YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.4

Kanella - Järkyttävä tieto. Muistan, kun kirjoitit epäilyistäsi, mutta en henk.koht. tahtonut niihin uskoa. Vakuutin, että naisen vaisto voi viedä myös harhaan. Toivoin sitä. Näköjään se on vahvempi kuin luulinkaan. Olen pahoillani puolestasi!
 
Kiitos vaan kaikille, kyllä maha kasvaa hurjaa vauhtia. Ympärysmitta 92,5 cm. :)

kanella jaksamista ja voimia ja iso :hug:

Hei Taikakuu mullakin oli muutamalla viimeisellä kierrolla ruskehtavaa tuhrua, ei kai se mitään kummempaa, loppuu vaan menkat, ei mulla ole koskaan ollu ennen. Tuntui jatkuvan muutaman päivän, kun varsinainen vuoto loppui. Pyyhkimällä lähinnä vaan tuli tuhrua paperiin. En usko, että tarvii murehtia mitään. :hug:

Kaikille oikein hyvää yötä! :heart: TeSuLah ja Pikkukolmonen 13+6 :heart: :wave:
 
Kiitos kaikille myötätunnosta. Hibiscus - on tosiaan jännä, miten olin jo mielessäni varautunut tähän. Nyt vain tiedän virallisesti sen, minkä olen jo monta viikkoa tiennyt olevan tulossa. Osittain ehkä johtuu siitä, että lääketieteen ammattilaisena on niin paljon faktatietoa, mutta kyllä osansa takuulla on sillä naisen vaistollakin. Huomenna toivottavasti pääsen kaavintaan, niin saadaan asian fyysinen puoli hoidettua. Surutyön taidan olla ainakin osittain tehnyt jo tässä viikkojen varrella.
 
Huomenia! :flower:


Mitäs olotiloja tänään keillä noin 21 kp meneillään? Eipä täällä ihmeempiä, luget tekee sivuvaikutuksiaan. No viikko vielä niin näkee tämän kierron tuloksen!
Nopeastihan tuo aika kuluu!


Eipä mene kauaa enää, kun tulee Juhannuskin!


Jaa a taas saisi hypätä tämän satulaan:



Ja huomisaamuna ilmeisesti olisikin suunta 2km:n kävelytestiin
, siinä saa aika haipakkaa laittaa tassua toisen eteen!


Mukavaa, ihanaa , aurinkoista päivää kaikille!


Rva Pikkumyy



 
KANELLA Voimia sinulle :hug:
Itsellä tehtiin lääkkeellinen tyhjennys viime viikolla. Vuoto on jo vähentymäänpäin. Halusin itse kokeilla lääkkeellistä, kun edellisistä keskenmenoista on tehty kaavinta. Ensi viikolla on tarkistus ultra ja sitten tietää vältinkö kaavinnan.
Palailen listalle kuumeilemaan. Me yritetään uudelleen heti, kun mahdollista.
TAIKAKUU Minulla tulee aina menkkojen lopussa rusehtavaa verta, kun vuoto vähenee.
:heart: Tytön kokeiden tulokset olivat hyvät. :heart:
 
Kanella olen pahoillani puolestasi :hug:

Kuumetta :hug:

Meillä riehui vatsatauti koko viikonlopun. Lapset vuoron perään oksensi. Nyt kuitenkin kaikki jo terveitä. Nopeasti meni ohi. Minulle ei ole tullut mitään..ehkä ei enää tulekkaan..toivotaan.
Oma napa: vasemalla puolella munasarjoissa tuntuu vihlontaa..ehkä siellä jotain tapahtuu. :D Kovasti ollaan simppoja laitettu liikkeelle. Täytys hakea ovistikkuja tänään.
Musta on kiva seurata jos se näyttäiskin oviksen. :p

 
TeSuLah ei minullakaan ole ennen ollut tuollaista ruskehtavaa vuotoa ennen.. En ainakaan muista että olisi ollut.. :eek: Niin sitä vuotoa oli kyllä sinä eka vuotopäivänäki.

a-alisa mukava kuulla että tyttösi kokeiden tulokset olivat hyviä.. :heart:

kuumetta :hug:
 
Omaa... :ashamed: jälleen tunne, ettei tästä taaskaan tullut mitään. :headwall: Kp20 sain vahvan ovisplussan, ja sitä hyöty käytettiin tietenkin.. ovistestiin edelleen eilen vahvahko viiva!? :headwall: Tiedän, että ovisaika meni jo, mutta eipä tuo ovisviiva vaan haalene paljonkaan! Olen siis ihmeissäni. :eek: Nyt kp26/30 lämmöt olleet sunnuntaista lähtien sellaista +36,6-> +37,2C enimmillään. Painetta alamasulla, nippailuja jne. jne. saan jälleen varmasti kuviteltua kaikenlaisia oireita!! :D

TeSuLah ihana masukuvasi sai Niagaran valloilleen. Suloista masusi kasvu! :hug: :wave:

Kaikille teille tsemppiä! :flower: :wave:
 
Moi kaikille!
Itse täss lueskelen näitä teidän tuntemuksianne milloin mistäkin tilasta. Itselläni menossa 23/28, ei kyllä minkäänlaisia tuntemuksia raskaudesta. Tosin kuvittelin eilen illalla rintsikoita riisuessani, että onpas nämä muka suuret, mutta kun peilin eteen menin, niin aivan samat tissukat kuin ennenkin. =) Mulla aiemmissa raskauksissa selkeimmin huomasi raskauden alun juuri rinnoista, ne menivät koviksi, aroiksi ja nännit suurenivat ja tummuivat. Eli enpä tästäkään kierrosta liikoja odottele. Täti tulee varmasti kylään tiistaina.
 
Moi!

Rva Pikkumyy: Täällä menossa kp19/29..tai jotain sinnepäin. Olotila melko "normaali" eli vain hienoista mahan nippailua ja painon tunnetta tällä hetkellä. Ensi viikolla tai luultavimmin jo reilu viikko ennen tädin vierailua alkaa varmaan taas tutut juilinnat, palelemiset, etova olo ja tissien kipeytyminen...muutamia oireita mainitakseni. Ekoilla kierroilla olin aivan tohkeissani kun lueskelin raskausoirepinoja...joka kuukausi meille oli vauva tulossa..mutta ainapa putkahtikin vain TÄTI :headwall:

Nyt yritän asennoitua asiaan coolimmin B) ja hyväksyä ne minun kohdallani pms-oireina. Harmittaa vaan luopua toivosta jo paljon ennen tädin tuloa. Mutta niin kamala optimisti olen, että joka kuukausi odotan jotain "uudenlaista" oiretta, joka kertoisi ihan jostain muusta kun tädin saapumisesta :LOL:

Mieli tekisi heittää koko tämä yritys kesän ajaksi "lomalle", mutta saimme gyneltä ohjeen hakeutua kesän jälkeen tutkimuksiin jos ei silloin ole vielä tärpännyt. Eli tuskinpa maltan ovistikkujani hylätä kun pitää olla "dataa" syksyllä ja samallahan siinä pysyy asia väkisinkin mielessä. Pöh :/

Laidasta laitaan menee siis ajatukset, mutta ainakin täällä etelärannikolla on hieno keli eli taidan lähteä siiitä nauttimaan :)

Pinkkis
 
OnneA teille kaikille, plussia, plussia toivon teille!

mantana...............................27/30
vilmaville...............................28/28
keijukka................................28/29
syklaaminkukka....................29/28
diddlina.................................30/31-32
touhu tenava........................31/28
ebony...................................70/28-30
kikkara...........................116/33
tiiu64....................163/28-30
Testailisiko joku jo?

:heart: :flower:
 
Tänään siis vähän myöhemmin töihin sen kävelytestin ansiosta, saapa nähdä , mitä tulokset kertoo!? :D

Aamulämpö pompannut 36,6 asteeseen...Ensi viikolla saapi nähdä tämän kierron tulokset! :saint:

Hyviä Oviksen pongaus hetkiä ja tietenkin raskaustestientekoOnnea! :heart: :flower: :saint:
 
Kanella :hug: Mulla oli kans vahva vaisto, ettei kaikki ollut masusssa hyvin ja suruunhan se meilläkin päättyi silloin talvella. Voimia ja jaksamista. Joskohan seuraava kerta toisi vauvan syliin asti. Nämä on näitä kliseitä, mutta voimahaleja joka tapauksessa paljon sinne teille :hug: :hug:

Kuumetta :hug:

Eipä ole vielä mitään oirettaa mihinkään suuntaan ilmaantunut, joten antaa ajan kulua ja näyttää mitä tuleman pitää. Nyt takas kurpitsantaimien pariin :wave:
 
Lumi-Marja Muistan kun luin silloin sun kirjoituksia. Eikös teillä ollut jo paljon pidemmällä raskaus siinä vaiheessa, kun keskeytyi? Varmaan vielä paljon paljon rankempaa kuin meillä. Meillähän helpotti se, että koko raskaus alkoi niin yllättäen, että vasta ehdittiin toipua hämmästyksestä, kun ensimmäisen kerran rupesi vuotamaan. Jotenkin ei siis missään vaiheessa ehtinyt uskoa, että vauva oikeasti olisi tulossa eikä uskaltanut tulokkaaseen kiintyä. Mutta rankkaa on siitä huolimatta.
 
kanella olihan niitä viikkoja koossa 16, tarkemmin 15+5. Niin ja sitä yritystä se 19 kertaa, mutta noustiin vain siitäkin taas jaloilleen. Olisin kyllä sitä mieltä, että tapahtuupa se km sitten mihin aikaan raskautta tahansa, niin kipiää se tekee. Tietysti mitä pidemmällä menee, sen todellisempaa se odotus on. Minäkin kaipaan edelleen niitä hentoisia liikkeitä, mitä ehdin tuntea :ashamed: En hetkeäkään epäile, ettei teillä olisi nyt rankka aika meneillään ja asian sulattelu herättää tunteita suuntaan ja toiseen. Alkuun minäkin luulin, että selvittiin, mutta sit tuli jälkitarkastuksen jälkeen paha takapakki. Kaikesta tuli niin lopullista, kun sai kuulla patologin lausunnon ja kaikkea muuta siihen liittyvää. Edelleen kattelen pienestä kuvia ja tunteet on pinnalla, mutta elämän on jatkuttava. Uurnalehtoon käy tie usein tuolla kaupungissa käydessä. Omalla hautausmaalla ei sellasita ole. Kaikki tunteet ovat sallittuja, ilot ja surut. Pidetään lippu korkealla, vielä tässä onnistutatan. :hug: Sulla on nyt kaavinta takana ja hyvä juttu, että se meni hyvin, fyysisesti. Henkinen puoli paranee ajan mittaan. Ihan varmasti. Oli sitten kiintynyt pieneen tulokkaaseen päivän, viikon tai monta kuukautta, ei se sitä perusasiaa mihinkään muuta. Sitä vuotoa oli mullakin toista kuukautta ja joku ihmeen vaisto sanoi, että kaikki ei ole hyvin. Varhaisultrassa sanottiin, että kaikki ok, mutta en uskonut sitäkään. Vertailin ultrakuvia edellisten lasten kuviin ja mielestäni niissä oli poikkeavuuksia. Yritin sanoa itselleni, että lääkärit ovat viisaampia, mutta äidinvaisto sanoi muuta ja oikeassa olikin. Eikä asiaa auta yhtään, että lääkäri jälkeenpäin myönsi, että ultralaite ekalla kerralla oli kehno ja että hän katsoi jo silloin, että pää on hieman erikoisen näköinen, mutta laittoi ultralaitteen syyksi eikä katsonut aiheelliseksi paremmalla katsoa, joka oli peräti toisessa huoneessa. Asioita on enää turha jossitella, mutta jos sairaus olisi tullut ilmi aiemmin, olisi säästytty ajallisesti paljolta tuskalta. Mutta...elämä on tätä. Paljon jaksamista edelleen toivottelen :hug:
 
Lumi-Marja On tuo kyllä sinulla ollut takuulla vielä rankempaa, kun toinen pieni on ollut jo ihan konkreettisesti tunnettavissakin. Meille jäi pelkäksi vilahdukseksi ultrassa ja jonkinlaiseksi aavistukseksi. Tähän samaan rytäkkään osuu vielä maanantain muutto toiseen kaupunkiin, joten ainakaan vielä ei ole aikaa istua paikalleen miettimään ja suremaan. Ehkä toisaalta ihan hyväkin niin. Ja kuten sanoit, tässä vielä onnistutaan!!!
 
Heippaus kaikille!

Kanellalle jaksamista asiasta toipumiseen! :hug:

Viime vklla kuulin, että työkamu odottaa vauvaa, hän on nuori. Olin ja olen iloinen hänen puolestaan, onnittelin aivan aidosti häntä jne.. :heart:
Eilen alkoi puhumaan ultrakuvista ja tänään yhtäkkiä ne olivat kädessäni, hän halusi näyttää, jotenkin tuntui , että tunnelma oli vaivautunut, osahan tietää menneestä raskaudestani. Kiva niitä kuvia oli katsoa, mutta samalla vaikeaa :ashamed: , koska muistan niin hyvin miltä meidän pieni näytti syntyessään samoilla rv:llä kuin nämä ultrakuvat olivat. Jotenkin en tiennyt , mitä sanoa, varmaan kuulostin "hoopolta" katsoessani kuvia. :ashamed: Ei voi mitään, mutta sattui sydämeen! Ja se ei merkitse, etten olisi onnellinen hänen ilostaan ja raskaudestaan, mutta vaan huomasin "oudon reagoinnin itselläni" :ashamed:


Minulla iltalämmöt pompanneet 37,2 ja olo tuntuu "kipeältä", vaikka en ole tietääkseni!
Nouseekohan hibiscuksella myös lämmöt lugejen ansiosta loppukierrossa runsaastikin?

Aamuinen kävelytestini meni hyvin, tarkat tulokset tulevat myöhemmin!


Kukas toisi plussia seuraavaksi?lussaserenaadia:


Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 

Yhteistyössä