Yh-isä ja teinityttö yhdessä saunassa?

  • Viestiketjun aloittaja Huolestunut mummu
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksi ei voi sanoa kuukautiset? Kamalia nuo keksityt nimitykset, vai ahdistaako asia niin paljon että ei voi oikeita nimiä käyttää
Vaimoni teini-ikäinen kummityttö oli kanssamme saunomassa ja pukuhuoneessa asetti tamponin paikoilleen tekemättä siitä minkäänlaista numeroa. Usein jäimme vielä kahdestaan saunaan juttelemaan. Hänen luontevuutensa kertoi mielestäni korkeasta henkisestä tasosta.
 
vierailija
Miksi heti oletetaan että kun puhutaan teinitytöstä, että hän on pystyrintainen, hoikka tyttö? Nuorihan teini toki on, jos se nyt jotain sitten kiihottaa. Mutta yhtä lailla se teini voi olla +100kg sotanorsu. Moniko isukki olisi silloin innokas menemään samoille lauteille?
 
vierailija
Aina kun käyn ukin mökillä saunomme yhdessä ja uimme myös. Ihan nakuina. Parikin kertaa mukanani on ollut myös saman ikäinen ystävättäreni ja silloin olemme kolmistaan saunomassa. Eikä mitään ihmeellistä. Kaksi nuorta naista (19v) ja ukki 70v.
 
Aina kun käyn ukin mökillä saunomme yhdessä ja uimme myös. Ihan nakuina. Parikin kertaa mukanani on ollut myös saman ikäinen ystävättäreni ja silloin olemme kolmistaan saunomassa. Eikä mitään ihmeellistä. Kaksi nuorta naista (19v) ja ukki 70v.
Olen pienviljelijän tytär ja meillä perhe on saunonut yhdessä ja jos on ollut vieraita niin vieraat ovat olleet mukana.
Heinäaikana myös apumiehet ovat olleet saunassa yhtaikaa.
 
vierailija
Entä jos olisi toisin päin eli äiti ja teini-ikäinen poika? Olisiko sama 'iik-reaktio' vai onko tämä taas 'mies on kaiken pahan alku ja juuri -juttua'?

Olen itse 25 vuotias nainen ja olen pienen ikäni aikana saunonut isäni kanssa.

Eli ihan normaalia on.
 
vierailija
Kerrostalojen tunnin saunaaika ei riitä käydä erikseen saunassa kun on kaksi lasta ja vanhemmat.
Tiedän useita ystäviä jotka kävi vielä 17v ikäisenä vanhempiensa ja veljensä kanssa kerrostalon saunavuorolla saunassa kunnes muuttivat omilleen.
Minua häiritsee kun 17v mieheni aiemmasta suhteesta oleva poika saunoo kanssamme.
Olen äitipuoli 26-vuotias mies 37-vuotias.
Poika saa erektioita kun saunomme.
Mieheni sanoo olevan normaalia nuorella tulevan erektion kun näkee alastoman naisen.
Minusta pojalla on seksuaalisia tunteita minua kohtaan.
Tunnin saunavuoro on liian lyhyt.
1.5 tuntia riittäisi kahdelle saunarÿhmälle.
 
vierailija
Minua häiritsee kun 17v mieheni aiemmasta suhteesta oleva poika saunoo kanssamme.
Olen äitipuoli 26-vuotias mies 37-vuotias.
Poika saa erektioita kun saunomme.
Mieheni sanoo olevan normaalia nuorella tulevan erektion kun näkee alastoman naisen.
Minusta pojalla on seksuaalisia tunteita minua kohtaan.
Tunnin saunavuoro on liian lyhyt.
1.5 tuntia riittäisi kahdelle saunarÿhmälle.
Meillä on vielä se kun mieheni on iltavuorossa niin saunomme 26-vuotias äitipuoli ja erektiossa oleva 17-vuotias poikapuoleni ja miehestäni tässä ei ole mitään outoa.
 

Yhteistyössä