YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

Maanantai 27.1.2014

KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa

Zuza...................35.............33/25-26...............6................4
Emppis................38.............28/25-29...............12................1
Uniikki75..............38.............25/xx........................................
Kaneli-78.............35.............29/32....................4...............2
Pirpali..................36.............70/29....................2...............4
Takkutukka-76......37..............8/30...................13...............3
väpä...................35..........................................................3
Blancita...............35.............22/25-33.................3...............2
Chokomom...........34...........................................................3
Rimpe1................37...............42/?......................................5
Ei-no/ja...............35...............13/?......................................4
Xienna.................37..............21/29......................1...........2/3
Wc Ankka.............37.............26/28.....................1................3
Syystuuli74..........39..............27/28-30................2,5v............2
Nipsu74...............39..............26/28-30..................................2
lilliputti78.............35............................................................1
Emotar.................35.............19/28-32..................7..............6
Oodikas................35.............25/28......................5...............1
Muovikulho............36...............2/31...........................2..........2
Karhunvatukka.......39..............26/28......................1..............7

DPO
Nipsu pp 8

RKTT

YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

:wave:TAUSTALLA:wave:
Sisko36
Pippurihäntä
Carolina30+
Unelmatar
miltsu76
*Pinkku*

:heart:PLUSSANNEET:heart:

2014
tammikuu.....

2013
joulukuu.......Aada78, Vehnis
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10, Alien_1
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö

Edelliset ketjut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2226694-yli-35v-kuumeilijat-vol-10-a/

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

Päivityspyynnöt korostetusti, kiitos!

Jos kiertopäiväsi ylittää 60, ilmoitathan siitä, muutoin sinut siirretään taustalle. Takaisin listalle pääsee huikkaamalla!

Xienna toiset aloittavat testailun ihan hullun aikasin, joten joskus DPO 7-10 ;)
Ei siihen mitään sääntöä ole, sitten kun ei pysy enää pöksyissään !!
Oireet kuullostavat hyviltä. Ties vaikka matkalainen olis tarttunut kyytiin !!!

Sisko siirsin sinut taustalle, tule pian takaisin ;) Toivon, että saat asioita pian eteenpäin ja itsellesi asiat hyvin !!

• Tykkää
Reactions: sisko36
muovikulho pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :hug:

wc ankka ja oodikas varovaiset onnittelut, olettekos testanneet uudelleen?

kaneli-78 plussaonnea :)

xiennalla mukavan kuuloisia oireita, tarrasukkia :heart: Ovis testistä kyselit. Olen lukenut että ovistesti voi joillakin näyttää plussaa kun raskaana, toivotaan että näin olisi sinunkin kohdallasi. Itse en ole testannut ovistestillä kuin kerran ja sekin oli nega. Olin kuitenkin raskaana (mutta se oli tuulimuna).

Omaa napaa:
Puolet piinapäivistä takana, oireita ei oikeastaan ole edelleenkään. Välillä jomottelee alamasulla ja rintoja pistelee. Eilen illalla ja tänä aamuna etovaa oloa, nyt ei sitäkään. Lutinus/valkovuoto hulahduksia tulee, välillä pitää käydä tarkastamassa, oliko jo menkat. Mutta ei vielä ainakaan. Tosiaan eilen kun nuorimmaisen maha oli sekaisin ja teki ripuli kakan, teki kyllä heikkoa käydä pyyhkimässä pylly.. huh huh.
Näin viime yönä unta, että olin taas alkion siirrossa ja juuri kun lääkäri oli siirtämässä alkiota, pyysin että tarkistaa ultralla että miten aiemmassa siirrossa oli käynyt. En ollut tehnyt raskaustestiä ja olin epävarma, voiko uutta alkiota siirtää kun menkatkaan ei olleet alkaneet vielä. Lääkäri katsoi ja sanoi, että jotain siellä on ja juuri jakaantumassa.. Näytti ultralla kun alkio jakaantui.. heh heh.. Tuskinpa sitä ultralla erottaa :LOL: Enpä muista unesta, että jäikö uusi alkio siirtämättä vai siirrettiinkö se kuitenkin..

Mukavaa tamminkuun viimeistä viikkoa!

Nipsu pp7 :heart:

Energistä uutta viikkoa kaikille! Joko meillä on varmoja uusia plussia? Hassua, kuinka jännää on jännittää myös muiden kuin itsensä puolesta :)

Mutta nyt kaikki viisaammat piinailijat kertokaa, missä vaiheessa olette testanneet ekan kerran? Itsellä nyt kp21 ja millään ei malttaisi odottaa - etenkin kun oireitakin on - mikä voi toki olla yhtä hyvin sitä, että mieli tekee tepposet :attn: En tikuttanut ovista kuin kerran (haalea viiva kp11), kun sen tunnusmerkit oli muutenkin niin selvät ja seksiä teki mieli joka päivä ja aattelin että stressaamatta parempi... vaan eilen kastoin huvikseni yhden ovistestin ja siihen tuli viiva. Ei yhtä vahva kuin testiviiva mutta selvä kuitenkin. MITÄ se nyt sitten tarkoittaa vai tarkoittaako mitään?! Kertokaa pliis te jotka tiedätte, voiko ovistesti kertoa tärpistä...

Entä mitä oireita teillä muilla oviksen jälkeisiä piinailuja läpikäyvillä on? Täällä siis mahan nippailuja ja painon tunnetta viikon oviksen jälkeen, nyt ohi. Mies tokaisi viikonloppuna rintojen olevan erilaiset, pinkeämmät - ja itsehän jo viime viikolla totesin suihkun sattuvan nänneihin :-o Ja juu, eilen illalla tuli yksi pahoinvoinnin aalto eikä äskenkään olo ollut ihan priima. Millä kp:lla olette tehneet ekat testit?

Juu, kärsivällisyyttä vaikka muille jakaa... :whistle:

No, mullahan taisi olla se eka testi jo 21/28... :ashamed: Sitten 23 ja 25, ja nyt hillitsen itseni ainakin pari päivää ja testaan sitten kunnon testillä, rfsu:t on näyttäneet hiljalleen voimistuvaa viivaa mutta epäilys nyt tietysti sitten iski, kun niitä niin haukutaan.

Mulla on sama oire kuin edellisissä raskauksissa(ja tästä johtuen testasinkin noin aikaisin tällä kertaa), häpyluun alueen "arkuus". Semmonen jännä tunne joka ei selvää kipuakaan ole, vaikea kuvailla muulla sanalla. Se on oikeastaan varmin oire, sillä sitä tunnetta ei ole koskaan muulloin ollut kuin tyttöjä odottaessa.
Nyt on lisäksi ollut järjetön väsymys ja KIUKKU!! Siis kaikki ärsyttävä saa mut ihan raivon valtaan. Ja nälkä. Se on koko ajan.
Väsymys vois selittyä väärällä ruokavaliolla(suklaa on taas maistunut) ja kiukku koulustressillä, tässä jännään onnistuisko sittenkin valmistua peräti kuukautta etuajassa :kieh: Raivo taas vois olla suora seuraus eräästä koulu"kaverista", voi että nuo teinit osaakin olla...! :D
Että kyllä näitä oireita osaa selittää ei raskaaksikin näköjään :D

Heippa!
Olen 36-vuotias 2 lapsen äiti. Meillä on poika 7-vuotta ja tyttö 4-vuotta. Nyt syksyllä iski tarve sille kolmannelle :D
Syön tällä hetkellä minipillereitä, joita on n. 2 viikkoa jäljellä. Joku varmaan jo ajattelee että miks en lopeta jo nyt pillerien syöntiä...no voisinhan minä, mutta kun olen itsekäs :ashamed: meillä on heinäkuun lopussa reissu tanskaan, enkä haluaisi olla vielä kovin iso mahainen silloin. Juu totta on sekin ettei se niin vaan välttämättä enää tulekaan se lapsi.
Mutta anyway...kolmatta koitellaan ja hermoja :x

Kärsin täällä soffalla flunssasta ja päädyin tännekin lukemaan kuulumisia. Ihan valtavasti tarrasukkia kaikille, jotka on vähänkään saaneet väriä niihin tikkuihin :heart:!

Kaneli78 mulla ainakin nuo ovisjutut meni niin, että ensin oli limapäivä, sitten ovispäivä (ei mitään oireita) ja seuraavana päivänä nousi lämmöt. Muutaman kirjan luin aiheesta ja niissä viesti oli aina sama: naisen hedelmällisin päivä on viimeinen limapäivä eli varsin osuvasti taisitte tallettaa :).

Plussatuulia kaikille!
Tinttu ja Tupu 17+0

Nipsu74 Postin tovi sitten tuomat testit lämpenee vessassa, joten tänään taas testaillaan. Minua vain pissattaa lähes taukoamatta niin saa nähdä löytyykö lirusta mitään hormoneja...

Muoks. Malttamattomana testattu eikä testiin tullut edes haamua. Olisiko liuska ollut vielä sitten liian kylmä tai jotain... Kontrolliviiva kyllä tuli, mutta testialueelle yläreunaan tuli joku omituinen aaltoviiva. Ihan uusi näky oli mulle. Aloin jo miettiin, että oliko tämä taas tässä, mutta kait nyt jotain tuhrua edes pitäisi tulla, jos jo kiinnittynyt alkio irtoaa? Vai? Voi tätä epävarmuutta.

Viimeksi muokattu:
Tervetuloa tolleri :wave:

Oodikas onpas sulla nyt tuskaista.. Aamulla varmasti näkyy, jos se pissa nyt on liian haaleeta. Sulla on niin monta plussaa ollut, et uskoisin ettei oo kemiallinen! Mulla alko kemiallinen ihan suoraan vuodolla, oli vaan 4päivää kuukautiset myöhässä ja yhden haalean viivan bongasin.
Mä luin sinun raskausoireeksi jatkuvan vessahädän. Juoksen koko ajan vessassa ja tänään jo ehdin kuvittelemaan että se on minunkin oire. Ei oo ennen ollut ja lisäks juoksen muutenkin jatkuvasti kusella. :D

Sisko tuu ihmeessä päivittelee kuulumisia! En tiennytkään, että tekevät psykologisetkin testit! Mä kyllä tavallaan ymmärrän sinun miestäsi, onhan miehellä siinä missä naisellakin oikeus kieltäytyä lapsen teosta tai muuttaa mieltä (vaikka e pahalta tuntuukin!) Kyllä lapsen isän valitseminen on elämän suurin valinta ja mieluummin minäkin hommaan yksin ryhtyisin kuin vastentahtoisen isän kanssa.

ON: Mulla sama tuntuma kuin wc ankalla Alavatsaan sattuu: VOIS olla raskautta, mutta todennäkösesti suolisto huutelee. Mahtava nälkkäkohtaus- viikonlopun nälkä kostautuu. RIntojen aristus-kuvitelmaa, ainahan ne on vähän kipeet. Jatkuva vessahätä- liian pieni rakko. Eli oireita olis jos haluisin niitä sellaisiksi ajatella. Kuitenkaan en aio hätäillä, vaan testaan lauantaina koska sillon on baarimeininkiä. Omien laskujen mukaan viikon päästä pitäis alkaa.
Ja mulle tuo ennakkotestailu, oireiden kyttääminen toimii niin, että ajattelen vähemmän jos olen päättänyt etten nyt testaile tms. Samoin, jos en käy täällä lukemassa, niin asia on poissa mielestä :D

• Tykkää
Hekotusta WC Ankka Jos raivo ja kiukku on raskausoireita, tää on selvä tapaus - ainakin jos mieheltä viikonlopun käänteitä kysytään :LOL:

Oudompaa itselle on se, että lauantaina aloin itkeä ruokapöydässä, kun radiossa soi nätti biisi... Ja eilen pidättelin tiukasti hammasta purren esikoisen riparitapaamisen kirkko-osuudessa. Mikä parasta, siellä ei edes ollut mitään itkettävää aihetta, ei edes urkumusiikkia josta olisi saanut hautajaisiin kuuluvan karjalaisen itkijänaisen roolin päälle. :kieh:

Oireiden ylitulkintaa vai aitoja oireita, kun tietäis... vaan ihanaa, että saa teidän kanssa pähkiä!

• Tykkää
Reactions: Zuza
Blancita Mulla on kans muutenkin aina pissahätä, mutta raskauden myötä pahenee entisestään, vaikka melkein voisi luulla, ettei se ole edes mahdollista. :D Käyn päivällä parhaimmillaan/pahimmillaan 30 minuutin välein vessassa. Öisin noin 40min-1,5 tunnin välein. Just kysyin mieheltä, että oliko tämä samanlaista syksylläkin ja syvään huokaisten hän vastasi, että oli. :D Toivotaan, että aamupissassa olisi reilummasti hormonia, kun muuten se on kyllä melkolailla yhtä laimeaa kuin päivälläkin.

Tämän päivän saldo on siis kaksi haaleaa viivaa. Se aaltoviiva oli roskiksessa muuttanut oikeaan kohtaan, mutta oli kyllä haaleaakin haaleampi. Toisen testin viiva vahvempi, mutta paljon haaleampi kuin aiemmissa testeissä. Aamulla uusi yritys, kun en kestä näitä haalistuneita viivoja. Kuun alussa kemiallisen yhteydessä tein pari testiä, jotka negoja ja positiivinen tuli vasta menkkojen oltua 3 päivää myöhässä. Sitä ennen ei ollut oikeastaan ihmeellisempiä oireita... Siideri ei maistunut :D ja jostain vain tiesin, että on tärpännyt. Sitten alkoi kipuilu, joka olikin sitten menkkakipua eikä kohdun kasvamiseen liittyvää niin kuin luulin aluksi. Nythän mulla on koko ajan pientä nipistelyä samalla tavalla kuin oli syksylläkin. Vaan eipä se auta kuin odottaa ja toivoa parasta.

Tolleri77 Tervetuloa! Toivottelen hyviä koitoksia ja hermoja. :D

• Tykkää
Mitä muijat? Yritätte tahallaan tiputtaa mut tarakalta? Missä me mennään, kuka plussannu, missä, miten?! HähTäh? :LOL:

Mä en todellakaan kykene kommentoimaan, otin muka paperiaki viereen että kirjaan ylös mutta nyt siinäki on sievä Turtles piirrettynä :snotty:

Mutta hirmusesti vahvistuvia viivoja ainaki toivottelen! Täällä niin moni samassa tilanteessa.. :popcorn:

Siskolle hirmusesti energiaa ja positiivisuutta, olet sä melkonen mimmi. Pelkästään positiivisessa mielessä siis! :flower:

Yritän päästä tässä jyvälle jutuista ja kirjotella uudestaan, mutta uusille naamoille MOROT :wave:
Täällä kp13, ja luulisin että jotain näitä limoja on täälläki näkyny! Jeij! Testailen tosiaan ovista ja tikuissa ei kyllä kierron vaihe mitenkään näy, saman vahvusta edelleen.. Että voikohan tuo sitte yht'äkkiä päräyttää vaan plussan vai jättääkö lienee välistä oviksen kokonaan.
Peittoja heilutellaan ja siimahäntiä uusitaan minkä töiltä keritään! Siitä ei tää tää yritys kiinni.
Mulla oli jo kyllä tossa sellanen heikko hetki, että josko sitä enää ei jaksaiskaan, miehen ilme oli kyllä niiiin pettyny, säikähti että mä en haluakaan enää lasta. Rakastuin taas ja haave vauvasta nousi uusiin ulottuvuuksiin :heart:

Ei siinä, pulkkamäkeen jouduttava! Onneksi on lapsi vielä niin pieni, pääsee itekki laskeen ilman että hulluksi luokittelisivat..

• Tykkää
Reactions: Zuza ja sisko36
Ei-no/ja Minun ovistikut ainakin antoi eri asteisia haaleita, kunnes yhtenä päivänä pärähti niin voimakkaan värinen viiva, ettei tarvinnut kahta kertaa miettiä onko nyt plussa vai ei. Mitään loogista tummumista ei siis tapahtunut eikä kannata odottaakaan.

Helou naiset :wave:

Ei-no/ja, täällä kanssa paperi vieressä, en ois muuten millään pysynyt kärryillä ;)
Tsemppiä ja onnea tähän kiertoon!

Tolleri77, Tervetuloa :wave:

Muovikulho, :hug: teen sulle ihan pian seuraa, menkat alkaa varmaan hetkenä minä hyvänsä...

Xienna, voi kun olisi sinulla tärpännyt! Minä testailin kp 21 tai 22 eka kerran ja sain muutaman haalean haamun. Mutta nyt on sitten menty ihan puhtailla negoilla, vaikka kierto on jo tosi loppusuoralla, tänään kp27/28... Mä toivon, että sun oireet itkuineen ja kiukkuineen olisi tärpistä :)

Kaneli-78 ja Nipsu74 peukut ja varpaat pystyssä!

Wc Ankka, hyvältä kuulostaa viivat, voi jännitys :)

Oodikas, sulla on jännät paikat, toivon niin kovin, että viivat vahvistuu!

Blancita, peukkuja! Sä oot reipas, kun jaksat odottaa testausta :)

ON: Olen ihan ihmeissäni näistä oireista! Ne on niin voimakkaita, mutta testit on ihan niin negoja kuin vain olla ja voi.. Rinnat on ihan superarat ja liivit tuntuu pieniltä :O Tänään tuli otettua vähän juoksuaskelia, kun piti kiirehtiä ja jestas miten sattui rintoihin. Sama juttu harrastusjutuissa, tissit niin kipeänä, oikein pakottaa. En muista, että tällaista olisi ollut vuosikausiin.
Ja tämä väsymys! Olisin ihan valmis sänkyyn jo ennen kahdeksaa! Yleensä kukun ylhäällä aika myöhään, joten vähän erikoista tämäkin.. Tänään venyi harrastusjutut pitkäksi ja pakko oli tulla vielä lukemaan kuulumiset :)
No, odottelen menkkoja siis saapuvaksi, jotta pääsisi uuteen kiertoon.

Peukkuja ja plussaonnea kaikille! Mua jännittää ihan hirmusti teidän toisten puolesta :)

Minä täällä taustalla lueskelen kunnes aletaan tosi toimiin ;-) 2 viikkoa jäljellä. Sen oon huomannu et nytte kun on enemmän ikää niin ajattelee kaikkea ja vähän liikaakin. Jaksaako itse, onko vauva terve, miten rahat riittää jne. Olen (ollaan) täysin varma tästä kolmannesta

Einoja se ovisplussa saattaa mennä ihan ohikin. Eli jos testaat aamulla ja se tulee illalla, ei huippua saa "kiinni", mutta noilla peiton heilutuksilla se on ihan sama milloin se tulee, tarpeeksi on TYYPPEJÄ jonoksi asti ;D Eikun pökköä pesään vaan !!

Täällä on NIIN jänniä hetkiä meneillään. Saas nähdä kuinka monta plussaa pärähtää tähän kuun vaihteeseen!!!

Ihanaa, oikein plus plus aalto :heart:

Päivittelen listaa taas huomenissa.

ON alkaa jo olla ikävä tätiä. Mutta ei oo nurkan takana, ei lähistöllä, ei niin missään. Ja raskaana EN ole, tuntuishan se jo jossain ;)
Mulla on aika mennyt maaleja, tapetteja ym haaliessa ja kunhan hiukan ilmat lämpenee, pääsen toteuttamaan itseäni.
Mun nuorimmainen tuli sunnuntaina 10kk korjattua ikää. Ens viikolla pärähtää 1v kalenteri-ikää ja mä oon niin herkällä tuulella siitä !!

OIKEIN LIMAISIA OLOJA TARVITSEVILLE
PIKALIIMAA JA TARROJA MASUIHIN
PLUSSAPUHURIA MEGAPUHALLUS
TÄTI KYLÄÄN TARVITSEVILLE (minä ja lilliputti vissiin!)

Siis minkä helvetin viallisen testierän mie olen saanut... Tänään aamupissasta tein testin neljän tunnin pidättelyn jälkeen. Testin tausta on edelleen hailakan liila ja ihan minimaalinen haamunen siinä näkyy. Testin teosta siis jo liki 3 tuntia. En tajua... Eka testi teki sen aaltohässäkän, toisen väri tasoittui tunnissa ja sitten tuli haalea viiva näkyviin ja nyt tämä. Olen aiemminkin noita samoja Sofin One Steppejä käyttänyt eikä ole ollut tällaista, vaan viivat on piirtyneet ajallaan ja taustan värikin on tasoittunut testiajalla. En tajua. Enkä tajua sitäkään, että nämä 10 mlU/ml testit antaa vain lähinnä haamuja, kun 25 mlU/ml antoi jo kohtuullisen vahvaa viivaa. Toivottavasti tilanne ei nyt ole se, minkä sen voisi testien perusteella kuvitella olevan... Hittolainen tätä epätietoisuutta.

lilliputti78, Jee!! Tsemppiä uuteen kiertoon ja plussaonnea!

Minä odottelen täällä innolla kierron alkua, koska testit näyttää vaan negaa ja nyt on kuitenkin kp28/28, joten saisi alkaa ajallaan, jotta pääsee sitten uuteen kiertoon! Ja nyt kun oikein tämä kierron alku pyörii päässä, niin taatusti se ei ajallaan ala :D

Samoja ajatuksia täällä Tolleri77, meillä haaveillaan kuitenkin jo seitsemättä ja huomaan usein olevani siitä ehkä jopa noloissani. En siis missään nimessä siitä, että olemme olleet onnekkaita ja saaneet ison perheen, vaan siitä, että onko minulla ja meillä tosiaan vielä oikeus haaveilla vauvasta, koska koen saaneeni jo niin paljon hyvää.. Mahdollisen tulevan lapsen terveyttä pohdin ja sitä, kokeeko hän meidän vanhempien olevan jo ikäloppuja, kun on itse parikymmpinen. Työasiat mietityttää useinkin, että kuinka ne järjestyy, jos ja kun vauva saataisiin alulleen ja vielä tähän maailmaankin. Rakastan työtäni yli kaiken ja olen saanut panostaa siihen nyt enemmän, kun lapset jo vähän isompia.
No, toisaalta olen miettinyt, että kumpaakohan katuisimme enemmän, sitä että emme yrittäneetkään vai sitä, että perheessämme olisi uusi jäsen :) Olen vähän sellainen ikuinen optimisti, että kyllä asiat järjestyvät. Elämä on antanut ja vienyt paljon ja koetan elää tästä hetkestä iloiten. Olen kyllä aikamoinen haaveilija, joten kaikenlaisia suunnitelmia ja ajatuksia on aina päässä!

Omia harrastuksia on nyt viime vuosina voinut olla jo ihan toisella tavalla kuin aiemmin. Useat harrastukset toki sellaisia, joissa jompi kumpi meistä vanhemmista on lasten mukana aktiivisesti. Tietyt jutut jäisi vähän jäähylle, mutta se ei haittaisi. Tässä iässä koen olevani jotenkin levollisempi ja suhtautuvani rauhallisemmin asioihin kuin aiemmin.

Meillä on lapsetkin olleet tosi innoissaan, kun aina välillä kyselen, että mitäs jos teille tulisi vielä pikkusisko tai -veli. Pikkuista odotettaisiin varmasti kovasti ja innokkaita hoitajia löytyisi :)

No nyt meni jo pitkäksi omat jutut!

Zuza, toivotaan, että täti kaartaa paikalle pian! Ja onnea nuorimmaiselle :flower:

Oodikas, ompa erikoisia nyt nuo testit! Peukut on pystyssä, että nyt olisi osunut vain viallisia testejä sulle!

Plussatuulia kaikille :whistle::)

• Tykkää
Reactions: Zuza
Lilliputti, ei kai siitä haittaakaan ole? :D En oo expertti noissa asioissa, mutta niin aattelisin - ja toimisin :p

Anteeksi omanapaisuus, mutta kertokaapa mitä mieltä ootte. Mulle nimittäin tuli mieleen, että oonkohan laskenut kierron väärin?! :O
Kun menkat alkoi sillon 2.1, mutta se oli todella vähäistä, sen jälkeen oli melkein 2 pv taukoa ja paremmin alkoi valumaan vasta illalla 4.1 ja kunnollakunnolla sitten 5.1, niin mistä mun sitten oikeasti kuuluisi laskea kierto alkaneeksi? Nää oli kyllä NIIN kummalliset taukoineen ja sitä seuranneen järkyttävän Niagaran kanssa :O
Mulla on aina lähes täydellisen säännöllinen 28pv ja sen mukaan mun pitäiskin laskea sitten siitä ekasta tihuttelupäivästä, mutta miten se ihan oikeesti kaikkien taiteen sääntöjen mukaan menee? Tiedätte kumminkin paremmin :D

Moi kaikille!

Nyt tulee vain pikainen ja omanapainen päivitys. Koitan loppuviikosta panaeutua palstan tapahtumiin paremmin....

Täällä seuraava kierto pärähti käyntiin maanantaina, jotan saapi päivittää kp 3 ja yk 13.

Wc ankka vois varmaan laskea siitä 4 tai 5 päivästä kun alkoi kunnolla. Yleensähän ensimmäinen vuotopäivä on eka, ei pikku tuhrupäivä ;) Mutta tiedä nyt sitten mitä sun kohdussas on ollut meneillään ;) Itse laskisin vasta noista.

Lilliputti
hienoa että sait tädin !! Ja TODELLAKIN tikuttelemaan ovista, nythän olet normikierrossa kun punahilkka on kylässä. Eli odottele nyt viikon verran ja sit aloitat testit ;D

Yhteistyössä