Yli 36v KesäToiveet

? Maanantai, Uusi Viikko Alkaa ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Epskeps 23/28(?)
Mimsku 24/28-30

PEITTOJEN ALLA ;)

Eulis
Niksuliini
Pihlamaaria 12/28
Micosa 13/28-33
Tiitiäisen äiti 15/28

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

HAAHUILIJAT :whistle:

Maudie
Omppu-70
 
Päivittelinpä taas listan ennen nukkumaan menoa.. =)

Olen tässä käynyt kurkkimassa piinapinoja viikoille 6 ja 7, enkä osaa kumpaiseenkaan osallistua. :ashamed: Mut ei kait sitä pakkokaan ole? :saint: Jospa mä vaan piinailen teitä siis teidän kanssanne... ;) :kieh:

Tänne ei muuta kummempaa. Mahaa kutittaa vaan aivan älyttömästi :eek:

Mukavaa alkavaa viikkoa jokaiselle! :)
 
Heipsan taas

Voi juttu! Mikähän siellä Epsun masua kutittelee... =) Toivottavasti plussapetteri :heart:

Mulla tosiaan alkaa tuo huono olokin hellittämään..tulee enää aika-ajoin, onneksi, sillä se sai mulla kyllä mielen kertakaikkiaan matalaksi, oon ollut kuis joku kalanraato sängynpohjalla ja kalpeena käynyt töissä, jotenkuten. Mies parka on joutunut kaikki kotihommat tekemään, oon joskus jaksanut auttaa vähän. Täydet sata pistettä hänelle kyllä tuesta....ihana huomata, että todellakin on suhtautunut empaattisesti ja ymmärtäen tähän vauvan kasvatuksen varjopuoliin. Ei ollenkaan sitä ikävää tunnetta ole tullut minulla, että ei tuo usko oikeesti, että mulla on huono olo.

Nyt olen sitten kuiten siis parempaan suuntaan menossa, kunhan tämän flunssan saa vielä poistumaan...viimeviikon lopulla iski ja nyt se sitten lisää tuota väsymystä, mutta eiköhän se tästä.

Olen jopa ottanut jo yhen laulukeikankin vastaan pääsiäiseksi, joten mieli tosiaan parempi kun alkaa jo väkertää esitysten kimpussa...silloin vielä jaksaa esiintyäkin, kun masu ei ole valtava.

Oikeen hauskaa alkavaa viikkoa..täällä jo kevätlinnut lauleelee ihan selvästi puissa.
 
Jaa-a, mikä lie sitä masua kutittelee.. Pilkkis ;) :D No eiköhän vaan jotain ihottumaa ole tai jotain... :p

Olen tässä vähän täpinöissäni kun tämä ystäväni, joka sai reilu viikkoa aiemmin minua tietää omasta keskenmenostaan, on tehnyt tänään testin ja saanut PLUSSAN! :heart: Siis ekasta kierrosta km:n jälkeen. Et vähän luo toivoa itsellekin. :saint: Tosin ystäväni on mua reilusti nuorempi, mutta silti.. :)

Mut eipä tässä muuta, kun jatketaan ihmettelemistä ja oman navan tuijottelua :D En kyllä jaksa uskoa että olisin raskaana kun noi vauvantekopuuhat jäi jokseenkin vähäisiksi.. :ashamed: Mut sai se esikoinenkin yhdestä "laakista" alkunsa, että... B)

Kaunis pakkaspäivä täällä itärajalla. Poika on hoidossa tänään vähän pidempään ja minä nautiskelen ylhäisestä yksinäisyydestäni. Kohta menen hakemaan pojan kotio.. mutta sitä ennen pienet surffailut netissä.. :LOL:
 
eulis
Hyvää päivää kaikille!

Täällä on ollut jännät paikata! Voimahali Micosalle! Mimsku, voi kun tulisi plussa nyt tähänkin pinoon! Epsu, tiedä mikä siellä mahassa kutittelee.. kerro het` kun tiiät! Hieno juttu myös ystävälläsi, onnittelut hänelle!

Toivottavasti pinolaisten sairastelut ovat takanapäin, kauheita nuo sitkeät pöpöt. Meillä esikko on flunssassa, mutta äiti nukkuikin puoli päivää, tytär leikki yläkerrassa ja meikä näki ruususen unia alakerrassa, taitaa olla tuota univelkaa kun vieläkin väsyttä tai siten pöpö on iskenyt. Kävin aamulla töissä kääntymässä kunnes tuli hälytys kotiin, oli varmaan tuo työnteko heti ma-aamuna niin raskasta että uni vei voiton.

Pilkettä ja Klaava, ihanaa kun kaikki on hyvin ja jaksatte muistaa meitä kuumeilijoita. Toivottavasti perästä tullaan vielä.

Epsu, sama muuten täällä että se joulukuinen km tuntuu tosi kaukaiselta asialta, ehkä se on mielen keino selvitä siitä (tai sitten joku defenssi..). Tosin kai mä jotenkin siinä kiinni vielä olen kun uusi raskaus tuntuu mahottoman kaukaiselta ja epätodennäköiseltä, vaikka sitä haluaisinkin.

Ihanaa talvista viikonaloitusta kaikille, lupasivat kovaa pakkasta tänne Hesaankin, saas nähdä miten bussit kulkevat.
 
Jaksamista Micosa!

Pilkettä, kiva kuulla sinustakin pitkästä aikaa. Toivottavasti olo jo paranee pikkuhiljaa. Mulla on jo unohtunut koko huonon olon kausi. Nyt onkin olo ollut ihan jees viime aikoina, mitä nyt selkä meinaa vaivata. Mutta se on vielä toistaiseksi pientä ja vaivaa lähinnä, jos menee vaakatasoon ja nousee sitten ylös. Sohvalla makoilut on joutunut siksi jättämään vähän vähemmälle :whistle:

Huomenna olis se 4D-ultra. Vähänkö jännittää... Olen onnistunut maalailemaan kaikenlaisia kauhukuvia eli, että tutkimuksessa paljastuu jotain kamalaa, mitä perinteinen 2D ei näyttänyt. Onneksi mies lähtee mukaan, niin ei tarvitse yksinään stressata.

Viime yönä näin unta, että tutkimuksessa paljastuikin, että odotan kaksosia. Molemmat olivat poikia. Onneksi sellainen ei enää tässä vaiheesa ole mahdollista, koska ei ole yhtä enempää näkynyt aikaisemminkaan.

No, huomenna sitten nähdään varmaankin kumpi siellä on, ellei hän sitten halua piilotella sukupuoltaan kiusalla olemalla sellaisessa asennossa, ettei näy. Mutta eipä tuolla niin väliä. Muutenkin suhtaudun hitusen taikauskoisen epäluuloisesti sukupuolen tietämiseen etukäteen. Olis vaan kiva tällä kertaa tuon pojan takia tietää, että voisi sitten valmistella mahdolliseen pettymykseen, jos onkin tyttö.

Täällä olikin ihan mukava pakkanen tänä aamuna, n. -25 vähän paikasta riippuen. Pojalla piti olla hiihtoa tänään, vaan taisi mennä sisäliikunnan puolelle. Surkeaa sinänsä, sillä ensin alkutalvi meni sisällä vesisateen takia ja nyt on niin kovat pakkaset, etteivät pääs sen takia ulos.

Plussaonnea vaan kovasti kaikille! Kirjoittelen sitten huomenissa viimeistään 4D:n jälkeen (vähän kun se nelosen dokumenttiohjelma ;) )
 
? Tiistainen PaukkuPakkasPäivä ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Epskeps 24/28(?)
Mimsku 25/28-30

PEITTOJEN ALLA ;)

Eulis
Niksuliini
Pihlamaaria 13/28
Micosa 14/28-33
Tiitiäisen äiti 16/28

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

HAAHUILIJAT :whistle:

Maudie
Omppu-70
 
Että sitä osaakin olla kylmä! HRRR! :snotty: Vein poitsun tuossa hetki sitten hoitoon ja olikin auton lämmitystolppa sitten kenkkuillut eikä ollut lämmittänyt autoa ollenkaan! \|O No onneksi se siitä lähti.. Mun piti lähteä aamuratsastukselle mutta tuo -25 kyllä sai jättämään väliin sen homman. :/

Eulis, toivossa täällä on vaan eleltävä, vaikka kyllähän tuo koettu km on pelkokerrointa lisännyt tähän hommaan. Niin se ystävänikin sanoi eilen plussattuaan, että häntä pelottaa ihan kamalasti että taas käy niin.. :( Mut toivottavasti ei! Yritän nyt vain jaksaa uskoa siihen että meille se toinen lapsi vielä tulee. Sitten kun hänen aikansa on. :heart:

Tiedä sitten mikä tuolla mahassa kutittelee. Taitaa olla kuvittelua vaan.. :ashamed: En edelleenkään jaksa uskoa että olisin raskaana. Kun ei kuitenkaan samanlaisia tuntemuksia ole kuin viimeksi. Jolloin olin ihan varma että tuolla masussa on jotain..

Klaava, ihanaa teillä on se 4D ultra huomenna! :) Kyllä kaikki siellä hyvin menee, ihan varmasti! Tule sitten kertomaan kun ehdit! :)
 
mimsku
Epskeps kurkkimassa =) Terve vaan! Kyllä täällä aina silloin tällöin pitää käväistä, aika hyvin tähän on jo tottunut (lue:koukussa :kieh: ).

Taisin olla liian aikaisin toiveikas tämän raskautumisen suhteen. Nyt taas epäusko nostaa päätään. Ihan on samanlainen olo kuin ennen menkkoja. Mikähän ihme mulla sitten heti oviksen jälkeen oli tuolla vatsassa? Ilmavaivoja varmaan... :LOL:

Tikutkin tuolla kiljuvat kaapissa. Melkein tekisi aamulla testata, että pääsisi piinasta. Kai se jo kp 26 pitäis Mammaksin erityisherkillä näkyä??? Mitäs luulette? Argh, toisaalta olisi kiva leijua toivelinnassa vielä muutama päivä.
Hitto, oikeen harmittaa, et pitikin tilata noita raskaustestejä ovistestien mukana. paljon helpompaa olis, jos niitä ei olis :/ :ashamed:

Ei mut nyt nukkumaan \|O
 
Pakkasiltaa!!

Onpa ulkona tosiaan kylmä. Niin sitä oltiin varmoja muutama viikko sitten että ne lämpöiset talvet sitten tulivat suomeen :LOL:

Meillä säästellään näin pakkasella tuota mun auton käynnistämistä ja ajellaan vain yhdellä autolla. Vähän se vaatii noita järjestelyjä, mutta kyllä me muutamä päivä aina vuodessa saadaan sumplittua työmatkat yhteisiksi.

Klaava Onnea huomiseen ultraan ja tule kertomaan sitten miltä pienokainen näytti :heart:

Mimskulle ++++++++++++ :whistle: = plussapuhallus. Tulehan sinäkin kertomaan tulokset heti kun testaat. Kyllä luulis raskauden edes haamuna näkyvän kp 26 jos on raskaana, mutta ainahan on varmempi tulos jos jaksaa odottaa vielä muutaman päivän.

Nyt täytyy laittaa kone kiinni ja painua sänkyyn.

:xmas: Pipo päähän pakkasella :xmas: <br><br>
 
Epskeps taas
Mimskulle iso +++++++++++++++++ :whistle: ja :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: estopuomeja! :)

Tiedän miten ne testit voikaan poltella siellä, mutta yritä nyt vielä hetki malttaa ;) Itse olen päättänyt etten tällä kertaa testaile ihan helposti. Tädin pitää olla myöhässä ennen kuin pissimittarit kaivan esille. Saas nähdä miten käy..

 
Heips!

EpskepsUnohtui mainita; hyvä, että jaksoit juhlia minunkin puolesta perjantaina. Meikkis sai juotuu huimat 2 rommi-colaa ja puolilta öin nukkumaan

Mimskulle hirmusti +++++++++tuulia

KlaavalleOnnea ultraan. Täytyy myöntää, että itse en varmasti menisi juuri sen pelossa, että saisi tietää sukupuolen.

Tikuteltu on, mutta tikkujen mukaan ei ole ovista tapahtunut :eek:
Noita advance tikkuja ostelin, en sitten tiiä kerkiskös se mokoma mennä ennenkuin tikut sain, mutta omasta mielestä ei :/ perin outoa
 
eulis
Mimsku ja Epskeps, hillitöntä plussapuhuria myös täältä:) Palstalla on taas jännät paikat - myös Klaavalla! Se 4 d ultra on jännä juttu, kävin kuopusta odottaessa aikoinaan Brunolla ja olipa aika metkaa kun vauva oli syntyessään tosiaan prikulleen samannäköinen kuin ultrassa!
Tuntuu että tosi monille tuttavaille, tuttujen tutuille ja tytön koulukaverien perheisiin on tulossa vauva, onkohan nyt joku vauvabuumi vai kiinnittääkö vauvauutisiin vain enempi huomiota kun itsekin kuumeilee. Itse ihmettelen missä menkat mennä viipottavat, yleensä kierto on ollut tosi säännöllinen, yhdet menkat tuli km:n jälkeen ja nyt ei tapahdu mittään - ja raskaana en edelleenkään ole ellen ole muuttumassa kastemadoksi ja lisäänny itsekseni (tekiköhän ne niin vai vaihtoivatko vain sukupuolta?). Tänään luin uusimman Kaks´plus lehden takasivulta että seuraavasta numerosta löytyy juttu äidistä joka sai esikoisensa 47-vuotiaana! Eihän tässä siten mitään hätiä ole! Ulkona on -19 astetta pakkasta, saapi taas nähdä miten julkiset kulkevat aamulla.
 
mimsku
Nega tuli :(

Uskon kyllä siihen täysin, koska nyt on jo 26/28. Kaikki "oireet" hävinneet jonnekin taivaan tuuliin. Oottelen menkkoja. Blääh!

Nyt on kyllä niin niin ärsy olo, että tekis mieli luovuttaa koko homma. Molemmat on yksityisellä lapsettomuusklinikalla tutkittu, eikä mitään vikaa. Ja kyllähän tää ikä tulee kohta vastaan.

Epskepsille pidän peukkuja, että ne vatsankutinat olis sitä ihteään =)

KIITOS kaikille tädinestopuomeista ja tsemppauksesta :heart: =) =) :heart:
 
Hei,

Nyt on sitten tekniikan ihmeiden avulla nähty tulevan lapsukaisen kasvotkin. Oli kyllä aika ujoa sorttia, eikä meinannut kasvojaan näyttää ollenkaan, mutta onneksi pariin kertaan kuitenkin käänsi päätään, että saatiin edes pari kuvaa. Mies sanoi kuitenkin, että ihan samannäköiseltä näyttää kuin kuopus..

Tärkeintä kuitenkin se, että ko. tutkimuksen mukaan mitään rakenteellista vikaa lapsessa ei ole, sillä kaikki elimet, aivot, huulet yms. olivat normaaleja ja kokokin vastasi viikkoja.

Täällä voinen nyt paljastaa, että tyttöhän siteltä on tulossa, kuten olen kyllä itse aavistellutkin. Poika on varmaankin pettynyt, mutta eiköpä tuo sopeutune tilanteeseen, kunhan saa pikkusiskon syliin.

 
Tosi mahtavaa Klaava että kaikki on hyvin :flower: :heart: Kyllä ne tytöt on sitten ihania B)

Mimskulle :hug: Alä menetä toivoasi :heart: Nyt varmasti harmittaa, mutta parin viikon päästä on taas uusi mahdollisuus :heart:

Tiitiäisen äiti Ethän tee Epskepsuja eli testaa raskaustesteillä :LOL: Vitsi vitsinä, eli on kyllä outoa jos kerran pitäis olla ovis ja sitä ei tikussa näy. Saatko minkäänlaista haamuakaan siihen tikkuun? Jos se on myöhempään kun olet olettanut?

Meillä aamulla pakkasta -36 :xmas:

Nyt pakko aloittaa ruokis kun suolet kurnii :p
 

? Keskiviikko ja PaukkuPakkaset jatkuu ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Epskeps 25/28(?)
Mimsku 26/28-30

PEITTOJEN ALLA ;)

Eulis
Niksuliini
Pihlamaaria 14/28
Micosa 15/28-33
Tiitiäisen äiti 17/28

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

HAAHUILIJAT :whistle:

Maudie
Omppu-70
 
Oi Klaava, oli varmaan ihana nähdä se pieni pienokainen ultran avulla! :heart: :heart: :heart: Ja pieni tyttö sitten siellä oli! Voi että! :heart: :heart: :heart: :) Ihanaa!! :)

Juu, Tiitiäisen äiti, älä tee "epskepsejä" vaan siellä ja testaile raskaustesteillä ovista.. ;) :p ? :whistle: :ashamed: :LOL: Mut voihan se sun ovis olla myöhemminkin tai sitten se oli jo aikaisemmin. Jos ei nyt tärpännyt (toivottavasti tietty tärppäs!) niin tikuttele sitten ensi kierrossa jo vähän aikaisemmin.

Tänne ei ihmeempiä. Tuossa pojassa riittää vaan virtaa ja nyt alkaa olemaan jo sen oloinen että kiipeää kohta oikeesti seinille. :/ Pitänee viedä se hetkeksi tuonne pakkaseen.. :xmas:

Omaan ).( ei ihmeempiä. Sisäistä kutkusta ei ole, joten tais tulla huti tällä kertaa. Mut jatketaan sitten yrityksiä.. :)
 
Kiitokset vaan onnitteluista! Kun vaan menisi kaikki hyvin loppuun saakka.

Jotenkin kummasti aloin heti katselemaan netistä kaikkia vaaleanpunaisia ihanuuksia, mitä tyttövauvalle voisi hommata :whistle:

Toisaalta on vähän surullinen olo siitä, ettei meille sitten tullut sitä toista poikaa. Mutta onneksi on yksi jo olemassa. Pitääkin muistaa sanoa pojalle, että tämä sitten tietää sitä, että hänellä on entisäkin tärkeämpi rooli, kun on yksi isosisko ja kaksi pikkusiskoa suojeltavana. Jospa se vähän helpottaisi.

Kysyin mieheltä, että onko hän pettynyt, kun on tyttö tulossa, mutta ei kuulemma ole (on tainnut salaa toivoakin, ne on nuo isät vähän sellaisia..).

Vähän on pää ollut sekaisin tänään eikä oikein töistä ole tullut mitään. No, se asia korjaantunee pian, sillä nyt vasta päästään aloittamaan työt hommassa, joka olisi pitänyt voida aloittaa jo pari viikkoa sitten. Ja harvemmin ne aikataulut sieltä toisesta päästä joustaa...

Täällä on ollut tosi kylmä tänään. Mutta huomenna on ilmeisesti vielä kylmempi. Toivottavasti vesiputket yms. ei jämähdä jäähän. Mieskin on lähdössä kahdeksi päiväksi reissuun, joten sais kaikki systeemit kyllä toimia.

Älkää paleltuko!
 
En ainakaan tahallani ole tehnyt Epskepsiä, elleivät sitten sieltá Lappenrannasta mulle tahallaan laittaneet raskaustestejä ovistestien tilalle :kieh:

Klaava :heart: Ihana kuulla, että kaikki kunnossa ja pikku prinsessa tulossa :heart:

Oma poika tossa väläytti, kun oli omaa rahaa mukana ja kauppaan mentiin ja kysyin häneltä mitä haluat ostaa rahalla, niin vastaukseksi sain että pikku-siskon :heart: Kyllä mulle tuli tippalinssiin, oli niin ihanasti sanottu
 
:D Hih! Tiitiäisen äiti, ei kait ne sentään nyt raskaustestejä kuitenkaan vahingossa sinulle lähettäneet! :D Ja aikamoisen ihanasti poikasi kyllä sanoi!! :heart: :) Mun poika oli kovasti sitä mieltä että hän saa pikkuveljen, siis silloin kun raskaana olin ja kerroin että meille on vauva tulossa..Edelleenkin aina välillä sanoo, että meille tulee vauva, vaikka tietää kyllä ettei äidin masussa enää vauvaa ole :( :) Kyselee aina välillä että joko se isi on antanut sulle niitä vauvansiemeniä.. :D

Huomenna pitäisi töihin mennä. Hui sentään! :eek: Saa nähdä mitä siitäkin tulee. On sellainen esittelypäivä johon menen edustamaan sitä vuokratyötä tarjoaa firmaa työvoimatoimistoon.. Paraskin edustaja kun en sitä kautta ole vielä töitä edes saanut.. :/ Mut joskohan niitä vielä ilmaantuisi. Haku on päällä kuitenkin koko ajan muihinkin töihin.

Minäkin sitten liityin tuonne 6.viikon piinapinoon.. :) En kuitenkaan malttanut pysyä poissa. Vähän sellainen "mattimyöhänenhän" siellä olen, mutta väliäkös sillä. On siellä sentään yksi tuttu, Mimsku :) <br><br>
 
? Torstain Toivot ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Epskeps 26/28(?)
Mimsku 27/28-30

PEITTOJEN ALLA ;)

Eulis
Niksuliini
Pihlamaaria 15/28
Micosa 16/28-33
Tiitiäisen äiti 18/28

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

HAAHUILIJAT :whistle:

Maudie
Omppu-70
 
Onpas täällä ollu hiljainen päivä... ? :whistle:

Työpäivä on sitten takana ja päätä jomottaa :headwall: :/ Oli vähän tylsä päivä kun eipä niillä messuilla (vai mitkä lie ne nyt olikaan..) juuri kukaan käyny. :/ Tais pakkanen pitää porukan kotosalla vaan. Mut sain sitten yllättäen ensi viikolle 3 työpäivää! :eek: Muuten jees, mutta työaika on vaan semmoinen että joutuupi tuo poika olemaan tosi pitkät päivät hoidossa.. :( Saa nähdä miten jaksaa.. Ja miten itse jaksan olla pitkät työpäivät! :eek: :eek: Ihan hirvittää jo valmiiksi, mutta mentävä on, jotta työnsyrjään tässä kiinni pääsisi ja jotta sitä rahaakin saisi... :snotty:

Muuta ihmeellistä ei tänne kuulukaan. En oo testannu enkä aiokaan. En ainakaan ennen sunnuntaita ;) Yritän nyt todella malttaa mieleni noiden testailujen kanssa.. kun meni niitä r-testejä muutamat vähän hukkaan.. :ashamed: ? :whistle: :kieh: :D
 

Yhteistyössä