos yksityisellä käy?

No, katsotaan. Tänään taidan kuitenkin kotona tehdä jotain hyvää syötävää sen esseen kunniaksi.

Älkää liukastuko jäillä. Tiedä vaikka olisi lapsenalkuja kyydissä ;)
 
? Perjantai ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Pihlamaaria 23/29
Tiitiäisen äiti 24/28
Micosa 30/28-33

PEITTOJEN ALLA ;)

Epskeps
Eulis
Niksuliini
Mimsku 7/28-30

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

HAAHUILIJAT :whistle:

Maudie
Omppu-70
 
Onpas täällä kyllä tosi hiljaista. :eek: Mihin kaikki ovat kadonneet..? :/ Tulkaahan nyt vaan äkkiä takaisin!!! :attn: :attn: :attn:

Mitäs piinajille kuuluu? Joko siellä ollaan testitikut valmiina ja onko minkälaisia oireita? Plussaonnea kaikille!!! :) :heart: :)

Tänne omaan napuskaan ei mitään. Täti vielä vähän jarruttelee lähtönsä kanssa :/ Hemmetti sentään, lähtis jo! \|O Johan tätä on tässä kärvistelty, vaikka tervetullut oli, niin eihän sitä nyt kauaa katella jaksa.. :LOL: Ovista sitten ootellaan... Enpä taida muusta enää puhuakaan.. :ashamed: anteeksi.. Mut ehkä ymmärrätte. :heart:

:wave:
 
eulis
Onnittelut Klaavalle esseen rutistamisesta:)
Itse ihmettelen tuleekohan ovis ollenkaan, mitään enteitä ei ole ja tikuttelen blankoa. Oletteko te muut tehneet noita ovistestejä? No ehkä kohtu ei ole valmis uuteen yritykseen. Se on taas viikonloppu tulossa ja meillä kuopuksen synttärit, teemana on prinsessajuhlat ja kavereita kutsuttu iso liuta, tekemistä siis äidilläkin riittää.
Leppoisaa viikonloppua kaikille:)
 
Perjantaita vaan kaikille.
Tännekin on saatu jonkinverran lunta , ihanaa.
Meilläkin on tulossa synttärit nyt viikonloppuna, eskarilainen täyttää 7 vee.(oli tuolla "tiedoissa" vuotta nuoremmaksi lipsahtanut, eli 5 veeksi, vaikk oli 6v ).
Sitten juniori tulee ensi viikolla 5 vee ja vielä vanhin kuun lopussa 14 vee. :) Miten lienevätkin sattuneet tammikuulle yhtä vaille kaikki.
Vuoto näyttää loppuneen tältä erää, tuntuu jotenkin niin "vapaalta".Alakertakin saa hengitellä , kun ei tarvii tukkeita pitää .
No, täytyy alkaa siivoilemaan, vaikka vapaapäivänä ois kyllä muutakin tekemistä.. :whistle:
 
Plääh.. töissä on hirveä viime hetken härdelli. Kuinka tavallista :whistle:

Valimista piti olla jo klo 12, mutta vielä vaan väsätään tekstiä uuteen uskoon. Saapa nähdä mihin aikaan tänään pääsee täältä pois.

Kävin sentään pika-pikaa palauttamassa esseen opelle, joten se on nyt virallisesti pois käsistä. Sitten vaan pitäisi alkaa katsella seuraavaa projektia, jos vaikka löytyisi joku missä selviäisi pelkällä kirjatentillä vaihteeksi. Vaikka taidan kyllä ottaa aika löysästi tämän kevään. Sitten vuoden päästä taas uudella innolla.

Nyt tekee mieli vaan käpertyä nojatuoliin neulomaan ja virkkaamaan pieniä vauvanvaatteita. Jokohan sitä uskaltaisi? Mallikin oli katsottuna jo valmiiksi viime keväänä. Nyt olis sopivampikin, kun on kesävauva tulossa. Toivottavasti.

Onneksi huomenna on lauantai. On ollut aika rankka viikko. Vaikka ensi viikosta kuului tulevan vielä rankempi, sillä mies on reissussa ma-ke, joten paljon yksinhuoltohommaa tiedossa kolmen lapsen kanssa. Mutta onneksi olen tähän tottunut vuosien kuluessa. Nyt on vaan sikäli toinen tilanne, kun olen itse taas töissä.

Jeps, täällä kaikki ok ja rv 22+2 jo menossa (!). En olis uskonut, että tänne(kään) asti päästään. Onneksi niin ja pitää toivoa, että onni jatkuu.

Ja onnea myös teille muille! Toivotaan, että täti kääntää katseensa tästä pinosta johonkin muualle ....
 
Iltapäiviä pikaiseen.
Ollut raskas viikko ja ei oikein mikään ole huvittanut.Nyt onneksi viikonloppu taas.
Mies lähtee työpaikan partyihin ja minä kotona tahi jos jalat jaksaa kantaa menen paikalliseen piipahtamaan.Eli tarkoitus on suoraan sanottuna humaltua.
Vielä ei ole varmistunut tuon kuopuksen meno anoppilaan että miten käy.
Se tietysti ratkaisee minun iltani tyystin.Vaikka eipä tuo harmita vaikkei pääsisikään.
Tuon täti jo ensi merkkejään näyttää eli aloitetaan taas alusta.Eli sekin vähäsen ketuttaa.
Nyt pitää lähteä postiin ja poika hakemaan.
Heipat taas.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2007 klo 23:26 Epskeps kirjoitti:
? Perjantai ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Pihlamaaria 23/29
Tiitiäisen äiti 24/28


PEITTOJEN ALLA ;)

Epskeps
Eulis
Niksuliini
Mimsku 7/28-30

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Micosa 1/28-33 Tänne laitoin itseni taas!!

HAAHUILIJAT :whistle:

Maudie
Omppu-70
<br><br>
 
Heippa!

Eulis, mä noita tikkuja olen sen yhden kierron aikana kokeillut, jolloin sitten tärppäsikin... Meinaan nyt taas niitä kokeilla, kun niitä kerran vielä jäljelle jäi. Tilasinhan aikanaan niitä ison pinon.. :ashamed: Mut eipä tässä vielä tikuttelun aika ihan ole. Viikon päästä vasta. Synttärionnitteluja sinne :flower: :)

Ja synttärionnitteluja myös Maudien jälkikasvulle!! :flower: :) Korjailin nyt tuohon listaan noita lastesi ikiä. Tarkastahan vielä menikö oikein.. :snotty:

Micosalle :hug: tädin johdosta. Minä se vaan iloitsin kun täti tuli, mutta enpä iloitse kyllä sitten enää tän kerran jälkeen.. :/ Toivottavasti tämä kierto toisi sulle sen plussan! :heart: Lähditkös muuten pämppäämään paikalliseen..? Mulla on ollut ihan kamalaa "viinanhimoa" :ashamed: Tekisi mieli mennä kans jonnekin ja humaltua ihan kunnolla.. :ashamed: Ehkä tässä on ollut niin paljon nyt kaikkea, että tarttis vähän "nollata" itseään. Muuten en kyllä juurikaan viinaanmenevä ole. Monta raitista vuotta takana ja silleen, mut nyt.. Parin viikon päästä ois luokkatapaaminen, jospa siellä sitten nollais.. :kieh:

Tänne omaan ).( semmoista, että tuo täti kerpele temppuilee! \|O Luulin sen jo häipänneen, niin ehei.. vielä piti sotkea paikkoja :ashamed: No jospa se kohta ymmärtäis lähteä..
Kaverini joka sai km:n reilu viikkoa aiemmin kuin minä (tai siis hänelläkin se huomattiin silloin, raskaus oli mennyt kesken 3 vkoa aiemmin.. :'( ), on myös uudestaan yrittämässä. On vaan jotenkin mukavaa kun teidän virtuaaliystävien lisäksi on ihan "oikea" ihminenkin tässä samassa tilanteessa, tukemassa, kannustamassa ja jännäämässä. Ilman teitä ja tätä ystävääni, ja tietysti miestäni, en varmaan olisi tästä koettelemuksesta selvinnyt näin hyvin, kuin omasta mielestäni olen. Vaikka olen aika varma että pelot ja suru vielä tulevat pintaan, niin silti..katse on kohti tulevaa, toiveikkaana. Kiitos teille kaikesta :hug: :heart: :) :flower:

:wave: Hyvää viikonloppua! :wave:
 
? Leppoisa Lauantai ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Pihlamaaria 24/29
Tiitiäisen äiti 25/28


PEITTOJEN ALLA ;)

Epskeps
Eulis
Niksuliini
Mimsku 8/28-30

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Micosa 2/28-33

HAAHUILIJAT :whistle:

Maudie
Omppu-70
 

K E V Ä T T O I V E E T :heart: :heart: :heart:


Chillifinn 36 v, Lontoo, 2v poika

Eludie 35v

Epskeps 36v, Etelä-Karjala, 3v10kk poika.

Euforia 38v, 4v ja 8v tytöt

Eulis 38v, 5v ja 8v tytöt

Heemuli 36v, 5 lasta (pojat 16v, 13v ja 1v7kk, tytöt 12v ja 8v)

HissunMyy 38v, Utajärvi, 6 lasta (16,14,12,10,8v ja 1v) :heart:

Klaava 38v, Keski-Suomi, 3 lasta (11 tyttö, 8 poika ja 2v tyttö) :heart:

Kipinää 35v, 10 ja 12v lapset

Kuntsikka 36v, 1 lapsi :heart:

Lumienkeli1 36v, 1 lapsi

Lyydia2001 36v, 4v lapsi :heart:

Maudie 37v, 4 lasta (14,12,7 ja 5v) :heart:

Micosa 38v, Etelä-Suomi, 18v tyttö ja 3v poika

Miesku 40v, 3 lasta :heart:

Niksuliini 40v, 4 lasta

Omppu-70 36v, 5v poika

Pihlamaaria 37v, Keski-Suomi, 9v ja 5v lapset

Piiu, 30v, 3 + 2 lasta

Pilkettä 38v, Helsinki, 17v poika. :heart:

Tiitiäisen äiti 36v, Espanja, poika 04.-04

Vivaldo 36v, 4v ja 6v tytöt

Äitix8 :heart:


 
Tervehdys jälleen!!!

Pidin itselleni nenän valkaisu 10 päivää, kun tuntui että muut hommat jäi tekemättä. Eli olen ollut ompelukoneen ääressä ja ommellut pojalle vinon pinon paitoja.

Myöhästyneet onnittelut eulikselle ja epsulle toivottujen "ei-toivottujen -tätien" saapumisesta.

Ei ole testi tikkuja vielä hankittu, kun vähän tuntuu ettei se taaskaan tärpännyt, vissiin jännittää tuo uuden kodin osto, että jää ovikset vähemmälle huomiolle :ashamed:
 
Heissan kaikki taas pitkästä aikaa.

Taas piti päivä olla reissussa tytön harrastuksen vuoksi eli hänellä on yu-kisast jotka kesti koko päivän. Mutta kyllä kannatti, kun mitaleita taas sieltä sai kotiinviemisiksi =)

Nyt tuossa vieressä valitaa uutta eurovisioehdokasta ja mielestäni ehkä Hanna olis paras näistä, mutta ei millään noista kappaleista pärjätä :(

Omaa napaa, eli tätiä täällä jo odotellaan ilman sen kummempaa piinailua.

Nyt saunomaan


HAUSKAA VIIKONLOPPUA!!!! ja älkää palelluttakako neniänne :xmas:
 
Onnea Pihlamaaria tyttären mitallista!
Tiitiäisen äiti, joskus tärppi tulee paremmin kun ei niin hirveesti ajattele koko asiaa, toivotaan onnea teille! Koska muutto on edessä? Miten kauas muutatte?
Totta on että on kiva kun samassa tilanteessa olevia ihan livenäkin, mulla kaksi kaveria jotka myös yrittää kovasti vauvaa.
Mä testasin tänään oviksen Apteekin omalla testillä, eki hommia olis yöksi :whistle: . Suosittelen kyllä greippimehua kaikille kuumeilijoille, limaneritys on ollut melkoisen paljon runsaampaa tässä kuussa kuin muuten. Eiköhän pitäis lähteä laittamaan lapsia nukkumaan että pääsee itsekin sänkyyn :p .
 
Epskeps:

Poika meni perjantaina anopille yöksi ja minä sitten myös tuonne yöhön.
Kävin saunassa ja heikolta näytti tuo lähtö,vanhaksi kun tuntuu tulleen.
Ei millään saanut itsestään irti.Kaiken tein meikkaamista myöden ja ei siltikään tuolilta ylös.Ei auttanut vaikka siideriä join,ei tunnelmaan vain päässyt.
Sitten tuo mies ilmoitti että ovat kohta paikalliseen tulossa jne.No sitten sain irti itseni ja ulos.
Loppuilta olikin sitten jo hauskaa.Työkavereista kaksi ilmestyi juuri sopivasti paikalle kun olimme miehen kanssa lähdössä naapurikaupuniin.
Siellä ikta menikin mukavasti,tyttäreni poikaystävänsä kanssa pöydässä myös piipahti.
Nyt pidetäänkin taas jonkin aikaa taukoa menemisiin.

Nyt pitää myöntää että minulla kuuppa sekaisin,tuo TÄTI tuli perjantaina ovelle käymään ja häipyi sitten samana päivänä.
Nyt siis ei ole mitään tapahtunut perjantain jälkeen.
En kuitenkaan uskalla mitään toiveita herätellä kun kierto muutenkin välillä venahtaa.
Nyt sitten odotellaan että koskas hanat aukeaa uudelleen.(alkoholin tiedän vaimentavan,muttei sentään vuorokausiksi eteenpäin,sen illan voi päästä helpommalla)

:eek:
 
? Sutina Sunnuntai ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Pihlamaaria 25/29
Tiitiäisen äiti 26/28


PEITTOJEN ALLA ;)

Epskeps
Eulis
Niksuliini
Mimsku 9/28-30

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Micosa 3/28-33

HAAHUILIJAT :whistle:

Maudie
Omppu-70
 
Micosa, kiva kuulla että illasta tuli kuin tulikin sitten ihan mukava :) Meitsi täällä veteli sitten pienoisia "kalsarikännejä" kun ei mihinkään muualle päässy.. :ashamed: No onpahan sitten "treenattu" luokkatapaamista varten vähän :LOL:
Jopas täti on siellä sitten salaperäinen :/ Tuleeko vaiko ei tule.. Toivottavasti tilanne pian selviää! Olisipa hienoa jos tädin kurkkaus tarkoitti sitä ettei tarviikaan tulla.. :heart:

Omaan ).( semmoista että ei se täti silloin vielä lähtenytkään kun luulin, vieläkin se vähän täällä sottailee, mut luultavasti on nyt vihdoin poistumassa.. Jo sitä kestikin! Mut ei se mitään, hyvä kun tuli kuitenkin :) Ens viikonloppuna olisi sitten, luultavasti, ovis ja eiköhän mun isä tuu silloin meille käymään.. :snotty: Joo, kiva kun tulee, mut miten sitä sitten voi peittoja heilutella..? :ashamed: No täytyy katella..

Nyt pitää mennä silityshommiin... :headwall:

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! :wave:

Niin ja onnittelut vielä :flower: Pihlamaarian tytölle!! :flower: :) <br><br>
 
eulis
Maudie, teilläpä on tiiviisti monet synttärit, onnea kaikille:) Meillä juhlittiin viikonloppuna kuopuksen viisivuotisia, hienosti meni kaikki, kaverijuhlat taisivat olla ne tärkeimmät, mainiolta näytti kun 10 pikkuprinsessaa viipotti pitkin residenssiä viimusen päälle pyntättyinä.
Micosa ja Epsu, mäkin voisin ottaa kyllä kalsari-tai mitkävaan kännit ja äkkiä (viimeistään ensi pe), mies on sitä mieltä ettei vielä kannata yrittää raskautua (siis näin pian keskenmenon jälkeen), sitä paitsi sillä on selkä venähtänyt eikä se jaksa kun nukkua, juups ja meikä se varmaan kohta on jo vaihdevuosissa ja isäntä vaan jarruttelee..
Tuosta ovistestailusta velä, mitäköhän tarkoittaa kun tikuttelen useampana päivänä peräkkäin haalea ovisviivaa, ohjeissahan sanotaan että ko. viivan pitäisi olla vähintään samansävyinen kuin kontrolliviiva, onko teillä muilla kokemusta näistä?
Mukava uutinen raskautumiseen liittyen oli että tytön kummit saavat syysvauvan, rouva on minun ikäiseni ja kuulemma vähällä yrittämisellä esikoinen lanseerattiin alulle. Hieno juttu!
Olipas aamulla kylmä, ekan kerran sai vetäistä päälle untuvatakin. Mukavaa viikonaloitusta kaikille!
 
Hei,

Täällä on flunssa riesana. Töihin silti raahauduin vaan enpä tiedä jaksaako täällä kauan aikaa olla. Vähän on sellainen fiilis, että vois olla kotona vaakatasossa. Ellei huomiseen mennessä parane, niin sitten suosiolla kotipäivä. Ettei tulis mitään pahempaa kuitenkaan.

Muuten ei ihmeitä. Vauva potkii vatsassa välillä niin, että näkyy päällekin päin. Poika käy sille aina juttelemassa. Sanoo illalla mun vatsalle "hyvää yötä" :) Taitaa kovasti odottaa pikkusisarusta, vaikka onkin pettynyt jo etukäteen, kun kuulemma on kuitenkin tyttö.

No, saapa nähdä miten käy. Voi, kun menisi kaikki loppuun saakka hienosti. Nyt olen osannut peloiltani sentään nukkua öisin, mutta joskus vieläkin tulee mieleen ties mitä.

Järkyttävä pakkanen. Tuntuu melko kylmältä tuollainen -19 näin yht'äkkiä. Mutta tätä nyt varmaan riittää muutaman viikon. Täytyyhän sitä vuoden keskilämpöä tasata pikkuhiljaa..
 
Huomenta =)


vielä ei ole tätiä näkynyt( :headwall: puuta) nyt sitten vain odotellaan.
Tähän hätään sitten tulin uudestaan kipeäksi,pitäisi lääkäriltä lääkkeitä hakea.Poskiontelotulehdus tainnut paukahtaa,sen verran jomottaa silmien ympäriltä ja varsinkin kun pää alaspäin on.
Ja ikeniä jomottaa kun hampaat yhteen laittaa.Päätä nyt särkee enemmän tahi vähemmän koko ajan.
Toivottavasti ei vain mitään pahempaa tule.
Eilen aivan hirveä olo ja viime yö meni melkein valvoessa,vuoroin järkyttävä hiki ja vuoron puistattava vilu.
Nyt ajattelin vielä iltavuoroon lähteä ja sieltä sitten häipyä jos olo huonommaksi.Tällä kertaa ajattelen hieman työnantajaa vaikkei saisi.
Kun omalla tavallaan en raaski ilmoittaa aamusta olevani poissa,koska minut työkaverini kanssa siirrettiin juuri siihen hommaan kiireen takia.
Poikakin yskii taas uudestaan ja pph sanoi alkaneensa aivastelun heti aamusta.
Pian ollaan kaikki petin pohjalla. :snotty:
 
? Pakkaspäivä Maanantai ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Pihlamaaria 26/29
Tiitiäisen äiti 27/28


PEITTOJEN ALLA ;)

Epskeps
Eulis
Niksuliini
Mimsku 10/28-30

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Micosa 4/28-33

HAAHUILIJAT :whistle:

Maudie
Omppu-70
 

? Pakkaspäivä Maanantai ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Pihlamaaria 26/29


PEITTOJEN ALLA ;)

Epskeps
Eulis
Niksuliini
Mimsku 10/28-30

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Micosa 4/28-33

Tiitiäisen äiti 1/28

HAAHUILIJAT :whistle:

Maudie
Omppu-70



Palautin taas itseni lista loppuun, kun täti päätti tulla karmeine kipuineen kylään, joten meikkis lähtee tästä sänkyyn ottamaan päikkärit ibuprofeiinin kera, jos vaikka sitten illemmalla olis paremmassa kunnossa.

Tuosta talon ostosta vaan sen verran, että muutamme (sitten , kun kaikki selvää, laina yms) vain tuonne kylä toiselle puolelle n.3 km päähän
 

Yhteistyössä