Tervetuloa Katriniini! Muistaakseni mullakin oli tuossa vaiheessa sellainen oireeton kausi. Ei tuntenut vielä liikkeitä, masu ei ollut paljoa kasvanut, syömättömyydestä johtuva huono olo oli hallinnassa (olin siis oppinut syömään usein) ja väsymyskään ei ollut enää ihan suunnatonta. Mua rauhoitti se, että noihin aikoihin kävin ne molemmat ultrat (rv 13 ja 19). Niin ja sydänäänethän kuuluivat jo noilla viikoilla neuvolassa. Huoli kuuluu asiaan! Olen ymmärtänyt, että neuvolassa voi käydä kuuntelemassa sydänääniä jos on jotenkin tosi huolissaan vauvan hyvinvoinnista. Uskon kuitenkin, että sulla on kaikki hyvin. Pahimmat keskenmenoriskiviikot on jo takana =) Tsemppiä!
Miinamaria ja pikkutyyppi, joka ei kyllä kovin paljon ole tänään ollut paikoillaan rv 28+1
ps. katselin noita vanhoja kirjoituksiani viime syksyltä noilta raskausviikoilta ja mulla olikin jo sen verran masua, ettei ihan normaalifarkut enää tuntuneet kivoille. Sitten just noilla viikoilla oli sellaista iltaista sokerihumalan tuntua, joka taisi johtua harvatahtisesta syömisestä ja työpäivien aiheuttamasta väsymyksestä. Mutta sen voin sanoa, vaikka mulla noita jonkinasteisia merkkejä olikin, että epävarmuus vauvan olemassaolosta kesti kyllä just niin pitkään kuin vihdoin aloin olla varma että tyyppi liikkuu. Se varmuus tuli vasta joskus rv 21 tienoilla.
Miinamaria ja pikkutyyppi, joka ei kyllä kovin paljon ole tänään ollut paikoillaan rv 28+1
ps. katselin noita vanhoja kirjoituksiani viime syksyltä noilta raskausviikoilta ja mulla olikin jo sen verran masua, ettei ihan normaalifarkut enää tuntuneet kivoille. Sitten just noilla viikoilla oli sellaista iltaista sokerihumalan tuntua, joka taisi johtua harvatahtisesta syömisestä ja työpäivien aiheuttamasta väsymyksestä. Mutta sen voin sanoa, vaikka mulla noita jonkinasteisia merkkejä olikin, että epävarmuus vauvan olemassaolosta kesti kyllä just niin pitkään kuin vihdoin aloin olla varma että tyyppi liikkuu. Se varmuus tuli vasta joskus rv 21 tienoilla.