YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

emmimaria: :hug: Toivottavasti pieni tauko auttaa. Kuulumisiasi olisi silti kiva kuulla, vaikket päiviä jaksa nyt laskeskella =)

Liljaana ja ksylofoni: Eipä teilläkään ole kuin muutama päivä kiertoa enää jäljellä. Onkos oireita ilmassa? Koska aiotte testailla?

Aletaan olla jo joulukuun puolessa välissä eikä vielä ole tullut plussia tälle kuulle. Mitäs kärkikolmikolle (Sinnalena, Katimari ja Lumihiutale) tänään kuuluu? Koska alatte testailla, jos tätiä ei näy?

Veikkaisin oviksen olleen kuitenkin lauantaina vaikka digitesti ei hymynaamaa näyttänyt aamulla. Testasin siis viime keskiviikosta tähän aamuun asti eikä sitä naamaa ole näkynyt. Testin viivat olivat muina päivinä ihan hailukoita, mutta pe ja la ihan selvät ja vahvat viivat, mutta vähän haaleammat kuin vertailuviiva. Lauantaina tuli myös selvät oviskivut ja eilen illalla oli jo melkoisen kuivakkaa tuolla alapäässä (ke-la taas tosi paljon ovislimaa). Veikkaan siis summasummaarum tänään olevan dpo 2.

Jouluna olisi siis luvassa joko se paras lahja tai sitten iso masennus :headwall: En jaksa uskoa tuohon ensimmäiseen. Mites sitä saisi ajatukset taas siirrettyä jo seuraavaan kiertoon ja unohtaa odotukset ettei joulu menisi ihan piloille? Vinkkejä?
 
Barbarella ja Emmimaria pahoitelut tädistä. Emmimaria tauko voisi auttaa. Ainakin minulle se teki hyvää kun pidin kesällä muutaman kuukauden tauon.

Barbamama Itselläkin on sama pulma. Pitäisi pystyä pitää nämä raskaus ajatukset taka-alalla, ettei tule jouluna kauhea morkkis. Itse ajattelin yrittää hukuttaa ajatukset tuohon joulun viettoon. Minulla, kun tuo kierto ei tod. näk. ala vielä jouluna niin ajattelin olla testaamatta ettei tule pitkää tädin odotus masista. Nämä siis on näitä hienoja suunnitelmia, jotka usein murentuvat kierron ollessa lopuillaan.
 
Hyvältä kuulostaa tuo veikkauksesi, Barbamama. Toivotaan nyt parasta! :xmas:
Olen vähän "kateellinen" muille oviskivuista, vaikka ne eivät siis mukavilta aina kuulostakaan.

Niin, ja minuakin kiinnostaa että, onko kukaan testaillut.

Sama joulupulma kuin teilläkin Barbamama ja täältaas. En todellakaan halua tikutella jotain ovista aattona ja muutenkaan olla epätoivoinen / jönnittynyt / tms. ihmisten ilmoilla ja itseksenikään tämän asian kanssa. Toivon, että saan viettää sellaista rauhallista joulua ilman turhaa hössötystä, nauttia ruoasta hyvässä seurassa, saunoa ja maistella suklaata kirjaan uppoutuneena. Mitään poppaskonsteja ei täälläkään tasapainoiseen tilaan ole.

Nyt ei ole kovin valoisa olo, kun kaikista merkeistä tietää, että huomenna näkee...
 
Juu reissussa olemme olleet Teneriffan auringossa.. ja ei tullut päiviteltyä eikä nettiä muutenkaan selailtua. Kävi niin, että tätikin halusi kai aurinkoon ja kurvasi reissullemme.. tasan 28/28.. eli nyt on sitten menossa kp 7/28, jos nyt oikein laskin. ehdin testailla muutaman kerran, mutta negaahan se näytti :headwall:

No uusi kierto ja uudet kujeet. Viime kierrossa ei ollut ovistikut käytössä ja en taida nytkään niitä hankkia. Oviksen tunnen.. tai limat selvästi. Pitänee hyödyntää päivät tehokaammin. Tosin en välttämättä haluaisi loppuvuoden vauvaa.. mutta toisaalta kaikki olisi nyt tervetullutta:heart:

Pitänee tarkemmin lukea päivityksiä ja sitten kommetoida. Plussatuulia kaikille =)

Lumihiutale Kp 7/28 ja yk 6... laskinkohan oikein.=)
 
Viimeksi muokattu:
Kp 27/31 ja hätäpäissäni testasin Clearbluen digillä, kun sellainen oli kaapissa huutelemassa. Iltapisusta testasin, negaa näytti - toivottavasti vaan testasin liian aikaisin ja täti pysyy poissa. Seuraava testi sitten kyllä vasta lauantai-aamuna, se on miehellekin luvattu.

Olen palellut pari viime päivää ihan hulluna. Lämpö huitelee 36.8 - 37.0 vaikka palelun määrästä voisi päätellä, että olisi kovempikin kuume. Ja väsyttää. Mutta ehkä tää on taas tätä toiveajattelua, mene ja tiedä... Nännien kipu on hellittänyt ja illalla pyyhkiessä tuli rusehtavia limaklönttejä (sori suora ilmaisu), ei aavistustakaan mitä se voisi olla - toivottavasti ei kuitenkaan täti!

Mä jännään myös joulua. Tosin mulla on siinä viikko aikaa "toipua" pettymyksestä, koska tädin pitäisi kurvata tämän viikon loppuun mennessä paikalle, jos on tullakseen. Mutta toisaalta, olisipa maailman paras joululahja :heart:
 
Äh, kirjottelin vaikka ja mitä ja sit menin kattoon taaksepäin juttuja nii tietenki kirjotukset hävis.. : /

No, yritän muistella mitä oli asiaa..=)

Omaa napaa heti ! :p
Kp 26/28 : Aamulla testasin negan ja nyt ilatsella parin tunnin pidätyksillä raskaustestillä nega ja ovistestillä haamu... Mitähän tuosta voi päätellä..? Ei mitään..:stick:
Ärsyttää kun itteeni kiusaan ja teen noita testejä koko ajan, mut minkäs teet... Tilasin tuolta Mammaksilta säkillisen molempia liuskoja niin ompahan vara tikutella.. :D
Onko siellä enää myynnissä niitä erittäin herkkiä testejä, kun noi mitä tilasin oli niitä jotka mittaa sen 25... jotain? Aikasemmin, sillo muutama vuosi sitte oli niitä joissa oli 10...? se herkkyys.. Mä en ny muista et mitä ne mittas ja millä mittayksiköllä, mut toivottavasti tajusitte. =)

Miten muut, ootteko vielä testaillu ?
Ksylofoni, ootko tehny uutta testiä ? Vaikka lupasitkin miehellesi ettet vielä tekis.. ;)
Ja Sinnalena, onko tullut tätiä vielä, tai ootko testaillu ?

Emmimarialle voimahalit ! :hug:

Nyt ei muuta, meen vielä ihmetteleen noita testejä... Ja kukaties, vaikka vielä testaanki tälle illalle.. :LOL:
 
Keskiviikko 15.12.2010


ksylofoni................1/31.............yk 5
Sinnalena..............2/28..............yk ?
Barbarella.............5/27-28..........yk 14
kukkanen2011........6/28..............yk 6
Lumihiutale73........9/28-30..........yk 6
tääl taas...............11/26............yk 19
Barbamama35........17/23-28........yk 3 - DPO 4
Liljaana.................27/28............yk 3
Katimari................30/25-28........yk 11


Mukana myös:

emmimaria.......................
*Justiina*.......................
eva71...........................:hug:
olkkis74..........................
mystère..........................
Onlydream......................
kikkara...........................
nooraneeamaria...............
KaijaJoo.............................
kevät71..............................
äiti täältä jostain................
ZouZou .............................
Mahdotontako.....................
Rosmariini -74....................
Taikakuu............................
Tsuba................................
Janette74...........................
Mansku72..........................
elli72.................................
sisupastilli........................... pikaista paranemista :heart:
taavi166............................

Plussanneet

:heart:2010:heart:

Koralli73..................marraskuu
Pilvilinna74...............marraskuu
Siobhan42................marraskuu
Sinderella.................marraskuu
Helvi-10...................marraskuu
calumet...................lokakuu
Kurkkunaamio ..........syyskuu
Jambo......................syyskuu
Chilipapu..................elokuu
Annemaarit...............kesäkuu
Rae34.....................toukokuu
Onnellinenx5.............toukokuu
happihyppy..............toukokuu
Pimpula....................huhtikuu
Minnihiiri68...............huhtikuu
Jääräpää..................maaliskuu
Lumi-Marja...............maaliskuu
viivi74......................helmikuu
Poni06.....................tammikuu
Puskajussi................tammikuu

:heart:2009:heart:

Enkelinäiti. . . . . . . . . . . . . . . . . Marraskuu
SMSM. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .Marraskuu
amati. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Marraskuu
Minotchkin. . . . . . . . . . . . . . . . .Lokakuu
Oliivitar. . . . . . . . . . . . . . . . . . .Lokakuu
Tiktu. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Syyskuu
Erjamari. . . . . . . . . . . . . . . . . . Syyskuu
PK- haaveilija= äiti vm70. . . . . . . Heinäkuu
piipiäinen coitus interruptus. . . . . Kesäkuu
Destiny. . . . . . . . . . . . . . . . . . .Helmikuu

:heart:Syntyneet:heart:

Lumi-Marja 19.11.2010 tyttö
Poni06 24.8.2010 poika
Tiktu 11.05.2010 tyttö
äiti vm70 22.03.2010 tyttö
Sinderella 17.08. 2009 tyttö
Mansku72 10.07.2009 tyttö
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö
Mantana 30.01.2009 poika


Edellinen ketju:
YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Viimeksi muokattu:
Kirjoittelen vielä näin tiistain puolella eli kp 28/31....

Liljaana, vielä en ole testaillut uusiksi. Mulla ei ole kaapissa kuin yksi testi ja se on Clearbluen viikkonäytöllinen digi. En viitsi sitä "tuhlata". Mielessä oli kyllä, että olisi hakenut Prismasta Pregcheckin liuskat, mutta aikataulut ei siihen antaneet tänään myöden.

Tänään ei ole tullut enää ollenkaan sitä kellertävää limaa mitä eilen - mikä on toivottavasti vaan hyvä merkki siitä, ettei se sitten ainakaan vielä tainnut olla täti, joka siellä kolkutteli. Mitään muita oireita ei ole, rinnat muuttuneet normaaleiksi eikä vatsaa jomota mitenkään. Tänään kyllä kiinnitin huomiota siihen, että en ole sellainen "PMS-hirviö" kuin yleensä ennen menkkoja ja naamaan ei ole ilmestynyt yhtään kuukautisia enteilevää finniä. Ja tottakai kun googlaa niin löytää kaikenmoisia rohkaisevia viestejä. Kun nyt vaan ei sitten romahtaisi kovaa alas loppuviikosta, kun noita tuolta lukee ja toivo taas herää...

Mites Sinnalena ja Katimari, mikä on tilanne?
 
Liljaanalle plussaonnea testailuihin! =)

Ksylofonille paljon peukkuja ja plussaonnea, jos kuitenkin päädyt testailemaan! Ihanaa, jos pms-oireet ovat pysyneet poissa... =)

Entäs Katimari?

On: kellontarkasti eilen illalla kp 29 muuttui kp:ksi 1. Hyvää asiassa sentään, että kierto on noin säännöllinen, vaikka viime kierto olikin jostain syystä lyhyempi. Olin ihan järkyttävän maassa edeltävät päivät, negat olin tehnyt kadesti ja koko ajan tiesin, mutta silti otin tosi raskaasti asian eilen.
 
Sinnalena :hug:

Täällä tuli nyt sen sortin ylläri aamulla, että täti kurvasi etuajassa ja ilman mitään ennakkovaroitusta paikalle. Kierto oli vaan 28 päivää, vaikka mulla se on ollut yleensä 30, jopa 32. Keskiarvo näyttäisi olevan 31.

Tänään kp 1/31, yrityskierto 5. Kyllä ottaa päähän ja paljon! Mietin koko ajan, että oliko maanantain erikoinen limavuoto jokin merkki kuitenkin siitä, että kiinnittyminen olisi tapahtunut, mutta sitten menikin näin kesken.

Seuraava ovis ajoittuukin kivasti joulun välipäiviin, saan joulun olla "rauhassa" ja sitten maanantaista taas tikutellaan ovista :) Olen muuten yllättävän tyyni, vaikka menkat tällä hetkellä ottavatkin päähän. Mutta ei tullut sellaista "surua" kuin viime kierroissa. Ehkä tähän jo alkaa tottua :stick:
 
Sinnalena ja ksylofoni: Lämmin lohdutushalaus molemmille :hug: Ihanaa, että osaatte molemmat ajatella positiivisesti vaikka ottaakin päähän =) Se on niin älyttömän rankkaa vajota aina kuilun pohjalle kerran kuussa ja koittaa rämpiä sieltä ylös kunnes taas vajoaa... Toivottavasti ensi kuussa pääsette jo juhlimaan tuplaviivoja!

Päivitin teidän päivät tuohon listaan.
 
sinnaleena ja ksylofoni, pahoittelut tädistä. :hug:

Täällä täti pakkailee vihdoin tavaroitaan ja huomenna voisi varmaan aloittaa yrittämisen. Yritysintoa on mutta jotenkin lannistunut olo jo valmiiksi, joulupyhien takia jää inssi tässäkin kierrossa tekemättä. Kotiyrityksen varaan siis jää, mutta enpä hirveästi sen varaan viitsi laskea, sen verran varma olen että kotikonstein ei meille sitä tärppiä tule. Alkukierron Arimidex-kuurin söin nyt kuitenkin, vaikka tuskin niistä yksinään mitään apua on. : /
 
Torstai 16.12.2010


ksylofoni................2/31.............yk 5
Sinnalena..............3/28..............yk ?
Barbarella.............6/27-28..........yk 14
kukkanen2011........7/28..............yk 6
Lumihiutale73........10/28-30..........yk 6
tääl taas...............12/26............yk 19
Barbamama35........18/23-28........yk 3 - DPO 5
Liljaana.................28/28............yk 3
Katimari................31/25-28........yk 11


Mukana myös:

emmimaria.......................
*Justiina*.......................
eva71...........................:hug:
olkkis74..........................
mystère..........................
Onlydream......................
kikkara...........................
nooraneeamaria...............
KaijaJoo.............................
kevät71..............................
äiti täältä jostain................
ZouZou .............................
Mahdotontako.....................
Rosmariini -74....................
Taikakuu............................
Tsuba................................
Janette74...........................
Mansku72..........................
elli72.................................
sisupastilli........................... pikaista paranemista :heart:
taavi166............................

Plussanneet

:heart:2010:heart:

Koralli73..................marraskuu
Pilvilinna74...............marraskuu
Siobhan42................marraskuu
Sinderella.................marraskuu
Helvi-10...................marraskuu
calumet...................lokakuu
Kurkkunaamio ..........syyskuu
Jambo......................syyskuu
Chilipapu..................elokuu
Annemaarit...............kesäkuu
Rae34.....................toukokuu
Onnellinenx5.............toukokuu
happihyppy..............toukokuu
Pimpula....................huhtikuu
Minnihiiri68...............huhtikuu
Jääräpää..................maaliskuu
Lumi-Marja...............maaliskuu
viivi74......................helmikuu
Poni06.....................tammikuu
Puskajussi................tammikuu

:heart:2009:heart:

Enkelinäiti. . . . . . . . . . . . . . . . . Marraskuu
SMSM. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .Marraskuu
amati. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Marraskuu
Minotchkin. . . . . . . . . . . . . . . . .Lokakuu
Oliivitar. . . . . . . . . . . . . . . . . . .Lokakuu
Tiktu. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Syyskuu
Erjamari. . . . . . . . . . . . . . . . . . Syyskuu
PK- haaveilija= äiti vm70. . . . . . . Heinäkuu
piipiäinen coitus interruptus. . . . . Kesäkuu
Destiny. . . . . . . . . . . . . . . . . . .Helmikuu

:heart:Syntyneet:heart:

Lumi-Marja 19.11.2010 tyttö
Poni06 24.8.2010 poika
Tiktu 11.05.2010 tyttö
äiti vm70 22.03.2010 tyttö
Sinderella 17.08. 2009 tyttö
Mansku72 10.07.2009 tyttö
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö
Mantana 30.01.2009 poika


Edellinen ketju:
YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Ksylofoni: olen pahoillani, että se täti tuli sitten sinnekin. :flower:

Barbarellan tilanne kuulostaa turhauttavalta. Toivottavasti seuraavassa kuussa teillä on parempi tuuri päivien suhteen.

Liljaanalla onkin jännät ajat! Entä mitä kuuluu Katimarille?

Onko kukaan aloittanut ovistestailuja?
 
Eilen keskenmenon jälkitarkastus. Lääkäri oli sitä mieltä, että meidän kaksi perättäistä keskenmenoa on huonoa tuuria. Me saadaan kuitenkin itse valita halutaanko me mennä tutkimuksiin, jossa katsottaisiin hyytymistekijät sekä kromosomit. Kuulemma syy keskenmenoihin löytyy harvoin ja jos löytyy niin sekään ei ole mikään yksiselitteinen asia. Päätettiin ettei mennä kalliisiin tutkimuksiin, vaan alkuvuodesta uuteen inseminaatioon. Nyt vähän lepoa kuumeilusta. Ei me vielä kuitenkaan luovuteta.
Plussatuulia kaikille!
 
eva71, toivottavasti uusi inssi tuo plussan ja kaikki sujuu hyvin. :hug:

Mulla on jälleen potutuspäivä, jotenkin harmittaa nyt koko ajan tämä vauvantekemisen toivottomuus. Johtuisiko siitä, että tätä yritystä on nyt takana pyöreä vuosi eikä mitään plussaan viittaavaakaan ole näkynyt. Että voi olla vaikeaa!! :headwall:

Ja anteeksi että kirjoittelen näitä valitusviestejä koko ajan, mutta tästä meidän yrityksestä ei tiedä juuri kukaan eikä tuota miestä viitsi vaivata näillä mun yltiönegatiivisilla ajatuksilla jatkuvasti. Te saatte sitten lukea näitä mun purkauksista.. Mutta eiköhän se mieli tästä taas iloisemmaksi muutu, pikkuhiljaa. :)
 
eva71, toivottasti saat kerättyä voimia uuteen yritykseen! Toivon myös, että kaikki menee sitten hyvin.

Barbarella: ymmärrän niin hyvin, mistä kirjoitat. Meillä on vähän ylikin se vuosi yritystä. Olisiko se myös tämä edessä oleva vuoden vaihtuminen, joka vielä jotenkin konkretisoi asian...

Tosi turhauttavaa teillä tuo, että joutuu vielä pyhäpäivien vuoksi lykkäämään hoitoja. En tiedä, auttaako se mitään, mutta ainakin näin ulkopuolisen silmiin loduttavaa teillä on se, että teillä on lapsi eli ainakin periaatteessa teillä voisi olla mahdollisuus toiseenkin.

Valita vaan tänne Barbarella, niin lupaan valittaa mukana ja lisää. Minä puolestani en viitsi valittaa miehelleni, kun tuntuu, että olen se ainoa, jolla on vauvakuume.

Minullakin on ollut todella negatiiviset aatokset tässä, kun viime kiertokin oli tulokseton, vaikka kaikki oli periaatteessa ajoituksellisesti ainakin kohdallaan.

Purnaanpa vielä hetken lisää. Tänään vielä ystäväni kertoi olevansa raskaana. Olin onnellinen hänen kanssaan, mutta kotona taas tuli itku. Miksi se vaan joillakin onnistuu ja toisilla ei... Tämä ystäväni on kärsinyt kaikenlaisista syömishäiriöistä vuosia, on alipainoinen ja silti oli tullut "heti" raskaaksi. Itselläkin tuota painoa voisi olla enemmän, mutta olen kuitenkin normaalipainon puolella ja syön monipuolisesti. Mutta hyvä, että heillä onnistui, en minä sillä.
 
Viimeksi muokattu:
sinnalena ja ksylofoni pahoittelut tädistä

eva71 toivottavasti kaikki menee hyvin

barbarella ja sinnalena ymmärrystä tuneille riittää. Kyllä tämä yritys ottaa välillä koville itselläkin. Yli vuosi takana ja ajankohdat pupuiluun on joka kerta olleet hyviä, mutta ei vain tärppää. Nyt ois elämäntilannekin niin suotuisa, että olis ihanteellinen vauvan tuloon, mutta kun ei. Ehkä se on se stressi joka vaikuttaa. Meillä ensimmäistä tehtiin urakalla ja toista alettiin tekemään niin ajateltiin, että sama aika varmaan menee eikä otettu mitään stressiä ja yllätykseksi tärppäs heti.
 
Huomenta tytsyt!

Ensiksi pahoitteluni kaikille tädin jyräämille :hug:

Evalle onnea uuteen vuoteen, toivottavasti inseminaatio toisi plussan ellei tauon ottaminen ja relaaminen sitä tuo jo aiemmin :heart: Itse saman aikoinaan pari kertaa kokeneena ymmärrän, että tauko tulee tarpeeseen :hug:

barbarella ja sinnalena Eikös tää ole just oikea paikka avautua turhauttavista tunteista, sillä ette todellakaan ole ainoita jotka noin ajattelee. Itse yritän koko ajan hokee itselleni etten stressaantus tai turhautus, mut hei, tää projekti on kestänyt jo niiiin kauan meillä, etten ihan suoraan sanottuna enää oikein itsekään välillä usko onnistumiseen tai pidän sitä onnistunutta raskautta suurena ihmeenä :| Pelkästä plussasta kun en enää uskalla täysin rinnoin riemuita...tulipas taas alakulo valtaan :ashamed:

Mulla kp 48!! nyt ja alkaa jo pikkusen ärsyttää tää kierron venyminen, tänään ois tarkoitus aloittaa terolut kuuri, syön sitä nyt ensin pari kuuria ja sit tammikuussa clomit kehiin ja tosi yritys alkakoon, joten toistaseksi vielä taustailen ilman kp:ä

Mukavaa viikonloppua kaikille :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Perjantai 17.12.2010


ksylofoni................3/31.............yk 5
Sinnalena...............4/28..............yk ?
Barbarella...............7/27-28..........yk 14
kukkanen2011........8/28..............yk 6
Lumihiutale73........11/28-30..........yk 6
tääl taas................13/26............yk 19
Barbamama35........19/23-28........yk 3 - DPO 6
Liljaana.................29/28............yk 3
Katimari................32/25-28........yk 11


Mukana myös:

emmimaria.......................
*Justiina*.......................
eva71...........................:hug:
olkkis74..........................
mystère..........................
Onlydream......................
kikkara...........................
nooraneeamaria...............
KaijaJoo.............................
kevät71..............................
äiti täältä jostain................
ZouZou .............................
Mahdotontako.....................
Rosmariini -74....................
Taikakuu............................
Tsuba................................
Janette74...........................
Mansku72..........................
elli72.................................
sisupastilli........................... pikaista paranemista :heart:
taavi166............................

Plussanneet

:heart:2010:heart:

Koralli73..................marraskuu
Pilvilinna74...............marraskuu
Siobhan42................marraskuu
Sinderella.................marraskuu
Helvi-10...................marraskuu
calumet...................lokakuu
Kurkkunaamio ..........syyskuu
Jambo......................syyskuu
Chilipapu..................elokuu
Annemaarit...............kesäkuu
Rae34.....................toukokuu
Onnellinenx5.............toukokuu
happihyppy..............toukokuu
Pimpula....................huhtikuu
Minnihiiri68...............huhtikuu
Jääräpää..................maaliskuu
Lumi-Marja...............maaliskuu
viivi74......................helmikuu
Poni06.....................tammikuu
Puskajussi................tammikuu

:heart:2009:heart:

Enkelinäiti. . . . . . . . . . . . . . . . . Marraskuu
SMSM. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .Marraskuu
amati. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Marraskuu
Minotchkin. . . . . . . . . . . . . . . . .Lokakuu
Oliivitar. . . . . . . . . . . . . . . . . . .Lokakuu
Tiktu. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Syyskuu
Erjamari. . . . . . . . . . . . . . . . . . Syyskuu
PK- haaveilija= äiti vm70. . . . . . . Heinäkuu
piipiäinen coitus interruptus. . . . . Kesäkuu
Destiny. . . . . . . . . . . . . . . . . . .Helmikuu

:heart:Syntyneet:heart:

Lumi-Marja 19.11.2010 tyttö
Poni06 24.8.2010 poika
Tiktu 11.05.2010 tyttö
äiti vm70 22.03.2010 tyttö
Sinderella 17.08. 2009 tyttö
Mansku72 10.07.2009 tyttö
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö
Mantana 30.01.2009 poika


Edellinen ketju:
YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta vaan !

Testattu on aamulla nega ja tätiä nyt vain oottelen. :( Menkkojen tuloa kyllä aavistelinki, on ollu pari päivää sellanen tunne mahassa, et raskaana en ainakaan ole...
Mut ootellaan sit tätiä ja seuraavaa tärppipäivää.

Plussaonnea kaikille !:heart:
 
Pahoittelut negasta, Liljaana! :hug: Ikävältä se nega vaan aina tuntuu, vaikka kuinka aavistelisi, ettei olisi tärpännyt. :(

Katimari, oletko saanut olla rauhassa? Testaillut mahdollisesti?

Barbamamallekin noita päiviä on tuossa jo kertynyt... onko ollut mitään tuntemuksia - suuntaan tai toiseen?

Mukavaa viikonloppu kuumeilijoille! :heart:

On: kaupassa rahjustin greippimehujen ohitse. En nyt vaan jaksanut. Ovistestejä on kyllä ostettuna, mutta niiden käyttöä tässä kierrossa on vielä onneksi runsaasti aikaa harkita. Ehkä pieni joululoma tästäkin asiasta voisi tehdä hyvää.
 
Katimarin kuulumiset kiinnostaisi täälläkin =)

Liljaanalle lohdutushalaus negasta :hug:

Pieniä oireita on ilmassa, mutta vasta niin pieniä, että voivat olla mielikuvituksen tuotetta :D Vastahan tässä on viikko oviksesta aikaa. Odottelen rauhassa vielä jouluaattoon. Silloin testaan, jos tätiä ei näy ja on tullut ihan kunnon oireita. Onkos teillä kokemusta 10 herkkyisistä raskaustesteistä? Mistä kannattaisi ostaa ja mitä merkkiä? En usko, että saan "tavistestiin" plussaa vielä dpo 13.
 
Liljaana, pahoittelut negasta. :hug:

Barbamama, mulla on noita 10 herkkyys r-testejä ja olen niitä tehnytkin tässä yrityksen aikana. Mutta pelkkää negaahan mulle on ollut niillä tarjolla, joten ei ole kokemusta siitä milloin voisivat plussan näyttää. Ovat David-merkkisiä ja tilattu Mammaksi.fi:stä.

Esikoisesta tein testin vasta rv 5+6, koska mullehan tuli vielä menkat vaikka olin tukevasti raskaana. Vasta kun tuli paljon kaikkia oireita, tein huvikseni Apteekin raskaustestin ja samantien tuli kaksi vahvaa viivaa näkyviin. Aika shokki oli, voin kertoa. =) Mutta noista testeistä vielä, mun ystävä teki vähän aikaa sitten testin dpo12 ja selkeä plussa tuli Clearbluen tavallisella testillä (ei digi).

ON: ajattelin huomenna aloittaa ovistestailun, toiveikkaana. Nyt näyttää siltä, että ovis on juuri joulunpyhien aikaan, mikä jälleen vaikeuttaa tätä yritystä kun on koko ajan jotain ohjelmaa. Plääh!

Plussatuulia kaikille!
 

Yhteistyössä