YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.4

Testiaika teillä kaikilla: Paljon Onnea testeihin ja plussauutisia kaikilta!


mimuli...................................26/29
AnniSofii ...............................26/28
mantana...............................29/30.........yk.22
vilmaville...............................30/28
keijukka................................30/29
syklaaminkukka....................31/28
diddlina.................................32/31-32......yk.1
ebony...................................72/28-30
kikkara...........................118/33
tiiu64....................165/28-30

Touhutenavalle: Pahoittelut menkoista!
Toivottavasti kaartaa pian punainen ferrari pois teiltä!


TestailuOnnea huomiselle!




 
Ihanaa lauantai-iltaa kaikille :wave:

Haikeaa on ollut täälläkin. 13v lopetti alakoulussa ja seuraava aloittaa siellä vasta viiden vuoden kuluttua. Yhdeksän vuotta ollaan käyty tuon koulun kaikissa tapahtumissa ja juhlissa. Tyttö toi kotiin hienon todistuksen, jolla on hyvä aloittaa yläkoulu =) ja vielä juonsi kevätjuhlat niin hienosti, että meinasi äidin sydän pakahtua :heart: Esiintyi myös juhlassa kahden hengen näytelmässä, joka kirvoitti koko salin täyteen naurunpurskahduksia. Näyttelijä henkeen ja vereen :D
Toinen haikeus on tuo meidän 16v poika joka päätti peruskoulunsa. Syksyllä vie tie lukioon. Erinomainen päättötodistus ja kaksi stipendiä saivat pojan hyvälle mielelle =)
Vanhin tyttö jatkaa syksyllä lukion kolmannella ja kirjoittaakin silloin jo muutaman aineen ja loput sitten -09 keväällä. Stipendin sai hänkin hyvästä koulumenestyksestä =)
Kovin kehumiseksi meni :ashamed: . Mutta ymmärrätte varmaan.

Kovasti olen minäkin teiltä plussauutisia odotellut. Nyt on jo monella niin jännät päivät, että pitää käydä kuulumisia kurkkimassa aina kun nuorisolla silmä välttää ;) Nyt kun lomat alkoivat onkin vähän vaikeampi päästä rauhassa 'surffailemaan'. Onneksi np-ultra on jo ensi viikolla, sen jälkeen kerrotaankin jo tulevasta vauvasta ja minä voin ihan avoimesti kirjoitella netissäkin.

Eilen iltapäivällä olo kirkastui ihan yhtäkkiä. Päässä ollut pienoinen jyske hävisi, nenän tukkoisuus (kestänyt lähes plussasta asti) hellitti ja etova olo hävisi. Mieskin sanoi että slimäni ihan kirkastuivat. Illalla viettiinkin sitten pitkästä aikaa oikein laatuhetkiä vällyjen alla :heart: :heart: :heart:
Nyt ei niin enää haittaa vaikka tuleekin välillä noita huonojakin päiviä, nyt tiedän että hyviäkin jo on.

Pelkkää omanapaa :ashamed:

Korvaukseksi puhallan, puhkun, viskelen ja heittelen joka ilmansuuntaan plussia sekä ovis- että raskaustesteihin
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:



Nevi ja Vilttitossu rv 10+4


 
Koulunpäättäjäisiä meilläkin juhlittu. Esikoinen päätti yläkoulun ja stipendejä tuli hänellekkin pari kappaletta ja matematiikkakilpailusta kunniakirja toisesta siasta, sekä palkinto. Menestys oli samaa luokkaa kuin ennennkin, joten äiti tässä vain ihmettelee, mistä moiset geenit :D Neitokaisen menestys oli myös kiitettävää kaikesta huolimatta, kun meinas tuo koulu haitata harrastamista, mutta kunnialla selvisi. Vitosluokkalainen siirtyi kuudennelle kutosten parhaalla keskiarvolla ja sai kunniamaininnan ja reilun kaverin palkinnon. Hän sai myös stipendin erityisestä ahkeruudesta. Eskari jatkaa vielä ensivuoden eskarissa omien erityisjuttujensa takia. Pikkuneiti meinasi varastaa shown juhlasalissa, joten väistyimme aulan puolelle juuri ennen, kuin ylioppilaita alettiin lakittaa. Juhla olikin tosi pitkä, yli kaksi tuntia. Meinas siinä jo moni muukin pikkuinen väsähtää ja väsähtikin.

nevi, menee tämä mullakin kehumiseksi, mutta minkäs teet, kun äiti on ylpeä lapsistaan, niin johan sitä kehua piisaa :saint: :D

Täällä on kyselty kesästä. Kotosalla ollaan, mies töissä ja minä täällä kotosalla töissä. Ei varmaan tule missään käytyäkään. Ei kertakaikkiaan ole aikaa. Pojat menee leireille ja vanhimmainen on töissä osan kesästä. Menee isoseksi ja sit pääs kunnalle leikkaamaan nurmikkoa tuonne paikalliselle caravaanarialueelle sekä mökkikylään ja rannalle. Saapa hankittua lukion kirjoihin vähän rahaa. Eikä yhtään harmita, vaikka mitään ihmeellisiä suunnitelmia ei ole. Viihdyn täällä omien hommien parissa.

Toisenkin siskon vauva syntyi tänään pari viikkoa yliaikaisena. Tytön tylleröinen voi hyvin, samoin äiti. Prinsessan paino 3680g ja mittaa 50cm. Aivan oli sopivan kokoinen esikoisvauva heillä. Kumpa vain minäkin vielä....Me niin ehdittiin iloita siitä, että kaikki kolme vauvaa syntyvät samana vuonna, mutta onneksi edes nämä kaksi pääsivät syliin asti :heart:

Nyt alkaa olla päivä pulkassa. Pitkä on jännäilijöiden rivi. Plussauutisia odotellessa menen treffaamaan Nukku Mattia :wave: Taidampa napata lennosta plussasäteen ja tuulosenkin. Nakkaan ilmaan muutaman plussaisen kukkasen :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower:
 
Lupaavalta kuulostaa, kaikilla ei ole oireita, Mulla alkoi veskis hyppäämisellä ja lämmöt jäi koholle. Himmeä oli viiva kp 29, mutta selvä plussa. Nyt 4. kuulla. Viivan paksuudella ei ole merkitystä. Toivotaan parasta.
 
Osasin odottaakin tädin saapumista; testasin hätäisenä perjantaina tyylipuhtaan negan.
Olo on haikea. Siivosin pari viikkoa sitten loput vauvakamat; potan ja tuttipullot pois nurkista.
Siisteimmät pullot ja potan vein vintille lapsenlapsia odottamaan :) Muut heitin rosikseen.

Olin tämän viikon nk työnhakukurssilla. Perjantaina selasin mol:n sivuja ja löysin todella kiinnostavan opiskelupaikan. Menen alkuviikosta juttelemaan työkkäriin mitä mieltä he olisivat tästä jutusta.

Minäkin siirryn ainakin kesän mittaiselle tauolle; haluan hetkeksi unohtaa koko asian. Joten minut voipi siirtää syrjään.

Hyvää kesää teille kaikille. Kanellalle iso :hug:
 
Vilmavillelle pahoittelut menkoista! :hug:

Diddlinalle Paljon Onnea haamusta ja sydämestä toivomiset plussaksi vahvistumiseksi!! :flower: :flower: :heart:

Mantanalla myös jännät paikat! :flower:

Mitä kuuluu Syklaaminkukalle?

Peukkuja ja Onnea kaikkien kiertoon! :heart: ++++++++++++++++++ :whistle:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Voi että on ollut IKÄVÄ teitä kaikkia !!! :hug:

Sen jälkeen kun tämä mamma palasi työelämään, niin aika on mennyt niin vauhdilla eteenpäin...ettei meinaa itsekkään perässä pysyä :headwall: Sitä vaan huomaa, että taas tulee viikonloppu ja koittaa sitten keksiä kovasti kaikkea kivaa perheen kanssa...kunnes taas on maanantai aamu...ja viikon rumba alkaa alusta =) . NO onneksi nyt alkoi lapsilla tämä kauvan odotettu KESÄLOMA B) =) B) . Minullakin on tullut sen verran paljon ylityö tunteja, että saan ihan kivan kesäloman minäkin jossain vaiheessa..( tammikuussa kun työt vasta aloitin, niin lomapäiviä ole paljoa kertynyt )

Niin kovasti tervetuloa kaikille uusille "palstalaisille" ja muutama uusi plussakin on tainnut tulla :heart: :flower: eli ihanat vaavin tuoksuiset onnittelut täältäkin :heart: .

Minullakin on parikertaa ennättänyt tuo pahainen täti tässä vierailla,,,ja nyt kun kalenteriin kurkkasin, niin kierto on tällä hetkellä 21 / 28-30. Yllätyin itsekkin, että kierto on jo niin pitkällä,,,vastahan tuo punapaholainen kyläili :/ -mutta niin kun mainitsin, tämä aika menee niin nopiaan...Saas nähdä millainen tämä kierto nyt on, kun viime kierto oli vain 25 kp ! Eli tosi varkain se silloin ilmestyi...tuo punainen ferrari :kieh: .

Tuossa oli tosi monella jännät päivät meneillä :heart: :heart: :heart: toivotaan että nyt tulisi monta uutta "kesäkuu plussaa" Tulkaa heti ilmoittelemaan, kun testaatte !!! Tämä on niin jännää jännittää muittenkin puolesta :heart: :heart: :heart:

Tädin yllättämille lämmin :hug:

Nyt on pakko mennä iltapalaa puuhastelemaan, ja ajoissa yö puulle kun on huomenna taas aikainen nuosu |O

Mutta paljon PLUSSIA joka suuntaan :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

:heart: :lla Ebony
 
.....kaakonkulmalta vilkuttelen :wave: :wave: :wave:
:headwall: :headwall: :headwall: Epätoivoisesta mielentilasta turtana :/ :/ :/
Meinaan kun tuossa juuri äsken sain lähetetyksi tutkintosuoritukseni aitsearvioinnin sen kahdelle vastaan ottajalle. Ja eikös tuo arviointi sitten ollut surkea kuin mikäkin kun sen uudelleen luin :kieh: :kieh: :kieh: vaikka kuin tuollatutkinto suoritus viikolla olo oli hyvä ja luotin itseeni sekä taitoihini. Mut nyt on olo vallan toinen joten ei taida tuo suoritukseni kovin komeaam numeroon yltää. Itse kyllä oletan olevani sellainen H4 suorituksen arvoinen, mut mut.....tiiä nyt sitten mitä muut meinaavat minusta ja taidoistani. :headwall: :headwall: :headwall:
No, oli miten oli tehtävä on tehty ja sillä hyvä joten ei sitä enään kannata murehtia. Vaan otan vastaan sen minkä saan. :snotty:

Hmmmmm......vaan miettimään minäkin olen ryhtynyt tuota kesä-taukoa tähän kuumeiluun niin kuin muutamat muutkin. Mut en nyt viel osaa päätöstä asian suhteen tehdä joten ainakin vielä mukana roikun. Vaikka totuus taitaa kyllä olla et ei tässä kesän aikana taideta paljon noit siima-häntiä oikeilla ajoin liikkeelle saada, kun ollaan mitä ilmeisimmin useampaan otteeseen kesästä ukon kanssa eri paikkakunnilla ja sitten kun ollaan samas paikas niin toisten nurkis silloin ollaan. Joten aika moista laskelmallisuutta ja viekkautta tarvitaan. Sekä niit kummallisia monimutkaisia plussa-kaavioita joita joku täällä oli pohtinut.

Mut nyt iltatoimiin ja plussat ilmoille ++++++++++ :wave: :wave: :wave: Joten ottakaahan kiinni.

-touhis-

ps. Kiitos mantana yv:stä sekä s-postista. :heart:
 
Ihana uutinen diddlina =)
Hurjasti onnea. Plussa se on haamukin. Eiköhän suurin osa raskauksista ala haaleilla haamuilla :D Kylläpä valitsit kauniin sunnuntain plussallesi :flower:

Pahoittelut vilmaville :hug:



Nevi ja Vilttitossu rv 10+5
(neljä päivää np-ulraan...)
 
Diddlinalle haamuonnittelut :D Toivotaan, että viiva siitä vahvistuu.

Mä en vieläkään ole uskaltanut testata :ashamed: Jotenkin pelottaa, että testiin tulee vain yksi viiva. Mulla kun tuo täti on muutenkin tullut ja mennyt miten sattuu. Mutta kyllä mä huomenna menen sinne apteekkiin, ei tätä epätietoisuuttakaan kauan jaksa =)

vilmavillelle tädistä :hug:
 
Huomenta!

Täällä myös yksi ylpeä äiti peruskoulun päättäneestä esikoisesta. Neitimme sai Marttojen myöntämän stibendin kotitaudesta. Meillä jännitellään sit jatko-opintoihn pääsemistä tuonne ammattikoulun puolelle, ravintolalinjalle.
Olen mä kyllä tyytyväinen meidän nuorimmaisenkin todistukseen, pienluokka tehnyt hyvää kun useammassa numerossa tullut korotusta. Keskiarvo jo nyt parempi kuin itsellä koko kouluaikana :ashamed:

Vähiin käy ennenkuin loppuu tämä minun lomani. Perjantaina alkaisi työt ja kaiken lisäks vielä erämessu hässäkkä ja ainakin ennen vaikuttaneet meillä. Mä oon varmaan ihan pallo hukassa :eek: Eilenillalla kävin Martinan nettisivuilla lukee ruokalistaa et pikkasen edes palautuis mieleen et mitä meillä edes on. Montakohan pitsaa saan poltettua tai puhumattakaan pyöritettyy ehjänä ennen uuniin saantia :/
Meillä neiti jää isosiskojen hoitoon ja suuurimmaksi osakseen meidän kohta 14v. joutuu vastaamaan kun vanhempi neitimme on ajoittain kesätöissä. Uskoisin että pärjäävät vaik mua kyllä huolettaa et kun pikkuneiti tajuu et äippää ei näykkään moneen tuntiin niin millä saavat sit rauhottuu joltain itkukohtaukselt ym. ja pystynkö sit ite keskittyy oikeesti töihin kun mietin et miten pärjäävät, neiti siis 8kk :'(
Anteeks, tiedän et tää asia ei kuulunut tänne yhtään, mut silti tuli vaan kirjotettua :ashamed: :(

Tädin yllättämille pahoitttelut ja :hug:
Diddilinalle haamuplussasta onnittelut ja syklaaminkukka onnea testaukseen. Molemmille toivottelen kunnon plussaa =)
Täällä muillakin näyttäisi olevan jännät päivät edessä eli kovasti puhaltelen plussatuulia :whistle: +++++++

Nevi kiva lukea että alkuraskauden oireet hävinneet ja päset nauttimaan raskaudestasi jo kunnolla. Onnea np-ultraan :hug: Laitoin sulle yv.tä.

Mukavaa päivänjatkoa kaikille :wave:
 
Hei,

Täälläkin yksi ylpeä äiti. :D Tyttö siirtyy nyt myös ylä-asteelle. Toi kotiin stipendin esimerkillisestä käytöksestä. Muuten koulu mennyt ihan hyvin. Lapseni ovat kaksikielisiä ja jonkun verran ongelmia oppimisessa ollut. Suomenkielen sanavarsto ei ole yhtä laaja kuin täysin suomenkielisissä perheissä. Onnittelut kaikille muillekin lasten hyvistä suorituksista.
On se mukavaa olla ylpeä jälkikasvusta. :D

Sitten vähän omaa napaa: Tänään tuli ovistestistä plussaa!! :D :D
Eilen jo hempeiltiin, mutta täytyy ottaa uusinta tänään. :whistle:

Diddilinalle muhevat onnittelut :flower: :flower:

Onnea testaukseen kaikille joilla testauspäivä lähestyy. :wave:
 
Diddlina, mielettömästi onnea :hug: Raskaustestissä se haamu on aina plussa, kyllä se siitä ajan kanssa vahvistuu.

Syklaaminkukka, onnea testaukseen, toivotaan että se plussa sieltä pärähtää testiin :)

Kaikille tädin yllättämille :hug:

Mulla ei ole neljään päivään ollut pahaa oloa, toivotaan että tämä olotila myös jatkuu ;) Tosin huimaus vaivaa edelleen päivittäin, mies kyselee jatkuvasti että syönkö riittävästi. Tottahan se on, että ruoka mulle ei vieläkään oikein maistu, mutta kyllä minä ihan riittävästi yritän syödä, vaikka ei ruokahalua olisikaan.

Menossa on jo rv15, eikä vatsa on vielä kasvanut ollenkaan. Välillä tulee väkisinkin mieleen, että onko siellä ketään, mutta sitten tulee alkaa taas oireet entistä vahvempina, jolloin nekin huolet katoaa :)

Toisaalta on ihan hyvä, että raskautta ei vielä huomaa. Olen lähdössä 3 päivän työmatkalle, meillä on koko firman juhlat, enkä halua että kaikki ovat ihmettelemässä ja kyselemässä vointia jne. Mulle tämä on kuitenkin niin henkilökohtainen asia, että en halua jakaa sitä koko firman kanssa :)
 
Hei diddlina! Sullahan vasta alkaa olla kierto lopussa, ei ihme jos viiva vielä haalea. Olet kyllä raskaana, jos viiva näkyy, raskaushormonia on. Herkät testit voi näyttää kyllä ne hipasutkin, mutta toivotaan, että pysyvää lajia. :hug:

Neiti meni oikein itte sänkyynsä päiväunille. :) Eilen huomasin että kaksi puuttuvaa yläposkihammasta ovat puhjenneet ja nyt sitten on kaikki 20 suussa meidän 1 v 10 kk ikäisellä pikkuneidillä. :D Joinakin yönä itkeskellyt, ehkä hampaita.

Mulla rinnat suurentuneet ja vessassa ei tartte käydä niin usein, jospa vähän helpottaisi, kun lopussa taas saa rampata. Syöminen tökkii välillä, kuten aina odotusaikana, ehkä painoakaan ei siksi kauheesti kerry. Ei liity mitenkään alun pahoinvointiin, kun sitä ei ole ollut. Mitään outoja mielitekoja ei ole ja makea ei kauheesti maistu.

Mitenkäs teidän muiden raskaudet etenevät, jos kerkeette tänne kertomaan joskus, niin kiva juttu.

Monilla jännät paikat täällä pinossa ja peukutan kovasti plussia teille!! :heart: ++++

:heart: TeSuLah ja Pikkukolmonen 14+5 :heart: :wave:
 
Minnihiiri68 oltiin just samalla minuutilla täällä. :LOL: Kyllä se pahoinvointi nyt varmaan loppuu, kun 4. kuulla, toivotaan parasta. Vatsa kasvaa toisilla hitaammin kuin toisilla. Mulla aina niin iso heti ollu ja on nytkin.

Tämä on ihaninta aikaa raskaudessa tämä toinen kolmannes, kun vatsa ei vielä paina liikaa ja olotila tosi hyvä ja vireyttä ja energiaa tuntuu piisaavan.
Pahin väsymys alkaa olla takanapäin. Nyt kannattaa tehdä asioita, mitä sitten ison mahan kanssa on vaikea tehdä, esim. hankkia vauvan tarvikkeita ja laittaa vauvaa varten muutenkin kaikki valmiiksi. Ison mahan kanssa on vaikeampi ja raskaampi sitten kulkea kaupoissa ja väsyy helpommin. Närästys ja muuta vaivat lisääntyvät tähän aikaan, tai ainakin mulla ja varsinkin jos juon kahvia tai syön makeaa. Kahvia en siksi juo oikeastaan ollenkaan, kun olotila heti mukavampi. =)
 
Kiitos kaikille :flower:

Koskas mää testaisin uudelleen... tekis mieli varmistua kunnolla... ja pitäiskö vaihtaa testin merkkiä? Oon testannu Apteekin raskaustestillä. (Joo, tarvin sen vahvan viivan ennenkuin uskon, vaikka raskaushormonia onkin...).

Rinnat on turvonneet, kutina loppunut, mutta samankokoiset. Ovat muutenkin liian isot, joten en oikeastaan edes pidä tästä oireesta :p

Perjantaina olis firman kesäjuhlat... Eipä tartte juoda :eek: Nooh, menen autolla, joten en ottaisi muutenkaan =) Selitellä saa varmaan joka toiselle - en nimittäin yleensäkään juo paria-kolmea siideriä enempää missään tilaisuudessa.
 
Onnittelut diddlinalle plussasta. Kyllä se siitä vahvistuu :flower: Onpa ihanaa, että jollakin tärppää heti...eka yk sulla tais olla??

Täällä ei tarvitse varmaan tässäkään kuussa edetä apteekin hyllyllä ovistestien kohdalta raskaustestien puolelle :(

Sukulaisvierailu ei tule meillä yllätyksenä vaan Täti vihjailee tulostaan jopa reilua viikkoa ennen vierailua. Nyt jo taas selkää särkee ja mahaa jomottaa vaikka Täti on odotettavissa aikaisintaan ens viikonloppuna. Riivatun noita-akka...

Alkaa usko ja voimat loppua tähän touhuun. Ja ei kesä meilläkään näytä tuovan paljon lohtua plussanmetsästykseen kun nyt näyttää siltä, että ollaan miehen kanssa ainakin parin seuraavan kierron tärppipäivät siimahäntien kantaman ulkopuolella toisistamme. Saiskohan niitä siirtymään jotenkin vaikka tekstarilla???? :LOL:

Mutta kovasti lisää plussauutisia täällä palstalla odotellaan :attn:

Pinkkis
 
Mahtavaa ja paljon tarraisia sukkasia pikkuiselle! :flower: :wave:

Omaa... :ashamed: kävin tänään papa-näyttees ja muutenkin juteltiin terveydenhoitajan kanssa. Rinnat tutki myös, olivat ok:t hoitajan mielestä, ja nyt sitten 3-6vk odotella näytteen tuloksia! Vuosi sitten oli ok näyte, mutta ainahan se vähän jännittää.
Niin ja tietenkin kn hieman myös vuoti, mutta nyt enää rusehtavaa, eikä valu, joten täti ei siis vielä huomannut hyökätä. :/
Teinpä eilen ovistestin, kun oli satsista vielä yksi jäljellä. Paksut molemmat viivat olivat. :headwall:
Näin tänään ihanan vauvelinkin! :heart:

Touhis =) :wave:

Tänne pian lisää tuota plussa onnea kaikille!!! :flower: :wave:
 
No niin, nyt on testattu...tyylipuhdas nega. Oikeastaan ekan kerran tän puolen vuoden yrityksen aikana mulla on tosi paha olla :'(
Tietäis vaan, mihin se täti on kadonnut. Tulis sitten, että päästäis seuraavaan yritykseen |O
Kai mun on pakko tilata aika lekurille, että saadaan nämä mun kiertoni kohdalleen. Eihän tästä muuten tule valmista ikipäivänä.

Mutta parempaa plussaonnea muille jännääjille :wave:

Tietääkö muuten kukaan täytyykö mun mennä gynelle tuossa "kiertoasiassa" vai hoitaako niitä myös yleislääkärit ?
 

Yhteistyössä