Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

hilistin: Onneksi olkoon ! ! ! Montako testiä teit ja monennellako päivällä inssistä näytti plussaa? Odotan malttamattomana että pääsisin testaamaan miten minulle kävi.

Jennuli: Samoja tuntemuksia kun ennenkin.Kamalaa jomotusta alaselässä ja mahassa varsinkin kun olen jalkeilla pitempään.

Sorruin tänään jo ostamaan kaikkea kivaa vauvalle ja muutakin roinaa olen jo katsellut ostomielessä.Tiedän että on vähän etuajassa,mutta antaa minulle voimia jatkaa eteenpäin vaikka tulisikin notkahdus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilistin:
Kiitos E!

Virolaisella inssillä on tämä plussa aiheutettu. Ens viikolla ultraan, saas nähdä onko plussan takana ketään kotona... :eek:
Ollos hyvä. :hug: Siun plussasi taitaa olla eka plussa tässä ketjussa sen jälkeen, kun mie oon tullut mukaan ja jotenkin se antoi tosi paljon toivoa. :saint: Ja uutta jaksamista tähän odotuksen odotuksen odottamiseen. :xmas:

Mie NIIN pidän peukkuja, että siulla olis siellä kyytiläinen matkassa! Ja että kyytiläinen myös pysyis matkassa onnelliseen loppuun saakka.

Alkuperäinen kirjoittaja emma2:
Fertinovalle jonossa olevat: se simppatilanne on kuulemma paranemaan päin
Voi että, kunpa simppatilanne ois paranemaan päin myös Hesan Väestöliitossa... Tai siis, sehän nyt on selvä, että tänä syksynä simppoja luovuttaneiden miesten simpat on käytettävissä vasta puolen vuoden pakastuksen jälkeen, mut toivottavasti luovuttajia on ollut enemmän kuin viime keväänä, ja toivottavasti simppajono vetäisi syksyn aikana.

).( Kp19 lähestyy loppuaan, näin kymmenen maissa illalla, ja luomuoviksesta ei ole tietoakaan. Oon nyt tikuttanut ovista työpäivän aikana eilen ja tänään ja aattelin jatkaa päivittäisiä tikutuksia ainakin viikon verran. Vielä en oo saanut edes haamun haamua ovistikkuun, vaikka olo on ollut hiukan normaalia "kosteampi" ja alavatsassa on tuntunut turvotusta ja jonkinlaista lievää nippailua.

Vehnänalkioöljyä oon nauttinut nyt parisen viikkoa, samoin E-Epaa. B-vitamiinin ja 300 mikrogramman foolihapon aloitin tällä viikolla, tositoimia varten pitää sit ostaa vahvempaa foolihappolisää. Niin ja greippimehuakin koitan muistaa juoda. Jättihelokkiöljy vielä puuttuu, mutta sekin on hankitalistalla. Kaikki keinot on siis käytössä, vaikkei hoitoja ole vielä aloitettu. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kata-71:
hilistin: Onneksi olkoon ! ! ! Montako testiä teit ja monennellako päivällä inssistä näytti plussaa? Odotan malttamattomana että pääsisin testaamaan miten minulle kävi.
Sepä olikin kummaa. Olo oli vähän samalla tavalla outo kuin viime vuonnakin plussan aikoihin, joten osasin odottaa, mutta... 12 päivää inssin jälkeen tein testin ja tulkitsin sen negaksi. Kun testiä tihrusti oikein läheltä ja hyvässä valossa, saattoi erottaa, että missä kohtaa siinä testissä sen toisen viivan paikka on, sillä siitä kohtaa testi oli vähän eri tavalla harmaa kuin muualta. Mitään violettia väriä siinä ei kyllä ollut yhtään. Tuossa vaiheessa HCG:n olis jo pitänyt nousta, joten ajattelin vain, että olispa se ylläri ollutkin jos heti eka kerralla olis tärpännyt. Koska mun olo oli kuitenkin edelleen ihan "raskaana", päätin testata virallisena kuukautisten alkamispäivänä vielä uudestaan. Negaa näytti, ei sitten värin väriä.

Sitten tuli kiireinen viikonloppu, eikä kuukautisia kuulunut (sitä tosin en ihmetellyt kun ne on mulla nyt heitelleet). Oireet olivat kuitenkin niin satavarmat, että sunnuntaina 18. oviksesta olin jo ihan raivona ja ajoin apteekkiin ajatellen, että nyt mä tarvitsen semmoisen pirun testin joka näyttää sen minkä mä jo tiedän. Ostin ns. herkän testin ja kaksi viivaa oli kyllä niin selvät, että sen olisi nähnyt sokea reettakin.

En tiedä miksi mulla nuo horkat nousi niin hitaasti vai oliko sitten testeissä vikaa, paha sanoa. Nyt tuon myöhäisen plussan lisäksi huolettaa vähän se, että mulla ei noiden alkuoireiden jlkeen ole enää mitään oireita, ei siis tietoakaan pahoinvoinnista yms. Viimeksi tässä vaiheessa mä olin jo yrjöillyt ympäriinsä. Vaikka mä hyvin tiedän että on ollut onnistuneitakin raskauksia jotka eivät ole sisältäneet pahoinvointia, järjen ääni päässä taas kertoo, että pahoinvointi johtuu juurikin samaisen HCG:n rajusta noususta ja kropan reaktiosta siihen. Pahoinvointi olisi siis ihan hyvä merkki vahvasta raskaudesta...
 
testeistä, sekä ovis että raskaus.. välillähän ne vaan ei näytä mitään vaikka olisikin ovis taikka raskaana.. toisaalta suht luotettavia on, mutta merkkiä kannattaa vaihtaa jos kroppa sanoo muutakuin testi näyttää, mä käytin clear bluen digitaalisia joka vaiheessa ja ne tuntui helpoilta ja toimi hyvin. tiedä sitten...

hilistin missäs kohti siellä mennään, eli päiviä sulla on? ainahan voi käydä terpparissa tai yksityisellä ottamassa sen hcg arvon, jos ei malta ultraa odotella. mulle sanottiinn et ultraa ei kannata tehdä ennen kuin rv7 muuten sekin voi näyttää omiaan, mutta osaahan ne jo paljon sanoa tietysti pienistäkin muutoksista. mulla oli plussan jälkeen viikon verran kovat vatsakivut, sitten ei mitään oireita kunnes alkoi se pahoinvointi.. nauti nyt vielä kun ei kierrä eikä kaarra se ällötys =) eiköhän siellä kaikki hyvin ole.

ulla onhan sitä masukkaa jo ihan kivasti.. nyt alkaa jo jossain liikkeissä olla vähän tielläkin, mutta mukavalta sen kasvu tuntuu, vaikka notkoselkä joutuukin koville... =)
piti sun aikaisempaan kirjoitukseen kommentoida jotakin, mutta pää on taas ihan tyhjä... :)

simpoista jee simppatilanne parempi, toivottavasti pääsette sen myötä hoitoihin =)

nyt koulutukseen aiheena kuvataide... pääsee varmaan maalaamaan.. :whistle:
 
hilistin: Kiitos vastauksesta.Tuo auttoi paljon hahmottamaan malttamatonta mieltäni.Nyt tiedän että ei kannata kiirehtiä testin kanssa.Tuon clearbluen raskaustestin kun voi tehdä jo kolme päivää ennen menkkojen alkua.Taidan kuitenkin odottaa ainakin ne päivät yli niin ei tule turhaan paha mieli jos ei mitään näytäkkään.

Evenstar: Minulla meni ovis ohi nopeasti.Kun sen aamulla pongasin,niin illalla ei enää ollut.Siksi ilmeisesti menen seuraavaan piikkien kanssa.Kantsii kokeilla clearblun digitaalisia.Niillä ei jää mitään epäselväksi.Toivotan onnea pongaukseen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rebecca R:
***********Suomalaisklinikoilla mittauttavat kyllä hcg-arvon heti positiivisen raskaustestin jälkeen..
Niin varmasti kaikilla maailman klinikoilla, maksusta. Mä en pelkkää hcg:tä varten aio tehdä Vironristeilyä enkä myöskään tee kallista testiä erikseen suomalaisklinikallakaan vaan meen suoraan ultraan ens viikolla. Viikolta 7 alkaen pitäis näkyä onko ketään kotona, kuten Jennikin totesi.

Nämähän ovat asioita, jotka selviävät väistämättä ajan kanssa. Pitäis vaan luotaa, malttaa odottaa ja olla hermoilematta. Mutta hitto se on kärsimättömälle vaikeaa... Viimeistään toukokuussa mä tiedän varmasti, miten mun raskauden lopulta kävi B)
 
:wave: Olen ollut nettipimenossa ja muutenkin kiireinen... Paljon olettekin ehtineet kirjoitella; katsotaan saanko vieläkään ketjun päästä kiinni ja ehdinkö kommentoida ennenkuin henkilökohtainen ajankäytön suunnittelijani kutsuu... ;)

Tärkeimpänä tietenkin: onnea Hilistin! :flower: =) Siitä se lähtee!

Evenstar (vai oliko se joku muu? niin nopsaan näitä viestejä kahlasin, että saattoi mennä sekaisinkin) taisi kysellä jo odottavia tai lapsen saaneita. Minulla täällä on inssillä aikaansaatu ihana lapsonen :heart: :heart: :heart: Toisesta yrityksestä tärppäsi ja ihanaa on ollut siitä asti. :)

Tapaamisesta: minäkin mielelläni tulisin mukaan. Mutta: en halua olla ilonpilaaja, mutta mietityttää onko tapaamisesta sopiminen täällä avoimella palstalla ihan hyvä idea? Tämä ketjuhan on kyllä ihanasti välttynyt moralisoivilta suunsoittajilta, mutta kaikenlaista sekoa porukkaa tälläkin saitilla kuitenkin pyörii ja aina on se (kylläkin hyvin pieni) mahdollisuus, että joku ottaa asiakseen lähteä paikan päälle meitä synnintekijöitä ojentamaan... Olen joo aika tiukkapipo yksityisyyden suojaaja :ashamed: Mutta jotenkin ne leijonaäititunteet ovat pinnassa ja olisi kauheaa jos lapseni joutuisi keskelle jotain välikohtausta. Mitä mieltä olette, onkohan tämä nyt ylireagointia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kata-71:
Evenstar: Minulla meni ovis ohi nopeasti.Kun sen aamulla pongasin,niin illalla ei enää ollut.Siksi ilmeisesti menen seuraavaan piikkien kanssa.Kantsii kokeilla clearblun digitaalisia.Niillä ei jää mitään epäselväksi.Toivotan onnea pongaukseen!
Mjoo, oon kyllä miettinyt totakin, että kun testailee vain kerran päivässä, voihan se ovis mennä ohi ihan huomaamattakin. En nyt kuiteskaan vielä tässä kierrossa ala tikutella useampaa kertaa päivässä. Luotan siihen, että ehdin tikuttaa ovista vielä jokusen kerran ennen hoitojen alkamista. :whistle:

Niin ja kiitos onnentoivotuksista! =) Onnea tässä varmasti tarvitaankin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siria:
Evenstar (vai oliko se joku muu? niin nopsaan näitä viestejä kahlasin, että saattoi mennä sekaisinkin) taisi kysellä jo odottavia tai lapsen saaneita. Minulla täällä on inssillä aikaansaatu ihana lapsonen :heart: :heart: :heart: Toisesta yrityksestä tärppäsi ja ihanaa on ollut siitä asti. :)
Jepsis, mie se taisin olla, joka raskautuneista ja vaavin jo saaneista kyseli. =) Mahtavaa, että sullakin tärppäsi jo toisesta inssistä! :flower: Ihan niinku Jennulillakin. Oliko sulla mitään ongelmia taustalla, PCO:ta tai endoa tai jotain?

Miulla kun tosiaan on tuo PCO, niin en edes odota raskautuvani ekasta enkä vielä tokastakaan inssistä. Mutta tosi paljon toivoa noi teidän tuoreiden äitien / raskautuneiden kokemukset antaa. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Siria:
Tapaamisesta: minäkin mielelläni tulisin mukaan. Mutta: en halua olla ilonpilaaja, mutta mietityttää onko tapaamisesta sopiminen täällä avoimella palstalla ihan hyvä idea? Tämä ketjuhan on kyllä ihanasti välttynyt moralisoivilta suunsoittajilta, mutta kaikenlaista sekoa porukkaa tälläkin saitilla kuitenkin pyörii ja aina on se (kylläkin hyvin pieni) mahdollisuus, että joku ottaa asiakseen lähteä paikan päälle meitä synnintekijöitä ojentamaan... Olen joo aika tiukkapipo yksityisyyden suojaaja :ashamed: Mutta jotenkin ne leijonaäititunteet ovat pinnassa ja olisi kauheaa jos lapseni joutuisi keskelle jotain välikohtausta. Mitä mieltä olette, onkohan tämä nyt ylireagointia?
Tuota tuota, mitäköhän tuohon nyt sanoisi. Enpä ole tullut ajatelleeksi asiaa tolta kannalta ollenkaan. Toisaalta, mä olenkin vielä lapseton, joten en ehkä osaa ajatella asioita silleen äidinvaiston kautta. :xmas:

Rebecca ja muut tapaamiseen tulijat, mitä mieltä olette?

Pitäiskö ajo-ohjeet ja muut tarkat tiedot (osoite ja kellonaika, yms) laittaa sittenkin vaikka yksärillä kaikille ilmoittautuneille?

Asiasta ananakseen ja semisti omaan napaan. On nää vaan aikas jänskiä nää hedelmöityshoitojutut. Mietiskelin nimittäin tänään, että mulle tää tuntuu melkeinpä "omemmalta" eli enemmän omalta tavalta yrittää raskautua kuin se, että olisin parisuhteessa ja yrittäisin lasta luomusti, ilman mitään apuja.

Miulla on tosiaan ollut jo vuosikausia -- paljon ennen PCO-diagnoosiakin -- sellanen tunne, että luomusti raskautuminen ei jotenkin olis "mun juttu". Siis ei todellakaan niin, ettenkö tykkäisi itse pupuilusta, päin vastoin :p ;) vaan jotenkin niin, että se ei vaan jostain syystä onnistuisi. Kun sitten sain PCO-diagnoosin kesällä 2003, tieto ei tullut millään lailla yllätyksenä, vaan reaktio oli lähinnä tyyliin "kyllähän mä tän jo tiesinkin, ei tässä ole mitään uutta".

Nyt sitten, kun hoitosuunnitelma on jo tehty ja simppoja odotellaan, kaikki nää jutut ovistestailusta, metuista, clomeista, teroista, insseistä, hormonipistoksista ja IVF-hoidoista sun muista tuntuu...niin, itse asiassa hyvinkin luontevilta. Siinä määrin luontevilta, että miusta tuntuis suorastaan stressaavalta, jos raskautumista pitäis yrittää luomusti. :xmas: Kauhia vauvantekostressihän siitä tulis, jos pitäis ajoittaa pupuilut tarkasti oviksen aikoihin ja muutenkin pupuilla nimenomaan vauvantekomielessä. :eek: :D Mieluummin rakastelut rakasteluina ja vauvantekohommat sit erikseen. :xmas: Siis vaikka olisin parisuhteessakin.

Tämmösiä hajatelmia täältä tällä kertaa. Nyt yöpuulle, että jaksan herätä "pirteänä" aamulla töihin.
 
Siria mietiskeli, onko järkevää ilmoittaa kokoontumisesta avoimesti netissä. Toisaalta jotain alustavaa päivämäärää ja paikkaakin on kai vähän pakko sopia näin, jos jotain aiotaan tällä porukalla aiotaan järjestää. Kyllähän kaikenlaiset muutkin "marginaaliryhmät" järjestävät tapaamisia ja ilmoittelevat niistä avoimesti.

Täällä toimii esim. yksinodottajien Tuike-ryhmä, joka ainakin ilmoitettelee kokoontumisistaan ihan avoimesti netissä. Samoin esim. sateenkaariperheelliset ilmoittelevat nettisivuilla tapahtumisistaan ja kokoontumisistaan samoin kuin seksuaalivähemmistöt yleesä.
Enpä usko, että heidän kokoontumisiaan on mitenkään ihmeemmin häiritty. Toki se riski tietenkin on aina olemassa, kuten Siria totesi.

Jos sitten viitsitte ilmoittautua yksärillä mulle, niin tiedetään ainakin, ketä odottaa paikalle?Voidaanhan tehdä vaikka niin, ettei sisälle päästetä muita kuin ilmoittuneita, joiden tiedetään jo pidempään tällä palstalla kirjoitelleen.

Ja voin samoin laittaa yksärillä/ sähköpostilla tarkempia ohjeita ja vaikka jotain pientä karttaa. Asukaspuisto on sinänsä ihan keskeisten reittien varrella, aika lähellä keskustaa. Ajo-ohjeita mun on Leena vähän hankalempi antaa, kun en itse autoile, mutta netistä löytyy kyllä karttaa ja lisätietoja ja voin itsekin laittaa sulle jotain, niin pääsette poitsun kanssa paikalle. :) Sinne on hyvin helppo löytää.
 
hilistin onnea plussasta, toivon ja pidän peukkuja että kaikki on hyvin.

Niin siitä tapamisesta
Ainahan on se mahdollisuus että joku "ulkopuolinen" tälle palstalle eksyy ja tulee tietojen perusteellä sinne tapaamiseen, mut en mä kyl usko et niin käy. Voihan sitä kuitenki ottaa varman päälle ja laittaa tapaamis aijan ja paikan yksityisviestinä kaikille tulijoille. Toivottavisti ei vaan käy niin, että jollekin ei tule viesti perille.

Ihana kuulla että simppa tilanne on parempaan päin, täytyy vaan toivoa että tilanne vaan paranee. Sillä niiden tarvitsijoita on paljon ja uskon että tulevaisuudessa aina vaan enemmän. :p

No mut mä lähen nukkumaa nyt
öitä |O

Ps Kamalaa tämä odottaminen, aika kuluu niiiiiiiin hitaasti
 
Jos sinne joku idiootti osuisi häiriköimään, niin eipä se ole mikään maailmanloppu, poistetaan se sillä tyylillä kuin tarvitsee, ääritilanteessa vaikka poliisin avulla. Meillä on siihen oikeus, yksityistilassa ja yksityistilaisuudessa kun olemme. En kyllä jaksa uskoa, että ketään jaksaa kiinnostaa. Helsingin Kalliossa kukkii niin paljon vaihtoehtoporukkaa ja hörhökokoontumista joka lahtöön, ettei meidän mimmiliigan kahvihetki takuulla herätä ketään. Kipeämmin käännytystä kaipaavia löytyy niin läheltä niin paljon ;)

Jos taas tapaamistamme seuraamaan tuppaa joku ihan uteliaisuuttaan, niin eipä sekään minua varsinaisesti haittaa jos henkilö ei ole mitenkään häiriöksi. Luulisi turistin olon olevan vähintäänkin epämukava viimeistään siinä vaiheessa jos pidetään tutustumiskierrosta ja hänen vuoronsa tulee...

En kyllä pidä näitä kauhuskenaarioita mitenkään todennäköisinä, juuri noista syistä mitä Rebekkakin luetteli. Kaikki mukaan vain!

Varmuuden maksimoimiseksihan Rebekka voisi ehkä käydä muokkaamassa viestistään pois tuon paikan eli osoitteen. Kaikki mukaantulevat ovat varmaankin sen jo ylös ottaneet ja tietoa saa kätevästi yksärilläkin.
 
Hei, en usko että kukaan tulee häiriköimään teijän rupattelutuokiota joku kirjoitti että Kalliossa on muutenkin väljempää ajattelua ja paikka hyvä jos siinä kokoontuu Tuike ryhmä. Toivottavasti tapaaminen uusitaan joskus, itse tulisin mielelläni vaikka vähän aikaan olen sivustolla ollut mutta aika ei täsmää ja mun juttu on viel alussa, ekaa inssiä odotellaan joten mulle on ihanaa lukea teijän kaikkien ajatuksia ja kokemuksia. Ilmottelen kyl kun homma etenee ja pääsen ite ihmettelemään prosessia. Älkää vaan jättäkö tätä palstaa kahvittelun jälkeen koska meitä itsellisiä naisia on paljon ja me tarvitaan tukea näin netin kautta. Minusta tätä sivustoa oli vaikea löytää (tosin en ole mikään tekniikan ihmelapsi ) joten luulen että vinksahtaneita ei tällä palstalla paljon käy mieluummin ajattelisin että uteliasuuttaan käy. Luulo ei tietenkään ole mikään tae missään asiassa. ja onhan se yksäri..
Rauhallisin mielin tapaamiseen ja ootellaan maltillisesti niitä simppoja... ;)
 
No joo, en mäkään oikeasti usko, että sinne tapaamiseen joku tulisi varta vasten riitaa haastamaan. Oon vaan tällainen tosi varovainen tämän asian kanssa, niinkuin yleensäkin yksityiselämäni... Mutta kiva nähdä siis teitä!

Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:
Jepsis, mie se taisin olla, joka raskautuneista ja vaavin jo saaneista kyseli. =) Mahtavaa, että sullakin tärppäsi jo toisesta inssistä! :flower: Ihan niinku Jennulillakin. Oliko sulla mitään ongelmia taustalla, PCO:ta tai endoa tai jotain?
Mun ikuinen ongelma on taipumus sotkea miessuhteeni alkumetreillä.
:headwall: Siksi päädyin ottamaan koko vastuun itse, ilman jotain hankalaa riippaa. Fyysisessä mielessä mulla ei ole ainakaan tiedossa olevia ongelmia. Yhden varhaisen keskenmenon olen kokenut kauan sitten, mutta niitähän nyt sattuu ilman sen kummempaa vikaa. Tässä mielessä olin siis helppo tapaus klinikalle.
 
Hello vaan

Minä täällä töissä yritän jaksaa pysyä hereillä. Väsyttää jo kovin, tahtoo kotiin peiton alle nukkumaan koira kainalossa.

Niin siitä tapaamisesta....
enhän mä tollo ole tajunnu sitä osotetta ottaa ylös ja kun laiska oon en viitti lukea kaikkia viesteja taaksepäin, joten voisitko laitaa sen uudestaan. Monta meitä on tällä hetkellä tulossa.
Niin voisiko paria päivää ennen sit saada tiedon tulija määrästä, jotta osaa jokainen varata tarvittavan määrän syötävää. Ite ajattelin tehä jotain suolasta piirakkaa, onko siellä uunia tai mikroa missä lämmittää jos joku haluu. Onko ketään joka on jollekki allerginen, olisihan se kiva että otettaisiin se tuomisissamme huomioon.


 
tapaamisesta eiköhän me tällä porukalla saada se mahdollinen suunsoittaja poistumaan ja aina on tosiaan olemassa poliisit jos sikseen menee, en usko että meillä siellä nyt mittee hätää olisi.

tarjoiluista mulla on erikoisruokavalio, mutta pienet määrät ei haittaa jos jotain syön, lähinnä vähälaktoosinen on se oleellisin, mutta että muuten ei tartte huomioida.
=)

omaa kohta ulos pulpahtavaa napaani se alkaisi raskaus olla puolivälissä, iik ja ihanaa,
vointi on aikasta hyvä, selkä rasittuu rankoista työpäivistä, samoin väsyttää helpommin, mutta muuten olen elämäni kunnossa.. ensi viikolla neuvola ja äippäpolin rakenneultra =)

hyvää viikonloppua kaikille :wave:

ps. eve jos sä kuskina otat ne ajo-ohjeet sitten talteen, passaako??? mä oon aavistuksen huono noissa ajetaan autolla johonkin jutuissa... =)
 
Heipä hei,

Onpas täällä ollut hiljaista. Mitä teille kaikille kuuluu? Jennuli ja muut raskaana olevat, mikä on vointi ja fiilis? Entä Leena ja pikkumies, mites teillä sujuu?

Tapaamisesta, mie olin kans tosiaan niin toope, etten ottanut osoitetta muistiin ajoissa.. :ashamed: Joten nyt sitten odottelen Rebecalta yksäriä, että saisin osoitetiedot, kulkuohjeet ja kellonajan muistiin.

Onko jollakulla jotain erityisruokavaliota? Jennuli mainitsi jotain vähälaktoosisesta tai laktoosittomasta, mut onko muita?

Mie voisin tuoda jotain makeaa mukanani, joko itseleivottua tai kaupasta ostettua (riippuen siitä, kuinka saamattomalla tuulella olen, heh). Mites siis kahvit ja teet ynnä muut juotavat? Onko niitä paikan päällä valmiina vai tuodaanko me nekin mukanamme?

ON: Ovista olen nyt tikutellut reilun viikon verran, mutta edes haamuviivoja en ole mammaksi.fi-liuskatesteihin saanut. :( Tai ehkä just ja just jotain haamuja viivanpaikkoja, mutta en mitään kunnon viivoja tai edes kunnon haamuviivoja, vaikka lieviä ovisoireita olen aina aika ajoin tuntenutkin (lievää nippailua masussa, normaalia kosteampaa oloa). Tänään menossa siis kp24/~43-46. Saas nähdä, kuinka pitkä kierto tästä vielä tuleekaan.
 
evenstar rebecca mielestäni sanoi hoitavansa tuon juoma puolen? korjaappa rebecca jos puhun omiani???
toivottavsti siellä ei kierto kamalasti veny.. onnea matkaan :hug:

täällä oloon ja eloon ei muutoksia edellisestä viestistä.. =)
 
Hei vielä nykyiset ja tulevat itselliset äidit tai sellaiseksi haluavat. Tavataan ja kahvitellaan siis Helsingissä 3.10 klo 18, mutta tiedot ja vähän tarkemmat tulo-ohjeet saa, kun laittaa mulle yksärin. Muutaman ihmisen toivomuksesta poistin alkuperäisestä viestistä tarkan kokoontumisajan -ja paikan, jotta varmasti välttyisimme ylimääräisiltä kuokkavierailta.

Toivottavasti moni tosiaan pääsee tulemaan! Tällä hetkellä ilmoittautuneita taitaa olla viisi. Laittakaa vaan niitä yksäreitä tulemaan...

Lupasin tosiaan itse hommata paikalle kahvit, mehut ja teet. Laitan vaikka ensi viikolla tarkempaa viestiä niistä tarjoilusta, kun tiedetään, miten moni pääsee tulemaan.

 

Yhteistyössä