YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.4

Huomenia kaikille! Rusehtava vuoto on loppunut, eikä tätiä kuulu.. eilen illalla lämmöt +37C ja tänä aamuna +36,6C Kn on näin aamusta ylhäällä ja varmasti sen takia, kun siitä näyte eilen otettiin. Säikähti!! :LOL:
Kp32/30 ja aamulla tein testin, jossa haalea haamu. Onko sitten jälleen vain hipaissut.. :ashamed: :'(
Pitää ilmeisesti vaan taas odotella. :headwall: Testi oli apteekista Analyz exact 20IU/I. Viiva tuli testiajan puitteissa.
Hyvin epätodellinen olo ja tuntuu, ettei ole toivon ripettäkään. :'(
 
Huomenta vaan täältä Hämeestäkin :wave:

mantana Älä vielä masennu, jooko :)
Haamun olet saanut, lämmöt koholla, kn ylhäällä :heart:
Jospa nuo vuodot/tuhrut johtuvat vain tuosta papa-kokeesta?

Pidän sinulle peukkuja ja lähettelen oikein litranpullon liimaa mahdollista pikkuista varten.




Nevi ja Vilttitossu rv 11+0
 
Mantana, mulla on ainakin aina papan jälkeen jonkun verran tiputtelua kun herkät limakalvot ärsyyntyvät ronkkimisesta. Eli tiputtelulla ei välttämättä ole mitään tekemistä tädin kanssa. Tsemppiä ja pidetään peukkuja!!!

Pinkkis
 
Nyt on gyne varattu, pääsen heti juhannuksen jälkeen. Toivottavasti selviää jotain.
Tätiä ei näy eikä kuulu...ja kuvotus sen kun jatkuu.
Eilinen nega aiheutti mussa yllättävän voimakkaan reaktion, tänäänkin olen vielä itkeä pillittänyt monta kertaa. Onneksi appivanhemmat tuli käymään, en ole koko päivää ehtinyt asiaa märehtiä.

Mantanalle tsemppipeukkuja.

 
Oi, Ihania kuulumisia, Mantana kovasti pidän sinulle peukkuja täällä!


Hyvät ovat sinun lämpösikin, sama täällä suunnassa , lämmöt aamulla 36,6 ja nyt illalla 37 astetta, muita oireita ei pahemmin ole, onko sinulla mantana?


Plussapuhurit kaikille!
 
....tsempistä. Ei auta muuta, kuin odottaa. :headwall:
Niin sanoi hoitajakin, jotta pientä tiputtelu saattaa tulla ja on tänäänkin ollut semmoista rusehtavaa. Kn on pehmoinen, aamulla oli aikas takaosastossa ja olo on jotenkin semmonen arka. Yritän ajatella kaikkea muuta, jos edes yhtään olisi toivoa. Muita oireita... rinnat pistelee/arat, sektiohaava kutiaa, päänsärkyä... :wave:

P.s.Niin yleensä, kun menkat alkaa on vuoto selkeästi kirkasta ja tuoresta. :/
 
Kylläpä on tullut paljon juttua muutaman päivän sisällä.. En lauantain jälkeen ole kerennyt/voinut käydä täällä..Olen ollut "ukkokullan" luona.Siellä ei ole konetta ollenkaan. :headwall:

Koulun päättäjäisistä täällä on ollut juttua.. Minun tyttö pääsi kasilta,menee ysille ja aika hyvän todistuksen toi kotia.. Syötiin oikein jäätelökakkukahvit. B)

Lomista/kesästä oli myös juttua.. Tytöllä on niin kiireinen kesä että ei paljon ehdi pohjoseen lähteä,ihan vaan käy muutaman päivän olemassa...kun ennen ollut siellä melkein koko kesän. On näytelmäharjoituksia,esityksiä,rippileiri/juhlat..Sitten lähtee Englantiin kolmeksi viikoksi (kielimatkalle). Minä vietän kesää kotona,ukkokullan luona ja käydään Kuusamossa mökillä.. B)

mantana tästä meiltä on vajaa 10 km eläinpuistoon.. =)

Lumi-Marja oikein paljon onnea siskon perheelle tyttövauvasta ja tädille myös. :flower:

diddlina ihana uutinen.. Hurjasti onnea.. :heart:

VilmaVille olen pahoillani tädistä.. :hug:

ebony mukava kuulla sinusta pitkästä aikaa.. =) :wave:

Syklaaminkukka :hug:

mantana kovasti peukkuja pidetään täällä..
 
Sunnuntaina saapui täti kylään, ei tällä kertaa niin harmittanut, jotenkin tiesin sen jo etukäteen. Tilaan huomenna ovistestit ja tällä kertaa pupuillaan sitten kunnolla. =) ja toivotaan että oikeaan aikaan.
Tällä kertaa täti tuli vain aiemmin kuin yleensä?? Odotin sen tuloa vasta eilen tai paremminkin tänään..
Ei voi muuta kuin ONNITELLA isolla OOOOlla jotka plussia ovat testailleet!!!
Toivottavasti plussa meille muillekin vielä putkahtaa jossain vaiheessa! :flower: :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: :heart: :heart:

Tosiaan piti kertomani, että esikoiseni pääsee tänä vuonna ripille, on se hienoa, vaikka samalla sitä tuntee itsensä välillä NIIIN vanhaksi jo. :LOL:

Tytöilläni 9v. ja 11v. meni koulu tosi hyvin, tällä pojanjullikalla taasen hiukan huonommin, mutta hyvin pärjäsi kuitenkin, kun ei ehtoja saanut.

Kesäloman alkuun on vielä muuan viikko, ajattelimme tänä vuonna lomailla vain kolme viikkoa, joista 2 vietämme korvessa, järven rannalla Kuusamossa, missä meillä on tontti, mutta ei rakennuksia. On siellä tietty vessa, vesipata, viihtyisä ranta laitureineen, tulipaikka ja vielä itse kyhätty kahden hengen sauna. :LOL: :LOL: Sieltä lauteilta on näkymä suoraan iltaauringon laskuun... =) Yövymme suuressa huvilateltassa.
Syksyllä olemme sitten viikon syyslomalla lasten kanssa, jotenkin on mukavaa katkaista pitkä syksy loman turvin.
 
:wave: Uskaltaudunko joukkoon...? Olen 38v yhden eskarilaisen äiti. Meillä mies halusi ensin toista lasta ja minä en, sitten minä halusin ja mies ei... Jne. tätä sitten jatkui muutama vuosi, mutta nyt mies jätti ehkäisyn pois tammikuussa ja tässä ollaan...
Aion testata ensi viikon lopussa. Krääk.
Ostin jo tyhmyyksissäni kaksi samanlaista (!) aconin raskaustestiä. Olisi tietenkin toinen pitänyt olla jokin muu... Voitteko suositella? Ennen kaikkea testi, josta voisi testata mahdollisimman varhain...
 
Mantana Kyllä se plussa sieltä vahvistuu. Pidän peukkuja!
Olen lähdössä ultraan ja tietysti jännittää. Toivottavasti kohtu on tyhjentynyt ja kaikki olisi kunnossa.
Näyttää tulevan lämmin päivä ja juhannusruusu on puhjennut pihalla kukkaan.


 
Tervetuloa mukaan sukulaku :wave:

a-alisa onnea ultraan =)

Rouva Pikkumyy mites testaus???

AnniSofii pahoittelut menkoista :hug: Onnea seuraavaan kiertoon :flower:

Mantanalle peukkuja pidän :flower: :flower: :flower:

Huomenna ultra, vähän jo jännittää.



Nevi ja Vilttitossu rv 11+1
 
Mantana pidän sulle kans peukkuja!

Ittellä yö meni päänsärkyä potiessa ja nukkuminen oli huonoa. :eek: Pikkuneiti herättelikin sitten jo klo 6 aikaan. |O Menikin nyt sitten jo taas nukkumaan.

Tänään 4. kuun nla klo 15 ja kuulin että on sijainen, toivottavasti saa sydänäänet kuulumaan ja osaa hommansa muutenkin.

Tervetuloa sukulaku :wave:

Monilla jännät päivät, toivotaan paljon plussia tällä kierrolla! :heart:

:heart: TeSuLah ja Pikkukolmonen 15+0 :heart:
 
Onnittelut diddlina Plussasta!


Mitä kuuluu mantanalle?


a-alisa toivottavasti ultraus antoi hyvät tulokset!


Sukulaku, tervetuloa mukaan jännäilemään! Onnea kiertoon!


Nevi onnea huomiseen ultraan!
En ole testannut, jännitän vaan , miten käy!
Iltalämpö 37,1 ja migreeniä pukkasi töistä lähdettäessä, meni onneksi ohi, nukuin tunnin tirsat!


Annisofiille , pahoittelut menkoista, Onnea tähän uuteen kiertoosi!



Hetken päästä kävelylenkille!

Heippa taas kaikille!
 
Ulrassa käyty ja kaikki oli tullut pois. Muutama pieni verihyytymä siellä vielä oli ja ne varmaan vuosi heti tutkimuksen jälkeen pois. Nyt vaan odottelemaan, että loputkin raskaushormoonit lähtee pois. Vielä varmistin, että samantien voi aloittaa yrittämään uudelleen ettei tarvitse odottaa yhtä kiertoa. Näin se kuulemma on jollei ole tehty kaavintaa.
Nyt taas elämä alkaa hymyilemään. Yritän ottaa kuumeilusta lomaa ja ajatella vähän muitakin juttuja. Luultavasti kuitenkin käyn täällä päivittäin.
diddlina onnea
 
Neuvolassa kävin tänään ja sydänäänet kuuluivat voimakkaina ja vauvan syke 140-150 lukemissa. :) Hb oli 120 ja verenpaine 123/67 eli ihan hyvä sekin. Paino oli 2 kg alempana kuin viime kerralla.

Hienoa diddlina älä nyt kuitenkaan kokonaan odotuspuolelle katoa, ei me muutkaan oo kadottu, en ainakaan maltakaan. On täällä niin kivaa porukkaa. :D

Ittellä rintoja alkanut enemmän aristaa ja on kasvaneet, mieskin huomannu. :D

Mukavaa iltaa teille! TeSuLah ja Pikkukolmonen 15+1 (neuvolan mukaan) :heart:
 
Ihanaa kuulla plussasta!! :flower: Paljon pieniä tarrasukkia pikkuiselle!! :wave:

Minulla sama eli pieni kohouma tuntuu alamasulla... eli kp34/30 ja tein iltatestin, viiva on vähän vahvistunut. En tiedä miten päin olisin. Miehelle jo näytin tuloksen ja nyt sitten odottelemme, jos viiva vielä vahvistuu. Minusta pelkästään jo selkeän viivan näkeminen testissä tuo monenlaista tunnetta; ja jos toivoa sittenkin olisi vähän. :wave:

P.s. Tietojani voi Pikkumyy muuttaa eli 40.. B)

Niin ja tervetuloa sukulaku mukaan ja plussa onnea!!!! :flower: :wave:

[/img]
 

Yhteistyössä