YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.4

Tulin vielä tänne kurkistamaan kuulumisia, tuonne odotuspuolelle kun en ole vielä oikein osannut mennä. Kiitos kaikille onnitteluista. Ja pahoitteluni a-alisa :hug:

Huomasin, että ovulaatiosta ja sen testaamisesta oli ollut täällä puhe. Meillä molemmat lapset ja myös tämä nyt alkanut raskaus ovat saaneet alkunsa ovulaatiotestien avituksella (ja myöskin ensimmäisestä kierrosta, jossa olen ottanut testit käyttöön). Taktiikkana on ollut puuhailu sinä päivänä kun plussa on tullut ja siitä seuraavana päivänä. Testeissähän lukee, että ovulaatio tapahtuu 1-2 vrk plussan jälkeen. Minulla kyllä tuntemukset ovat viitanneet siihen, että ovulaatio on aina tapahtunut selvästi alle vuorokausi plussasta. Kakkosen kohdalla mittailin myös lämpöjä, ja niidenkin perusteella ovuloin alle vuorokausi plussasta. Hain joskus vähän tietoa netin englanninkielisiltäkin sivuilta aiheeseen liittyen ja löytämäni tiedon perusteella ovulaatio tapahtuu yleensä 7-15 tunnin sisällä lh-huipusta (eri lähteissä hieman toisistaan poikkeavaa tietoa ja lisäksi kai tämä on hieman yksilöllistä) ja noin 1,5 vrk lh:n nousun alusta. Periaatteessa testit kai voivat antaa plussan heti kun lh-taso alkaa nousta, jolloin tuo 1-2 vrk plussasta on ihan hyvä arvio, mutta minusta tuntuu, että omalla kohdallani kunnon plussa pärähtää vasta ihan huipun kohdalla, eli ovulaatio tapahtuu siitä sitten hyvinkin pian.

Mutta tulipa pitkät pohdiskelut ovulaatioasioihin liittyen, täytynee tehdä vielä vähän töitäkin. Ei muuta kuin onnea kaikille raskautumisiin ovulaatiotikkujen kanssa tai ilman.

Nokko rv 5+3

Lumi-Marja paranemisia sinne... :hug: Täällähän jyllää kovasti tuo maha/oksennustauti :ashamed: Onneksi tytölle ja minulle ei ole tullut..(Ei yleensä sairasteta oksennustautia) Mutta flunssa alkaa olla ohi. =)

TeSuLah toivottavasti teillä alkaa olla pahin jo ohi.. :hug: Paranemisia..

nokko sinulla oli mielenkiintoista tekstiä.. =)

Hei te tikuttelijat tiedättekö voiko olla että esim.8.5 aloin tikutella ja tuli nega (n.klo.11) seuraavana päivänä tuli ovisplussa,niin voiko olla että se olisi muuttunu jo illan tai yön aikana plussaksi (ovis)???

Heippa kaikille!

Tulin ilmoittamaan tuolta yli 40v vauvakuumeilijoiden puolelta ilouutisen:
Minni-07 on saanut Plussan raskaustestiin tänä aamuna!!!!!Olen niin Onnellinen hänen puolestaan!

Pajon Onnea minni ja vauvalle paljon Onnea masumatkalle!

Rva Pikkumyy

Sunnuntaina25.5.2008

kp=kiertopäivät :flower:

Täti pellolla jo??

Taikakuu...............................2/27-32
gitte.....................................8/28
Aurora72..............................8/34-39

Ihana ovisaikaa edessä...
AinoEmilia............................ 14 / 31-34, 4. ---> 1. yhteinen
mimmimamma.......................15/27
Pinkki69.................................16/29-30......yk.7

Tulevaa plussa onnea ja lisä peuhuutusta...
Rouva Pikkumyy....................18/28-29
Lumi-Marja............................18/26-28
kuumetta..............................20/24-26.....yk.22
mimuli...................................20/29
AnniSofii ...............................20/28

Jännitystä... miten jaksaisi vielä odotella???!
mantana...............................23/30.........yk.22
vilmaville...............................24/28
keijukka................................24/29
syklaaminkukka....................25/28
diddlina.................................26/31-32......yk.1
touhu tenava........................28/28

Testit valmiiksi pian! Jokaiselle toivon ihanaa plussaa!

Hibiscus................................33/27-31
ebony...................................66/28-30

Tosi piiiiitkät kp:t........
kikkara...........................112/33
tiiu64....................159/28-30
elina67................../...
pikkukakkosen haaveilija....../...

Vuoden 2008 plussat!

TeSuLah
Minnihiiri68
nevi
surusydän
a-alisa :hug: :heart:
kanella
Nokko
Minni-07
..............
..............
..............Tähän monta plussaa lissää toivotaan!!

:flower: + :flower: ONNEA!!!!

Rouva Pikkumyy myönnän että aamulla tuli testattua ja negaa näytti.. Odotin että menkat olis alkanut tänään,mutta ei ole vielä näkynyt.. Koko ajan on tuntunut että alkais just,mutta ei ainakaan vielä.. On ollut niin kumma olo. Niin ja se testi oli kummallinen,kun näkyi ihan "himmeänä" aluksi kaksi viiva mutta väärin päin.. Mutta hävisi sitten jäi vaan se kontrolliviiva.. :ashamed: Välillä tuntuu että olis tärpännyt ja välillä että eikait se nytkään voi olla mahdollista.. :ashamed: On vaan jotenki niin masentunut olo.. :'(

Oikein hyvää 1/2-vuotis hääpäivää teille Rouva Pikkumyy!

Ei vieläkään uutta ovisrintamalla :headwall: Oli kai se viiva vähän tummempi, mutta ei todellakaan mitään siihen suuntaan, että ovisplussasta olis tietoakaan :headwall: Yksi tikku enää jäljellä, joten jää vain arvailujen varaan tämän kuun ovis. Mikäli ovuloin ollenkaan. Jopas tästäkin nyt meinaa stressi tulla. Pitäis ottaa järki käteen ja antaa asian olla, mutta minkäs sitä ihminen luonnolleen mahtaa.

Ripuli alkaa hellittää, kun viime yönä ei tarvinnu enää ravata vessassa. Aamupuurokin on pysynyt sisällä, joten kaippa se tästä. Eilinen kaupunkireissu meni suht hyvin, muutama pikapyrähdys vessaan tuli, mutta muuten pärjäsin.

Tänään olis urakkana leipominen, kun tuli laitettua iso leipataikina tulemaan. Sit vielä vähän jotain rahkapiirakkaa ja pullaa. Kesäkukat latoin aamusta, kun sellaisia sattui jäämään peräkontillinen eilen mukaan :snotty: Isännän ripuli tais olla vähän helpompi, kun lähti ojankaivuuseen ja eikä ainakaan pahemmin enää mahaansa valitellut. Koiran pirhanakin karkas illalla eikä vielä ole kotia tullut, mutta eiköhän se sieltä ilmesty. Ompa tuo ennenkin ollut taipaleella.

Taikakuu Harmi, kun nega tuli. Olen minäkin noita testejä joskus ihmetelly. Joihinkin tulee jos jotain viivaa ja sit ne katoaa. Jospa se punanuttu ei teille tuliskaan, vaan vielä plussaksi kääntyisi kuitenkin. Toivoahan aina voi :flower:

Rouva Pikkumyylle ja hänen rakkaalleen paljon onnea puolivuotishääpäivän johdosta :heart: :flower: :heart:

Nyt leipomaan :wave:

Otsikko kuvaa omia mielialoja...onhan täällä paljonkin positiivisia asioita. Erityisesti Taikakuulle toivotaan nyt sitä plussaa...testit vain ujostelevat ;)

Itse olen yrittänyt metsästää ovista, mutta eipä sitä ilmaantunut. Tänään kp 15 meni viimeinen tikku ja yhtään plussaa en digitestiin saanut ja viivatkin testeissä olivat todella hailakat..ja tänään erityisen hailakka, joten lisätestien tarvetta ei varmaan ole. Viime kuussa selkeä plussa pärähti jo kp 14 eli eiköhän tämä ollut tässä...harmittaa niin. Nyt nimittäin näyttää siltä, ettei toinen toinen puoli toimi minulla ollenkaan koska sama turha metsästys oli toissakierollakin :headwall:

Ja kun tuntemusten mukaan nyt olisi vuorossa vasen puoli niin ovuloiva puoli olisi se, josta gyne sanoi että on niin kystinen ettei ehkä saa muniksia pukkaistua ulos. Eli ei siis toimi sekään. Alkaa selvitä miksi tässä on jo aika pitkään tuherrettu ilman tulosta..Mitähän mun pitäs tehdä??

Nojoo. Omat fiilikset on nyt hiukka apeat, mutta toivottelen kaikille mukavaa viikonloppua. Toivottavasti kaikki potilaat ovat päässeet jo vääntäytymään ylös sairasvuoteiltaan ja ovat keväistä toimintatarmoa täynnä :)

Pinkkis

Heippaus kaikille!

Pinkkis : minullakin meinasi käydä niin, että ovis jäisi huomaamatta, aamulla kp 13 digitesti näytti negaa, mutta sattumalta innostuin tekemään testin vielä kp 13 iltana ja silloin digitestissä näkyi se sarvi ja jo kp 14 aamuna sarvi oli taas teillä tietämättömillä.
Ovis saattaa siis kolkutella ovella silloin kuin itse ei edes tiedä ja mahtavat oviskivut tulivat vasta kp 14 koko pvn ajan!

Eli saattaa se sinullakin olla ollut jo, vaikka et ole huomannut!

Toivottavasti silti olette peittoja pöllytelleet!

Heippa taas kaikille ja onnea ovisten ja raskaustestiplussien metsästykseen!

Rouva Pikkumyylle ja miehelle onnittelut eilisestä juhlapäivästä :flower:

Minullakin ovisplussa kävi vain pikapikaa pyörähtämässä. Muistan että täältä teiltäkin kyselin voiko niin nopeasti ovis hävitä tielle teittömille. Tämä plussannut kierroshan oli elämäni ensimmäinen ovistikkukokeilu.

Hienoa että TeSuLahin ja Lumi-Marjan voinnit ovat kohentuneet =)

Välillä mietin onko minun paikkani enää täällä teidän joukossa :ashamed:
En vain oikein ole löytänyt sopivaa pinoa tuolta odotuspuolelta. Yli 35-v pinoa olen yrittänyt aktivoida, mutta kovin hiljaista siellä on. Yritän pikkuhiljaa siirtyä sinne. Mutta vähitellen, jos sopii. Silloin ei tule niin pahoja vieroitusoireita ;)

Leppoisaa lauantai-iltaa :wave:

Nevi ja Vilttitossu rv 9+4

Heippa , kiva , kun käyt nevi kuulumisiasi kertomassa ja vedät meitä kaikkia odotuspuolelle!

Älä kokonaan odotuspuolelle katoa!

Ja muutkinTeSuLah, Minnihiiri, Kanella, nokko,surusydän ja kaikki plusneet tänne vaanana välillä kertomaan kuulumisia!

Mukavaa illanjatkoa kaikille!

minä kans minä kans.... täällä näkyy olevan niin paljon plussaa että taidan myös tähän pinoon lyöttäytyä, jos sopii rakkaat kanssaSiskot... ?? Josko tarttuisi plussat :)

nopsasti lueskelin aiemmat sivut. En muista kuka kukin on ,mutta jaksamista sitä tarvitseville, Onnittelut plussanneille Ja mahtavia puhureita kaikille muille.

Oma napa : kp 13 / 31-34, 4. ---> 1. yhteinen

* siis ovis aika kokolailla tässä ja nyt. ----> Hetekan jouset kovilla :D

Tässä lyhyesti, mukavaa lauantaita :wave:

Kp1. :'( :ashamed: Ei minusta enään ole tähän.. Alkaa usko jo mennä. Minulla oli pikkukoira hoidossa ja nukuttiin tuossa päivällä päikkärit,joita en yleensä harrasta.. Oli vähän mahakipee ja vähän väsy niin piti vähän aikaa "köllötellä". |O Sitten nousin ylös ja menin vessaan niin eiköhän täti kurvannut paikalle.. Kyllä tässä on miettinyt mikä olis vikana. Syömisiinki pitäis kait vähän kiinnittää huomiota.. :eek: Ja sitten on tuo lääkitys (vajaa toimintaan).Ei varmaan vielä vaikuta sekään.. :headwall: :headwall:

AnnoEmilia,, tervetuloa mukaan :wave:

Taikakuu :hug: no voi pahuksen pahuksen pahus :headwall: Pahoittelut kovasti siitä mokomasta tädistä :hug:

Euroviisujen pisteitä tässä toisella korvalla kuuntelen. Muutama piste ropsahtanut, vaikka minä en olis tainnut antaa sitä yhtäkään :| Illemmalla vielä tikutin uusiks ja eipä se viiva ole vahventunut, ehkä aavistuksen, mutta eipä oikein mainittavasti. Tikutkin loppu ja apteekista en kyllä niillä hinnoilla lisää hae. Nyt mennään vaan sit ihan omien tuntemusten mukaan.

Ei kyllä jaksa noita viisuja enää tuijotella. Nukahdan muuten tähän pystyyn. Huomenna eskarien retki ja pitää olla aamusta liikkeellä. Lähden sinne mukaan yhdeksi lisäsilmäpariksi.

Hyvää yötä ja huomenta vaan.... :wave:

Täällä on jo kp 5 menossa. Minut voi poistaa kuumeilulistalta. Pidän nyt aluksi kesätaukoa ainakin. Paljon uutta on tulossa elämäämme kesän ja alkusyksyn aikana.

Meillä tulee kesän aikana muutto Itä-Suomeen, joten kaikenlaista tekemistä riittää. Sain elokuun alusta oikein mukavan oloisen työpaikan, joten sen suhteen on kaikki kunnossa. Juuri kirjoitin työsopimuksen. Asuntoa nyt kovasti etsimme ja miehen työpaikka ei ole vielä varmistunut, mutta muutamme joka tapauksessa. Molemmat jatkamme nykyisissä työpaikoissamme kesäkuun loppuun ja sitten meillä on lomaa heinäkuun ajan. Silloin teemme muuttoa, mutta kyllä lomailemmekin toki. Enimmäkseen varmaan mökkeillään.

Kaikille plussanneille vielä kerran paljon onnea matkaan sekä teille plussaa toivoville samoin toiveenne toteutukoon :hug: Ihanaa kesän alkua ja lämpimiä tuulia kaikkien palstalaisten elämään. On ollut ihanaa jakaa näitä asioita kanssanne. Siitä sydämellinen kiitos. :heart:

Voi Taikakuu, olen niin pahoillani puolestasi :hug:
Jos vain jaksat, älä vielä luovuta. Elämä on täynnä ihmeellisiä asoita :flower:

Onnea matkaan Rouva Aniliini. Kaikkea hyvää sinun ja miehesi elämään =)

Tervetuloa mukaan AinoEmilia :wave:

Kyllä ihmismieli on sitten omituinen, koskaan ei ole hyvä. Tänään on nimittäin ollut kertakaikkisen hyvä olo ja nyt olenkin sitten murehtinut voiko alkuvaivat kadota jo näin varhaisessa vaiheessa :/ Milloinkahan sitä oppisi ottamaan asiat omalla painollaan :ashamed:

Aurinkoista sunnuntaita teille kaikille!

Nevi ja Vilttitossu rv 9+5

Hei Kaikille!

Ihanaa muuttoa teille Itä-suomeen Rva Aniliini, Itä-Suomi on lempi matkailupaikkamme, mies kotosin myös sieltä. Ihmiset siellä todella mukavia!
Ja Onnittelut myös työpaikasta!
Ja jos innostut vielä kuumeilemaan kanssamme, niin tervetuloa!!!

Todella kiva oli "tutustua" sinuun, taikakuun sanoin!

Kaikkea hyvää elämäänne , jos emme enää "kohtaa", toivottavasti tulet meitä moikkaamaan vielä! Plussainen sydän mukaasi vielä, tässä!

Mitäs muille kuuluu?

Olimme motskailemassa ja pyöräilemässä ja minä vielä sauvakävelin, poskia kuumottaa auringonpaiste!

Niin Miultakin taikakuulle temppiä!

Nevi, kiva nähdä sinuakin! Minäkin jo nyt välillä jännitän, jos raskudun, miten osaan olla stressaamatta! silti kovasti toivon raskautta!

Kamala tauti kaatoi sänkyyn koko viikonlopuksi, kuume huitoi melkein +39 ja kova kurkkukipu. Enpä muista koska olis tämmöistä viimeksi ollut, ehkä joskus lapsena. :snotty: Aina vaan kurkussa kummallinen paksu tunne, mikä tarkoittaa, että parasta vaan ryömiä työterveyshuoltoon aamusta, eikä leikkiä sankaria

Ilmoitellut en ole tänne, mutta jos joku jaksaa kiltisti päivittää, niin menossa on jo jotain kp. 6, jos en ole seonnut laskuissa. Voi olla, että olen, mutta olkoot |O

Rouva Pikkumyy Puolivuotishääpäivästä vähän myöhästyneet onnittelut, kuulostaa hyvältä idealta juhlia :)! Valopilkkujahan tässä elämässä tarvitaan!

AinoEmilia - Lämpimästi tervetuloa mukaan tänne minun puolestani!

Taikakuu - Ajankohtaisia ajatuksia nuo sinun kirjoittamasi ovat myös mulle. On viime aikoina ollut vähän samanlainen "luovuttajaolo" ja sekin kysymys on myös tullut mieleen, että onko minusta enää tähän. Jospa ne ajat onkin jo kohdaltani ohi. Kropassa tapahtuu jotakin oviksen aikoihin, se(kin ) herättää aina toivon, mutta sitten kun r-testitikkuun pärähtääkin nega, sitä tippuuuuu aina yhtä syvälle. Tunteet heiluu... jossain raivon, kiukun ja pettymyksen aallokossa...
Sitten sitä kuitenkin taas nousee polvilleen, jaloilleen, koska niin on pakko tehdä. Joten eiköhän nousta nytkin! Se mikä ei tapa, vahvistaa, niinhän sitä sanotaan. :ashamed:

Rouva Aniliini - Onnea uudesta työpaikasta, ja onnea muutolle ja uudelle kodille! Nuo ovat aika rajuja muutoksia elämässä! Varsinkin muuttaminen toisiin maisemiin. Rohkea temppu! Mutta älä nyt kumminkaan aivan täysin palstailua jätä, piipahda kertomassa kuulumisiasi, jookos? Kiitos myös sinulle juttelusta! Enkeleitä lähetän uudelle tiellenne onnea, turvaa ja voimia tuomaan!

Lumi-Marja (N)euroviisuja yritin kattella myös, mutta kuukahdin alta tunnissa. Teräsbetonille kikateltiin teinin kanssa sohvalla ihan sykkyrässä. Tai siis missä miehet ratsastaa -kailotuksen sanoille. Voi ei, ota tuosta nyt selevää, onko nuo äijjät tosissaan vai onko tuo huumoria?!
No, ainakin esitys piristi kuumehuuruista päivää ja täytti siis tehtävänsä. Israel oli kyllä suosikkini
Loput katsoin aamulla nauhalta, aika epätoivoista eller hur? :LOL:

Nyt vain kaikille hyvää alkavaa viikkoa! Nevi - kyllä sinä ihan oikeassa paikassa olet, tuot lohtua ainakin yhdelle lohduttomalle. Kiitos siitä! Älä niitä oireiden häviämistä turhan päiten mieti :heart:

Ja nyt nukkumaan...

Rouva Aniliini Aurinkoista plussa kesää ja onnea uuteen kotiin ja työhön! Käythän välillä moikkaamassa! :hug: :wave:

Täällä sitä ollaan... tuntuu, ettei mitään toiveita taaskaan ole. :headwall: Kp24/30 eli, jos ovis oli vasta tuossa kp20 tienoilla, niin kiertoni taitaa jälleen venyä. :headwall:

Rouva ja Herra Pikkumyy Onnea puolvuotis hääpäivän johdosta! :heart: :flower: :heart:

Hibiscus Paranemisiin pian! Toivottavasti ei ole angiina tai keuhkoputkentulehdus. Kamalaa sairastaa näin kesän kynnyksellä. :flower: :wave:

Tänään menen piristämään pääkuontaloa ja tyttelillä kerhopäivä, joten molemmilla menoa heti aamusta! :D Iltavuoroon menen ja siksi tälläistä leppoisaa aamupäivää. Siivotakin pitäisi, mutta ei vaan ole intoa. Kait sitä tästä reipastuu kohti loppuviikkoa. :ashamed:

Kaikille tasapuolisesti ihanaa uuden viikonalkua ja paljon plussia kehiin!! :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: ++ :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: Viskelen ihania plussakimppuja kaikille!! B) :wave:

Moikka!
Oma napa:kp9/28 ja tänä iltana laitamme simpat liikkeelle ja sama uudestaan perjantaina ovis mulla on viikonloppuna.

Miten teillä muilla on mennyt?

Peukkuja teille kaikille!

Mukavaa alkavaa viikkoa teille kaikille!

Mitäs tänne... Euroviisuja katselin makuuhuoneen tapetoinnin lomassa. Ukraina oli mun suosikki. Venäjällä oli huooooonooooo biisi, mutta toisaalta olen tyytyväinen siihen, että uusi maa voitti taas. Tulee vähän vaihtelua noihin kisoihin. Tanskalla oli mukavan letkeä kappale ja Kreikkallakin ok, vaikka hyvin oli perinteinen viisubiisi (jolle en olisi suonut voittoa). Katseltu on v:sta -79 lähtien, muutama kerta jäänyt väliin suorana lähetyksenä, mutta tulokset aina on seurattu.

Nyt olis kai kp27/30...31...32...? Katselin vanhaa äitiyskorttiani ja silloin kp27 olin testannut negaa, mutta kp30 tuli selvä plussa. En muista, mitä kiertoni oli silloin(kaan), mutta tuon mukaan näemmä lähemmäs 30pv. Jos ei muita tuntemuksia (= täti) ilmesty viikonloppuun mennessä, taidan testata perjantaiaamulla, viimeistään lauantaina. Tuossa tapetoinnin lomassa mua hieman kuvotti aamusella, mutta voi johtua siitäkin, että söin vähäisesti aamupalaa ennen töihin alkamista. Iltasella alkoi sattua "lantioon", jonnekin tuonne sisälle, en osaa sanoa tarkemmin, mutta sekin varmaan johtui kyykkimisestä ja venyttelystä tapetteja laittaessa. Jotain kolme tuntia kesti ja sit meni ohitse.

Kävin muuten luottolääkärilläni muissa asioissa ja raskautuminen tuli puheeksi. Kun en osannut sanoa kiertoni pituutta (olisi kuulemma ollut hyvä odottaa kierron löytyminen ensin...), hän antoi mulle terolut-reseptin varmuuden vuoksi eli jos r-testi on nyt nega, eikä menkkoja kuulu 2 kk:een, voisin nappailla yhden viikon satsin teroluteja.

Yhteistyössä