Yksinhuoltajuus hakusessa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja APUVAA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on lapsista yksin huoltajuus. Eli soitat jollekkin hyvälle juristille ja kerrot asian, oikeusaputoimistoa en suosittele ollenkaan.. Sillä ihan millä juristilla vaan voi saada ilmaisen oikeuden käynnin tai alennusta maksuista jos on pieni tuloinen. Juristi sitten sulle kertoo miten asiassa edetään. Ei oo mikään monimutkainen juttu. Tsemppiä taistoon. Ja tota oikeesti te jotka ette oon yksinhuoltajia omaa exää from hell niin älkää nassuttako asiasta josta ette tosiaan mitään tiedä!!!

[QUOTE="yksinhuoltaja";30801936]Mulla on lapsista yksin huoltajuus. Eli soitat jollekkin hyvälle juristille ja kerrot asian, oikeusaputoimistoa en suosittele ollenkaan.. Sillä ihan millä juristilla vaan voi saada ilmaisen oikeuden käynnin tai alennusta maksuista jos on pieni tuloinen. Juristi sitten sulle kertoo miten asiassa edetään. Ei oo mikään monimutkainen juttu. Tsemppiä taistoon. Ja tota oikeesti te jotka ette oon yksinhuoltajia omaa exää from hell niin älkää nassuttako asiasta josta ette tosiaan mitään tiedä!!![/QUOTE]

Exäsi varmaan ajattelee sinusta juuri samalla tavalla.

Lapsen isä ei halua ottaa lasta useammin.. aina ollut sama käytäntö... Kesälomallakin ehdotettu että lapsi voisi olla isän luona 2viiikkoa mutta ei käy tämmöinen hänelle, ei edes viikon jaksoissa...

Tapauksesi kuulostaa siltä, ettei isä ole tehnyt paljon päätöksiä lapsen suhteen. Hän joka tapauksessa nyt varmaan pelkää, että häneltä viedään liikaa oikeuksia pois. Ikävä juttu, että pitää juristeilla pakottaa.

Ei ne etäisät aina halua lapsiaan nähdä... Meillä on yhteishuoltajuus, ex halusi jokatoinen vkonloppu tapaamiset. Yritin vuosia ehdottaa lisätapaamisia, yritin pyytää osallistumaan päätöksentekoon ja lasten elämään enemmän. Tarjosin aikaa lasten kanssa, pyysin vanhempainiltoihin, you name it! Mutta kun ei niin ei, ketään ei voi pakottaa tasa-arvoiseksi vanhemmaksi! Hänelle oli tarpeeksi jokatoinen vkonloppu tapaamiset. Kunnes päätti muuttaa 1000km päähän lapsistaan. Jätti hyvän työn ja lähti toiselle puolelle maata työttömäksi. Viimeksi nähnyt lapsensa helmikuussa, ei halunnut pääsiäisenä ja kesällä sitten jossain vaiheessa. Ehkä. Tyttö ei enää suostu edes menemään vaikka yritän suostutella. Sanoo ettei isä välitä. Isä totesi ettei tartte tulla, eikä hän kaipaa tytön kiukuttelua niin parempi näin (tyttö 12v teini, kiukuttelee kaikille).

Meillä etä vierotti itse itsensä lapsista. Joten turha tulla väittämään et lähi vieraannuttaa. Koska kaikenlaisia isiä ja äitejä tänne mahtuu :(. Tsemppiä yksinhuoltajuus-taistoon!