YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.4

Aijai...kyllä Diddlina ja Mantanakin on mielestäni nyt kyllä virallisesti plussanneita. Ai kun kivaa!!! Tartuttakaa meidät loputkin :)

Ja tervetuloa sukulaku kuumeilemaan! :wave:

Lumi-Marjalle pahoittelut tädistä :hug:

Minä myös mielelläni soveltaisin Rva Pikkumyyn strategiaa eli pakoilisin tätiä minkä kerkeisin, mutta kyllä se noita-akka on minut jo paikallistanut vaikka ei itse ole paikalle vielä luudallaan lentänytkään. Siihen malliin mahaa juilii ja kiukunpurkauksia pukkaa :(

Mutta yritän tässä nyt kehitellä jostain itselleni positiivista asennetta...vaikka tiedän kyllä että siitä ei ole tietokaan siinä vaiheessa kun täytyy päivittää kp:ksi taas 1 ja tuijottaa uutta yk. numeroa. Mutta pari päivää tässä varmaan vielä menee ennen tätiä ja huomenna olenkin illan työporukan kanssa kauniista kesäillasta nauttimassa eli onpahan muuta ajateltavaa.

Pinkkis
 
Mantana, voi onnea ihan hurjan paljon :heart: Ripakopallisen täältä lähetän pienelle tarrasukkia ja kyllä se viiva siitä vahvistuu eikä tuo nyt muuta voi edes olla kuin plussa. Voi miten upeaa :heart: Ei löydy edes sanoja nyt tähän hätään. Niin kauan on telle pientä toivottu. Isoja ilon halauksia :hug: :flower: :)

Omalla kohdalla kaikki alkaa alusta ja itku-potku-kiukkukohtausten ja pettymysten kyynelten jälkeen taas noustaan ja eiköhän se tästä. uutta yritystä kohti vain.
 
Mantana , Ihanaa Suurenmoiset syntymäpäivä Onnittelut! ja minkä syntymäpäivälahjan saitkaan, onnea hirmuisesti myös plussasta raskaustestissä! Paljon Onnea ja enkelien siipien suojaa ja Onnea masumatkalle pienokaisellenne!

Illalla päivitän listaa, aamulla kun kiirusta.

Lumi-Marjalle pahoittelut tädin hyökkäykseltä! Uudessa kierrossa nyt plussaa toivon sinulle!


Kaikille muillekkin onnea kierrossa, missä vaiheessa kukin onkin!


Pakoilen tätiä, tänään 29/28


Rva Pikkumyy
:heart: :wave:
 
Kiitoksia vaan :flower: :flower: Kyllä täällä täytyy ainakin kyläillä, koska tosi mukavaa porukkaa tässä ketjussa tosiaan on.

mantana - jepulis, viivahan se... :)

Tulevalle tuplamummille ja -paapalle (vanhempani) soitin eilen, kun nähdään vasta 2 vkon päästä. Äiti oli ihan muikeana... Ei olla puhuttu toisen lapsen hankkimisesta, mutta äänestä kyllä kuuli, että hän oli sitä toivonut. Mulla itselläni ei ole sisaruksia.

Iltaisin alavatsan kohouma tuntuu selvemmin, jotenkin tuntuisi olevan painetta. Aamupäivisin olo on ok, mutta päätä särkee ja välillä hieman kuvottaa. Eilen töissä "heräsin" vasta lounaan jälkeen puoliltapäivin. Tehokasta työaikaa siis n 12-16...
 
Ihana uutinen, tuhannesti onnea :flower: :flower: :flower:

Tulkaahan diddlina ja mantana sitten kirjoittelemaan myös tuonne yli 35-odottajiin. Siellä olisi muuten, mantana, päivittäjän pesti vapaana :whistle:

Ai niin, mantana, Iloiset Syntymäpäivä Onnittelut sinulle =)

Nyt vielä Rouva Pikkumyyllekin se plussa sinne tikkuun. Eikös sitä sanota, että kolmas kerta toden sanoo ;)

Tänään olisi sitten np-ultra...
Hyviä uutisia tottakai toivomme, mutta olemme puhuneet aika paljon muunkinlaisista tuloksista. Neljä tervettä lasta ja 40v ikä pistää miettimään voiko hyvä onni kohdallamme jatkua...



Nevi ja Vilttitossu rv 11+2
 
Diddlina ja Mantana hurjasti Onnea :flower: :flower: ja pikkuiselle valtavasti tarrasukkia ja vauvaliimaa että pysyvät mukana loppuun asti :heart: :heart:
Rva Pikkumyy pidän peukkuja että täti pysyy poissa ja sielläkin pieni matkustaja mukana ;)
Tervetuloa mukaan omastanikin puolesta sukulaku
Lumimarja ym. tädin yllättämät, pahoitteluni :hug: :hug:
Nevi Onnea ultraan, taisi olla tänään jos oikein muistan
Masuasukin kasvattajille jaksuja ja nauttikaa masustanne :hug:
Anteeks, jos joku jäi huomioimatta :ashamed:

Omaa napaa; Perjantaina aloittelen työt mutta työvuoroni pituudet eivät päätä huimaa, max.5h mutta tietoinen valinta että pystyn jatkamaan imetystä miel. tuonne syksyyn että neiti tulee vuoden. Meillä neiti jää isosiskojen huomaan kesäks ja syksyllä ajattelin et jos tekisin ilta/vkonloppuvuoroja niin saisin pidettyy neidin kotona. Eilen kun sain kunnalta hoitopaikkapäätöksen niin olikin päiväkotiin vaikka olin hakenut perhepäivähoitajalle :eek:
Mutta katsotaan mitä ensinnäkin tää kesä tuo´pi tullessaan. Meidän esikoinen on edelleen vastaan että meille tulisi vielä vauva kun joka kerta sanoo kun keskimmäinen vihjaa jotain et ei todellakaan iskä ja äiti enää tee mutta kyllähän esikko sit taas tottuu ajatukseen jos meille vielä tällainen ihana pakkaus suodaan, tottuihan tähänkin ja on erittäin rakas pikkusisko =)
Mutta nyt lähden nauttimaan tulevasta päivästä neitin kanssa pihalle. Oikein mukavaa päivänjatkoa kaikille ja plussatuulia niitä tarvitseville :wave:
 
Niin se sitten on kesäloma aloitettu ja aurinko paistaa B) B) B) ainakin täällä kaakonkulmalla täydeltä taivaalta.

Mut hei täällä oli PLUSSA-UUTISIA enemmältikin, joten ONNEA teille kaikille näyn yhteisesti ja erikseen :flower: :flower: :flower: :hug:

Tädin yllättämille lohtu :hug: :hug: :hug: monen monta jakelen.

Itsel sellainen olo jotta ei taideta oikeen ennättää vaavia haaveilemaan nyt kesän aikana, joten tjot-linjalla tosiaankin on nyt mentävä ettei pettymykset tätylin vierailuista koko kesää saisi silmiä sumentamaan. :(
Ollaan meinaan just reissus seuraavan ovis ajankohdan aikaan ja sitten heinäkuun puolel saatetaan taas olla reissun päällä, silloin sitten ollaankin ilmeisesti sukulaisten nurkis. Joten kyl saa siin kaikki kommervenkit käyttöön ottaa jos meinaa kammaripuuhia harratella. :kieh: :eek: :snotty:

Mut mut huomen olis autonnokka suunattava kaakonkulmalta kohti pk-seutua ja sitten sunnuntaina onkin suunta jo keski-suomeen päin. Joten autossa istumista on useamman kilometrin ajan tiedossa lähi päiville. :eek: :headwall: Onneksi on autossa ilmastointi joka toimii :D :snotty: Muutoin siellä kyl sais istua persaus märkänä, siis hiestä :LOL: :LOL: :LOL:

Mut nyt kahville ennenkuin se palaa tuonne pannun pohjalle. :p :wave: :whistle:

-touhis-

ps. Plussa onnea viel heiluttelen ja tarroja jo plussanneille matkaan viskot.++++++++ :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:


(Käääk kyl oli kiljoitus vilheitä päässyt livahtamaan tekstiin :ashamed: )
 
Kiitos kaikille valtavasti! Vielä on ihan epätodellinen olo... ja jotenkin ihan shokissa, että mitä ihmettä!! Ehkä tämä tästä vielä kolahtaa! =) Kunhan nyt vaan jaksaa pysyä pikkuinen elämänalku tiukasti kiinni eli kiitos liimoista, sekä sukista!! :hug:

Yöllä en meinannut saada nukutuksi ja ajatukset vilisi vyöryen! Hokasin viimeksi raskauden rv10+4, joten voitte uskoa, että olen nyt ihan ihmeissäni! Ollaankos tässä siis jo rv5 lopuillaan!?!! Täällä mamma ihan solmussa... B)

En ihan vielä täältä uskalla poistua, kunhan mennään eteenpäin. :wave:
Muuten miten ne kalanöljykapselit, joissa A, D ja E vitamiinia, saako niitä sitten raskaana syödä?? Helokkikapseleita on melkein täysi purkki, mutta ne lopetin ovikseen, voikohan niitä sitten syödä raskaana?? Tietääkö joku? :wave:

Nevi miten ultrassa meni?? :wave:

Peukut pystyssä teille kaikille ja plussaa toivon jokaiselle!! :flower: :wave:

Tädin piinaamille :hug: ja tsemppiä uuteen kiertoon!!! Sieltä se vielä pärähtää!! :flower: :wave:
 
Heippa kaikille! Kiitoksia kaikille, ketkä peukkuja pitelevät, ettei täti löytäisi minua!


Ripuli minut tänään töissä tavoitti. Taitaa olla liikkeellä sitä'.

mantanalle: Juu ei kannata syödä mitään , missä A-vitamiinia ja ei myöskään papaijaa sisältäviä esim myslejä, kahviakaan ei kannata hirmu runsaasti syödä---Juoda!
. Siis maksaruuat A-vitamiinin takia vähän pannassa raskausaikana. Onnittelut vielä!


Rva Pikkumyy29/28 :heart: :wave:
 
mantana helokkiöljyä ja muita luontaistuotteita ei pidä käyttää raskausaikana, niistä niin vähän tutkittua tietoa, eli en suosittele, enkä itse käytä. Kysyin myös apteekin Efamolista, eivät suositelleet.

Maksasta uusi suositus oliko se pari siivua maksamakkaraa saa käyttää pv:ssä, netistä kannattaa googlettaa lisätietoa. Maksapasteijaa myös pieniä määriä. Kokonaismäärät tosi pieniä.
Vauva-sivulla on hyvä raskauskiekko eli laskuri, mistä hyvä seurata raskauden etenemistä. Laitat vaan tarvittavat tiedot. Itse käytän sitä ja hyvä on.

Nyt alkaa tarjeta niinkuin me sanomme täälläpäin, eli tarkenee. ulkona tänään n. +25 varjossa.

Mukavaa päivänjatkoa!

Nevi miten ultrassa meni?
 
Kiitokset ultrakyselyistä mantana ja TeSuLah ja onnentoivotuksista pikkukakkosen haaveilija =)

Pieni mutka tuli ultramatkaan, mutta muuten kaikki oikein hyvin =)
Pikkainen joko nukkui sikeästi (väärinpäin tottakai) tai sitten heilui ihan hurjana :D
Lääkäri komensi minua välillä vessaan rakon tyhjennykseen, välillä hyppimään tasajalkaa (varmaan aika hauska näky, alapää paljaana :/ ) ja välillä käymään kahvilassa syömässä ja juomassa( silloin sain onneksi pukea ;) ). Kahteen eri kertaan, ja kahden eri lääkärin voimin, yrittivät niskaa saada mitatuksi, mutta ei vain onnistunut.
Sovittiin sitten uusintayritys puolentoista viikon päähän, silloin rv 12+6.
Onneksi lääkärit sanoivat että heidän 'silmiensä mukaan' mitään turvotusta ei ole. Toinen jopa sanoi, että voin olla sen suhteen ihan huoleti. He vain haluavat tarkan mitan seuloja varten.
Pää-perä-mitaksi tuli 4,65cm ja viikoiksi 11+5 ja sen mukaan laskettu 20.12.

Olo on todella hyvä ja rauhallinen :)


Ihan pelkkää omaa, sori :ashamed:



Nevi ja Vilttitossu rv 11+2
 
Onnittelut nevi, että ultrassa kuitenkin kaikki näytti olevan hyvin! Reipas pikkuinen teillä kun niin kovin touhúaa ja sitten väsähtää ja nukkuu sikeästi!

Nauratti kun kuvittelin hyppelyitäsi, sikeäuninen kaveri!


Kyllä siellä kaikki hyvin on kun lääkäritkin niin silmämääräisesti totesivat!


Lähden lenkille, katson jos alkaa lotista?
 
Huomenia kaikille!


Mitkäköhän a-alisan kp:t on ja kuinka mones haava? Jos haluat , että päivitän tietosi.


Entä onko kanella jo haaveilemassa?


Onnea tähän päivään kaikille!




Saapa nähdä, jos tänään se täti minut löytää?


Voikaamme kaikki oikein hyvin!
 
Kiitos TeSuLah vastauksestasi! :wave:
Nyt pelottaa ihan kamalasti. Tein aamulla Predictorin raskaustestin ja siihen tuli haalea viiva!?! :'(
Tytöstä, kun tein aikanaan Predictorilla testin oli rv10+4 eli raskaushormoonia niin paljon, että vastaus posahti heti näkyviin! Jos ny on menossa rv4+6 niin miten tuo testi on muilla toiminut, oletteko kokeilleet tätä? HELP! Siis tiedän kyllä, että olemme yksilöllisiä ja raskaushoomoonia kertyy eri tahdis, mutta silti. Pelottaa. :ashamed:
Toisaalta, jos menee kesken on parempi niin, näin alkuvaiheessa, jo on jotain vikaa! :(

Eilen kaupassa minua huimasi ja tuli huono olo. Illalla lämmöt +36,8C ja alamasulla paljon painetta sekä tuntuu kovemmalta. Nokka vuotaa ja tisut on turpeat, nännipihat herkät hieman tummemmaksi tulleet. Minkäs testin teen sitten seuraavaksi?!? :wave:
 
mantana sehän on hyvä jos kerran viiva näkyy, oli haalea tai tumma. Älä nyt stressaa asian kans, eikä enää tarvi testailla, jos viiva näkyy. Mulla näkyi haalea, mutta selkeä viiva tais olla 4+0. Onhan sun raskaus ollukin jo paljon pidemmällä edellisessä, ihmeen myöhään oot tiedon saanutkin silloin. Nyt vaan vedät syvään henkeä ja otat rennosti, toivotaan parasta. :hug: :heart:
 
Rva Pikkumyy Kovasti kyllä haaveilen jo, mutta odottelen nyt niitä kaavinnan jälkeisiä pakollisia menkkoja. Tuhruttelu jatkuu edelleen, vaikka toimenpiteestä on jo kohta 1,5 viikkoa. Elättelen toiveita, että se siitä vähitellen muuttuisi menkoiksi, kun ilman välissä ollutta raskautta nyt rupeaisi olemaan niiden aika.

Mantana Mulla tuli Predictoriin tosi haalea haamu rv 4+5 ja tumma viiva rv 5+1. Predictorhan on yksi markkinoiden epäherkimmistä testeistä. Yritä olla hirveästi stressaamatta, eiköhän se viiva siitä ehdi vahvistua :)
 
Työmatkat on nyt takanapäin ja pystyy taas keskittymään "oikeisiin töihin" :)

Tännehän on tullut hyviä uutisia mun poissaolon aikana. Diddlina ja Mantana, hurjasti onnea ja tarrasukkia matkaan :wave:

Kaikille tädin yllättämille :hug:

Jipii, mulla on kohta viikko ilman pahoinvointia takana :) Kyllä oliskin kamalaa, jos tällä helteellä olis vielä paha olo kaiken päälle ;) Työmatka meni hyvin, kukaan työkavereista ei epäillyt mitään, vaikka olin vesilinjalla meidän iltatilaisuuksissa, joissa viini virtasi :LOL:

Masu ei vieläkään ole kasvanut, mutta eiköhän se kohta sieltä ponnahda esille...

Kaikille plussatuulia ja ihanan aurinkoista viikonloppua :wave:

Minnihiiri68 + vaavi 15+0
 
Oikein paljon onnea plussasta Mantanalle!
Omaa pikaisesti: odottelen menkkoja, nyt jo neljä päivää myöhässä, kierto on varmaan alkanut rempata. Testannutkin olen, ja periaatteessa testin tulkitsin negaksi. Joten odotellaan nyt vaan sitä tätsyä.
 
Rva Pikkumyy Laitetaan ne kiertopäivät vasta ensimmäisten kuukautisten jälkeen. Olen tehnyt ovistestejä ja eilen ei tullut enää viivaa. Raskaushormooni on ilmeisesti laskenut. Onnea testiin Rva Pikkumyy, eikö sinulla ole jännät päivät menossa?

mimuli Minkälainen on periaatteessa nega? Toivotavasti se plussa sieltä tulee, eikä täti.
 
Iltapäivää naiset :wave:

mantananyt kyllä peesaan TeSuLahin ohjetta. Haalea viiva on ihan normaali noin vähillä viikoilla :) Ja oireethan sulla on ihan selvät. Minullahan ne tulivat oikeastaan vasta viikolla 6. Yritä tosiaan olla stressaamatta (tiedän, on vaikeaa) Kovasti lähetän sinulle voimia ensimmäisille viikoille =)

Hienoa Minnihiiri68 että olosi on koheentunut :) Minäkin kovasti jo odottelen sitä 'oikeaa' vauvamahaa tämän 'rasvavarastoni' tilalle :whistle:

Minuakin mimuli kiinnostaa kuulla tuosta 'periaatteessa' negasta. Onko sinulla yleensä miten säännöllinen kierto?

Täällä kaikki hyvin. Isommille muksuille kerrottiin uutinen eilen ja vastaanotto oli ihana. Poika (16v) oli ehkä häkeltynein, mutta hänkin sanoi että uutinen oli hyvä. Toiseksi nuorin tyttömme (12v) ei olisi loppuillasta halunut puhua mistään muusta kuin tulevasta pikkusisaruksestaan. Kysyi vielä minulta, ettei kai haittaa jos hän välillä aina puhkeaa riemunkiljahduksiin :D Vanhin tyttö (19v) sanoi; 'oh hoh' ensisanoikseen. Minä sitten kysyin että hyväkö vai huonoko oh hoh ja hän vastasi 'aivan ihanaa' :heart:

Plussia, plussia, plussia...



Nevi ja Vilttitossu rv 11+3
 
heips,
se periaatteessa nega tarkoittaa sitä, että hento haamu ilmestyi testiin sen jälkeen, kun sitä ei enää saisi tulkita. Mulla on kyllä ollut aina kovin säännöllinen kierto, siis näihin päiviin asti, ei koskaan yli 30 päivää, mutta ehkä keskenmenot ja ikä alkaa jo tehdä tepposia. Oviskin oli kyllä ehkä normaalia myöhempään tässä kierrossa. No ehkä testailen vielä parin päivän päästä, jos menkkoja ei kuulu, ja jos on nega, niin täti on ehkä tyystin minut hyljännyt. Ehkä tarvitaan sitten jotain hormonia avuksi.

Rouva Pikkumyyn testausta jännään kovin - uskon, että häneltä saamme kuulla plussauutisia viikonlopun aikana.
 

Yhteistyössä