Noniin ! TERVE taas !! Onhan se nähty ,että Xboxeja on ostettu enemmän KOSKA ne ovat halvempia kuin PS3 ,MUTTA mielestäni Sonyn Ps3 on parempi ,KOSKA playstation 3:sen netti on paljon helpompi kuin Xbox:issa meinaa Xbox:iin täytyy hankkia joku ihmeen pieni netti laatikko ja muutenkin se netti juttu maksaa . Kaverit on sanonu ,että LIVE juttu ei ole oikeen niin hyvä juttu kuin Ps3:sen netti . Olen aivan samaa mieltä ,että se LIVE on ihan perseestä !! Pleikkari 3:essa ei tarvii mitään tyhmää netti juttua tarvii maksaa sen enempää kuin käyttäis tietokonetta . Xbox:eja myytiin sen takia niin halvalla ,koska se netti on ihan oma brobleemansa ,koska siitä joutuu ERIKSEEN maksamaan siitä netistä . Eräs mun kaveri on boxi friikki ja sono niin ,että pleikka kolmonen kusee sen takia esim. Playstation kolmoseen ei mukamas saa mitään skiniä eli semmost hinoa tarraa joka laitetaan sen konsolin päälle ,MUTTA minäpä olin ostanut omaan Playstation 3.seen semmosen hienon Canada skinin !! HAHAAA !!! Voin sanoa esimerkkejä miksi Xboxi on paljon surkeampi kuin Ps3 esim. ohjaimen akku on ihan surkea , kone metelöi vaikka mulla on se hiljaisempi malli ,mutta sen huomaa ,että se on päällä , verkkopelaaminen maksaa , pelien sisältö hieman rajallista ... DVD.n rajoitus , lisävarusteet ovat optioita . Mutta ram. muistia on boxissa enemmän , mutta Ps3 nopeamaa .
Seuraava aihe on kumpi on parempi Microsoft vai SONY . No tietenkin SONY . SONY tuottaa televisioita , konsoleita , kameroita jne jne jne. Toisinaan Microsoft ei tuota paljoo paskaakaan paitsi sen uusi keksintö on se ihmeen palapeli joka on televisio tai semmonen hieno näyttö ... Mielestäni Ps3 rulettaa ,koska on laadukkaampi tällä hetkellä äänet ovat Ps3 (58) ja Xbox 360 (53) .
Anteeksi tekstissäni saattaa olla hieman virheitä (ehkä) ,koska kirjoitin sen hyvin huolimattomasti . En halua loukata ketää n jolla on Xbox360 ,mutta Ps3 JYRÄÄÄÄÄÄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!