YLI 35-V KUUMEILIJAT :) VOL 5

Lumi-Marja: Kiitokset hienosta kuvasta ja suojelusenkelin turvasta pienen Pirpanan masumatkalla! :heart:
Voi harmi, harmittaa puolestasi! En tiedä, mitä sanoa! :hug: Tiedän, että kiukkua/katkeruuta/harmia tunnet tällä hetkellä! Uskon kuitenkin , että te sen pienen ihmeen kyllä saatte! :heart: Jospa uusi kierto tuo sen onnen jo tullessaan; Toivon niin! :flower:

SiiriSisilisko: No niin kauan kun ei ole menkkoja , on toivoa, että se olisikin plussaa! Toivotaan niin! Samaa mieltä olen kanssasi "vauvan tekeminen" ei ole helppoa, se vaatii niin paljon onnea, että kaikki tapahtuu juuri oikeaan aikaan!

Rva Pikkumyy ja Pirpana :heart:
 
Onnea Rouva Pikkumyy :flower: Toivotaan nyt hirmuisesti, että pikkuinen pysyy kyydissä ja huhtikuussa saadaan sieltä suunnalta iloisia vauvauutisia.

Ja SiiriSisiliskolle ja Lumi-Marjalle isoista isoin :hug: Jaksetaan toivoa siihen asti kunnes täti saapuu.

Omissa fiiliksissä ei ole myöskään kehumista. Pms-mongerrukset mahassa ja kauhea vitutus ovat jo iskeneet eikä pienintäkään raskauteen viittaavaa oiretta. Eli mitä ilmeisimmin negaksi jää tämäkin kierto. Olen ollut aika romuna taas viimeiset päivät ja siksi niin hiljaista tällä suunnalla. Olin kai sitten kuitenkin ladannut kovasti toiveita näihin kesäkiertoihin kun gynenkin mukaan silloin jostain syystä monilla tärppää. Ja näkihän sen meidänkin pinostamme...plussa-aaltoa pukkaa eli ihania pieniä ihmeitä tulossa. Mutta ei suotu meille vieläkään sitten pientä ihmettä :'(

Sateista päivää ovat pitkästä aikaa lupailleet eli taitaa Pinkkiksellä olla terapiasiivouksen aika...imuri ja pölyrievut esiin ja suurhyökkäys kaikilla rintamilla sotkuja vastaan..

Pinkkis
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumi-Marja:
Ei tästä nyt tuu mitään, tekis mieli unohtaa tällisina hetkinä koko kuumeilu. Mut sitten, kun mieli palajaa normaaliin, niin taas mennään kuitenkin täysillä eteenpäin. Mut nyt vaan olo on, ehkä katkerakin. Kaikki negatiiviset tunteet siis pinnalla kyynelten kera.

Tämän pinon plussat kyllä ilahduttaa, mutta nämä "live" ihmisten masut, vastasyntneet ja plussauutiset saa tuskan sydämessä pintaan ja itkua saa alkaa niellä, kotona en edes niele. Jos vielä joskus...

Lumi-Marja
Juuri näin. Ja minun pitäisi lähteä viikonlopuksi reissuun ystävien kanssa. En sitten halua nähdä yhtään vauvamasua enkä kuulla yhtään kysymystä siitä, että "mites teidän vauvasuunnitelmat??". Itseasiassa, jos kysytään niin aion kyllä rehellisesti vastata miten asia on. Nyt ei jaksa eikä pysty hymyileen. Grrr.
 
Kiitos Rouva Pikkumyy
Lumi-Marja iso :hug: ja SiiriSisilisko myös.

Kävin äsken ostamassa tarvikkeita ja kakkuaineksia tytön synttäreille. Aion tehdä itte kaakun ja siinä on aina oma jännittämisensä, kuinka onnistuu, en tykkää tehdä täytekakkuja, mutta teen kuitenkin.

Nyt meen laittaan pikkuneitiä nukkumaan, vaikuttaa jo väsyneeltä.

:heart:
 
SiiriSisilisko...hauskaa viikonloppureissua sulle kaikesta murheesta huolimatta! Käyn läpi hyvin paljon samoja tuntemuksia kuin sinäkin. Yllättävän vähän on vielä lähipiirissä vauvajutuista vihjailtu...ja pelkään että jos se tulee "pahalla hetkellä" niin saatan räjähtää kappaleiksi...saattaa siinä tulla lauottua ties mitä :ashamed:

Mutta on tää vaan niin hermoja raastavaa..meillä siis yk 9 lopuillaan ja ei edes haamun haamua ole aikaseksi saatu. Meillä ei kummallaakaan lapsia ole, miehellä aiemmassa suhteessaan km. Vikaa voi olla siis molemmissa + ikä. Vauvakuumeilu on muuttunut alun toiveikkaasta unelmoinneista ennemmän pessimistisvoittoiseksi, mikä ei ainakaan auta asiaa. Onneksi on tämä pino ja kannustava ilmapiiri :flower: :heart: :hug:

Sain tänään jotain (kodin siivouksen lisäksi) aikaiseksi. Soitin terkkariin ja kyselin lapsettomuustutkimuksista. Täällä Espoossa menee terkkarin yleislääkärin kautta, joka sitten päättää lähettääkö jonnekin vai ei. Sain ajan lääkärille vasta kolmen viikon päähän eli hitaasti etenee. Mutta onpahan jotain tehty.

Täällä on ollut hirmuisen hiostava päivä ja nyt alkaa ukkonen jyristä vaikka aurinko vielä paistaa. No saa räiskyä minun puolestani. Köllähdän sohvalle ja otan kirjaan käteen...

Pinkkis
 
Tännekin hurjasti onnea plussasta Rouva Pikkumyylle!

Lumi-Marja: voi harmi, olisin niin myös toivonut, että erityisesti sinä olisit myös plussannut. Mutta uskon, että se plussa vielä tulee ennemmin tai myöhemmin, kun on jo noin lupaillut.

elokuisin terveisin mimuli ja Taimi
 
Kiitos haleista ja teille kailille myös mitä suurimmat :hug: Kaikki ajatukset virtaa päässä sotkuisempana kuin yksikään lankakerä. Sellainen takkuinen, josta ei saa katkomatta yhtään lankaa irti. Tätiä ei vielä näy. Kävin yhdellä laskurilla laskemassa milloin menkat pitäis alkaa (kolme keirtoa laitettiin siihen) ja se päivä olisi tänään. Se sopisi hyvin kyllä mun 29:ään tasoittuneeseen kiertoon.

Härisin kovaan päänsärkyyn, mutta nyt on vaikea sanoa, kumpaa tämä on migreeniä vai niskojen jämähtämistä, sillä päätä ei saa kunnolla kääntymään. Nukuin sellaisessa solmussa viime yön, että kääntymään ei päässut. Pikkuneiti ja nuorin pojista tuli meidän väliin nukkumaan ja siinä sitä sitten yritti kenata jotenkin. Mahanpohjaa juilii samoin, kun on juilinut. Rinnat taas aremmat kuin eilen.

Eilinen päivä kululi kuin siivillä, oltiin hakemassa miehelle uutta puunattavaa, autoa. Käytetty, ei pakasta vedetty. Odoteltiin siinä huoltohallilla, kun siihen vaihdettiin vielä öljyt ja raitisilmasuodatin, niin meinas mennä jalat alta. Ei sen takia, että olis ollu niin komee huoltomies :LOL: vaan siksi, kun kertakaikkiaan vain alko pyörryttään. Vessassa laukkasin pitkin kaupunkia ja vaikka mitä laitoin suuhuni, alko närästään.

Näitä oireita siis vain jatkuu kuitenkin. Vähän ne hiipu tuossa välillä, mutta nyt niitä on taas. Mä en enää tunne kroppaani ollenkaan. Mut testaa en. Kyllä se apteekin oma sen verran karua todellisuutta kertoi. Tässä tulee jo mieleen tuon pojan aikaiset testailut, kun pari viikkoa sai olla eka menkat myöhässä, ennen kuin edes haamua pukkas. Ekalla tytöllä vasta toisten menkkojen jäätyä pois testasin plussan, kun ne ekat menkat oli ihan normit ja näytti testi negaa, mut ultrassa sit olikin viikkoja viisi odotettua enemmän.

Mut ei tässä nyt noin "hyvinkään" voi käydä. On vain sellainen olo, että täti tulla puhaltaa tänään kuitenkin jostain raosta, vaikka väkisin :kieh: Tulis nyt sitten, kun kerran kuitenkin tulee, tämä kyttääminen käy hermoille. Mut en siltikään ainakaan kovin pahasti ole alkanut kiukutella, ei jaksa, kun väsyttää liikaa siihen.

Nyt päivitteleen lista, kun illalla sammahdin jo kahdeksan jälkeen ja nukuis siitä kahdeksaan aamulla, siis 12h :eek: Ainakin tuli univelkoja vähän tasattua :)

Pinon uusille mammoille toivon mitä parhainta masumatkan alkua ja todellakin toivon, että pienet rakaat pysyvät matkassa mukana loppuun asti. Jo pidemmällä oleville mammoille kaikkea hyvää raskauteen.

nyt sit päivittään, ettei unohdu ja yrittää ajatella hetki jotain muua, niin ei vaivan pää sekoa, Lumi-Marja
 
Moi kaikille!

Nettipimentö keskeytyi täksi päiväksi.. Tulin pikaseen käymään.. Olemme olleet mökkeilemässä Kuusamossa.. Tulimme to-pe välisenä yönä pois.Eilen tuli sitten poimittua mansikoita.. Ja hyviä olivat.. Pakkaseen tuli laitettua muutama rasia.. Huomenna pitäis lähteä rippijuhliin.. Juhlia on ollut tänä kesänä ihan mukavasti,oman tytön rippijuhlat,yhdet 60-vuotisjuhlat Kuusamonreissulla ja huomenna "ukkokullan" kummitytön rippijuhlat ym. =) Nyt on ollut merkkejä eilen ja tänään oviksesta,ei ole kun yksi ovistesti ja testin teen tuossa yhden maissa.. Täällä on ollut vilkasta,luen teidän jutut kaupassa käynnin jälkeen ja kirjoittelen sitten lisää.. :wave:
 
No niin... Tuli tuossa tehtyä testi (ovis). Oli vain yksi testi jälellä.Plussaa näytti ovistesti. =)

Hibiscus luvin noita vanhoja viestejä.. Ja skootterista olit kirjoitellut..Joo on tytöllä skootteri,olivat vaan tehneet ilkivaltaa skootteriin muutama viikko sitten.. :kieh: :kieh: Tuo tytön skootteri maksoi 2500 euroa.

TeSuLah auts,varmaan tosi kipeet sormet miehelläsi.. Paranemisia kovasti sinne miehellesi.. :hug: Ja kovasti jaksamisia sinulle TeSuLah! :hug:

gitte voimia ja jaksamisia surussasi.. :'( :hug:

Rouva Pikkumyy ja mimuli tosi ihanaa! Superhyperonnittelut!

Lumi-Marja :hug:
 
Ihmettelin tuota mun huimausta ja sehän taitaakin johtua matalasta verenpaineesta. En kiinnittänyt asiaan enempää huomiota, kun ei ole koskaan juuri heitelly alas. Nyt oli nlassa 110/72 ja matalahan se on. Eilisen jälkeen ei ole juuri huimannut ja olo muutenkin kohentunut. Jospa nuo veriarvotkin tuosta pikkuhiljaa olisivat nousemaan päin.

Kiitos Taikakuu kipu sormissa kesti joitain päiviä, mutta nyt ei enää tunnu. Kuurikin on pian syötynä ja mies sanoi just, ettei ota edes kipulääkettä enää kuin yöksi. Mä oon auttanu vielä peseytymisissä, muuten jo aika hyvin selviää.

Tein illalla kakkupohjan tytön synttäreitä varten ja täytän kakun illansuussa. Laskin just, että meille on tulossa omien lasten lisäksi kymmenkunta alle 6 vuotiasta. :eek: :heart: Taitaa olla aika hulinaa ja meno kovaa. Poikia on enemmän kuin tyttöjä. Aikuisia on samanverran.

No tuttuja kaikki, ei tartte mistään kauheasti stressata. =)
Siivoja oon tehny jonkin verran ja vielä täytyy tehdä lisää kunhan jaksaa.

Lähdenkin jatkamaan ny hommia, kun pikkuneitikin nukkuu.

Ihanaa odotusta alussa oleville ja vähän pidemmälle ehtineille!

Mukavaa päivänjatkoa teille kaikille! :heart: TeSuLah ja Pikkukolmonen rv 23+5 :heart: :wave:
 
Rouva Pikkumyy Sylintäydeltä onnea myös minulta :heart: :flower: :flower:

Lumi-Marja :hug:

Minulla on kp18 ja ovis. Nyt ottaa pattiin ihan älyttömästi. Eilen ei jaksettu ja tänään mies lähti taas reissuun ja tulee sieltä joskus ensi viikolla. Tämä kierto oli siis tässä. :headwall: Tietää ainakin ettei tarvitse jännäillä loppukierrosta. En olisi voinut uskoa, että tämä harmittaa näin paljon.

 
TeSuLah mukavaa synttäripäivää pikku-neidille! :flower: :heart: Kyllä varmaan on hulinaa.. Meillä pitäis lähteä syyskuussa kans synttäreille.. Kummityttö täyttää 6v ja toinen tyttö täytti heinäkuussa 4v..Pitävät juhlat yhtäaikaa..

a-alisa :hug:
 
Lumi-Marja: Voi, että kun se olisikin alkanutta raskautta kaikki nuo oireesi! :hug: :flower: , Vieläkin toivon, niin kun menkat eivät ainakaan sinulla ole alkaneet! :D samasta laskurista minä tarkistin kuin sinäkin, milloin keskimäärin menkkani olisi kuuluneet alkaa!

Taikakuu: Paljon kiitoksia onnitteluistasi! :hug: :flower: ja nyt kun ovistestisi näyttää plussaa, niin paljon Onnea myös toiseen plussaan kahden vkn päästä! :flower: :heart:

A-alisa: Kiitokset onnieluistasi! :flower: Voi harmi, kun ovis näytti plussaa, ja illalla, ette jaksaneet nauttia lemmenleikeistä! :hug: , mutta se on totta, joskus meilläkin on niin käynyt ovistestien aikaan. Aina ei juuri silloin ole mahdollista/jaksuja! Entäs jos olitte pari pvää sitten lempeilemässä ja siimahännät saáttavat elää jopa 5 vrk!

TeSuLah: Ihanat syntymäpvOnnittelut tyttärellesi! Niin kannattaa olla varovainen, kun verenpaine on yllättävä tekijä, varsinkin kun on alhaalla, huippaa helpolla! :flower:

Mukavat illanjatkot kaikille! :heart: :flower:

Rakkain terveisin Rva Pikkumyy ja Pirpana :heart:
 
Tuli juostua 7km ja suurin ärsytys jäi matkalle. Oikeastaan ei pitäisi edes kiukutella, koska viimeksi on lakanoita heiluteltu torstai iltana. Siitähän ei ole kuin kaksi vuorokautta. Seuraava kiertokin sieltä taas tulee, mutta olen niin malttamaton. :LOL:
Nyt kun minulla on ovis näin myöhään tarkoittaako se, että täti tulee vasta kp32? Minulla ei ole koskaan ollut niin pitkää kiertoa.

TeSuLahSynttäri onittelut tytölle! :flower:

Onnea Taikakuu ovis plussasta.

Toivottavasti tulee pian plussauutisia, niitä on niin mukava lukea. :heart:
 
Rouva Pikkumyy sinä se jaksat stempata aina vain :hug: Mistä sinussa riittääkin tuota ihailtavaa positiivisuutta. Kyllähän näitä oireita on uudelleen ilmaantunut voimistuvassa määrin pitkin päivää. rinnat on arat sisltä päin ja migreeni ei tullutkaan. Se karmea päänsärky johtui harioista. Mies hieroi ja hävisi koko kipu. Sitten tuo närästys, mitään en ole syöny, jonka mua pitäisi närästää. Katottiin muka formulan aika-ajoja, tai siis mies katsoi. Minä nukahdin siihen viltinalle kainaloon. Meillä on aika lailla kuuma sisällä ja mua vain palelee. Lämpökin suusta mitattuna 37.34, kainalostakin 38.24, reilusti koholla normaaliin, mitä näihin aikoihin olen mittaillut. Tättähääräkin pysynyt poissa..tänään dbo14 ja silloin yleensä viimestään tasan tarkkaan vuoto alkanu, tai ainakin tuhrua vähän selkeämpi sotku. Onhan tässä vielä tosin aikaa, mutta kn tutkimus osoitti, että se on korkealla, en tiedä kova vai pehmeä, kun en siihen yllä. Kävin lenkillä ja silloin lorahteli valkkaria, muuten ei juurikaan. Kyllä sitä salaa toivoo, että tämä olisi sittenkin plussa, mutta tuskin se on. Testit loppu, joten ei houkuttele nekään kaapissa varmistamaan negaa. Enkä varmaan edes uskaltaisikaan testata :ashamed:

Taikakuu, ovistärppionnea hurjasti ja parin viikon päästä minäkin haluaisin kuulla plussauutisia :D

a-alisa
, vai harmi, on niin kovin tuttu juttu ja todella tiedän, miten kovasti tuo voi harmittaa. Mulla meni ainakin ihan pipariksi muutama päivä, kun miehen töiden takia meni tärppi ohi. Vaikka siitä on jo aikaa, niin pahus vie muistan sen aina vaan :headwall:

TeSuLah, sullakin alhainen verenpaine. On muuten kurjaakin kurjempi vaiva omalla tavallaan. Mulla on nirmaali verenpaine 95/55-100/60 ja todella huippaa, varsinkin aamusella tai äkkiä ylösnoustessa. Jumpassa meinaan päkertyä, kun pitää kumarrella äkkinäisesti ja tehdä jotain kyykkyyppyjä. Raskaana ollessa mulla kävi paineet korkeimmillaan yläpäine 105-110 ja alapaine 68-70. Tavallaan paree, kun ei olekkaan korkia, mutta ne lieveilmiöt ei ole mukavia. Mulla vielä liian alhainen paine provosoi sydänvikaa (SVT) ja tekee tykytyskohtauksia. Mukavia synttärijuhlia teille :flower:

Pakko kertoo tuon meidän 7v tokeaiseman jutun. Hän oli kuunnellut mun ja miehen juttelua tästä ollakko vai ei tilanteesta ja mun epätoivoista tikkujen tutkiskelua, vaikka ne kaikki onkin kuivia ja ties mitä roskishaamuja niissä näkyy. Miehen mielestä kaikki on mahdollista vielä ja yritti rauhotella. Poika tuli ja sano, et mun pitäis soittaa Chris Angelille, sille ihme taikurille ja pyytää sitä taikoon se plussa takasi :LOL: Sit kysy, et mikä plussa on kadonnu, et hän voi kyllä piirtää mulle sellaisen :heart: Sit hän toi ison paperille piirretyn plussan. Laitoin sen makkarin vaatekaapin oveen. Hän on sama poika, joka paketoi niitä plussapiirroksia joulunmaissa.

Voiskohan sitä Chris Angelia pyytään kadottaan tättähäärä maanrakoon :kieh: Ihana tuoksu...hmm...mies grillaa ja tuoksu tulee sisälle....jospas menis kattoon mitä herkkua on tulossa :)

Mukavaa illnajatkoa minunkin puolestani, Lumi-Marja
 
Rva Pikkumyy upeeta. Hirmuisesti Onnea :flower:

Lumi-Marja :hug: :hug: Toivoa on vielä :heart:

Anteeks, enempää en jaksa kommentoida tänään :ashamed:. Parina viimeyönä unet jääneet muutamaan hassuun tuntiiin kun yritin siivota kun talo on kuin pommin jäljiltä ja tätini tuli kylään...... ja varmistelin että lapseni jaksoi nousta torille naapurin apulaiseks
 
Pikkukakkosen haaveilija: Kiitokset Onnitteluistasi! :flower: Voi sinua , olet kyllä väsynyt! :saint: , ensi yönä toivottavsti saat nukuttua! :flower:


Lumi-Marja:sama minulla rinnat sisältäpäin kipeät ja sitä valkkaria ei tule, kuin lenkillä käydessäni! Alavatsa elohiirtä edelleen minullakin. Hetkittäin saattaa olla pientä huimailua.Voi kun edelleen toivon sinulle sitä ihanaa! :heart:

A-alisa: Hyvä, että lenkki helpotti, ja hyvähän tilanne teillä on kun siimiksiä torstailta, pidetään peukkuja! :heart: :wave:


Mukavat illanjatko´t kaikille!
Rva Pikkumyy ja Pirpana :heart: :D
 
Päivitin pinoa ja en saanut millään glitterin sivuja auki...noo, eipä se maailmaa kaada. Olisin vaan kuluttanut aikaa selaamalla sitä, kun en saa unta. Nukuin toistamiseen päikkärit ja appajee, hieman myöhään. Nyt on sit yöstä pois iltaunet. Nukahdin saunanjälkeen ihan totaalisesti kylpytakissa poikittain keskelle sänkyä :LOL:

Eipä ole vielä ainakaan täti hyökänny *koputtaa puuta*, huomenna saa sit olla varuillaan...ellei yöllä hiivi paikalle. Mitään täti oireita ei kyllä ole edelleenkään. No, nukkumaan kuitenkin päitäisi tästä mennä.

Hyvää yötä ja huomenta kaikille :wave:
 
Oikein hirmuisesti onnea Rouva pikkumyy. :flower: :flower: :D
Sitten se tapahtuu kun vähiten odottaa.. :D

Onpas noi ultrat nykyään tarkkoja, ku kasvotkin erottuu noin selvästi tuosta kuvasta.
Minäkin haluan sitten tietää lapsen sukupuolen etukäteen..on kiva laittaa kaikki valmiiksi.
Pari kiertoa tässä vielä kattellaan josko onnistuisi ja sitten mennään miehen kanssa yhdessä lääkäriin. Eipä tarvi pähkäillä missä vika..

Toivottavasti kaikilla jolla on salamatkustaja kyydissä pysyy matkassa mukana loppuun saakka. B)
Muille tsemppiä yritykseen..
 
Huomenia, heti kurkkaamaan Lumi-Marjan: Uutisia, hienoa, että vieläkään illalla ei menkkoja ollut näköpiirissä!


Kiitokset Auroora: Onnitteluistasi, niin se taitaa tapahtua todella, silloin kuin vähiten osaa uskoa, että on tärpännyt!


Oikein mahtavia plussatuulia kaikille teille, olette ne ansainneet!


Rva Pikkumyy ja Pirpana

 
Rouva Pikkumyy :heart: voi sua, olis niin ihanaa tulla kans sinne odottajien puolelle, mentäis taas yhtä matkaa, nyt vaan olis LA:t vielä lähemmin. Mut en uskalla oikeasti ääneen lausua tuota toivetta.

Elikkäs, menkat ei ole alkaneet, viluttaa, aamulämpö 0,7 astetta korkeampi kuin normaalisti, rinnat aristaa enemmän kuin eilen, kaksi pissureissua yöllä, ei migreeniä, kn jossain korkealla, lepatusta alamassulla ajoittain, tuttu hammastahna maitui kamalalle, mahallaan olo sattuu alavatsaan/rintoihin, ei kiukuta eikä tee mieli nalkuttaa edelleenkään, hajut pukkaa nenään voimakkaina....ovistestissä tänään selkeä testiviiva. Eihän se ovistesti tietenkään mitään tarkoita, mutta kun ei niitä raskaustestejäkään enää ole, niin pakko oli jollain tikuttaa :D En meinaan uskalla ajatella, että se mitään tarkottais. Mut kyllä tää vähän jännäksi nyt menee.

Ihan pikkuisen tekis mieli jo mennä ostaan lisää testejä, mutta pelottaa :ashamed: en uskalla en. Jos se sitten on kumminkin se nega. Torstaina testasin viimeks ja kyllä siinä liuskatestissä se haamu näky, apteekin omassa ei. En tiedä, tässä alkaa vaan mennä jo vähän nuppi sekasin, kun kroppa lähettelee tällaisia signaaleja.

Haavetta todeksi toivoen, Lumi-Marja
 
Morjens!
Täälläpä on kovasti uutisia tullut mun Tanskan hautajaisissa oloni aikana.

ROUVA PIKKUMYY:Onnea kovasti ja tarrasukkia masuvauvalle matkalle mukaan.

Oma napa:kp2/28 eli täällä täti tuli kylään eilen illalla ja kipu oli todella valtava,kun lentokoneessa olin juuri silloin tulossa kotiin ja ei auttanut muu kuin mennä vessaan laittamaan side.
Nyt sitten vaan lasketaan päiviä tädin lähtöön kylästä ja sitten toukovauvaa yrittämään alulle.

Huomenna alkaa mulla sitten vakituinen työ päiväkodissa,ihanaa päästä hoitamaan pieniä lapsia.

Miten teillä muilla on mennyt?

Peukkuja ja plussatuulia lähettelen kaikille teille!
 

Yhteistyössä