YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

Keskiviikko 22.1.2014

KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa

Zuza...................35.............28/25-26...............6................4
Emppis................38.............23/25-29...............12................1
Uniikki75..............38.............20/xx........................................
Kaneli-78.............35.............56/30....................3...............2
Pirpali..................36.............66/29....................2...............4
Takkutukka-76......37..............3/30...................13...............3
sisko36................36.............23/28-33.................7...............1
väpä...................35..........................................................3
Blancita...............35.............19/25-33.................3...............2
Chokomom...........34...........................................................3
Rimpe1................37...............37/?......................................5
Ei-no/ja...............35...............9/?........................................4
Xienna.................37..............16/29.....................1..............2/3
Wc Ankka.............37.............21/28.....................1................3
Syystuuli74..........39.............22/28-30................2,5v.............2
Nipsu74...............39.............21/28-30...................................2
lilliputti78.............35............................................................1
Emotar.................35.............15/28-32..................7..............6
Oodikas................35.............18/28......................5...............1
Muovikulho............36...............?...........................1.............2
Karhunvatukka.......39..............23/28......................1..............7

DPO
Nipsu pp 3

RKTT

YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

:wave:TAUSTALLA:wave:

Pippurihäntä
Carolina30+
Unelmatar
miltsu76
*Pinkku*

:heart:PLUSSANNEET:heart:

2014
tammikuu.....

2013
joulukuu.......Aada78, Vehnis
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10, Alien_1
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö

Edelliset ketjut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2226694-yli-35v-kuumeilijat-vol-10-a/

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

Päivityspyynnöt korostetusti, kiitos!

Jos kiertopäiväsi ylittää 60, ilmoitathan siitä, muutoin sinut siirretään taustalle. Takaisin listalle pääsee huikkaamalla!

Siinäpä sitä uutta ketjua, tarkistakaa tietonne ;) Hiukan pää jumissa tänä aamuna. Heräsin orastavaan päänsärkyyn, YÄKKIS !

Laitoin nyt Nipsu lle oman pp:n tonne, jota kaikki kuitenkin seuraamme peukut ja varpaat pystyssä. En tiedä onko oikealla rivillä kun muokkaamisessa nuo tekstit ovat hiukan WALLOITTAVAN härön näköisiä...

ON täällä mennään jo vanhan kierron päivillä 28 :) Onneksi ei pupuiltu mielestäni sellaiseen aikaan, että edes pientä mahdollisuutta raskautumiseen olis. Aika siimahäntiä jos ovat eläneet ja tökkässeet tiensä läpi. Siksipä tää naikkonen osaa ottaa hyvin levollisin mielin!! Tais vaan se ovis jäädä nukkumaan tässä kuussa. kai sekin pelästy tätä julmettua pakkasta ja odottaa lämpöisempiä kelejä tulolleen ;)
Ei siinä, ISO olis yllätys, varsinkin kun missään ei nippaile, vihlo,tms.

Lämpöisiä hetkiä vällyjen väliin kaikille, extratarroilla varustettuja hetkiä ja paljon limaa...

Minä täällä taas :snotty:
No enhän mä malttanut. En tiedä miksi, mutta jostain syystä tuli semmonen olo että ei mulla muutakaan tekemistä oo, teen sen testin nyt. Kp 21, joten täyttä hulluutta, tai sitten mulla on oikeasti tylsää.

Mutta siellä näkyy toinen, äärimmäisen haalea viiva. Nyt tässä vasta saakin piinailla ens viikkoon, sitten ostan apteekin oman - sillä on plussattu tytötkin :D
Voi apua. Ei ois pitänyt tehdä.
*muoks* ei se ollutkaan sitten niin äärimmäisen haalea kuin tänne innolla tulin samantien raportoimaan - vahvistui siinä puolen tunnin sisällä jolloin se viimeistään piti katsoa. Miehelle uskalsin hihkuttaa että ollaan me, näistä tuntemuksista ei voi erehtyä. Teen silti uuden testin vielä muutaman päivän kuluttua, kun ei lähtis sitten vaan matto alta...!

Viimeksi muokattu:
No täällä odotellaan kuumeisesti tapahtumia....Ei näy vuotoa vielä ja pillereiden jättämisestä kaksi ja puol viikkoa. Jotain omituisia tuntemuksia on ollut mm. rinnat kipeät, turvottaa ja ja....EN tiiä missä mennään....hehehe...

No kaippa sitä voi sanoa, että yritystä ainaskin on..Ei kai se pahasta ole sitä peittoa heilutella vaikka ei vuotoja olekaan vielä tullut....Kaippa se pitää varmuudeksi tehdä testi, jos olis niin onnekkaasti käynyt kun täällä joku kirjoitti, että ei ehtinyt "tyhjennysvuotoa" tulla ku olikin jo raskaana;)

Olisikin IHANA yllätys jos näin olis käynyt...

JA loppuun tyhmä kysymys..Mistä on saanut sanonta menkoista kun sanotaan niitä "täti"?

Täällä edelleen ollaan ja kuumeillaan :D Koitan vähän pitää kuumeilua kurissa ja päätä kasassa ja taustailen ja lueskelen vaan enimmäkseen teidän juttuja.
Kaveripiiriin on tupsahdellut tammikuun aikana uutta 2 vauvaa ja 4 plussauutista.

Mulle voi päivittää kp 24/32 ja yk4.
Katsotaan koska menkat sitten alkaa kun lopetin Terolutitkin. Kokeillaan jos vaikka oma kroppa toimisi.

Pientä painonpudotusprojektia on myös täällä meneillään, jos sekin vaikka edesauttaisi tätä kuumeilun tulosta :D

*Kaneli

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Zuza ja Ei-no/ja
WC Ankka: Älä huoli, täällä toinen hätähousu... Kp 20 ja DPO 6. Ei tosiaankaan pitäisi testailla yhtään mitään, mutta silti on eilen ja tänään tikkujen kanssa leikitty. On sitä tyhmä. Kummassakin testissä erittäin haaaleat viivat. Toivoisin niiden nyt vahvistuvan, kun ennen ei ole tällaisia tullut. On ollut selkeästi nega tai sitten selvä/selvempi plussa. Vielä ei kannattaisi innostua, vaan odottaa nyt rauhassa, miten tässä käy. Mutta, kun mie tahtoisin olla raskaana asap. Ei ole ennen ihan näin tuskaista ollut. Ehkä tässä vaikuttaa nyt se, että tikutin ovulaation ja tällä kertaa tiedän ihan varmasti peiton heiluneen oikeaan aikaan. Toki olen tunnistanut oviksen merkit muulloinkin, mutta täyttä varmuutta ei kuitenkaan ole ollut. Ja toki oman kiireensä tekee lähestyvä syntymäpäivä... Vuodet vierii jne. Me ollaan miehen kans vähän puheltu, että jos tänä vuonna ei tärppää, niin jätetään yrittäminen. Saa nyt sitten nähdä, miten käytännössä, kun kumpikin vauvaa toivoo niin kovasti. Ja joo, kannattaa tuollaisilla puheilla kasata paineita itselleen...

Ihanan paljon täällä kuumeilijoita jo! Wautsi wau. Mäkin kun olen vähän lueskellut noita ketjuja olen huomannut, että täällä on ihan mahtava tsemppi päällä ja toisten kannustus. Täällä on mukava olla. :heart:

Wc-ankka: Ihanaa...varovaiset onnittelut. :heart: Plussa se taitaa olla...ainakin tulossa selkeästi lähipäivinä...peukut ja varpaat pystyssä. Ketjun avausplussa kenties.

Blancita
: Noi sun kuvauksesi tuosta miehen kommentista sängyssä ovat kuin suoraan mun miehen suusta kuultua...voi sitä jokakuukautista jännitystä saanko miehen suostumaan sänkyyn oviksen aikaan. Tulevalla lomalla lämpöisessä mieskin varmasti lämpenee ihan eri tavalla. Tsemppiä! :hug:

Oodikas: Tsemppiä sulle, voisi toivottavasti olla kiinnittymiskipuja. Toivottavasti niin! Toivon kovasti sulle plussaa!!! :hug: Ja varovaiset onnittelut jo...ihanaa. Luin sun uusimman viestin just!!!

ON: Kiitokset kaikille gradu-tsempeistä. Tämä projekti on ehkä se, miksi pää pysyy kasassa näinä päivinä. Saa muuta ajateltavaa ja sitä ajattelee, että tuon gradun tekeminen vie kohti päämäärää, omaa lasta. Sitä siis jaksaa yhtä lailla kun lukea kaikkea asiaan liittyvää täällä netissä ja painetussa muodossakin.

Tämä on jotenkin niin omituista kaikki. Toisinaan mietin bongasiko mieheni jonkun toisen (kun sillä niitä ottajia riittää) vai mikä pupu pöksyyn sille tuli? Olen viettänyt nyt ihan muutaman yön poissa kotoa tämän meidän episodin jälkeen ja pieninä valon pilkahduksina huomaan iloitsevani arjen asioista välillä, erityisesti kun olen ollut yksin. Elämä siis voittaa. Mies on oma ihana itsensä, mutta kantaansa ei ole muuttanut.
Kävin sitten eilen jo pankissa sopimassa pienestä lisälainasta...nuo hoidot kun yksityisellä puolella eivät ole ilmaisia.
Ja olen päättänyt, että minulle ei enää riitä pelkkä mieheni suostuminen lapsen tekoon, vaan sen on marssittava mun kanssa suoraan yhdessä jatkotutkimuksiin(mikä on erittäin epätodennäköistä). Toi sitoutumisen aste, mikä sillä tähän asti on ollut ei enää riitä mulle. Tässä on nyt vaan aika paljon pelissä.

Viimeksi muokattu:
sisko36: Minun piti ihan kaivella täältä sinun viestejä, että pääsin kunnolla kartalle tilanteestasi. Ei nyt kauheasti kademieltä nostanut... Vahva ja rohkea nainen olet, ei voi muuta sanoa. Eikö miehesi sitten ole mitenkään perustellut tätä mielenmuutostaan? Jotenkin tosiaan erikoista, että ensin oli valmis yrittämään ja sitten yhtäkkiä muuttikin mielensä. Tuskin toista naista kuitenkaan mielessä, kun kerran olisi valmis jatkamaan kanssasi. Kurja tilanne, mutta hienosti näytät siitä selviävän. En varmasti pystyisi samaan.

Meillä on miehen kanssa myös aika tuore suhde. Ollaan oltu yhdessä vajaat 2,5 vuotta ja kohta tulee vuosi naimisissa. Mies on minua vuoden vanhempi ja ollut aiemmin naimisissa. Hänellä on ala-asteikäinen tytär edellisestä liitosta ja meidän tavatessa hän sanoi, että yksi lapsi riittää. Itse puolestani en ollut kelpuuttanut ketään vakavaan suhteeseen ja yksi semivakava päättyi siihen, kun mies olisi halunnut suurperheen. Mie en todellakaan halunnut lapsia enkä äidiksi. Viime kevättalvena sitten yhtäkkiä kävi ilmi, että mies ehkä haluaisikin lapsia kanssani. Tovin mietittyäni totesin, että ehdoton ei onkin ehkä... Keväällä totesin, että ehkä sittenkin jopa kyllä. Ja heinäkuussa jätettiin ehkäisy pois. Biologinen kello kai se alkoi mullakin sitten tikittämään tai jotain. :D Vauvaa kuumeillaan molemmat yhtä paljon ja mies paljasti, että haluaisi vaikka kolmekin lasta, mutta aika taitaa loppua kesken ja kunhan edes se yksi saataisiin. Saa nyt nähdä, miten meidän käy...

• Tykkää
Reactions: sisko36
Oodikas: Kiitos tsemppauksesta!! Eipä tosiaan voi olla meikäläiselle juuri kateellinen nyt ketään...joo...en mäkään tohon toiseen naiseen usko. Viestejä kun naisilta tulee sitä välillä vähän epäilee...Kun aloimme reilu 2,5 vuotta sitten seurustelemaan mies sanoi, että haluaa lapsia. Noh, yhtäkkiä hän sanoi minulle n. vuosi sitten että ei enää tiedä haluaako hän sittenkään lapsia. Hiljaisesti jotenkuten suostui yrittämään n. puoli vuotta ilman ehkäisyä. Minä se silti olin se, joka aina halusi ja lapsiasta en uskaltanut juuri puhua kun puoliso ei prosessissa juuri innostunut...vaikka yritin kyllä parhaani mukaan katsoa niitä vinkkejä puolisosta etsiä aina toiveikkaana. Oma vikani on tietenkin, etten pakottanut sitä selkä seinää vasten kunnolla aikaisemmin. Sanoi, että taidan olla liian itsenäinen nainen hänelle....kai sitten jotenkin liian vahvakin. No sille ei voi mitään...onhan meidän taustatkin hieman erilaiset mistä tulemme...mutta kaikkein paskimman tästä erosta tekee se, että meillä arjessa menee oikein hyvin. Kello vain tikittää...odottaa en voi.

Sisko :hug: On kyllä todellakin äärimmäisen kurja tilanne, mutta on kunnioitettavaa että tiedät sen mitä haluat ja olet valmis sen eteen uhraamaan. Jostain on luovuttava jotta voi tehdä tilaa paremmalle, uskon siihen! Vahva ja itsenäinen oletkin takuulla, se kuultaa teksteistäkin. Voimia!

Oodikas samassa veneessä. Toivotaan niitä vahvempia viivoja sinnekin!

Lilliputti, jos tästä yhtään apua on niin mullekin on käynyt niin ettei tyhjennysvuotoa tullut pillereiden lopettamisen jälkeen ja raskaana oltiin :) Se tosin päätyi keskenmenoon mutta niillä nyt tuskin on yhteyttä. Joten toivotaan parasta!

Mies tuli töistä kotiin ja näki plussan myös, joten kai me sitten ollaan kumpikin sekaisin(tiedossa jo), innokkaita tai muuten vain likinäköisiä. Roikun täällä varmaan seuraavan viikon panikoimassa nyt :D

Mie en ole haaleista viivoista kertonut vielä miehelle. Tuossa muuten höpötettiin niin vitsailin, ettei vaimoa saa kiusata, kun saattaa olla pieniin päin. Mies totesi, että mie olen nukkunut liian hyvin viime päivinä ja olen siis raskaana. Samanlainen raskausoireiden löytäjä kuin minäkin. :D Mulla kyllä tosiaan unenlahjat paranee raskauden alkuviikkoina (muustahan ei kokemusta olekaan). Mutta se nyt vielä mitään varmaksi tee. Alavatsan nippailut jatkuvat edelleen ja tänään on paleltanut kaueasti, vaikka olen lämmittänyt leivinuunin, kakluunin ja sähköuunikin oli pari tuntia päällä. Sisälämpötila on siis korkea, mutta minua vain palelee. Mie kyllä olen kauhea vilukissa muutenkin, joten tästäkään ei mitään johtopäätöksiä voi tehdä. Huomenna postissa tulee herkempiä raskaustestejä... Tuskinpa maltan olla odottaa niiden kanssa kuun loppuun.

Osuvia oviksia ja pulleita plussia kaikille niitä odottaville! :D

• Tykkää
Reactions: sisko36
Ihanaa, että plussamaisia uutisiakin taas on, vaikka varovaisiakin :-D Kyllä nyt jännittää Oodikas ja WC-Ankka teidän puolesta! Ja ihan mahtavaa, että ootte testanneet noin aikaisin - eipä tartte sitten olla ainoa, joka ei malta ihmetellä ja odottaa...

Täällä tikuttamatta ihmetyttää, että milloin se ovis nyt sitten ajoittui-uu, kun oireita on ollut kohta viikon verran jos jonkinlaisia. Ensin tosi kovia menkkamaisia kipuja kp10, siitä asti halut sellaiset, että talleteltu on joka päivä eilistä superväsyiltaa lukuun ottamatta ja limoja viikonlopusta tähän päivään + eilen ja tänään taas nippailua alavatsassa. Jaa niin - ja se oudoin... kysyin mieheltä toissailtana, onko tehnyt suihkulle jotain, kun vesi tulee niin pistävästi. Katsoi vähän hitaasti ja kysyi, että MITÄhän sille olisi voinut tehdä :p No, nänneihin se sattui ja sama oli vielä tänä aamunakin. Joko kyse on siitä, että ovulointi aiheuttaa kierukan poiston jälkeen uusia oireita tai jostain muusta. Vaan voisiko kroppa heti reagoida, jos ahkera tallettelu olisikin tuottanut tulosta?

Ihmetellen Xienna (hätähousu jo ekan yk:n puolivälissä :-D)

Oiii, ihanaa kun plussia on tullunna. Onnea! <3

Mulla tais tulla iha extempore ovis! Siis ku mulla on ollu tuhrua vielä tänäänki. Nii sit tuliki yhtäkkii ovislimaa ja olin iha härillään, ja piti vietellä oma ukkeli. :D kesken kaiken se totes että sullahan on ovis. ;) Se muutes tuntee mun ovikset paremmin ko mää ite.

Saapa nähä mihin tää tästä kehkeytyy.
Aamulla kyllä oli jo semmone olo et alko oma ulkonäkö kiinnostaa, eli piti kestovärjätä kulmat ja asetella hiukset tavallista paremmin jne. Oviksen aikaan mulla on semmostaki pikkumaisuutta havaittavissa.

Jos tää ny on oikeesti ovis, nii se ei oo ees myöhässä, ku nyt on kp 14. :D

UIJUI, ensimmäisiä plussia!! Awww, mie romahan! Siis ihan ilosta ja onnesta. Vaikka varovaisesti pitäis onnitella :heart:

Kummallista, en ees tunne teitä ja oon näin onnellinen puolestanne, sydän jätti yhen lyönnin välistä kun tajusin mitä luin :D
On tää vaan kummallista..

kp9 tänään, ei eilen. Mun laskujen mukaan.. (kp1 oli 15.1)

Einolla ei mitään, vieläkään. Ei erikoisia limoja, nippailuja, mitään. Tuntuu ku kierukka ois otettu jotain 50v sitte pois, miten mä jaksan tällästä hyvässä lykyssä kuukausia, vuosia?! :snotty:

Eilen oli aamusta asti sellanen "paskannan sateenkaaria ja vaahtokarkkeja -olo", kauhee pesänrakennusvietti, leivoin ja siivoilin, pyykkäsin ja kuurasin. Kaikki oli niin ihanaa; ilma, elämä, lapset, rakkaus.. Tänään sitte palasin normaaliksi omaksi itsekseni :LOL:
Ei makiaa mahan täydeltä..

Onnellisuutta ja vahvempia viivoja :heart:

Torstai 22.1.2014

KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa

Zuza...................35.............29/25-26...............6................4
Emppis................38.............24/25-29...............12................1
Uniikki75..............38.............21/xx........................................
Kaneli-78.............35.............25/32....................4...............2
Pirpali..................36.............66/29....................2...............4
Takkutukka-76......37..............4/30...................13...............3
sisko36................36.............24/28-33.................7...............1
väpä...................35..........................................................3
Blancita...............35.............18/25-33.................3...............2
Chokomom...........34...........................................................3
Rimpe1................37...............38/?......................................5
Ei-no/ja...............35...............9/?........................................4
Xienna.................37..............17/29.....................1..............2/3
Wc Ankka.............37.............22/28.....................1................3
Syystuuli74..........39..............23/28-30................2,5v............2
Nipsu74...............39.............22/28-30...................................2
lilliputti78.............35............................................................1
Emotar.................35.............15/28-32..................7..............6
Oodikas................35.............21/28......................5...............1
Muovikulho............36...............?...........................1.............2
Karhunvatukka.......39..............24/28......................1..............7

DPO
Nipsu pp 4

RKTT

YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

:wave:TAUSTALLA:wave:

Pippurihäntä
Carolina30+
Unelmatar
miltsu76
*Pinkku*

:heart:PLUSSANNEET:heart:

2014
tammikuu.....

2013
joulukuu.......Aada78, Vehnis
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10, Alien_1
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö

Edelliset ketjut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2226694-yli-35v-kuumeilijat-vol-10-a/

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

Päivityspyynnöt korostetusti, kiitos!

Jos kiertopäiväsi ylittää 60, ilmoitathan siitä, muutoin sinut siirretään taustalle. Takaisin listalle pääsee huikkaamalla!

Päivittelin nyt uudestaan. Onkos kaikki ok??

Emotar :D

Xienna tuo suihkun sattuminen vois kovasti olla juurikin sitä. Itselläni ainakin ollut !!

Lilliputti ei ainakaan täällä hajua mistä tuo tädin kyläily on saanut alkunsa :LOL:

WcAnkka Uih, ihanaa !!! Toivottavasti viiva vahvistuu ja pysyy. Tarrasukkia masutakiaiselle oikein oikein rutosti !!!

Oodikas pidähän meidät kartalla ;)

ON voi sanoa, että ovista ei varmaankaan tullut ollenkaan. EI MITÄÄN tuntemuksia että täti ois lähelläkään kyläilyreissua. Ei ylimääräisiä limoja tms. Tsibbadui, ootellaan rauhassa. Tai en etes oottele, tulee kun tulee !!

Onnea kaikille plussanneille! Hienoja hetkiä =)

Lilliputti kaikkitietävän Wikipedian mukaan täti-sanonta tulisi tästä: Aunt Flo - Wikipedia, the free encyclopedia

Itse ajattelin, että sanonta juontaisi juurensa jonkun epämieluisan tädin visiitistä. Mutta sittenhän sanonta pitäisi kuulua "Anoppi tuli kylään" :whistle:

Mulla on aina ollut järkyt kuukautiskivut, kipua, sotkua ja rasitusta. Nyttemmin kierto on sekaisin kuin käkikello, joten lisää ärsytystä. Ja menkkojen alkaminen tarkoittaa vain sitä ettei vauvaa ole tulossa. Jos jotain positiivista pitää melkoista hakea, niin olkoon sitten se että vauvan tulo edes teoriassa on kuukautisten alkamisen myötä mahdollista. Mutta ei, en koe mitään voimaannuttavaa näinä lahtauksen päivinä. Voimaannuttavaa - tai sanottasko voimistuvaa vitutusta korkeintaan.

Päästäänkin ON. Menkkojen ei kuulu, mutta mun olo ei ole iloisenjännittyneenodottava, vaan pelkästään tylsä. Todella tylsä. Liekö itsesuojelua? Koska kierto noi sekaisin, en tiedä koska menkkojen pitäisi tarkalleen alkaa. Jossain tässä, näin päivinä. Mutta ei minkäänlaisia oloja suuntaan tai toiseen. Oltiin niin innoissamme miehen kanssa tästä yrityksen aloittamisesta, ettei housuissa pysytty. Kirjaimellisesti. Ja nyt sitten tällainen lamafiilis : /

Ehkä tää enteileekin vaan niiden menkkojen alkua? Plaah.

Teille iloisempia mieltä ja onnea odotteluun ja odottelun odotteluun!

Xienna: Meillä kans syksyllä muuttui suihku yhtäkkiä... Sieltä tuli hyyyyvin terävää vettä. Ihan kuin olisi nuppineuloilla pistelty rintoihin. Mulla ei sitä aristusta ihan ekoina viikkoina ollut ja sitten, kun se tuli, niin olisin mieluusti jättänyt väliin. Nukuin välillä rintsikat päällä, kun ilman tukea kävi yölläkin kipeää. Samaan aikaan rinnat tietty vähän kasvoivat ja se oli aikaa kurjaa aikaa miehelle, kun meikäläisen melko olematon rintavarustus tursuaa rintsikoista ulos, mutta niihin EI saanut koskea. :D

Hitto, tein testin TAAS... Viiva ei suinkaan vahvistu, vaan haalistuu. :( Kuitenkin eilen alkoi oikeasti se pissaralli, mikä syksyn raskaudessakin oli eli että vuorokauden ajasta ja juomisen määrästä riippumatta pissahätä on 1-2 tunnin välein. Samaten oikeastaan koko ajan on sellaisia orastavia menkkakipuja, mitä oli syksylläkin. Mulla kuitenkin täti kulkee tarkan aikataulun mukaan eikä vierailuaika ole vielä, vaan 30. päivä. Edeltävänä päivänä joskus alkaa kipuilu, mutta näin aikaisin ei koskaan. Jotenkin ristiriitaiset fiilikset. Ei olisi pitänyt aloittaa testaamista vielä, mutta toisaalta olin joka tapauksessa melko varma, että on tärpännyt. Kunpa alku olisi vielä matkassa ja pysyisi lokakuulle asti. Pitäkää peukkuja meille.

Heippa naiset!

Olipa kiva taas lukea teidän kuulumisia! Olen superhuono kanssa muistamaan mitä piti sanoa, kun pääsen tähän vaiheeseen..

Zuza, kiitos päivityksestä! Mulle voit muuttaa kp 23/28, tai jos päivität huomenna, niin anna olla mun kohta samoin kun tänään, niin täsmää :)

WcAnkka, ihanaa :heart: Aivan mahtavia uutisia! Peukut pystyyn!

Oodikas, toivotaan, että tärppi olisi kuitenkin käynyt, peukut pystyssä!

sisko36, voimia ja jaksamista sinulle :hug: On varmasti nyt monenlaista mielessä. Tsemppiä! Kuulostat todella vahvalta tässä vaikeassa tilanteessa.

Ihanaa, kun on muitakin, jotka ei malta odottaa testausta, mä olen ihan hirveän malttamaton näissä jutuissa :ashamed: :D

ON, olen kehittänyt itselleni jos jonkinlaista oiretta ja nyt mennään niin tuntosarvet ylhäällä, että huh huh! Aina se on tuo raskauden yritys yhtä jännää ja piinaavaa. Ja enhän minäkään sitten ole malttanut olla testaamatta... Voi apua! Tilasin netistä kasan testejä, huhuu vaan ja testasin eilen eka kerran. Ihan älytöntähän se on aloittaa kp 22/28, mutta ei pysty hillitsemään! Siihen tuli muka joku viivanpaikka, haamu, mitä näitä nyt on. Ja tänään, kp 23/28, näyttäisi ihan todella haaleaa haamua. Se eilisen testin viiva (nolona tunnustan, että roskiksesta sen kaivoin uudelleen esille) oli vahvistunut ihan selväksi positiiviseksi, mutta lienee ihan klassinen roskishaamu :whistle: Että voikin aikuinen ihminen mennä hulluksi, kun koettaa raskautua! Mutta tässä ei nyt taida järjenkäyttö oikein onnistua ;)

Onneksi on ollut nyt kiirettä töiden ja harrastusten parissa, niin ei ole ehtinyt ihan koko ajan miettiä tätä asiaa. Ensi viikko on kyllä jännä, aika monella meillä!

Plussatuulia, tsemppiä ja iloista päivää!

Nolot tunnustukset jatkuu... Posti toi tänään niitä herkempiä testejä ja pakkohan se oli yksi tehdä. Vähän testiajan jälkeen, kun väri oli tasoittunut testialueella, näkyi kaksi viivaa... Eli plussa tuli. Tässä viiva oli vahvempi kuin aiemmin tekemissäni testeissä, mutta tuli tosiaan jonkin verran testiajan ulkopuolella. Kolmen minuutin kohdalla se erottui juuri ja juuri taustasta, kun väri ei tosiaan ollut tasoittunut vielä. Mulla ei ole näistä tämän merkin testeistä kokemusta ja harmittelen, että nytkin tilannut Kotitesti.fi:stä tuttuja Sofin testejä. Nämä on nyt Mammaksilta. Toivoa siis on vielä ja nyt yritän olla testaamatta ainakin muutaman päivän... Mielellään sinne 30.1. asti, mutta se lienee aika turha toivo. Ehkä minun pitää antaa loput testit miehelle mukaan töihin, niin en voisi täällä salaa testailla... :D

Siis kauhea kipu alamahassa ja häpyluun kohdalla.ns. molemmin puolin häpyluuta Säteilee hieman pakaroihin ja jalkoihin. Alkoi tänään työssä. Kaksinkerroin pitää olla, että voisi edes hieman kävellä. Tarkemmin ajateltuna viikko sitten oli ovis. Jokohan tämä nyt tarkoittaisi sitä itseään. Menkkakivun tapainen kipu, mutta järkyttävän kova.

WC ankka: Kuinka pitkään odotit pillereiden jälkeen kun teit testin ja olit raskaana? Ja tarkoittaako se periaatteessa sitä että olis ns heti tärpänny vai voiko se tärppi tapahtua myöhemminkin kun jättää pillerit pois ja odottelee vuotoja. Esim jos pillerit jättänyt pois 6.1 ja vuotoja ei näy... Niin voiko esim helmikuussa käydä niin että tulee raskaaksi....Hmm...olipas todella epäselvästi selitetty...No siis yksinkertaisuudessa....Kun jätää pillerit pois niin voiko se mahdollinen raskkaus tulla ns heti vai voiko se tapahtua vaikka kuukauden päästä jos vuotoja ei ole tullut...;))) Toiv sait selvää mitä yritän sanoa..;):O

Mä en yhtään kyllä tiiä nyt...Kun omituisia oireita mulla on....Voihan ne olla että "täti" on tulossa...

Oodikas: Voi sua..."nauraa" kippurassa"....Voin vaan kuvitella itseni sitten jos ei ala kuulua tässä vähään aikaa mitään ja jos testailemaan alan niin kuinka neuroottinen sitä sitten on noiden testien kanssa....Varmaan olen jo testaileen heti pupu leikkien jälkeen ....:LOL:

Mutta ihanaa olisi jos olisi tärpänny..Ehtis syntyä tämän vuoden puolella sit;)))) Huippua...Olen niin onnellinen kaikkien niiden puolesta joille pian tärppää......Voih...Jospa jossain vaiheessa itsellänokin...

Osaako muuten joku sanoa, että kuin pitkään ns tässä iässä kannattaa odottaa niit menkkoja pillereiden jälkeen ja jos raskaus testi on nega, niin että menee lääkäriin? Mitä keinoja sitten on jos menkkoja ei vaan näy niin esim käynnistää ne ja onks siit huolimatta jos menkat jollain tapaa käynnistetään niin tulla raskaaksi???

Viimeksi muokattu:
Lilliputti: Siellä on vielä hyvä myhäillä toisten testailuille, kunnes yhtäkkiä huomaa olevansa samanlainen tai pahempikin... :D Miekin aluksi hymyillen luin näitä testausjuttuja ja mietin, että en ihan noin hermoheikko ole, vaan aina olen jaksanut oletettuun tädin vierailuun asti odottaa testaamatta. Noh, enää en jaksa odottaa, kuten viesteistä näkyy... Olen nyt varmaan yksi pahimmista testiholisteista. :LOL: Sitä plussaa vain toivoo niin hulluna, vaikka eihän näillä testaamisilla ole mitään tekemistä sen kanssa onko tärpännyt ja jos on, niin pysyykö alkio matkassa miten pitkään. Että tavallaan vähän turhaa itsensä piinaamista tämäkin... Varsinkin, jos ehtii orastavia plussia tulla, mutta sitä kunnon plussaa ei sitten tulekaan kemiallisen takia. Kova pettymys mulla ainakin edessä, jos viiva ei vahvistukaan. Ja jos vahvistuukin, niin mitenhän pitkään menee ennen kuin raskaudesta uskaltaa oikeasti iloita. Kyllä siitä keskenmenosta kuitenkin paha pelko jäi. Noh, kunhan nyt ensin tulisi se kunnon plussa niin sitten voi alkaa panikoimaan keskenmenon kans... Ainahan sitä jotain pitää hermoilla. :ashamed:

• Tykkää
Reactions: Karhunvatukka

Yhteistyössä