YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.4

Hei!

On ollut kyllä niin raskas päivä.. |O Ja oli pakko saada siivotuksi.. Maha on TAAS kipeä.. Ja väsyttää aivan älyttömästi.. Huimausta on myös ollut.. Vajaatoiminta "jyllää".. Ei tätä jaksa.. :'( "Lääkettä olen käyttänyt vasta kolmeviikkoa (huomenna). Saa nähdä raskaudunko enään ollenkaan.. Nyt ainakin tuntuu niin epätoivoiselta kaikki.. Anteeksi tämä purkaus.. :ashamed: :'(

kanella jaksamisia kovasti muuton keskelle.. :hug:

Rouva Pikkumyy tiedän tunteen..Minulle kävi tässä viime viikolla sama homma.. Näin kaupassa entistä koulukaveria ja hän kertoi että odottaa vauvaa ja laskettuaika on lokakuulla.. Näytti myös ultrakuvaa.. :eek:
 
Iltaa meidän jengille :)

Ulkona hieno keli ja kotiudun juuri harrastusten parista. Olin heppojen kanssa touhuilemassa ja voi että ne karvakorvat saavat ihmisen hyvälle tuulelle!

Olitte ottaneet esille minullekin vaikean aiheen...eli nuo vauvauutiset lähipiirissä. Mulla ei km:aa ole takana, eli ihan samanlaisesta tunnekirjosta ei tässä varmaan puhuta, mutta jonkinlaiselta "menettämiseltä" tää yritysaikakin on tuntunut. Joka kuukausi pettymys ja huolta siitä tuleeko tästä "lapsettomuudesta" lopullista. Yritän vilpittömästi iloita kavereiden vauvauutisesta (odottavat kolmatta), mutta jotenkin vain tekee kipeää. Eihän heidän onnensa ole minulta pois, mutta...on avuton olo ja oma ajatusmaailma nolottaa..kai se jonkinlaista kateutta on :ashamed:

Mutta täällä emme kadehdi toisten plussia eli niitä niitä toivotaan kaikille sillä ne tykkäävät parveilusta eli yksi plussa kokoaa lauman ympärilleen!! Huhuu täällä ollaan :wave:

Kanellalle onnea ja jaksamista muuttoon..toivottavasti paikkakunnan vaihto on toivottu??

Ja kaikille niitä plussia :whistle:

Pinkkis
 
:hug: :hug:

Itselläni ollut niin kiirre uudessa työpaikassa etten edes kerkeä muistamaan kp. Pupuiltu ollaan mutta ei tietoa että onko oikeaan aikaan tai ei.

Työpaikka on oikeasti tosi antava ja nasta :)ja minä onnellinen...enään 8 kuukautta töitä jäljellä ja paljon pitäisi vielä keretä tehdä....mutta ei päivääkään kesälomaa.

Rva Aniliini. Kaikkea hyvää uuteen työpaikkaan ja toivotaan että palsta tauko tekee terää :)


Huomenna vapaa päivä että kerkeää siivoamaa ennen juhlia. Olen tehnnyt tämän viikon oikein urakalla noita hommia. Dead-line töille oli 2 ja 3.6 ja nyt ne ovat jo valmiita niin hyvin mielin pystyin irroittumaan töistä huomisen päviän ajaksi.... Pienet juhlat veljet perheineen, mummi, kummi ja isä kutsuttu. Hyvä kun 15 henkilöä tulee. Tyttö on jo siivonnut etukäteen taloa niin helppo homma huomenna kun yhdessä siivotaan.

Lahjaksi ajattelin antaa rahaa kannettavaan tietokoneeseen. Muilta, mummilta, kummilta ja isältä, on pyydetty rahaa lahjana ja mahdolliset stipendit ja muut käytetään siihen 600 e koneseen ensin pohjana ja sen jälkeen minä maksan kaiken ylimenevän. Huijasin että maksimi 200 e maksan.....voi olla että kukkaroni ohenee merkittävästi.

mimmimamma puhaltaa onnen plussia +++++

 
Huomenta teille kaikille!
Oma napa:kp13/28 ja vahva plussa tuli ovistikkuun tänä aamuna ja aamuyöstä asti ollut munasarjan kohdalla pientä oviskipua ja tissit kipeet.Tänä iltana laitamme simpat liikkeelle.

Miten teillä muilla on mennyt?

Peukkuja teille kaikille ja mukavaa aurinkoista viikonloppua teille kaikille ja plussatuulia teille kaikille B)
 
Huomenia!


Kanellalle Onnea uuteen kotiin, en ollut tarkkaan lukenut ja huomannut muuttoanne! Onko kotinne tälläinen, että molemmat asutte siellä, tässä mies sinua huutelee: ;=)


Mantana: Toivon kovasti, että täti pysyy erossa teidän kodistanne!!
tässä haavissa sinulle Plussasydän! Ole hyvä!

Gitte: Onnea kiertoon, paljon on ainakin simmppoja liikkeell ja toivottavasti löytävät munasolua ja plussaa seuraisi!Plussasadetta sinne


mimmimammalle : Paljon Onnea edelleen uuteen työpaikkaasi, kiva, että viihdyt!
Onko työsi tälläistä?


Pinkki ja taikakuu: Juu samaa mieltä olen kanssanne, kovasti toivon Plussia raskaustesteihin tässä pinossa, ne eivät yhtään tunnu pahalle vaan ihanaa , luo tunnetta , että vielä kaikki plussaamme!Tämä Plussauskaava vaan on vähän vaikea:
, Toivotaan, että jokainen pinossa sen taitaisimme:


Oma napa: alavatsa vähän kipeä , tärähdysarka. Maanantai illalla laitan viimeisen Lugen ja sitten vaan odotan löytääkö se punainen ferrari tiensä meille? Aamulämpö 36,7, iltaisin 37,1 ja 37,2. Positiivisena olen ja seuraan tilannetta, mitä tässä muutakaan voi!
Täti punaisen karkotus pinosta!

Minulla iltavuoro, joten vähän myöhemmin polkasen tänään töihin!




Plussailua, plussailua kaikille nyt lopuksi toivotan!



 
Pinkki Kiitos kysymästä, paikkakunnan vaihto on erittäin toivottu. Ollaan tähän asti rakastetun kanssa asuttu reilun 300 kilometrin päässä toisistamme ja min ävielä opiskellut siinä matkan puolivälissä. Nyt päästään vihdoin saman katon alle omaan rivarineliöön. Rva Pikkumyyn laittama kuvaus on juuri oikea, paitsi että parveketta ei ole ;)
 
Moikka kaikille! Olen yrittänyt tänään siivoilla, kun anoppi tulee illalla vierailulle. Hänellä on tapana pitää kunnon tupatarkastus ja kurkkia kaapit ja kaikki. Yleensä se vaan huvittaa, mutta nyt olen ollut pari päivää niin pahallapäällä, että ärsyttää jo etukäteen.
Vuotoa on enää tosi vähän ja mietin pystyisikö sen oviksen löytämään, kun sen aika tulee ja koskahan se tulee. Ilmeisesti lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen voi kyllä jäädä tiputtelemaan monta viikkoa ja siitä alkaa ekat kuukautiset. Lupa saatiin yrittää heti uudelleen kun jälkivuoto loppuu ja hetihän me yritetään. Miehen kalenteri on kyllä kesällä niin täynnä, että hyvä tuuri saa käydä, jos hän sattuu olemaan oviksen aikana kotona. Lääkäri ultrassa sanoi, että siittiö saattaa elää jopa yhdeksän päivää :LOL: ... en ihan usko, että täällä on niin otolliset olosuhteet. Tulipa oikein oma napa vuodatus taas.
Toivon kaikkien vauvahaaveiden toteutuvan..... Ihanaa viikonloppua...



 
Moikka teille kaikille!
Oma napa:kp13/28 ja ovistestiin tuli vahva plussa tänään ja hieman tulee vaaleaa vuotoa eli limat lisääntyneet myöskin,tissit kipeet.Tänä iltana laitamme simpat liikkeelle ja sitten vaan elellään toivossa,että saisimme helmivauvan masuun kasvamaan.

Miten teillä muilla on mennyt?

Kuinka usein te muut oviksen aikana laitatte simpat liikkeelle?
Mulla kivaa nipistelyä munasarjan kohdalla.

Miten te muut,koska teillä on kesälomat työstä vai oletteko koko kesän työssä kuten minä olen?

Missä aiotte käydä kesän aikana lomallanne,oletteko jo kesäsuunnitelmia tehneet?

Mä tilasin kampaajan itselleni,menen permiksen ottamaan hiuksiini kesän ajaksi,se piristää kummasti mua.

Mukavaa ja aurinkoista viikonloppua teille kaikille ja plussatuulia teille kaikille B)
 
Jippii...viikonloppu!

Eiks kukaan vois nyt viikonlopun kunniaksi julistaa plussauutista tai edes lupaavia raskausoireita??? No juhlitaan Giten ovisplussaa ainakin!!

Karkasin pari tuntia aiemmin töistä kun työpöytä ei kerrankin notkunut tekemättömistä töistä. kieltämättä aurinkoisella säällä oli ehkä osuutta myös päätökseen :whistle:

Gitte kyseli lomasuunnitelmia...minä meinasin pitää lomaa ruhtinaalliset viisi viikkoa heinäkuussa kun talviloma jäi kokonaan pitämättä ja viime vuonna oli työpaikan vaihdon takia vain parisen viikkoa. Mies on lomalla hiukan lyhyemmän ajan eli saan lomailla myös itsekseni..tekemistä varmaan löytyy. Yhdessä mennään kyllä viikoksi romanttisesti lomareissulle B)

Ai Kanellalla olikin niin hieno kuvio kuin muutto yhteen kultsun kanssa. Hienoa ja onnea uuteen yhteiseen kotiin :flower:

Täällä on kans kova asuntokuume. Nykyinen kämppä on kerrostalossa ja viherpeukalona sormet syyhyäisivät päästä pihaa tonkimaan. Joku rivari olisi loistojuttu, mutta ne on hävyttömän kalliita. Mies puhkuu intoa asunnon ostoon (lue: päästä remontoimaan), mutta minä kuitenkin jarruttelen nykyisen asunnon myymistä kun mahdutaan tähän oikein hyvin...toivoisin että olis joku syy oikeasti vaihtaa asuntoa..vauveli kelpaisi oikein mainiosti!!

Mutta oikein aurinkoista viikonloppua kaikille..Pinkkis singahtaa kohta pihalle :wave:
 
Tarkoitin "täällä otolliset olosuhteet" itseäni, enkä teitä muita. Kirjoittelen taas ihan mitä sattuu.
Gitte Toivottavasti sinulla tärppää tässä kierrossa. Me ollaan pupuiltu joka toinen päivä oviksen aikaan. Ei siis kovin usein! Viimeksi pupuiltiin kolme kertaa koko kierrolla ja silti tärppäsi, vaikka raskaus ei sitten onnistunutkaan.
Mies tekee töitä koko kesän ja on reissussa. Olen lasten kanssa kotosalla. Täällä saaristossa on mukava asua kesällä. Ei niin suurta hinkua ole mihinkään lähteä. Uutta ammattia olen aloittanut opiskelemaan ja sen parissa pitäisi ahertaa. Ihan käytännössä sitä työtä pitäisi jo tehdä ja opiskella teoriaa.
 
Tervehdys !

Kanellalle onnea uuteen kotiin !!

Lomasuunnitelmista...meillä on mies sellaisessa työssä, ettei voi koskaan pitää lomaa kokonaista kuukautta kerralla. Ennen juhannusta meinaa olla pari viikkoa ja sit heinäkuussa miten pystyy. Kauheesti ei olla reissuja suunniteltu, mökillä varmaan vietetään osa ajasta ja olishan sitä kiva jossain käydä.
Ti-Ti Nallen taloon ainakin täytyy tyttöä viedä :D

Pinkki Me asutaan rivarissa, mutta kova hinku on omakotitaloon :p Ensin meinattiin, että rakennetaan ite (itse asiassa talokin on jo piirretty =) ), mutta nyt mies ilmoitti, että sitä haavetta on pakko siirtää. Ei rahkeet riitä töiden takia.
Katsellaan kyllä koko ajan valmiitakin taloja, jos vaikka löytyisikin kiva, niin ei tarvis kun korkeintaan tehdä pientä pintaremppaa.

Omaa napaa sen verran, että menossa on kp 30/28, mutta en ole vielä uskaltanut testata. Jotenkin on sellanen tunne, että täti tulee viikonlopun aikana. Sunnuntaihin odotan ja testaan sitten, jos on enää aihetta.

a-alisalle opiskeluintoa =)

Aurinkoista ja lämmintä viikonloppua B)
 
gitte tärppikierrossa oltiin melkein joka päivä ovisaikana pupuilupuuhissa ja lopulta tärppäs. Oltiin kierron alussakin heti ja siinä välillä. Ei se ainakaan huono asia ollut, eikä sitä tiedä mikä simppa sinne sitte vihdoin onnistuu kaivautumaan. :D

Raskaus alkaa olla siinä vaiheessa, josta pidän eniten, eli toinen kolmannes ja väsymys haihtunu lähes kokonaan, energiaa piisaa ja kotia siivoan innolla, kun alkuraskaudessa en oikeen ole jaksanut, sen kyllä näkee. :(

Aamulla piti herätä jo puoli 6, vaikka menin nukkumaan vasta ennen puolta yötä. :LOL: Pikkuneitikin nukkui peräti 7 asti, vaikka isännällä aamutuuri, ei heränny viideltä, kuten aika usein silloin tekee.
Oli niin energinen olo ja laitoinkin vauvan sängyn makkariin, ja hoitopöydän siirsin paikalleen. On ollut kyllä makkarissa koko ajan. :heart: Siinä on nyt pikkuneidin vaatteet ja pitäisi alkaa keksiä niille muuta paikkaa, kun vauva tarvii lipaston laatikot vaatteilleen. Vaatteita on sekä tytölle että pojalle, kun molemmat on. :heart:

Kyselin esikoiselta kumpaa odottaa, toivoo poikaa eli pikkuveljeä, mutta hetken mietittyään sanoi kuitenkin: Kumpikin on yhtä tervetulleita! =) :heart:

Vatsa kasvaa. Suonikohjuja on ilmestynyt vasempaan sääreen ja ostinkin Instrusta lentosukat ja ne tuntuvat oikein hyvältä jalassa ja pakotus helpottanut, kohjuja on myös takana reidessä. Mulla aina riesana ne. Ummetus ja pukamat myös pahenevat yleensä odotusaikana, kun vaan lenkkeilee ahkeraan ja muistaa juoda tarpeeksi, tilanne helpottuu.

Plussatuulia puhaltelen ja vedän teitä mukaani odottajiin. Uskon että pian plussataan täällä taas! :heart: TeSuLah ja Pikkukolmonen 14+2 :heart: :wave:
 
Mahataudin jälkeen ruoka on maistunut tosi huonosti, tänään ekan sain vasta syötyä niin että tuli hyvä olo syönnin jälkeen. Paino ei ole vielä palannut alkulukemiin, kun putosi monta kiloa. :eek: Nyt on paino oikein sopiva. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja gitte:
Miten te muut,koska teillä on kesälomat työstä vai oletteko koko kesän työssä kuten minä olen? Missä aiotte käydä kesän aikana lomallanne,oletteko jo kesäsuunnitelmia tehneet?

Mä tilasin kampaajan itselleni,menen permiksen ottamaan hiuksiini kesän ajaksi,se piristää kummasti mua.
Mä vaihdoin työpaikkaa viime syksynä, joten lomapäiviä ei ole kertynyt kuin 12 ja ne pidän heinäkuun lopulla. Mies ja tyttö lomailevat neljä viikkoa. Suunnitelmissa on joku lasten kohde esim. eläinpuisto tai vastaava ja ehkä jo kolmatta kesää peräkkäin Muumimaailma.

Itse kävin alkuviikosta myös kampaajalla: leikkautin taas lyhyeksi ja tummensin pohjaväriä tumman ruskeaksi ja päälle laitatutin reippaasti vaaleita raitoja. Kevättä/Kesää ilmassa ihan selvästi B)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinkki69:
Mutta täällä emme kadehdi toisten plussia eli niitä niitä toivotaan kaikille sillä ne tykkäävät parveilusta eli yksi plussa kokoaa lauman ympärilleen!! Huhuu täällä ollaan :wave:
Tää on todella hieno ajatus... Ketjussa on monta jäsentä, jotka ovat jo yrittäneet monen monituista kertaa... ja jaksavat porskuttaa eteenpäin epäonnistumisista huolimatta... Todella ihailtavaa. Mä en edes tiedä prosenttiakaan teidän muiden taustoista ym kun vasta itsekin liityin ketjuun, joten en osaa ottaa osaa keskusteluun samalla tavalla kuin pidemmän aikaa mukana olleet.

 
Heipsistä! Kp29/30 ja lämmöt +36,3-36,8C. Tuntuu toivottomalta. :headwall: Nooo, tänään on aivan ihana aurinkoinen päivä aluillaan ja en aio nyt murehtia tulevaa tädin tuloa! Tulee kuitenkin... :(

Pian ulkoilemaan ja jätskiä luvattu neidille! B) Sitten, jos jaksaisi, niin iltapäivällä pesen parit ikkunat!
Torstaina oli tytön kerhon päättäjäiset ja nyt sieltä siis kesälomaa! :'( :heart: Oli se niiiin sööttiä, kun siellä lauleli ja mamma tippa simmus melkein. :heart:

Gitte :wave: Kesäloman aloitan kesäkuun lopulla ja ihan muutaman viikon, kun ei ole ehtinyt paljon kertyä, kun aloitin työt marraskuulla. Siitäkin sitten osaa kyllä nauttia tämän työrupeaman jälkeen! Mökille tietenkin ja sieltä käsin vähän autoillaan seudulla. Ollaan ja levätään! Elippäs ei mitään liian suunniteltua kuiteskaan ja säiden mukaan liikutaan! Power Park ja Ähtäri ainakin tähtäimessä, Puuhamaa heinäkuun lopulla ja mamman unelmana vielä Muumistadi! :D

Täällä monella jännät paikat! Voi, kun nyt saataisiin paljon ihania kesäplussia!! :flower:

Rouva Pikkumyy Kiitos plussa :heart: mmestä!!!! :wave:
 
mantana tervetuloa vaan Ähtäriin.. Meinaan minä asun täällä.. :wave: Varmaan käytte eläinpuistossa..? Vaikka me tytön kanssa ollaan asuttu kohta 8-vuotta (elokuussa) Ähtärissä,niin minä kävin viime kesänä eka kerran eläinpuistossa täällä veljen perheen kanssa.. B)

Oikein hyvää viikonloppua kaikille!
 

TeSuLah
Aurinkoinen hei!
Täällä aamupuurot syötynä, pienempi tykkää puurosta ja itte, mutta isompi ei. Meidän pikkuneiti katsoo Mr Beania, isoveli lainas dvd:n kaveriltaan ja pikkuneiti tykkää katsoa sitä enemmän kun isoveli. Onhan siinä hassuja liikkeitä ja ilmeitä ja ne naurattaa, on aina ollu kova kattomaan kaikkea ihan vauvasta asti. Äskenkin näytti dvd:n ja sanoi että setä ja pyysi laittamaan Beania.

Tänään taitaa tulla lämmin päivä, lapset onkin jo shortseissa. Isäntä nukkuu, kun ollu yön töissä. Mulla reiden taakse noussut oikein kipeitä suonikohjuja. Muuten olo oikein hyvä ja pirteän energinen.

Rouva Pikkumyy Meillä onkin vaan pihakoira, kun mies on allerginen, täällä maalla sopeutuu hyvin olemaan ulkona, eikä edes hakeudu koppiinsakaan, kun pahimmilla myrskyillä vaan. Pitkäkarvainen kun on ei oikein nauti kesästä ja hakeutuu yleensä varjoon.

Aurinkoista tätä päivää ja plussatuulia + + TeSuLah ja Pikkukolmonen 14+3
:heart:
 
Mukavaa! Olis siis pullakaffeet tiedossa aikas mones paikassa! ;)
Taikakuu Jeps, karhuja pitää jälleen käydä katsomassa! Aikas liki sitten lomailemme teitä... B)
Pitkältä ulkoiluretkeltä tultiin ja kavereiden kanssa oli jälleen kiva neidin touhuta! Sorsia syöteltiin, eväitä ja tietenkin jätskiä! =)

Muistaako, joku teistä silloin "ennenvanhaan"... oli semmoisia kolmiomallisia mehutetroja? Voi jestas, kun se appelsiinimehu oli tenavana hyvää!! Nyt ostin ihan suorakaiteenmuotoisen appelsiinimehutripin, niin meinas ihan kieli mennä peräs!! :LOL:

Maanantaina papa-näytteen otto, mut jos täti hyökkää siirtyy sekin sitten! :headwall: Lämmöt +36,5C alavatsaa repii tuttuun tapaan. :ashamed: Hohhoijaa ja nyt ikkunanpesuun! B) :wave:
 
..... ja tervetuloa mukaan niille jotka ovat joukkoomme liittyneet, jos en vielä ole teitä tervehtinyt. :wave:
Minä kun olen näit tämän joukon iäisyys-jäseniä (niin biologisen ikäni kuin paltailun suhteen) niin tuo alkava dalmatia on joskus seuraan tunkeutumassa. :whistle:
Joo ja iäisyys-jäsenenä taidan pysyäkin. Sillä täti se sitten päätti näin koulujen päättäjäispäivän kunniaksi kylään kuokkavieraana tunkeutua. Joten kp1 ja alusta on TAAS kaikki aloitetava. Vähän on tympiintynyt olo vaikka jo aavistinkin et ei tällä kierrolla tärpännyt, kun yritykset jäivät yhden kerran varaan. Tähän vähäiseen yritykseen syitä useampia-ukon kiukkuilu, mun työssäoppimiset/näyttö ja sen aiheuttamat paineet, jne, jne,.... :( :kieh: :/
No, nyt on ukko sitten remontti hommissa sukulaisten luona ja mulla työssäoppimiset sekä näyttö ohitse, lapsilla alkoi kesäloma, josta nyt nautitaan. Tosin mulla viel näytön loppuarviointi tiistaina ja siihen olis huomiseen iltaan mennessä itsearviointi tehtävä. Joten itse en ihan vielä lomalle voi täysin heitäytyä.

Tänään oli tällä mammalla kyyneleet silmäkulmissa, kun olin kuuntelemassa/katselemassa kahden lapsen kevätjuhlaa. Tämä juhla nimittäin oli jotenkin iloa ja surua yhtä aikaa, kun toisiks vanhin päätti peruskoulun, ja toisiks nuorin siirtyi neloselle. :'( :D :heart: Siis lapset samassa koulussa olivat joten juhlakin oli yhteinen.
Tuossa juhlassa vielä autoin äitiä (=ystäväni) jolla kolme pientä lasta mukanaan ja yksi ko koulun oppilaanan. Hällä kädet täynnä kun pari lapsukaisista vilkkaan puoleisia ja yksi alle vuoden. Joten syliini tuon alle vuoden ikäisen jossain vaiheessa juhlaa sain iloisena yllätyksenä, mutta hiukan herkällä tuulella kun olin niin kyynyelhän se silmiäni yritti sumentaa. :'( Vaan vauva itse aurinko niin eihän siinä voinut vollottamaan alkaa, joten itsehillintäni kokosin. :D

Niin ja viel kotiin ilmaantui yksi lapsukainen hyvän todistuksen kanssa, niin johan äiti ylpeänä saa lapsistaan olla. Sillä kuudesluokkalainen tuon todistuksen toi ja syksyllä kun ok lapsukainen pois muuttamassa niin johan äidillä taasen oli vedet silmiin pyrkimässä. :whistle: :headwall:

Mut mut juu joku tuolla aijemmin lomasuunnitelmista kyseli????? :headwall:

No, meillä menee nyt tämä kesäkuun eka viikko ukon kans eri paikka kunnilla (minä lasten kanssa kotosalla/ukko toisaalla). Vaan sitten ollaankin viikon päästä sunnuntaina yhdes nokkiamme suuntaamassa keski-suomeen siis ukko, minä ja kaks nuorinta lapsosta, (kolme vanhinta menevät isälleen).
Hmmmm..... sitten tuo kesäkuun kolmas vko onkin arvoitus sillä silloin on ukko remonttihommia jatkamassa ja neljä vanhinta lasta mitä ilmeisimmin isällään. Joten minulla ja nuorimaisella on kahden miettiminen mitä tehdään ja minne mennään. Ehkä lähes samoil seuduil ollaan kuin ukkokin, mut paljon emme taida silti aikaa yhdes vietellä vaan minä ja nuorin ilmeisesti sukulaisia käydään tapailemassa ukon töitä puskiessa. :headwall: :whistle: :p Niin eikä sitten kyl ole viel tietoa kuin heinäkuun vietämme, ehkä jokin suukulointi reissu itä-suomen suuntaan tehdään, mut perhe kokoonpano on viel sille reissulle arvoitus :headwall:
Elokuun alussa sitten onkin jo taas opintoihin keskityttävä minun ja tuon peruskoulun päättäneen tyttösen, vaan vielä ei tiedetä pääseekö tyttö opiskelemaan sinne minne haki. Mut jos pääsee niin saman oppilaitoksen opiskelijoita syksyllä olemme. :D

Vaan nyt plussat kesätuulen mukaan huidon ja muihin hommiin siirryn :wave: :wave: :wave: +++++++++ :wave: :wave: :wave: :whistle: :whistle:

-touhis-
 

Yhteistyössä