Neeanäiti: onnittelut olet niin pitkällä jo raskaudessasi, enää muutama viikko vauva syntyy! :heart: Oliko se niin, ettette edes tiedä sukupuolta, sekin on aika mukava juttu, kun teillä on molempia sukupuolia ja vaatteita sen mukaan varmaan molemmille mahdollisuuksille, ettei tarvihe hankkia paljoa vaatteita!
Oletko joutunut jotain ostamaan tarvikkeita siis?
me vielä odotteleme , kuinka käy veronpalautusten /mätkyjen suhteen? Ilm saamma molemmat jotain, mutta mieheni joutuu lähiaikoina lomautetuksi ilmesisesti kun rakennusala hiipuu, vaikka on iso firma, niin rakennettavia kohteita ei ole..mieheni stressaa asiasta, minä taas en, koska tiedän, että pärjäämme silti hyvin taloudellisesti.
sitä mietin, että jos saisimme vauvan vielä ja haluaisin olla mahdollisesti sen kolme vuotta kotona, pitäisikö olla rahaa säästössä paljonkin, että selviää sen ajan? Joku tuolla mitäs nyt palstalla kirjoitti, että pitää olla säästössä 30 000 euroa, että pärjää, no se on ainakin vain unelma meillä. Tuskin niin paljon rahaa tarvitsee olla, koska uskon, että selviää huomattavasti pienemmällä summalla, kaikki ruokahan , mitä teemme , tehdään kokonaan itse, emme osta ollenkaan valmisruokia. No lainathan vievät rahaa, mutta siinäkin se mahd että äitiysloman jälkeen maksaisi vain korkoja 2 vuotta asuntolainasta, miten muut ovat tehneet/ajatelleet tehdä? Minä menen vähän asioiden edelle, mutta niin vakaasti uskon siihen , että vielä sen vauvamme saamme, olenkohan ihan höpelö? :saint:
Tulkaa keromaan kuulumisia, kiva olisi tietää, mitä muillekkin kuuluu?? :heart:
Iloisin iltaterveisin Rva Pikkumyy :heart: :wave: